Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 341
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δημοσιεύτηκε

Μήπως μιλάμε γιά τον ορισμό της έννοιας "Τζάμπα Μάγκας" .

 

Η λογική λέει "Ο Χρήστης πληρώνει" , τώρα το αν πρέπει οι δρόμοι να είναι δημόσιοι η ιδιωτικοί αυτό είναι φιλοσοφικό και πολιτικό ερώτημα , αλλά δεν έχει καμμιά σημασία στο θέμα της πληρωμής διοδίων .

 

Εκεί οι λογικές είναι 2 .

Η μία λέει διόδια στην χρήση , η πάγιο τέλος διοδίων και λειτουργεί στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης .

 

Η άλλη λέει όχι διόδια , αλλά ειδικός φόρος στα καύσιμα και στα τέλη κυκλοφορίας και λειτουργεί κυρίως στην Γερμανία , η οποία έχει ένα τεράστιο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων , δεν έχει ταχείας κυκλοφορίας αλλά κάτι σαν τους δικούς μας επαρχιακούς με 1+1 λωρίδες και ισόγειες διασταυρώσεις με STOP .

 

Στην Ελλάδα με πολύ μικρό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων και υπό κατασκευή πολλούς από αυτούς , η λογική λέει ότι οι χρήστες πληρώνουν τώρα και μετά μέσω των διοδίων . Δεν μπορεί ο κάτοικος των νησιών μέσω των φόρων του να πληρώνει τον κάτοικο των Αφιδνών , να πάει την βόλτα του τζάμπα .

 

Γιά το αν οι δρόμοι πρέπει να ανήκουν σε ιδιώτες , είναι άλλο θέμα , άσχετο με το θέμα των διοδίων .

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ απόλυτα με τον BAS.

Έλεος! Τόσα χρόνια πληρώναμε διόδια για και οι Εθνικές είχαν τα χάλια τους, και μας πείραξε τώρα να πληρώσουμε επειδή έχουν αναλάβει την διαχείριση ιδιώτες, οι οποίοι τουλάχιστον κάνουν κάποια έργα συντήρησης.

Δημοσιεύτηκε

Κι εγώ πιστεύω ότι οι αντιδράσεις δημιουργήθηκαν επειδή τα διόδια ανήκουν σε ιδιωτικές εταιρείες.

Δημοσιεύτηκε

- Έστω ετήσια έσοδα διοδίων (για κάποιο κομμάτι της ΕΟ) = Χ

- Έστω κόστος συντήρησης και κατασκευών σε αυτό το τμήμα της ΕΟ = Ψ

- Έστω κόστος λειτουργίας, φορολογία και νόμιμο κέρδος εταιρίας = Ζ

 

Θα πρέπει Χ = Ψ+Ζ, σωστά;

 

Στην πραγματικότητα το Ψ ανταποκρίνεται στις απαιτούμενες κατασκευαστικές-επισκευαστικές ανάγκες του τμήματος της ΕΟ;

 

Μήπως στο Ζ υπάρχει ένα υπερκέρδος; Κι αν ναι, αυτό που πάει; Και γιατί αυτό το πλεόνασμα να μην χρησιμοποιείται σε άλλες ανάγκες του κράτους;

 

Αν ακολουθούσαμε τον τρόπο της Γερμανίας (φόρους στα καύσιμα κτλ) τότε τα λεφτά θα πήγαιναν (έστω και θεωρητικά) στα ταμεία του Κράτους μπας και καλύψει καμία σύνταξη ή εφαπαξ... Δεν βλέπω κανένα λόγο να πηγαίνει το όποιο πλεόνασμα -μικρό ή μεγάλο- στις τσέπες κάποιου ιδιώτη -όσο καλή δουλειά και να κάνει.

Δημοσιεύτηκε
Συμφωνώ απόλυτα με τον BAS.

Έλεος! Τόσα χρόνια πληρώναμε διόδια για και οι Εθνικές είχαν τα χάλια τους, και μας πείραξε τώρα να πληρώσουμε επειδή έχουν αναλάβει την διαχείριση ιδιώτες, οι οποίοι τουλάχιστον κάνουν κάποια έργα συντήρησης.

 

Μπορείς να αναφέρεις μερικά έργα συντήρησης; Μήπως ξέρεις και ποιος τα πληρώνει αυτά ή απλά θα υποθέσεις;

Δημοσιεύτηκε

Oταν και εμείς αποκτήσουμε ένα τέτοιο δίκτυο και καταργήσουμε τα νησιά μας , μπορούμε να βάλουμε τα διόδια στη βενζίνη σαν φόρο .

post-21093-131887231678_thumb.jpg

Δημοσιεύτηκε

Εννοείς να υλοποιήσουμε γέφυρες για τη σύνδεση με τα νησιά μας ;

 

Τότε , αν ενσωματωθούν "μίζες" και δωράκια , θα μας στοιχίζει 5 Euro το ... χιλιόμετρο ;)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.