Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Παρόμοιες διαμαρτηρίες δεν γίνονται εδώ και χρόνια στην Κορίνθου -Πατρών πριν έρθουν οι ιδιωτικές εταιρείες? ποιος είπε ότι το πρόβλημα είναι οι ιδιώτες. Δεν νομίζω ο κάτοικος του Καλάμου ή του Καπανδριτίου να έχει μόνο ιδεολογικό πρόβλημα που ξαφνικά του διπλασιάσανε τα διόδια. Γιατί η προσθήκη των νέων σταθμών τώρα έγινε.

 

BAS επιμένεις να τους αποκαλείς τσάμπα μάγκες ενώ αυτό που κάνουν είναι νόμιμο ή έστω νομότυπο. Δηλαδή λένε στην κοπέλα βάλε μου πρόστιμο. Ποιο είναι το πρόβλημα σου? Από εσένα τα παίρνουνε? Άστους μετά να τρέχουν στα δικαστήρια να αποδείξουν ότι έχουν δίκιο ή άδικο. Την δικαιοσύνη επιλέγουν άρα είναι με τον δεύτερο δρόμο που λες.Τον λαικισμό που λες όμως δεν βλέπω.

  • Απαντήσεις 341
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δημοσιεύτηκε

tpanag, θα συμφωνούσα με όσα λές για την Κορίνθου - Πατρών που είναι όντως απαράδεκτη, εάν όλα αυτά γινόντουσαν απο παλαιότερα.

Γιατί τα διόδια υπάρχουν εδώ και δεκαετίες στον συγκεκριμένο δρόμο και τόσα χρόνια πληρώναμε αδιαμαρτύρητα.

Ενώ τώρα που άρχισε επιτέλους να κατασκευάζεται ο νέος δρόμος αρχίσαν οι διαμαρτυρίες, μόνο και μόνο γιατί ανέλαβε την διαχείριση ιδιώτης.

Δημοσιεύτηκε

Ο καθενας βλεπει τελειως διαφορετικα τα πραγματα.Εδω ομως ειναι πραγματικα ξεκαθαρα.

 

Οι εν λογω κυριοι το χειριζονται αψογα το θεμα, δεν τραμπουκιζουν και ασκουν πληρως τα δικαιωματα τους.

 

Τους συγχαιρω και μακαρι να εκαναν ολοι ετσι.

 

Οι ιδιωτες ας καλυψουν αυτο το 'κενο' και ας παρουν τα αναλογα μετρα.

 

Εγω ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ θα ελεγα οτι οι ιδιωτες των διοδιων ειναι τσαμπα κυριοι...

 

Τα υπολοιπα περι συντηρησεων κλπ, ειδικα οσοι γνωριζουν τα τεμπη κλπ δεν θα μπω καν στον κοπο να τα σχολιασω.

 

Ειναι μεγαλη η μασα...που επεσε και που πεφτει (μετριασμενη σε σχεση με παλιοτερα αλλα λογω αφελειας αυτο μετραει)

 

 

ΥΓ.επειδη δεν μπορουν να μας θεωρουν μ@λ@κες, οσοι γνωριζουν απο τεμπη-θεσσαλονικη :

 

20 αυτοκινητα καθε 10 λεπτο (λιγα εβαλα αλλα δεν πειραζει...), 3 σταθμοι απο 2€ (παλι λιγα εβαλα αλλα δεν πειραζει)

 

20*6*24*365 * 6€ = 6.300.000 ετησιως. (στην πραγματικοτητα μιλαμε για πανω απο 9 εκατ ετησιως)

 

Το συγκεκριμενο τμημα ας πουμε οτι απασχολει:

 

200 ατομα (πολλα βαζω αλλα δεν πειραζει), 900€ μηνιαιως (πολλα βαζω αλλα δεν πειραζει), 14 μισθοι

 

200*900*14 = 2.500.000 € ετησιως.

 

Τα υπόλοιπα [5.000.000 - κερδος ιδιωτων] πανε σε επισκευες-συντηρησεις?

 

Δεν το νομιζω, εκτος και αν το κερδος των ιδιωτων ειναι 4.000.000 ετησιως...

 

ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΕΛΟΣ.

 

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ ΟΥΤΕ Μ@Λ@ΚΕΣ

Δημοσιεύτηκε

Κατ ' αρχήν θέλω να σημειώσω προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης ότι δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με ΔΕ . Ενα ΜΕΚ 1ης έκανα το 1986 και έμεινε ανενεργό , οπότε δεν έχω κάποιο ίδιο όφελος . Επειδή όμως οδηγώ 32 χρόνια και έχω , όπως και πολλοί άλλοι υποφέρει και κινδυνεύσει από το επίπεδο ασφάλειας των Ελληνικών δρόμων , θεωρώ ότι οι αυτοκινητόδρομοι έπρεπε να είχαν τελειώσει προχτές .

 

Στα 32 αυτά χρόνια πάνω από 100.000 συνάθρωποι μας έχουν σκοτωθεί σε τροχαία και νομίζω ότι όλοι θα έχουμε κάποιο φίλο η γνωστό μας που περιλαμβάνεται στον εν λόγω αριθμό .

 

Είναι λοιπόν επιτακτική η ανάγκη να γίνουν και το πολιτικό παιχνίδι γύρω από τόσο σοβαρά θέματα το θεωρώ επώδυνο γιά τους πολίτες και τον τόπο .

 

Ας μπώ λοιπόν στην συνθηματολογία τους .

Μένω στην Αθήνα , πολύ κοντά σε σταθμό μετρό και σέ είσοδο της Αττικής οδού , η οποία σημειωτέον με εξυπηρετεί πάρα πολύ γιά την πρόσβαση στο κτίριο που κατασκευάζω τώρα .

Μήπως θα έπρεπε και εγώ να κινούμαι τζάμπα με το μετρό και επί της Αττικής οδού ? Αν δεν κάνω λάθος , ιδιώτες τα έχουν και αυτά .

Τώρα αν υπάρχουν ιδιώτες και ιδιώτες , αυτό είναι άλλο θέμα .

Καταλαβαίνετε τι εννοώ νομίζω .

 

Επιμένω ότι οι "τζάμπα μάγκες" παραβιάζουν τους ισχύοντες νόμους γιά ίδιο όφελος . Το ότι δεν τιμωρούνται δεν σημαίνει ότι είναι αθώοι . Δηλαδή τι περιμένανε , να τους μαστιγώνουνε επειδή δεν πλήρωσαν ?

Προφανώς και η κυβέρνηση , αλλά και η εταιρεία δεν θέλουν να οξύνουν καταστάσεις , τώρα που είναι ημιτελείς οι δρόμοι .

 

Τώρα γιά το αν είναι πολλά η λίγα τα λεφτά που παίρνουν , η Βουλή έχει το λόγο .

 

 

Υ.Γ. Προς Sundance

Επειδή βλέπω μένεις Τρίκαλα , το γεγονός ότι γιά να περάσεις αυτό το χάλι που λέγεται περιφεριακός Τρικάλων , χρειάζεσαι 20 λεπτά γιά 8 χιλιόμετρα με 10 φανάρια και δεν πληρώνεις φράγκο σε ικανοποιεί ?

Εμένα όχι και νομίζω τους περισσότερους .

Θα σε πείραζε να είχες τον Ε65 φτιαγμένο και να πλήρωνες διόδια ?

Εμένα όχι και νομίζω τους περισσότερους .

Τα ίδια ισχύουν και γιά την Καρδίτσα και γιά την Λαμία και γιά την Καλαμπάκα γιά να μείνω στα κοντινά σου .

Δημοσιεύτηκε

Φιλε BAS, διαφωνω.

 

Αν καποια στιγμη τα διαμερισματα μεσω lobby πηγαιναν minimum 3000/τ.μ,

ΟΥΤΕ ευχαριστω θα ελεγα (που και καλα μου κανουν τη χαρη να μου δωσουν μια στεγη πανω απ το κεφαλι μου) και ΜΑΛΙΣΤΑ αντ' αυτων θα προτιμουσα μια τρωγλη.

 

δεν μπορει να ειμαστε μια ζωη οι αποδιοπομπαιοι τραγοι, βορά των αδιστακτων αρπακτικων.

 

εφ' οσον το κρατος ειναι ανεπαρκες, θα προσπαθησουμε ΜΟΝΟΙ να μη γινουμε λεια τους.

 

Α ρε aldous huxley.

Δημοσιεύτηκε
tpanag, θα συμφωνούσα με όσα λές για την Κορίνθου - Πατρών που είναι όντως απαράδεκτη, εάν όλα αυτά γινόντουσαν απο παλαιότερα.

Γιατί τα διόδια υπάρχουν εδώ και δεκαετίες στον συγκεκριμένο δρόμο και τόσα χρόνια πληρώναμε αδιαμαρτύρητα.

Ενώ τώρα που άρχισε επιτέλους να κατασκευάζεται ο νέος δρόμος αρχίσαν οι διαμαρτυρίες, μόνο και μόνο γιατί ανέλαβε την διαχείριση ιδιώτης.

 

 

Για την Κορίνθου-Πατρών μίλησα. Από παλαιότερα μπορεί να μη γινόντουσαν, γιατί παλαιότερα ήταν άλλες οι ανάγκες μας, μικρότερος ο κυκλοφοριακός φόρτος και ενδεχομένως καλύτερη η κατάσταση του δρόμου. Επιπλέον ήταν και πολύ χαμηλότερο το κόστος των διοδίων. Συνεπώς το αν συνέβαινε ή όχι εδώ και δεκαετίες, είναι παντελώς αδιάφορο. Ίσως τότε τα διόδια είχαν αντίκρυσμα κι λογική. Τώρα ξεχείλισε το ποτήρι. Καιρός να σταματήσει τώρα λοιπόν. Και ναι, σαφώς και με πειράζει το ότι ανέλαβε τη "διαχείριση" ιδιώτης! Ο οποίος ιδιώτης θεωρώ ότι δεν μου προσφέρει τίποτα για να δικαιούται να εισπράττει αυτά που εισπράττει. Συμφωνώ με την τακτική της αυτοχρηματοδότησης, αλλά αυτό το φαινόμενο πρέπει να είναι παγκόσμια πρωτοτυπία! Εισπράττονται διόδια από τη χρήση ενός εγκατελλειμένου πρακτικά δρόμου, με το πρόσχημα της κατασκευής ενός νέου ο οποίος θα διατηρεί ...το ίδιο όνομα απλά! Είναι το ίδιο πράγμα με το να λέμε στα σοβαρά ότι θα ήταν απόλυτα φυσιολογικό, να βάλουμε διόδια στη Δουκ. Πλακεντίας και τη Λεωφ. Λαυρίου, μέχρι να κατασκευαστεί η Ατ. Οδός! Αν είναι ποτέ δυνατόν! Να πάει να δανειστεί χρήματα η εταιρεία-ες που ανέλαβαν την κατασκευή του νέου δρόμου, να παραδώσουν το έργο πρώτα και μετά ας τον εκμεταλλευθούν! Τι σόι "αυτοχρηματοδότηση" είναι αυτή που επιχειρείται;

Δημοσιεύτηκε

Μετά τη χθεσινή πρωινή συζήτηση εδώ, αποφάσισα, με ένα φιλικό ζευγάρι, να επισκεφθούμε τη Χαλκίδα, που είναι τόσο κοντά μας αλλά προτιμάμε άλλες παραλιακές περιοχές.

 

Στα διόδια Αφιδνών, οι οδηγοί σταματούσαν να πληρώσουν και για να αποφύγω την ουρά επέλεξα να πάω στα δεξιότερα πουείχαν το σήμα του epass, χωρίς να γνωρίζω αν θα λειτουργήσει το δικό μου. ΄Πλησιάζοντας, βλέπω να βγαίνει η κοπέλα από το θάλαμο και να μάς προτείνει να περάσουμε!!!. Σκέφτηκα ότι είμαστε τυχεροί και για άγνωστο λόγο γλυτώσαμε 1,85€. Φτάνοντας στο Σχηματάρι, μείωσα ταχύτητα και πλησιάζοντας είδα πινακίδες πάνω στους αλάμους με την ένδειξη "περνάτε ελεύθερα" χωρίς ίχνος υπαλλήλου. Κατά την επιστροφή, το απόγευμα, μετά από ένα πολύ καλό και φτηνό γεύμα με φρεσκότατο ψάρι στον Άγιο Μηνά, βόλτα και καφέ στις παραλιακές περατζάδες της Χαλκίδας, περάσαμε ελεύθερα από τα διόδια στο Σχηματάρι, αφού εκεί δεν πληρώνεις, ως γνωστόν, και πλησιάζοντας στις Αφίδνες είδα τις ουρές, αποφάσισα να πάω πάλι στις δεξιότερες λωρίδες που είχαν λιγότερα αυτ/τα και πέρασα χωρίς να σταματήσω αλλά και χωρίς να μάθω αν έπρεπε να πληρώσω ή όχι.

 

Ίσως να ήμουν λίγο επηρεασμένος από την πρωινή συζήτηση αλλά δεν είμαι βέβαιος αν θα συνέτρεχαν οι ίδιες συνθήκες σε άλλη μετάβαση.

Δημοσιεύτηκε

Από τη μια πλευρά δεν είναι σωστό να μην πληρώνεις και να λες άμα μπορείτε διεκδικήστε νομικά τα χρήματα. Αν είναι έτσι να το εφαρμόσουμε παντού.

Από την άλλη το σύστημα αναλαμβάνω μια δουλειά και την ολοκληρώνω με τα χρήματα των πελατών μόνο, δεν μου φαίνεται και τόσο καλό. Με αυτό τον τρόπο όλοι μπορούν να αναλάβουν τη δουλειά. Γιατί την πήρε η συγκεκριμένη εταιρεία;

 

Σε όλα τα πράγματα μπλέκονται και ιδεολογικά ζητήματα για δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα που επηρεάζουν την κρίση του καθενός.

Δημοσιεύτηκε
Από την άλλη το σύστημα αναλαμβάνω μια δουλειά και την ολοκληρώνω με τα χρήματα των πελατών μόνο, δεν μου φαίνεται και τόσο καλό.

 

Δεν νομίζω να φτάνουν τα έσοδα από τα διόδια μέχρι την ολοκλήρωση του έργου. Για αυτό και οι συμβάσεις παραχώρησης έχουν ορίζοντα 25ετίας συνήθως.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.