Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αλήθεια τι νόημα έχει η <<οικολογική>> αύξηση των τελών κυκλοφορίας για παλιά αυτοκίνητα;

 

Να αναγκαζόμαστε να αλλάζουμε αυτοκίνητο κάθε 4 χρόνια; Η μόλυνση από την παραγωγή αυτοκινήτων μπαίνει στο λογαριασμό; Τα πεταμένα αυτοκίνητα μπαίνουν στο λογαριασμό;

Κι αν αγοράσω ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και η μόλυνση φύγει από την Αθήνα και -μέσω του ΑΗΣ Πτολεμαΐδας- πάει στους Κοζανίτες θεωρούμαι <<οικολόγος>>;

 

Μάλλον τερτίπια των <<πράσινων>> βιομηχάνων μου μυρίζονται όλα αυτά που μυρίστηκαν νέες πωλήσεις και των <<πράσινων>> κομματαρχών που δικαιώνουν φόρους για να πληρώνονται αυτοί με παχυλούς μισθούς...

Δημοσιεύτηκε

1) όποιος θέλει να θεωρεί τον εαυτό του επιστήμονα πρέπει πρωτίστως να αμφισβητεί τους μη επιστήμονες.

 

2) ψάξτε πόσο ποσοστό της ατμόσφαιρας είναι το διοξείδιο του άνθρακα και σε τι % συμμετάσχει ο άνθρωπος με τις δραστηριότητές του ?

 

3) το διοξείδιο υποδηλώνει ζωή. Δεν είναι δηλητήριο, δεν είναι μονοξείδιο. Μόνο τα ενεργά ηφαίστεια της γης παράγουν περισσότερο διοξείδιο από ότι ο άνθρωπος. Να τους βάλουμε φόρο ?

 

4) πως είναι δυνατόν να θερμαίνονται αυτοί οι ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ ΟΓΚΟΙ νερού από το απειροελάχιστο % αύξησης του διοξειδίου της ατμόσφαιρας ?

 

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ.

 

Πληρώνεις πλέον κάτι στη διπλάσια τιμή καθώς υπάρχουν οι άδειες ρύπανσης, και η "πράσινη" τεχνολογία που κουβαλάει το προιόν που καλείτα να πληρώσει ο καταναλωτής.

 

ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ ΟΛΑ.8-)

Δημοσιεύτηκε

To γενονός ότι υπάρχει μια μπίζνα γύρω από το περιβάλλον είναι ένα γεγονός. Πολλοί το εκμεταλλεύονται για να πουλήσουν "πράσινα" SUN, "πράσινα" κλιματιστικά, "πράσινα" προιόντα γενικά που δεν έχουν να κάνουν σε τίποτα με την προστασία του περιβάλλοντος.

Το γεγονός όμως ότι η θερμοκρασία ανεβαίνει και ότι ο άνθρωπος είναι ο μόνος υπαίτιος είναι προφανές. Πώς να το κάνουμε δηλαδή.

Στο πλαίσιο αυτό είναι αυτονόητο ότι ο άνθρωπος πρέπει να αλλάξει ριζικά τον τρόπο κοινωνικής οργάνωσης του και της κατανάλωσης επίσης.

Άρα οτιδήποτε κάνει τη χρήση του ΙΧ ανεπιθύμητη είναι θετικό. Άρα ναι στη φορολογία των ΙΧ ναι και στα διοδία, ναι και στη φορολογία των καυσίμων.

Το ζητούμενο είναι βέβαια τα έσοδα να πάνε σε έργα που θα βοηθήσουν τις Μαζικές Μεταφορές , τον πεζό και τον ποδηλάτη (τους δύο τελευταίους τους ξεχνάμε πάντα εδώ).

Δημοσιεύτηκε

Η πιο οικολογική πολιτική είναι η διατήρηση μια συσκευής για όσο αυτή καλύπτει τις ουσιαστικές ανάγκες μου και είναι λειτουργική. Αν πετάξω το αυτοκίνητο δεκαετίας που είναι καλοδιατηρημένο και να αγοράσω πχ υβριδικό που η κατασκευή του μόνο χρειάζεται νέες πρώτες ύλες, ενέργεια, εργατοώρες κλπ, τότε είναι σπατάλη.

 

Ακόμα και ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν είναι οικολογικό, αν το φορτίζεις με ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από πετρέλαιο και λιθάνθρακα.

 

Επίσης και οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειες δεν είναι φιλίκές στο περιβάλλον αν παράγονται μόνο σε μεγάλα εργοστάσια και δε παράγεται μέρος της κοντά στην κατανάλωση (πχ, στην ίδια την κατοικία, στο ίδιο το εργοστάσιο).

 

Επίσης δεν είναι οικολογία να αγοράζεις πχ βιολογικά σταφύλια Χιλής και να ξοδεύεται τόση ενέργεια στα μεταφορικά.

 

Η οικολογία στηρίζεται στην οικονομία, στο ορθολογισμό, στη λογική, στο πραγματικό ελάχιστο κόστος (μαζί με το περιβαλλοντικό). Και για να συμβεί αυτό χρειάζεται παιδεία και δημοκρατία. Άρα τα παράλογα που μας λένε είναι μια απλή βέλτίωση του καταναλωτικού μοντέλου για να μας εκμεταλλευτούν λίγο ακόμα.

Δημοσιεύτηκε

Δεν αμφισβητώ την ανάγκη οικολογικών μέτρων, τη μόλυνση του πλανήτη. Απλά κάτι δε μου αρέσει σε όλο αυτό το "πράσινο" που μας σερβίρουν διάφοροι βιομήχανοι και κομματικοί παράγοντες...

Δημοσιεύτηκε

Το έχουμε ξανασυζητήσει το θέμα και η απάντηση δεν είναι μονοδιάστατη .

 

Σίγουρα πολλοί εκμεταλλέυονται τις οικολογικές ανησυχίες και την άγνοια του κόσμου και σπεκουλάροντας σε αυτό χτίζουν οικονομικές αυτοκρατορίες και πολιτικές καρριέρες , αλλά από την άλλη μεριά ο κάθε άνθρωπος πρέπει να κατανοήσει ότι είναι μέρος του περιβάλλοντος και όχι ιδιοκτήτης του .

 

Ταυτόχρονα πρέπει να ενημερώνεται και να μορφώνεται όσο μπορεί ώστε να μην πέφτει θύμα των επιτηδείων .

 

Δυστυχώς στο παιχνιδάκι αυτό συμμετέχουν και πολλοί αργυρώνητοι "επιστήμονες" και "καθηγητές" πανεπιστημίων που ουσιαστικά είναι κλητήρες συμφερόντων ισχυρών .

 

Η μάθηση και η γνώση είναι η καλύτερη άμυνα μας , αλλά δυστυχώς τα τελευταία χρόνια , έχει αντικατασταθεί η παιδεία από την εκπαίδευση , γιατί η παιδεία δημιουργεί ανθρώπους ενώ η εκπαίδευση γρανάζια η απλά κατοικίδια .

 

Ευτυχώς γιά την ανθρωπότητα και δυστυχώς γιά τους ισχυρούς , αλλά και γιά πολλούς που θα είναι τα θύματα αυτής της κατάστασης , η λογική της εκπαίδευσης έναντι της παιδείας υποχωρεί λόγω της μεγάλης ανεργίας που έχουν πλέον οι εκπαιδευμένοι πτυχιούχοι παγκοσμίως , οπότε πλέον το δόλωμα των ισχυρών αρχίζει και γίνεται ορατό στους πολίτες .

Δημοσιεύτηκε

Δεν λέω , καλή η προστασία του περιβάλλοντος.

 

Αυτήν εκμεταλλεύονται τα διάφορα αρπακτικά και τρωκτικά κοιτάζουν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση για να θησαυρίσουν.

 

Πράσινη κονόμα λοιπόν για λίγους και εκλεκτούς :)

Δημοσιεύτηκε

Ακόμα και εγώ που (θελω να πιστευω) εχω αυξημενες οικολογικές ανησυχίες,συμφωνώ

οτι αυτο με τα τελη κυκλοφορίας ειναι καθαρη ληστεία.

Δημοσιεύτηκε

Είναι άλλοθι η οικολογία. Και πολύ καλό μάλιστα. Ζούμε στην περίοδο της πράσινης ανάπτυξης.

Να δούμε πότε θα σταματήσουμε να κοιτάμε το περιτύλιγμα για να ασχοληθούμε με την ουσία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.