Engineering News Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2009 Την ακύρωση των διαγωνισμών για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και του αεροδρομίου Καστελλίου Κρήτης ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας. Η ακύρωση του διαγωνισμού για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού ήταν μονόδρομος, με δεδομένο το πλήθος των επιστημονικών ενστάσεων και των τοπικών αντιδράσεων που εκφράστηκαν τόσο για το μέγεθος του έργου, όσο και τον τρόπο με τον οποίο σχεδιαζόταν να υλοποιηθεί. «Είναι ένα έργο- φάντασμα, όπως το συνέλαβαν όσοι το δημοπράτησαν. Ενα «μη-έργο», εκτεθειμένο στην πρώτη προσφυγή στο ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο», είπε ο κ. Ρέππας. Οι επεκτάσεις θα περικοπούν και θα επανασχεδιαστούν σύμφωνα με τις κατευθύνσεις που θα δώσει το νέο ρυθμιστικό σχέδιο της Αττικής. Οσον αφορά το Καστέλλι, ο διαγωνισμός θα επαναπροκηρυχθεί πριν από το καλοκαίρι, καθώς οι τροποποιήσεις στα αρχικά σχέδια είναι πιο περιορισμένες. Ο υπουργός Υποδομών άσκησε σκληρή κριτική στον προκάτοχό του, κατηγορώντας τον εμμέσως ότι παραπλάνησε τους πολίτες εξαγγέλλοντας έργα ύψους 2,3 δισ. ευρώ χωρίς να υπάρχουν πόροι ή μελέτες για να υλοποιηθούν. Επίσης, αποκάλυψε ότι οι οφειλές του Δημοσίου σε κατασκευαστικές εταιρείες ανέρχονται σε 1,6 δισ. ευρώ. Πηγή:kathimerini.gr
BAS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2009 Είναι γνωστή πρακτική των εκάστοτε κυβερνώντων , η αναδιανομή των έργων και των εργοληπτών . Οι λόγοι μάλλον είναι προφανείς . Τώρα βέβαια 80 δις δανειστήκαμε φέτος και οι Ελληνικές τράπεζες δανείστικαν 40 δις από την ΕΚΤ με euribor + 1 και αγόρασαν με αυτά τα λεφτά ομόλογα του Ελληνικού δημοσίου με euribor +3 και 4 . Αυτές οι 2-3 μονάδες μόνο είναι 800-1200 εκαττομύρια ετησίως . Δηλαδή οι δρόμοι είναι 2-3 χρόνια από τα κέρδη αυτού του deal .
agios Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2009 Ε αφού δε δώσαμε με απευθείας ανάθεση την επέκταση στον ........ πέρνουμε πίσω το διαγωνισμό!!!
tech_junky Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Πολύ καλά κάναν και σταμάτησαν το έργο. Έχει πήξει η Αττική στο ΙΧ και στη μόλυνση. Αυτό που χρειάζεται είναι αντικίνητρα για χρήση ΙΧ και ανάπτυξη των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, προαστιακός).
BAS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Συνάδελφε η Αθήνα είναι η μοναδική δυτικοευρωπαική πρωτεύουσα που στερείται περιφερειακού δακτυλίου . Οι δρόμοι πρέπει να γίνουν , να έχουν διόδια και να τους πληρώσουν οι χρήστες τους . Ταυτόχρονα να γίνει ιεράρχηση της χρήσης των ΙΧ και των ορίων ταχύτητας , ώστε στη πόλη να υπάρχει όριο από 30 - 50 χαω και να τηρείται . Οταν δώσεις περιφερειακή διέξοδο στα ΙΧ , τότε μπορείς να πάρεις μέτρα περιορισμού της κίνησης τους μέσα στην πόλη και αποκλεισμού τους σε κάποια σημεία της .
Ρrometheus Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 27 , 2009 Αυτό που πραγματοποιείται συνήθως είναι: να έχουν διόδια και να τους πληρώσουν οι χρήστες τους. Τα υπόλοιπα είναι υπό τη σκέψη των αρμοδίων.
BAS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 27 , 2009 Εντάξει , δίκιο έχεις , αλλά κάποια στιγμή πρέπει να αποκτήσουμε όραμα και προοπτική σε αυτή την χώρα . Μακάρι οι μηχανικοί να είναι πρωτοπόροι σε αυτό .
Solum Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2009 Μακάρι οι μηχανικοί να είναι πρωτοπόροι σε αυτό .Το κακό είναι ότι κανείς δεν θέλει να είναι πρώτος. Συνέχεια λέμε γιατί εμείς και όχι οι άλλοι. Αν είναι να σταματήσει ο κατήφορος της χώρας και να είμαστε πρωτοπόροι δεν πειράζει. Αλλά οι περισσότεροι δεν σκέφτονται έτσι.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα