Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Ποιά παιδιά , εμάς η τους άλλους :?:;)

 

τους αλλους!8-)

 

θα το εφαρμοσω κι εγω. χρειαζομαι ομως και συνοδηγο για να σηκωνει την μπαρα.

 

το χαρατσι τελος.

  • Απαντήσεις 341
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δημοσιεύτηκε

Εννοώ ότι στην Γερμανία έχει αυτοκινητόδρομο γιά παντού , οπότε όλοι είναι χρήστες και ένας γενικός φόρος έχει λογική .

Στην Ελλάδα έχουμε πολλά νησιά και λίγους αυτοκινητόδρομους οπότε πρέπει να πληρώνει μόνο ο χρήστης και όχι οι υπόλοιποι . Ετσι τα διόδια είναι αναγκαία .

 

Γιά τον τρόπο κατασκευής των δρόμων και την διαχείριση τους είναι άλλο θέμα , το οποίο θα μπορούσε να συζητηθεί σε σχετικό θέμα .

Δημοσιεύτηκε

Επισημαίνονται δύο διαφορετικά σκέλη για το θέμα των διοδίων. Το ένα διατυπώθηκε από τον BAS, και συμφωνώ απόλυτα μαζί του, γιατί το να πουλάς τσαμπουκά (όταν μάλιστα έχεις και τη βοήθεια δύο ακόμη αρσενικών μέσα στο αυτ/το) σε μια κοπέλα, που εργάζεται για το μεροκάματο στα διόδια, δεν είναι και το καλλίτερο για να προβάλεις τη διαμαρτυρία σου. Το άλλο αφορά στο τεράστιο πρόβλημα της εξεύρεσης πιστώσεων για την κατασκευή των βασικών οδικών αξόνων της χώρας. Με τις συμβάσεις παραχώρησης των υφιστάμενων αξόνων επιχειρήθηκε (δεν παίρνω θέση πάνω σ' αυτό) να χρηματοδοτηθεί η κατασκευή νέων (πχ Ιόνια οδός) ή η επαναχάραξη υφιστάμενων (πχ Κορίνθου-Πατρών) εισπράτοντας διόδια από εκείνους που χρησιμοποιούν αυτούς οι κάποιους άλλους άξονες.

 

Το δεύτερο σκέλος, που πυροδότησε, κατά την άποψή μου, την αντίδραση ορισμένων σηκώνει πολλή συζήτηση και πρέπει να διερευνηθεί από όλες τις πλευρές του.

Δημοσιεύτηκε

Aς ανοιχτεί ένα θέμα και ας πούμε ο καθένας τις απόψεις του , ακριβώς πάνω στο δεύτερο σκέλος , όπως πολύ σωστά το ορίζει ο Μακαρ .

 

Αλλωστε τυπικά και ουσιαστικά , είμαστε οι πιό ειδικοί από τόσους και τόσους που έχουν άποψη .

Δημοσιεύτηκε
Μήπως ξέρεις και ποιος τα πληρώνει αυτά ή απλά θα υποθέσεις;

Πληρώνονται από τα χρήματα των διοδίων. Γνωρίζεις κάτι άλλο;

 

το να πουλάς τσαμπουκά (όταν μάλιστα έχεις και τη βοήθεια δύο ακόμη αρσενικών μέσα στο αυτ/το) σε μια κοπέλα, που εργάζεται για το μεροκάματο στα διόδια, δεν είναι και το καλλίτερο για να προβάλεις τη διαμαρτυρία σου.

Γιατί το λες αυτό; Αυτό θα πει ανδρισμός.

Για την πάταξη των ιδιωτικών συμφερόντων και την εκπλήρωση του ονείρου (όλοι στο δημόσιο - ο μισθός να πέφτει κι ας τους άλλους να δουλεύουν - έχουμε και ιδεολογία - αμ' πως), όλα επιτρέπονται.

Δημοσιεύτηκε
Μπορείς να αναφέρεις μερικά έργα συντήρησης; Μήπως ξέρεις και ποιος τα πληρώνει αυτά ή απλά θα υποθέσεις;

 

Μπορώ να αναφέρω στην Αθηνών-Λαμίας έγινε αντικατάσταση του ασφαλτοτάπητα απο την Μαλακάσα εως την Θήβα, ότι στην Κορίνθου-Τριπόλεως άνοιξε επιτέλους η δεύτερη σήραγγα του Αρτεμισίου που είχε μείνει ημιτελής απο την δεκαετία του '80 κ.α.

Και όλα αυτά είναι έργα που πραγματοποιούν οι εταιρίες που έχουν αναλάβει την συντήρηση και επέκταση των αυτοκινητοδρόμων. Αν ενδιαφέρεσαι περισσότερες πληροφορίες εδώ

Δημοσιεύτηκε

Καλά που είδατε τον τσαμπουκά εναντίον των ανυπεράσπιστων γυναικών υπαλλήλων από τους άγριους αρσενικούς και δεν τον βλέπω και εγώ!

 

Οι άνθρωποι τα βάζουν με την εταιρεία και όσους στηρίζουν την πολιτική της και όχι με τους εργαζόμενους. Δηλαδή θέλει πολύ μυαλό για να το καταλάβετε ρε παιδιά? Αφού το λένε πολλές φορές στο βίντεο ότι δεν έχουν κάτι με τους εργαζόμενους.

 

Τώρα εάν εσείς θεωρείτε λογικό το να διπλασιάζεται το ποσό που πληρώνεις για το Αθήνα - Λαμία και επιστροφή εντάξει πληρώστε το όπως κάνω και εγώ αλλά μην λέτε τσάμπα μάγκες όσους αντιδρούν έστω και με αυτόν τον τρόπο και κοιτάχτε μήπως είναι τσάμπα μαγκιά το να σχολιάζεις μία κίνηση σωστή ή λάθος από τον καναπέ κάνοντας "κλικ".

 

Δεν βλέπετε ότι το κράτος ουσιαστικά παραδέχεται ότι τόσα χρόνια πέταγε τα λεφτά που δίναμε στα διόδια μην μπορώντας να τα εκμεταλλευτεί και αναγκαστικά απευθύνθηκε σε ιδιώτες? Είναι δυνατόν η Ελλάδα μετά από τόσα χρόνια να μην έχει σωστό οδικό δίκτυο? Ακόμη να φτιαχτεί ο περίφημος δόμος Κόρινθος - Πάτρα ? Ο Μαλιακός μόλις τώρα ολοκληρώνεται... Τα Τέμπη έχουν πολύ μέλλον ακόμη και να μην μιλήσω για Γιάννενα, Τρίκαλα, Καστοριά, Κρήτη

(Χανιά - Ρέθυμνο π.χ.) ...που είναι απομονωμένα μέρη.

Δημοσιεύτηκε
Δεν βλέπετε ότι το κράτος ουσιαστικά παραδέχεται ότι τόσα χρόνια πέταγε τα λεφτά που δίναμε στα διόδια μην μπορώντας να τα εκμεταλλευτεί και αναγκαστικά απευθύνθηκε σε ιδιώτες?
Σωστό αυτό. Όταν το κράτος "πέταγε τα λεφτά" των διοδίων, υπήρχαν αντιδράσεις;
Δημοσιεύτηκε

Νομίζω ότι αυτός είναι πλέον ο σωστός τίτλος της συζήτησης .

 

Ας κάνουμε μιά ιστορική αναδρομή .

 

Στην δεκαετία του 50 άρχισαν να φτιάχνονται οι 2 Εθνικοί οδοί Αθήνας - Θεσσαλονίκης και Αθήνας - Κορίνθου , οι οποίες τελείωσαν σχετικά γρήγορα και την δεκαετία του 60 φτιάχτηκε η Κορίνθου - Πατρών .

Οι υπόλοιποι δρόμοι φτιάχνονταν από την στρατιωτική ΜΟΜΑ κατά κύριο λόγο .

 

Μετά την ένταξη στην ΕΟΚ (1981) και τα Ευρωπαικά κονδύλια ξεκίνησε ο ΠΑΘΕ που τόσα χρόνια μετά μάλλον τα πάθη του έχει τραβήξει .

 

Η Εγνατία τελείωσε σε 20 χρόνια , το τρένο έχει περάσει τα 30 και ο ΠΑΘΕΠ θα ολοκληρωθεί στα 40 χρόνια από την έναρξη κατασκευής του και όσο γιά τους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους θα περιμέναν τα εγγόνια μας :confused:

 

Τι άλλο έγινε μέσα σε αυτά τα χρόνια ?

 

Δημιουργήθηκαν κάποιες εταιρείες ΔΕ οι οποίες αναλογα με την πρόσβαση που είχαν στην εξουσία , ιδρύοντο , μεγάλωναν η πεθαιναν , χωρίς να γίνουν ποτέ εξωστρεφείς εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων .

 

Θα θυμόμαστε όλοι διάφορα ονόματα τέτοιων διαττόντων αστέρων που είχαν ένα και μοναδικό πελάτη , το Ελληνικό κράτος .

 

Τώρα τι έχουμε ?

 

Εχουμε την ανάθεση των δρόμων σε ιδιώτες , μιά πρακτική πολύ συνηθισμένη στις ανεπτυγμένες χώρες .

 

Ο ιδιώτης πρέπει να κατασκευάσει ένα δρόμο γρήγορα , γιά να μπορεί να εισπράττει διόδια , ποιοτικά γιά να έχει μικρό κόστος συντήρησης και ασφαλή γιά να μην έχει ευθύνες σε τυχόν ατυχήματα .

 

Γιά να μπορέσει να τα κάνει αυτά , πρέπει να έχει πρόσβαση σε δανειοδότηση από τον τραπεζικό τομέα , οπότε πρέπει να είναι έμπειρος και φερέγγυος .

 

Αρα η λογική , τα έχουμε καλά με την εξουσία , ιδρύουμε μιά έταιρεία και παίρνουμε το έργο με ανάθεση , αφού το κόψουμε κομματάκια , αρχίζει και δυσκολεύει , αν δεν σταματάει εντελώς .

 

Δεν θέλω να κάνω συνειρμούς που μου έρχονται στο μυαλό με τους "τζάμπα μάγκες" , αλλά θεωρώ ότι έχουμε να κάνουμε με ιδεολογικές αγκυλώσεις και μόνο .

 

Τώρα , το ότι ο ιδιώτης παίρνει διόδια από ήδη κατασκευασμένους δρόμους , νομίζω ότι έχει εξηγηθεί επαρκώς , ότι γίνεται γιά 2 λόγους . ο πρώτος είναι η συντήρηση του συγκεκριμμένου έργου και ο δεύτερος είναι ότι οι νέοι αυτοκινητόδρομοι , δεν έχουν τέτοιο κυκλοφοριακό φόρτο που θα ήταν κερδοφόρα η κατασκευή τους , αλλά αυτή είναι αναγκαία για την οδική ασφάλεια μιας χώρας που χάνει 2000 ανθρώπους κάθε χρόνο στα τροχαία .

 

Αν κάποιοι θεωρούν ότι τα χρήματα που παίρνουν οι ιδιώτες είναι πολλά , υπάρχουν 2 δρόμοι , η Βουλή και η Δικαιοσύνη , αλλά η πρακτική αυτή που είδαμε στο βίντεο , είναι λαικισμός του αισχίστου είδους και ο ορισμός του "τζάμπα μάγκα" .

 

Τα ίδια ισχύουν και γιά τους κατοίκους των Αφιδνών , που αν δεν θέλουν να πληρώνουν διόδια υπάρχουν παράδρομοι και επαρχιακοί δρόμοι να εξυπηρετηθούν , όπως συμβαίνει και με την Αττική οδό άλλωστε .

Δημοσιεύτηκε

Δεν τίθεται θέμα "τσαμπουκά" προς τους εισπράκτορες των διοδίων. Η διαδικασία είναι απλούστατη και πολιτισμένη:

1) "Δεν προτίθεμαι να πληρώσω. Σήκωσε τη μπάρα". Υποχρεούται να τη σηκώσει.

2) Περνάμε.

3) Σταματάμε αμέσως μετά δεξιά.

4) Κρατάνε τα στοιχεία μας με τη συνδρομή της Τροχαίας αν χρειαστεί.

5) Συνεχίζουμε το ταξίδι μας.

Αν νομίζουν ότι μπορούν να διεκδικήσουν στη συνέχεια με κάποιο τρόπο τα χρήματα, ας το κάνουν. Έχετε υπόψη σας, ότι οι παραπάνω κινήσεις στην Κορίνθου-Πατρών, εφαρμόζονται κατά κόρον από αλλοδαπούς τουρίστες οι οποίοι ξέρουν να διεκδικούν τα δικαιώματά τους καλύτερα από εμάς. Δε μπορεί να θεωρηθεί αυτοκινητόδρομος, δρόμος χωρίς προστατευτικό διάζωμα και κατά συνέπεια δε μπορούν να επιβάλλονται διόδια σε αυτόν. Μόνο αυτός ο λόγος αρκεί. Χωρίς να μπούμε στη διαδικασία να συζητήσουμε για την εγκληματική χάραξη και τον φονικό ασφαλτοτάπητα.

Όσο για την προσφορά της εταιρείας που ανέλαβε την εκμετάλευση του δρόμου, στη συντήρηση αυτού, θα μου επιτρέψετε δεδομένου ότι περνάω αρκετά συχνά, να την θεωρώ μηδενική. Τα βαν της "Ολυμπιας Οδού" που ανεβοκατεβαίνουν κάνοντας απλά χρέη κινητής οδοσήμανσης δε νομίζω ότι αξίζουν τα χρήματα των διοδίων που πληρώνουμε, και προσωπικά και ...λάστιχο ξέρω να αλλάξω και οδική βοήθεια διαθέτω κανονική.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.