Adavis Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Έπεσα σήμερα τυχαία πάνω σε αυτό το video:
BAS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Μήπως μιλάμε γιά τον ορισμό της έννοιας "Τζάμπα Μάγκας" . Η λογική λέει "Ο Χρήστης πληρώνει" , τώρα το αν πρέπει οι δρόμοι να είναι δημόσιοι η ιδιωτικοί αυτό είναι φιλοσοφικό και πολιτικό ερώτημα , αλλά δεν έχει καμμιά σημασία στο θέμα της πληρωμής διοδίων . Εκεί οι λογικές είναι 2 . Η μία λέει διόδια στην χρήση , η πάγιο τέλος διοδίων και λειτουργεί στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης . Η άλλη λέει όχι διόδια , αλλά ειδικός φόρος στα καύσιμα και στα τέλη κυκλοφορίας και λειτουργεί κυρίως στην Γερμανία , η οποία έχει ένα τεράστιο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων , δεν έχει ταχείας κυκλοφορίας αλλά κάτι σαν τους δικούς μας επαρχιακούς με 1+1 λωρίδες και ισόγειες διασταυρώσεις με STOP . Στην Ελλάδα με πολύ μικρό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων και υπό κατασκευή πολλούς από αυτούς , η λογική λέει ότι οι χρήστες πληρώνουν τώρα και μετά μέσω των διοδίων . Δεν μπορεί ο κάτοικος των νησιών μέσω των φόρων του να πληρώνει τον κάτοικο των Αφιδνών , να πάει την βόλτα του τζάμπα . Γιά το αν οι δρόμοι πρέπει να ανήκουν σε ιδιώτες , είναι άλλο θέμα , άσχετο με το θέμα των διοδίων .
achille Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Συμφωνώ απόλυτα με τον BAS. Έλεος! Τόσα χρόνια πληρώναμε διόδια για και οι Εθνικές είχαν τα χάλια τους, και μας πείραξε τώρα να πληρώσουμε επειδή έχουν αναλάβει την διαχείριση ιδιώτες, οι οποίοι τουλάχιστον κάνουν κάποια έργα συντήρησης.
Jupiter Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Κι εγώ πιστεύω ότι οι αντιδράσεις δημιουργήθηκαν επειδή τα διόδια ανήκουν σε ιδιωτικές εταιρείες.
BAS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Ποιά παιδιά , εμάς η τους άλλους
acnt Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 - Έστω ετήσια έσοδα διοδίων (για κάποιο κομμάτι της ΕΟ) = Χ - Έστω κόστος συντήρησης και κατασκευών σε αυτό το τμήμα της ΕΟ = Ψ - Έστω κόστος λειτουργίας, φορολογία και νόμιμο κέρδος εταιρίας = Ζ Θα πρέπει Χ = Ψ+Ζ, σωστά; Στην πραγματικότητα το Ψ ανταποκρίνεται στις απαιτούμενες κατασκευαστικές-επισκευαστικές ανάγκες του τμήματος της ΕΟ; Μήπως στο Ζ υπάρχει ένα υπερκέρδος; Κι αν ναι, αυτό που πάει; Και γιατί αυτό το πλεόνασμα να μην χρησιμοποιείται σε άλλες ανάγκες του κράτους; Αν ακολουθούσαμε τον τρόπο της Γερμανίας (φόρους στα καύσιμα κτλ) τότε τα λεφτά θα πήγαιναν (έστω και θεωρητικά) στα ταμεία του Κράτους μπας και καλύψει καμία σύνταξη ή εφαπαξ... Δεν βλέπω κανένα λόγο να πηγαίνει το όποιο πλεόνασμα -μικρό ή μεγάλο- στις τσέπες κάποιου ιδιώτη -όσο καλή δουλειά και να κάνει.
alej Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Συμφωνώ απόλυτα με τον BAS.Έλεος! Τόσα χρόνια πληρώναμε διόδια για και οι Εθνικές είχαν τα χάλια τους, και μας πείραξε τώρα να πληρώσουμε επειδή έχουν αναλάβει την διαχείριση ιδιώτες, οι οποίοι τουλάχιστον κάνουν κάποια έργα συντήρησης. Μπορείς να αναφέρεις μερικά έργα συντήρησης; Μήπως ξέρεις και ποιος τα πληρώνει αυτά ή απλά θα υποθέσεις;
BAS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Oταν και εμείς αποκτήσουμε ένα τέτοιο δίκτυο και καταργήσουμε τα νησιά μας , μπορούμε να βάλουμε τα διόδια στη βενζίνη σαν φόρο .
gvarth Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 26 , 2009 Εννοείς να υλοποιήσουμε γέφυρες για τη σύνδεση με τα νησιά μας ; Τότε , αν ενσωματωθούν "μίζες" και δωράκια , θα μας στοιχίζει 5 Euro το ... χιλιόμετρο
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα