BAS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Ωραία , λοιπόν να μην πληρώνουν οι χρήστες , αλλά να τους πληρώνουν οι φορολογούμενοι νησιώτες που δεν τους χρησιμοποιούν ποτέ . Ωραία λοιπόν , να μην γίνουν ποτέ ο Ε-65 , η Ιονία , η Ανατολική οδός , οι διάφοροι τοπικοί αυτοκινητόδρομοι , γιατί σιγά μην κάνουμε δρόμο γιά 50.000 κατοίκους και πληρώσουν κάτι οι κάτοικοι της υδροκέφαλης πόλης . Ετσι αντί να αυξήσουμε τα εισητήρια του τρένου στα IC της Αθήνας - Θεσσαλονίκης , να καταργήσουμε όλο το υπόλοιπο δίκτυο των τρένων πέραν της συγκεκριμμένης γραμμής , μιά και δεν έχει κίνηση . Εμείς , είμαστε μάγκες , χρησιμοποιούμε τους δρόμους και δεν πληρώνουμε , δεν κόβουμε απόδειξη , αλλά δελτίο παραγγελίας , κάνουμε ότι γουστάρουμε και άσε τους κουτόφραγκους να φωνάζουν . Δεν πληρώνουμε γιατί τα παίρνει ο κακός ιδιώτης , ενώ όταν τα έπαιρνε το ΤΕΟ και πήγαιναν στον Καιάδα , ήταν όλα καλά . Το ότι ο ιδιώτης έχει σύμβαση με το κράτος , γιά τους Ελληναράδες δεν έχει καμμία σημασία . Δεν βλέπω όμως αντίστοιχες επιθέσεις γιά την Αττική οδό . Και εκεί ιδώτης είναι . Η μήπως ο συγκεκριμμένος ιδιώτης , κάνει τζιιιιιιιζ γιά τους τζάμπα μάγκες , επειδή έχει και άλλες δραστηριότητες κομματικού χαρακτήρα . Και όχι τίποτα άλλο βρε παιδί μου αλλά εγώ την χρησιμοποιώ συνέχεια και θα με βόλευε να το παίξω τζάμπα μάγκας , όπως οι κάτοικοι των Κιούρκων . Link to comment Share on other sites More sharing options...
dgt Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Βρε BAS δεν ειναι ολα ασπρο ή μαυρο, το εχεις παρει λιγο στραβα το πραγμα. Η Α.Ο. εγινε απο την αρχη με αυτοχρηματοδοτηση και ο κοσμος το εχει χωνεψει και το ανεχεται, οπως και τη Γεφυρα. Στην ΠΑΘΕ πληρωναμε τοσες δεκαετιες, εργα δε γινοτανε και ενω επιτελους αρχισαμε να εχουμε αυτοκινητοδρομο ερχεται το κρατος και δινει ανεξελεγκτα την εκμεταλευση (του κατασκευασμενου εργου) σε καποιους που αρχιζουν και βαζουν διοδια σε εξωφρενικες τιμες. Δε νιωθεις λιγο κοροϊδο; Εγω νιωθω. Οπως νιωθω και στην Κορινθου-Πατρων απο οπου αρχισε η ιστορια με τα διοδια. Τον ΟΣΕ ασ'τον. Απαξιωση, καταργηση δρομολογιων και υπηρεσιων ωστε να γινει ελκυστικη η τιμη του για τους "επενδυτες". Το εχουν ανεβασει το εργο σε Βρετανια, σε Γερμανια, κι εχει παει πολυ, μα πολυ, χαλια. Και ποιος σου ειπε οτι τα εχουμε με τους ιδωτες, καθε αλλο. Ο ιδιωτης τη δουλεια του κανει. Τον προσκαλεις , ερχεται. Αλλιως καθεται εκει που ειναι. Με το κρατος τα εχουμε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheoTDM900 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 BAS αν τα φτιάξουν θα πληρώσω. Όταν δεν θα φοβάμαι να κινηθώ μέσω του κατσικόδρομου αυτού και θα πληρεί τις υποχρεωτικές προδιαγραφές ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ θα ΥΠΟΧΡΕΩΘΩ και εγώ σε πληρωμή. έως τότε ΤΙΠΟΤΑ. εδώ και 2 χρόνια δεν πληρώνω στο πατρών-Κορίνθου. Καμία ενόχληση από κανέναν. ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ. όχι για μελλοντικές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
achille Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Πολύ ωραία όλα αυτά... μόνο μια απορία έχω... τόόόόόόόόόόόόόόόόόόόόσα χρόνια που η Κορίθου - Πατρών είχε τα χάλια της και είχε και διόδια, γιατί κανείς δεν έκανε τα ίδια; γιατί τότε όλοι πληρώνανε; αν όλα αυτά ισχύουν θα έπρεπε οι διαμαρτυρίες να είχαν αρχίσει προ αμνημονεύτων ετών και βάλε, και όχι τώρα απλά και μόνο γιατί τα διόδια τα εισπράτει ιδιώτης... επίσης για όποιον θέλει να είναι συνεπής με αυτή την αρχή θα πρέπει να σταματήσει να πληρώνει φόρους γενικώς... το ίνδαλμά σας Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Το μόνιμο επιχείρημα για να αποθεώσουμε την ιδιωτική μπίζνα είναι ότι ''κι όταν ήταν κρατικά δεν τρώγανε, δεν ήταν χάλια οι δρόμοι;" Αντί λοιπόν να βελτιώσουμε τις κρατικές υπηρεσίες να τα δώσουμε όλα στους ιδιώτες και να λέμε μετά, ε, έτσι ήταν και πριν, τι άλλαξε; Και να ονειρευόμαστε ελβετίες, γερμανίες (προ Siemens φυσικά) και άλλα ωραία και να μας φταίνε πάντα οι "Βάρβαροι'' που έλεγε κι ο ποιητής. Μιας και είναι επίκαιρο λοιπόν, μιας και η εγκληματικότητα έχει ανέβει στα ύψη και η εφορία δεν μπορεί να μαζέψει λεφτά, γιατί δεν προτείνετε να γίνει ιδιωτική η αστυνομία και η εφορία; Ποιο το πρόβλημα; Αφού θα δουλεύουν όλα ρολόι και οι νόμοι θα εφαρμόζονται (άντε να γίνουν και ιδιωτικά δικαστήρια) και τα λεφτά θα εισπράτονται με τους καλούς μας τους ιδιώτες... Ποιο το πρόβλημα; Η περιμένετε πρώτα να το αναφέρει καμιά ''πρωτοποριακή'' φυλλάδα..; Link to comment Share on other sites More sharing options...
achille Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 για το θέμα των δρόμων πιστεύω ότι μετά απο τόσες δεκαετίες αποδεικνύεται περίτρανα η ανικανότητα του ελ δημοσίου να κατασκευάσει/συντηρήσει οδικούς άξονες... και αντίθετα αποδείχθηκε επίσης περίτρανα η ικανότητα του ιδιωτικού τομέα στις ίδιες δραστηριότητες... (βλέπε αττική οδός) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dgt Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Πολύ ωραία όλα αυτά...μόνο μια απορία έχω... τόόόόόόόόόόόόόόόόόόόόσα χρόνια που η Κορίθου - Πατρών είχε τα χάλια της και είχε και διόδια, γιατί κανείς δεν έκανε τα ίδια; γιατί τότε όλοι πληρώνανε; αν όλα αυτά ισχύουν θα έπρεπε οι διαμαρτυρίες να είχαν αρχίσει προ αμνημονεύτων ετών και βάλε, και όχι τώρα απλά και μόνο γιατί τα διόδια τα εισπράτει ιδιώτης... επίσης για όποιον θέλει να είναι συνεπής με αυτή την αρχή θα πρέπει να σταματήσει να πληρώνει φόρους γενικώς... το ίνδαλμά σας Αφελης η ερωτηση αφου εχει τη λογικη του δεν αλλαζω τιποτα αφου ετσι ηταν ολα μεχρι τωρα. Τελος παντων, ειδικα για την Κορινθου-Πατρων να σου πω οτι η ιστορια αρχισε απο τους ντοπιους που αγανακτισαν καποια στιγμη απο τα συνεχη θανατηφορα τροχαια, αποροια της μεγαλης αυξησης της κινησης, της αυξησης της ΜΩΤ των οχηματων, της κακης συντηρησης κλπ κλπ. Να σου πω εδω οτι οταν πριν καποιες δεκαετιες σαν παιδακι ειχα με τους γονεις μου ταξιδεψει στην οδο αυτη, ειχαμε εντυπωσιαστει απο τα τηλεφωνα SOS που υπηρχαν σε δρομο με τοση λιγη κινηση (!!) σε σχεση με την Αθηνων - Λαμιας. Στο θεμα μας ξανα. Την πρωτοβουλια λοιπον των Πατρινων ,κυριως, τη στηριξαν και πολλοι αλλοι σε αλλες περιοχες και εγινε τεραστια συζητηση και κινητοποιηση με χρηση ιδιατερα των διαφορων Μπλογκ και Φορουμ. Απο εκει και περα, ο κοσμος αρχισε να γινεται πιο συνηδητοποιημενος και να συμμετεχει πιο ενεργα σε αναλογες πρωτοβουλιες και πραξεις. Και το ξαναματαλεω, τα τοτε διοδια ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τα σημερινα σε οτι αφορα στις τιμες. Σκασιλα μας ποιος τα εισπρατει. Εργα θελουμε Η γενικευση με τους φορους, αστοχη! Και το ινδαλμα μου, ασε...μπορει να μη θελεις να το ξερεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
myri Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 και αντίθετα αποδείχθηκε επίσης περίτρανα η ικανότητα του ιδιωτικού τομέα στις ίδιες δραστηριότητες... (βλέπε αττική οδός) achille δε συμφωνώ με τους τραμπουκισμούς αλλά συγκρίνεις ανόμοια πράγματα όταν η Ατική οδός και όλα τα υπόλοιπα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα θα παραδοθούν στο δημόσια μετά απο 20-25 χρόνια (δε θυμάμαι ποτε ορίζεται) θα είναι ΕΡΕΙΠΙΑ πχ τα ΞΕΝΙΑ που δημιουργήθηκαν ως πρότυπες ξενοδοχειακές μονάδες σε μια εποχή που αρχίσε η ανάπτυξη του τουρισμού και μετά την ιδιωτική τους εκμετάλλευση έγιναν ερείπια υγ και αν θες τη γνώμη μου η Αττική οδός χρειαζόταν τουλάχιστον αλλη 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση για να ανταπορίνεται στις πραγματικές ανάγκες Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpanag Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 τόόόόόόόόόόόόόόόόόόόόσα χρόνια που η Κορίθου - Πατρών είχε τα χάλια της και είχε και διόδια, γιατί κανείς δεν έκανε τα ίδια; γιατί τότε όλοι πληρώνανε; Σου απάντησα εδώ: http://www.michanikos.gr/showpost.php?p=135754&postcount=27 και επέλεξες να χαρακτηρίσεις το επιχείρημα, "δικαιολογία". Η άρνηση του προφανούς, δεν καθιστά δυνατή τη συνέχιση της συζήτησης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Δεν μου απαντάτε όμως . Οι άλλοι αυτοκινητόδρομοι της υπόλοιπης Ελλάδας , πέρα από τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία πρέπει να γίνουν ? Αν ναί , με ποιό τρόπο ? Ο χρήστης πρέπει να πληρώνει ? Ο ρυπαίνων ? Ας λύσουμε αυτά τα βασικά θέματα και συνεχίζουμε στα υπόλοιπα . Α και κάτι άλλο , οι δρόμοι και τα λοιπά έργα δεν φτιάχνονται με διαφορετικό τρόπο , ανάλογα με την ιδεολογία του καθενός , οπότε η συζήτηση ιδώτης η δημόσιο ακολουθεί τα παραπάνω ερωτήματα . Αναμένω τις απόψεις σας . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα