Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Δεν ανέφερα ότι ο δρόμος που αναφέρεται στα συμβόλαια ήταν η παλαιά Εθνική οδός ενώ τώρα αποτελεί παράδρομο της νέας Εθνική οδού. Από την κτηματική υπηρεσία διατείνονται ότι ο παράδρομος αποτελεί μέρος της νέας Εθνικής οδού.

 

1. Θεωρείται ότι τα αγροτεμάχια έχουν πρόσωπο σε Εθνική οδό?

 

2. Γενικότερα κάθε παράδρομος Εθνικής οδού μπορεί να θεωρηθεί ως τμήμα Νέας Εθνικής οδού?

 

Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον.

  • Απαντήσεις 21
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Πάντα κατα την γνώμη μου αφού ηταν Εθνική οδος μάλλον δεν έχεις πρόβλημα-μήπως ομως θες παραπάνω πρόσωπο?σε καθε περίπτωση δεν είναι κακό να πάρεις και την γνώμη του τοπογράφου της πολεοδομίας της περιοχής του ακινήτου.

Δημοσιεύτηκε

Αγαπητέ Parist έχω την εξής περίπτωση:

 

Μέτρησα 3 όμορα αγροτεμάχια μη άρτια και μη οικοδομήσιμα εκτός σχεδίου (χωρίς ΖΟΕ). Ο ιδιοκτήτης μου ζήτησε να τα συνενώσω και έτσι έκανα δηλώνοντας ότι το συνολικό αγροτεμάχιο είναι άρτιο και μη οικοδομήσιμο.

 

Ο ιδιοκτήτης διαθέτει όμορο οικόπεδο άρτιο και οικοδομήσιμο (13 στρέμματα πρίν το 03).

 

Μπορώ να συνενώσω το μη άρτιο αγροτεμάχιο με το άρτιο επικαλούμενος βελτίωση αρτιότητας του δεύτερου?

 

(εάν σε κούρασα με τις ερωτήσεις μου συγχώρεσέ με.)

Δημοσιεύτηκε

τα 3 που συνένωσες τι εμβαδόν ειχαν?γιατι δεν ηταν οικοδομήσιμο αυτο που προέκυψε?

 

για το οικόπεδο που θα προκύψει χρειάζεται Ε>4000τμ

προσωπο στην παλαια Εθνικη>45μ βαθος>50μ

Δημοσιεύτηκε

Το αγροτεμάχιο το οποίο προέκυψε έχει πρόσωπο μεγαλύτερο από 45 m και βάθος μεγαλύτερο των 50m και συνορεύει με παράδρομο που δημιουργήθηκε από τον προαστιακό. Εμπίπτει στην περίπτωση β) του άρθρου 1 ?

 

Δηλαδή ο παράδρομος θεωρείται μέρος της σιδηροδρομικής γραμμής? (το πρόσωπο του οικοπέδου έχει απαλλοτριωθεί από τον ΟΣΕ... )

 

Επίσης ισχύει αυτό που ανέφερα πριν περί βελτίωσης αρτιότητας.?

Δημοσιεύτηκε

δεν υπαρχει η ενοια "βελτίωση" της αρτιότητας.το οικόπεδο που θα προκύψει θα πρεπει να πληρει ολα τα αναφερόμενα στο αρθρο 1 παραγ 1 .εφοσον εχει απαλωτριωθει θεωρειται αναγνωρισμενος δρομοσ

Δημοσιεύτηκε

Με συγχωρείς που σε μπερδεύω... το τελικό αγροτεμάχιο είναι μέσα στην ζώνη απαλλοτρίωσης του ΟΣΕ, θεωρείται ότι συνορεύει με σιδηροδρομική γραμμή ? (εάν ρωτάω τετριμμένα πράγματα είναι γιατί εργάζομαι μόλις 6 μήνες)

Δημοσιεύτηκε

ναι,με την προυπόθεση ότι είναι εντος ζώνης απαλωτριωσης θα πρεπει να αφαιρεθεί-δεν είναι του πελατη σου πια.

Δημοσιεύτηκε

Parist σου εύχομαι χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία. Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου και την βοήθειά σου. Να σε καλά !!

Δημοσιεύτηκε
Με συγχωρείς που σε μπερδεύω... το τελικό αγροτεμάχιο είναι μέσα στην ζώνη απαλλοτρίωσης του ΟΣΕ, θεωρείται ότι συνορεύει με σιδηροδρομική γραμμή ? (εάν ρωτάω τετριμμένα πράγματα είναι γιατί εργάζομαι μόλις 6 μήνες)

 

Συνάδελφε,

Ομολογώ ότι, διαβάζοντας τα ερωτήματά σου έχω μπερδευτεί πολύ, αν και ο parist43 έχει προσπαθήσει, με καλή διάθεση, να απαντήσει σε όλα.

 

Αφού έκανες όλες τις ερωτήσεις σου, που έχουν κοινό σημείο τη συνένωση γεωτεμαχίων σε εκτός σχεδίου περιοχή, πετάς τη βόμβα ότι "το τελικό αγροτεμάχιο είναι μέσα στη ζώνη απαλλοτρίωσης του ΟΣΕ" !!!.

 

Δηλαδή γνωρίζεις, με βάση είτε το διάγραμμα απαλλοτρίωσης του ΟΣΕ είτε πασσάλους, ότι η έκταση που σου υποδεικνύει ο πελάτης περιλαμβάνεται σε ξένη ιδιοκτησία και εσύ συνεχίζεις να συζητάς μαζί του και να θέτεις σχετικά ερωτήματα εδώ? Τι είδους συμβουλές περιμένεις να ακούσεις από συναδέλφους για την περίπτωση αυτή?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.