DOOM Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2010 2. Φίλε DOOM: Τα Vista είναι ένα O/S στο οποίο παρέχεται πλήρη υποστήριξη και συνεργασία AutoCAD - ΕΞΑΡΤΗΣΗ 4. To 80% των πελατών μας χρησιμοποιεί τα Vista ως O/S χωρίς κανένα πρόβλημα. Αν δεν τα εγκαταστήσατε σωστά ώστε να μπορείτε να τα διαχειριστείτε πλήρως, δεν είναι δικό μας θέμα. Αν είχατε το ίδιο θέμα με το AutoCAD, δεν νομίζω να σας το έλυνε η AutoDesk, ούτε καν να σας απαντούσε. Εμείς εδώ απαντάμε. Αγαπητέ Θεοφάνη, τα Vista τα οποία χρησιμοποιώ ήρθαν εγκατεστημένα από την εταιρία που αγόρασα τον Η/Υ. Μετά από αλλεπάλληλες προσπάθειες ΔΕΝ κατέστη δυνατή η συνεργασία AutoCAD-XRTC. Θα έπρεπε να είναι δικό σας θέμα το ότι ΔΕΝ καταφέρατε Π Ο Τ Ε να λύσετε το πρόβλημα -αν και προσπαθήσατε-, από τις πρώτες μέρες αγοράς του προγράμματος. Γι' αυτό και το σχόλιο μου "ΕΛΛΑΝΤΑ". "Δεν είναι υποχρεωμένος κανένας προγραμματιστής να αλλάξει ένα λογισμικό βάσει αναγκών ενός πελάτη." Μα ποιος ζήτησε κάτι τέτοιο? Πού είναι το δικό μου λάθος? Που το pc μου είχε Vista? Που αγόρασα το XRTC το οποίο με διαβεβαίωσε ο προγραμματιστής του ότι θα συνεργάζεται με το AutoCAD σε περιβάλλον Vista και τελικά δεν..??? Προφανώς. Όσο για τη μομφή κατά της Autodesk, δεν με αφορά. Προτιμότερο λοιπόν το να παρέχετε λύσεις σε real time προβλήματα, παρά να απαντάτε άστοχα.
DIMITRIS80 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2010 Αγαπητέ fanisg, Δεν έχω κάποιο λόγο να παρακολουθώ το συγκεκριμένο topic αλλά περισσότερο χαζεύοντας, μου έκανε δυσάρεστη εντύπωση η απάντηση σου απέναντι στους συναδέλφους των οποίων τις ανάγκες εσύ και η υπόλοιπη προγραμματιστική όμάδα του xrtc καλείτε να εξυπηρετήσετε. Το τοπογραφικό πρόγραμμα εξυπηρετεί τις καθημερινές ανάγκες των τοπογράφων τις οποίες γνωρίζουν καλύτερα από εσάς οι συνάδελφοι DOOM,parist43 και όσοι συμμετείχαν στην κουβέντα. Τα προβλήματα των συναδέλφων οι οποίοι σας εμπιστεύθηκαν και αγόρασαν με τα χρήματα τους το προϊόν σας οφείλετε να τα λύσετε ή τουλάχιστον να προσπαθείτε με κάθε τρόπο να τα λύσετε. Επίσης, κατά την γνώμη μου, μπορεί να μην είναι δουλειά του προγραμματιστή να αλλάξει το πρόγραμμα σύμφωνα με τις επιθυμίες ή ακόμα και τα καπρίτσια ενός πελάτη, αλλά με την τακτική που ακολουθείτε σύντομα θα συσσωρευτούν επιθυμίες πελάτων και τότε θα είναι ΧΡΕΟΣ σας να παραμετροποιήσετε το πρόγραμμα σύμφωνα με τις επιθυμίες τους. Δυστυχώς, και ενώ το συγκεκριμένο λογισμικό μου είχε φανεί ιδιαιτέρως συμπαθές εκ πρώτης, μου δίνετε την εντύπωση πως δεν λαμβάνετε υπόψην σας διόλου τον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών και με λύπη μου, εγώ προσωπικά δεν θα έδινα συστάσεις. Καλή συνέχεια και ελπίζω σε αλλαγή στάσης στο μέλλον.
DOOM Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2010 @DIMITRIS80 προσπαθώ πάντοτε να υπερασπίζομαι την αλήθεια, οπότε σπεύδω να διευκρινήσω. Ο Θεοφάνης είναι και ΑΤΜ (καλή δουλειά btw στην αποτύπωση των x km..ξέρεις εσύ), οπότε ένας λόγος παραπάνω να καταλαβαίνει τα όποια καθημερινά προβλήματά μας. Όπως αναφέρω, όντως προσπάθησε να λύσει το πρόβλημα που είχα, ΑΝΕΠΙΤΥΧΩΣ όμως. Είναι όμως η προσπάθεια σε αυτή την περίπτωση, αρκετή? Ρητορικό το ερώτημα.. Κατά τα λοιπά συνάδελφε, συμφωνώ με τα λεγόμενά σου.
DIMITRIS80 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30 , 2010 Σεβαστά όλα συνάδελφε DOOM, θεωρώ πως η άποψη σου έχει το απαραίτητο κύρος να μην χρειάζεται υποστηρικτές, δεν είχα αυτό τον σκοπό. Απλά, σαν τρίτος, η απάντηση-αντίδραση κάποιου που εκπροσωπεί το προγραμματιστικό group ενός λογισμικού του οποίου εσυ και εγώ είμαστε οι εν δυνάμει αγοραστές, μου φάνηκε...επιεικώς άστοχη...
fanisg Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2010 Καταρχάς καλημέρα σε όλους και καλό Πάσχα. Αν φάνηκε κάπως απότομη η προηγούμενη απάντησή μου, σας ζητώ συγνώμη. Πρέπει όμως να καταλάβετε ότι ορισμένα θέματα ξεφεύγουν από την αρμοδιότητα του προγραμματιστή. Επίσης μερικά προβλήματα δεν λύνονται ούτε εξ αποστάσεως, ούτε μέσα σε φόρουμ. Επανέρχομαι λοιπόν στα παραπάνω ζητήματα, και παραθέτω ορισμένες "λύσεις" παραπάνω: 1. Για την ανάγνωση του Leica Format: Μη επικοινωνόντας μαζί μου άμεσα μετά τις προηγούμενες (αλλά και παλαιότερες) τηλεφωνικές και μή συνομιλίες, δεν θεώρησα ότι το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται. Δεν μπορώ να παρακολουθώ όπως καταλαβαίνετε τα φόρουμ, μπορώ όμως να απαντήσω σε τηλεφωνήματα-mail. Δεν μπορώ να μαντεύω αν το πρόβλημα υφίσταται ακόμα όταν δεν ενημερώνομαι. Το ότι αναφέρετε κάποια προβλήματα εδώ, εγώ προσωπικά δεν μπορώ να τα ξέρω και να τα παρακολουθώ. Οπότε: εφόσον το πρόβλημα υφίσταται ακόμα με το συγκεκριμένο όργανο (διότι δεν υφίσταται σε άλλους με το ίδιο μοντέλο) παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου για την επίλυσή του. 2. Όσον αφορά τα Vista, συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι πρόβλημα εγκατάστασης. ΩΣΤΟΣΟ: εφόσον δεν μπορείτε να το λύσετε (και επίσης ίσως πιστεύετε ότι ολοι οι υπόλοιποι πελάτες μου έχουν ΧΡ) τότε και πάλι επικοινωνήστε μαζί μου να το διορθώσουμε είτε εξ'αποστάσεως είτε με κάποιο ραντεβού. Πιστεύω ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, συνεχίζουμε διαρκώς να αναπτύσουμε τα λογισμικά μας και να προσθέτουμε καινούριες δυνατότητες, και δεν επιθυμούμε να είστε δυσαρεστημένοι. Η λύση απαιτεί τόσο τη δική μας συμμετοχή όσο και τη δική σας. Ισχύει δε και το παραπάνω. Εγώ προσωπικά, αν δεν λυνόταν ένα θέμα με ένα λογισμικό/ΗΥ/όργανο κτλ που αγόρασα, δεν θα σταματούσα να "ενοχλώ". Γενικά Σχόλια: Η μετατροπή των φορματ των οργάνων δεν είναι πάντα απλή διαδικασία. Επιλέγονται λύσεις οι οποίες θεωρούνται σωστές και επαρκείς. Δεχόμαστε "βολές" για κάποια θέματα, δεν μας ενοχλεί γιατί και εμείς θέλουμε να κάνετε σωστά τη δουλειά σας. Όμως όταν αγοράζετε και κάποιο όργανο (το οποίο δεν έχει αμελητέο κόστος) να σκέφτεστε μήπως τελικά φταίει κάτι στο συγκεκριμένο όργανο (ελλατωματικό. Καλώς ή κακώς δεν αναφερθήκατε ποτέ κατά του οργάνου. Έχουμε λύσει θέματα που προέκυψαν με διάφορους πελάτες, έχουμε παράγει και λύσεις πέρα των εταιρικών μας συμφερόντων, δωρεάν. Δεν κάνουμε διακρίσεις ανάμεσά σας. Είναι λάθος να πιστεύετε κάτι τέτοιο. Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας να σας εξυπηρετήσουμε, αλλά δεν μπορούμε να παρακολουθούμε τα φόρουμ. Φιλικά ─────────────────────── Αναγράψτε την ειδικότητά σας στο προφίλ.
ΘΕΟΧΑΡΗΣ Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2010 συνάδελφοι τα όποια θέματα - προβλήματα υπάρχουν με λογισμικό η επικοινωνία οργάνων και λογισμικού δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται μεσω του φόρουμ η άμεση ή η έμμεση διαφήμιση απαγορεύεται απο τους κανόνες συμμετοχής παρακαλώ όλους να σεβαστείτε τους κανόνες
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα