Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Εχω σε οικοπεδο εκτος σχεδιου με υφισταμενο ξενοδοχειο ενα ισογειο κτισμα ~ 100 τ.μ με ετος εκδοσης αδειας 2000 που ο ιδιοκτητης θελει να μετατρεψει σε σνακ μπαρ + ψιλικατζιδικο. Το ισογειο ειναι μεγαλυτερο απο την αδεια (η αδεια ειναι για γκαραζ). Μου ειπε οτι θα αλλαξει χρηση και οτι θα το χωρισει στη μεση (θα το νομιμοποιήσει,δεν ξερω) οποτε προκυπτουν 2 χωροι < 50 τ.μ , και στην δυσμενεστερη περιπτωση προκυπτουν πληθυσμοι < 50 ατομων. Αν δεν προκύψει πρόβλημα με το θεμα επιπλεον τ.μ κτλ εχω τις παρακατω αποριες:

 

Μιλησα με την πυροσβεστικη και μου ειπαν οτι δεν θα συνταξω μελετη, θελουν κατοψεις (2*3,ξεχωριστα για το καθε μισο), τιμολογια, υπ.δηλωσεις κτλ αλλα εις διπλουν. Δηλαδη και 2*10 ευρω παραβολο.

 

Η απορια μου ειναι αν κανονικα πρεπει να γινουν 2 ξεχωριστες ενεργητικες ή μία. Σε τετοιες περιπτωσεις δεν πρεπει να μπουν στο φακελο του υπολοιπου ξενοδοχειου οι μελετες για οσα κτιρια εχει μεσα το οικοπεδο? Δεν πρεπει να εχει ολο το ξενοδοχειο ενιαια ενεργητικη με ΕΝΑ αριθμο μητρωου ΠΥ? Τα μαγαζια θα τα δουλευει ο ιδιοκτητης, και δεν θα τα νοικιασει σε αλλον. Το αναφερω αυτο γιατι ηταν ενα απο τα επιχειρηματα του πυροσβεστη.

Ο ανθρωπος θα θελει να ανανεωνει 3 μελετες και να πληρωνει 3 βιβλια:confused:

Δημοσιεύτηκε

η δική μου γνώμη (μην το δέσεις κιόλας) είναι ότι βγαίνει 1 μελέτη για το σύνολο της εγκατάστασης με 1 μητρώο, ασχέτως εάν υπάρχουν 2 δραστηριότητες.

- Από δική μου δουλειά, αλλά με άλλο αντικείμενο χρήσης.

Δημοσιεύτηκε

Από όσα έχω συζητήσει στο παρελθόν με αξιωματικούς γνωρίζω ότι τα πιστοποιητικά πυροπροστασίας (άρα και τα βιβλία μέσων) αλλά και ή όποια μελέτη στην περίπτωση σου είναι ξεχωριστά για κάθε επιχείρηση. Δηλαδή αν στο ίδιο κτίριο στεγάζονται περισσότερες των μια επιχειρήσεων, αυτές παίρνουν ξεχωριστο πιστοποιητικό.

Και είναι και λογικό αυτό, από τη στιγμή που θα έχεις και διαφορετικές άδειες λειτουργίας.

Τώρα έχω την εντύπωση ότι παίρνουν τον ίδιο αριθμό ΧΠΕ που πάει με τη διεύθυνση, αλλά αυτό ούτε μας αφορά - είναι δικό τους εσωτερικό θέμα- ούτε μας επηρεάζει κάπου- εγώ καλόπιστα τους το επισημαίνω όταν έχω τέτοιες περιπτώσεις και το αφήνω στην κρίση τους.

 

Αλλά πόσο μεγαλύτερο κόστος είναι να έχει 3 πιστοποιητικά ???

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Αυτο που λες MECH ακουγεται λογικο γιατι οντως θα υπαρχουν 3 επιχειρησεις με 3 διαφορετικες αδειες λειτουργιας. Αρα 3 πιστοποιητικα. Αν δεν ηταν ξεχωριστες επιχειρησεις αλλα επροκειτο για χωρους που ανηκαν στο ξενοδοχειο, ρεσεψιον, χωρος για παιδια κτλ τοτε θα επρεπε να βγει ενα ενιαιο πιστοποιητικο.

 

Οσον αφορα το κοστος θα ειναι 30 ευρω αντι για 10 και 3 υπευθυνες δηλωσεις αντι για μια όποτε ληγουν τα πιστοποιητικα.

Δημοσιεύτηκε

Ναι, αυτό λέω , αν ήταν μία επιχείρηση με μια άδεια θα είχε ενιαίο πιστοποιητικό- από τη στιγμή που είναι 3 επιχειρήσεις θα πάρει 3 πιστοποιητικά.

Και είναι και καλύτερο και για τον ίδιο.

Για τις ανανεώσεις , μαζί θα τις κάνει, θα έχει και μια καλύτερη τιμή καθώς είναι 3 σε ένα , επομένως δε νομίζω ότι υπάρχει θέμα.Τώρα, αμα το πρόβλημα είναι τα 20 ευρώ στα βιβλία μέσων, χωρίς να θέλω να υποτιμήσω την αξία των χρημάτων, δε νομίζω ότι είναι σημαντικό κόστος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.