Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

@ ΗΛΙΑΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

 

Δεν μιλάμε γιά φόρο . Μιλάμε γιά τέλος χρήσης .

Προφανώς επειδή η υδροκέφαλη Αθήνα και η λιγότερο υδροκέφαλες Θεσσαλονίκη και Πάτρα , απορροφούν τεράστια κονδύλια γιά τις απαραίτητες υποδομές τους , δεν σημαίνει ότι η υπόλοιπη Ελλάδα θα αφεθεί στην τύχη της και θα συνεχίσουμε να χάνουμε 1500 ανθρώπους κάθε χρόνο , χώρια τους ανάπηρους και τους τραυματίες σε τροχαία .

 

Ετσι η μεγάλη κυκλοφορία στον ΠΑΘΕ και στην Εγνατία , θα στηρίξουν την κατασκευή , συντήρηση και λειτουργία των υπόλοιπων αυτοκινητοδρόμων , που αλλιώς λόγω του μικρού πληθυσμού , θα ήταν ανεδαφικό να γίνουν .

 

Το ίδιο πρέπει να ισχύει και γιά το τρένο .

  • Απαντήσεις 341
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δημοσιεύτηκε

Αγαπητοι συναδελφοι,

Εχουμε πληρωσει ως πολιτες την Αθηνων-Θεσ/νικης απο τη δεκαετια του 60 ως σημερα, περιπου 40 χρονια σε διοδια, αρκετα λεφτα για να την κανουν οπως ειναι τωρα. Ξαφνικα αποφασιζει το κρατος να τη δωσει σε εταιρειες που θα τη συντηρουν και λαμβανει ενα ποσο απο τις εταιρειες οι οποιες με τη σειρα τους αποκτουν το δικαιωμα (για το οποιο εμεις δεν εχουμε ιδεα) να ανεβασουν τα διοδια και να ανοιξουν νεα για να παρουν πισω τα λεφτα που εδωσαν στο κρατος . Το ιδιο συμβαινει και στην Αθηνων-Πατρων.

ΔΕΝ ειναι ενας νεος αυτοκινητοδρομος ο οποιος κατασκευαζεται εξ'αρχης και πολυ λογικο θα ειναι να τον πληρωσουμε σε διοδια αφου καποια στιγμη μετα απο 30-40 χρονια θα περιελθει στο κρατος, δηλαδη σε ολους.

Τωρα αν καποιος βλεπει πολιτικη σκοπιμοτητα σε αυτη τη λογικη, τωτε τι να πω...οντως εχουμε χασει τα αβγα και τα πασχαλια

Και για καποιους που εχουν την αλλοδαπη ως μετρο συγκρισης για τα παντα , να τους πω οτι εκει πληρωνεις αναλογα με τη χιλιομετρικη χρηση. Δηλαδη στις εξοδους, κι οχι οπου αλλαζει η εργολαβια

Δημοσιεύτηκε

Γιά την πληρωμή στις εξόδους συμφωνώ .

 

Η Αθηνών - Θεσσαλονίκης , είναι σήμερα όπως πριν 40 χρόνια ?

Δεν είναι δύο διαφορετικοί δρόμοι ?

 

Το 60-70 κάναμε την Εθνική οδό 1 με 1+1 λωρίδες και ΛΕΑ .

Μετά το 1990 κάνουμε τον Αυτοκινητόδρομο Α1 με 3+3 η 2+2 λωρίδες ΛΕΑ .

 

Εχουν καμμιά σχέση ?

 

Εχουμε πεί και το επαναλαμβάνουμε . Η κυκλοφορία του ΠΑΘΕ και της Εγνατίας θα στηρίξει και την ΙΟΝΙΑ και τον Ε-65 και τον ΒΟΑΚ και τους καθέτους της Εγνατίας και τους αυτοκινητόδρομους της Πελοποννήσου και της Εύβοιας . Ετσι έχουν μοιραστεί και στις εταιρείες με συμβάσεις κυρωμένες από την Βουλή .

 

Τώρα αν δεν τις γουστάρουμε , μπορούμε να προσφύγουμε στα δικαστήρια .

Δημοσιεύτηκε
Η Αθηνών - Θεσσαλονίκης , είναι σήμερα όπως πριν 40 χρόνια ?

ελεος...αυτο λεω συνεχεια οτι ειναι ΗΔΗ πληρωμενη

 

Η κυκλοφορία του ΠΑΘΕ και της Εγνατίας θα στηρίξει και την ΙΟΝΙΑ και τον Ε-65 και τον ΒΟΑΚ και τους καθέτους της Εγνατίας και τους αυτοκινητόδρομους της Πελοποννήσου και της Εύβοιας . Ετσι έχουν μοιραστεί και στις εταιρείες με συμβάσεις κυρωμένες από την Βουλή .

Γιατι, η ιδια εταιρεια τις εχει ολες;

 

Θα δωσει δηλαδη η ΑΙΓΑΙΟΝ χρηματα για την κατασκευη της Ι.Ο. ;

και σε ποιον;

:confused:

Δημοσιεύτηκε

dgt, κάποια διόδια του ΠΑΘΕ τα εισπράττει η εταιρεία που κάνει την Ε65.

Κάποια άλλα τα εισπράττει αυτή που κάνει την Ιόνια.

Επίσης λες παραπάνω

"Ξαφνικα αποφασιζει το κρατος να τη δωσει σε εταιρειες που θα τη συντηρουν και (1)λαμβανει ενα ποσο απο τις εταιρειες οι οποιες με τη σειρα τους αποκτουν το δικαιωμα (2)(για το οποιο εμεις δεν εχουμε ιδεα) να ανεβασουν τα διοδια και να ανοιξουν νεα για να παρουν πισω τα λεφτα που εδωσαν στο κρατος . Το ιδιο συμβαινει και στην Αθηνων-Πατρων."

1. σαν ποσό που λαμβάνει, εννοείς ποσοστό από το διόδιο ή κάτι άλλο?

2. Εμείς είχαμε ιδέα, αν όχι ο καθένας προσωπικά σίγουρα αυτοί που ψήφισαν ή καταψήφισαν την σύμβαση στην βουλή. Για όλα είχαμε ιδέα. Απλά ως συνήθως πρώτα τρώμε το ξύλο και μετά φωνάζουμε.

 

Βρε συνάδελφοι, είναι πολύ απλό.

Δεν πληρώνουμε διόδια και το κράτος (εγώ και εσύ δηλαδή πάλι) θα αποδώσει στις εταιρείες τα αναλογούντα.

Προβλέπεται έτσι και αλλιώς από την σύμβαση.......

Δημοσιεύτηκε

Αδυνατω να κατανοησω το γιατι να πληρωσω στην ΠΑΘΕ. Αν ειναι για μια νεα οδο, ενταξει να πληρωσω διοδια αφου ομως κατασκευαστει και δωθει σε χρηση, οπως η Α.Ο. και η Γεφυρα.

Τωρα δανειοδοτω την οποια εταιρεια να βρει κεφαλαιο, να εχει ως εγγυηση τα εσοδα των διοδιων, για να κατασκευασει ενα εργο διαφορετικο απο αυτο που εγω κανω χρηση σημερα. Αυτο εμενα μου μοιαζει ομορφο κολπο!

 

Τωρα γιατι οι μαγκες της βουλης δε μας ενημερωνουν για τις συμβασεις αυτες...ε, αυτο μονο καθε 4 χρονια μπορω να το λαμβανω υπ'οψη και να πραττω αναλογα

Δημοσιεύτηκε

Να συμπληρώσω πως τα δάνεια που σύναψαν οι εταιρείες δεν έχουν την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου, όπως είχαν για την Α.Ο. και την Γέφυρα.

Και σίγουρα εγγυήσεις δεν είναι μόνο τα έσοδα των διοδίων.

Όπως επίσης, για να κάνουν εκταμίευση των χρημάτων οι εταιρείες, πρέπει να παρουσιάζουν έργο με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, του οποίου η μη τήρηση έχει πρόστιμο από τις τράπεζες.

Δεν θέλω να μπαίνω στην δυσάρεστη θέση του συνήγορου των εταιρειών, των οποίων δεν είμαι και κανένας υπάλληλος στο κάτω-κάτω, αλλά τα γράφω για να δώσω να καταλάβετε, πως δεν έγιναν εν αγνοία μας όλα. Υπήρχε η δυνατότητα να ενημερωθούμε πριν την γιορτή.

Δημοσιεύτηκε

Δεν ειναι εγγυηση για την τραπεζικη δανειοδοτηση τα προσδοκομενα εσοδα απο τα διοδια;

 

Το αν εγιναν ή οχι εν αγνοια μας ειναι μια μεγαλη κουβεντα. Η συμβαση με μια εταιρεια που κυρωνεται μεν απο τη Βουλη δεν ειναι αυτο που λεμε ''αγνοια νομου'', αλλα σιγουρα υπαρχουν συλλογικα οργανα που επρεπε να εχουν ενημερωθει/σει

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.