Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Άποψή μου είναι πως πρέπει να πληρώσει και ο κάτοικος των νησιών μέσω της φορολογίας για την εγνατία η οποία δεν το εξυπηρετεί, αλλά εξυπηρετεί το εθνικό συμφέρων από το οποίο απαιτεί λεφτά για υποδομές της οποίες με τους λίγους πόρους που έχει δε μπορεί να καλύψει. Το κράτος είναι εννιαίο. Εγώ το θεωρώ φυσικό να χρηματοδοτήσω μέσω των φόρων που πληρώνω το δρόμο Χανιά-Ηράκλειο στην Κρήτη τον οποίον θα χρησιμοποιήσω ελάχιστα στη ζωή μου αλλά είναι απαραίτητος για κοινωνικούς/οικονομικούς/αναπτυξιακούς λόγους στην περιοχή, και κατά συνέπεια στη χώρα. Προκαταβολή φυσικά και δε θα δώσω στον ιδιώτη για την κατασκευή!!! Αυτά είναι πρακτικές προτεκτοράτων και όχι ανεξάρτητων κρατών. Αν είναι ο ιδιώτης να κερδοσκοπήσει από αυτό το έργο χωρίς να βάλει λεφτά και χωρίς ρίσκο τότε αυτός και αυτοί που ενέκριναν μια τέτοια σύμβαση θέλουν κρέμασμα. Αν είναι έτσι μαζευόμαστε καμιά δεκαριά συνάδελφοι, παίρνουμε τα λεφτά, κάνουμε το έργο, και εισπράτουμε εμείς για 25 χρόνια!!! Τα προηγούμενα χρόνια τα δημόσια έσοδα των διοδίων μπορεί να μην πήγαιναν στο δρόμο, αλλά πηγαίναν τουλάχιστον ολόκληρα στα ταμεία του κράτους, δηλαδή όλων μας. Αρνούμαι να πληρώσω τη Mercedes κάποιου γιατί είχε τις κατάλληλες διασυνδέσεις. Αν μου προσφέρει υπηρεσία δεν έχω κανένα πρόβλημα να πληρώσω, αλλα όχι στους τζάμπα μάγκες. Παρακαλώ συγχωρέστε το ύφος των παραπάνω. Φυσικά και δεν απευθύνομαι σε κανέναν από εσάς προσωπικά.
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2009 Άποψή μου είναι πως πρέπει να πληρώσει και ο κάτοικος των νησιών μέσω της φορολογίας για την εγνατία η οποία δεν το εξυπηρετεί, αλλά εξυπηρετεί το εθνικό συμφέρων από το οποίο απαιτεί λεφτά για υποδομές της οποίες με τους λίγους πόρους που έχει δε μπορεί να καλύψει. Ακριβώς αν είναι έτσι και στην Κρήτη πχ πρέπει να πληρώνουν πολύ παραπάνω το ρεύμα από την Κοζάνη αφου το παράγουν με μαζούτ και diesel Συμφωνώ απόλυτα και με το υπόλοιπο μήνυμα του συνάδελφου Αλέξανδρου
dgt Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2009 ...Οι άλλοι αυτοκινητόδρομοι της υπόλοιπης Ελλάδας , πέρα από τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία πρέπει να γίνουν? Ναι και νομιζω οτι θα επιλεγει το μοντελο της Α.Ο.
BAS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2009 Θεωρείτε ότι τα διόδια που θα εισπράττει ο ιδιώτης , αυτά τα 2-3-4 χρόνια , φτάνουν να χρηματοδοτήσουν την συντήρηση του υπάρχοντος , αλλά και την κατασκευή των νέων που έχουν αναλάβει ? Προφανώς και όχι . Αρα θα δανειστεί από τις τράπεζες και θα βάλει και ιδια κεφάλαια . Οπότε τα περί 50 συναδέλφουν δεν στέκουν . Ο ΠΑΘΕ και η εγνατία θα έχουν την μεγαλύτερη κυκλοφορία . Είναι λογικό αυτές να στηρίξουν και μέρους της κατασκευής των άλλων αυτοκινητοδρόμων , που από μόνοι τους δεν είναι οικονομικά βιώσιμοι , ακριβώς γιατί είμαστε ενιαίο κράτος .
dgt Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2009 Θεωρω οτι θα υπαρξει συμβαση κατασκευης -εκμεταλευσης οπως Α.Ο. ή Γεφυρα σε μεγαλυτερη κλιμακα βεβαιως
Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2009 Θεωρείτε ότι τα διόδια που θα εισπράττει ο ιδιώτης , αυτά τα 2-3-4 χρόνια , φτάνουν να χρηματοδοτήσουν την συντήρηση του υπάρχοντος , αλλά και την κατασκευή των νέων που έχουν αναλάβει ? Δεν είπα πως με τα χρήματα από τα διόδια των 4 πρώτων χρόνων θα βρει το κεφάλαιο για ολόκληρο το έργο. Αυτό όμως που κάνει είναι να μαζεύει προκαταβολή, να αποκτα τη δυνατότητα δανεισμού αυτών των κεφαλαίων χρησιμοποιώντας ως ενέχυρο το χαρτί της σύμβασης (δηλαδή "αέρα"), και αποκτά επίσης μια πάρα πολύ καλή χρηματορροή, που είναι απαραίτητη για την εκτέλεση του έργου.
dgt Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2009 http://www.otoposmou.gr/ ριξτε μια ματια... Και απο Ιανουαριο τα ΙΧ απο 2,80 πανε 2,90 ενω τα ΜΟΤΟ απο 1,90 πανε 2,00 στην Αθηνων-Πατρων με γεια μας....
ΗΛΙΑΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2010 Φυσικά και θα πληρώσουμε φόρους για να γίνουν τα έργα. Δεν βλέπω όμως πώς συμμετέχουμε ισότιμα ως Έλληνες πολίτες στους φόρους, όταν πληρώνουμε διόδια στην Ε.Ο. Αθηνών Λαμίας, για να φτιαχτεί ο δυτικός οδικός άξονας. Μην μπερδεύουμε το χαράτσι που έβαλαν με συγκεκριμένους σκοπούς με την ανταποδοτικότητα των φόρων.
alej Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2010 Θα αρχίσω να τους λυπάμαι έτσι όπως τα λέτε...
kos_ant Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2010 Συμφωνώ ο χρήστης να πληρώνει και δεν αντιλαμβάνομαι την αφύπνιση μερικών τώρα... Άλλο πράγμα δεν πληρώνω διόδια και άλλο αν θεωρούμε ότι τα διόδια είναι ακριβά και θέλουν επαναπροσδιορισμό... Αλλο θέμα η αντικειμενική εκτίμηση και άλλο ο άκρατος λαικισμός που εξυπηρετεί σκοπιμότητες και κομματικά υπαρξιακά προβλήματα... θα πρέπει κάποτε οι έλληνες να μάθουμε ότι στις οργανωμένες κοινωνίες υπάρχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις ...Όχι τα δικαιώματα για μας και οι υποχρεώσεις για τους άλλους...Εμείς ,ως λαός ,φαίνεται πως χάσαμε όχι μόνο το μέτρο αλλά τα αβγά και τα πασχάλια .... Μακάρι να βρούμε τον εαυτό μας την καινούργια χρονιά και να συνέλθουμε από τις ακρότητες και τις υπερβολές...Διαφορετικά οι άλλοι θα τρέχουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα μπροστά και μεις θα κάνουμε βήματα ολοταχώς προς τα πίσω...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα