Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

καλός ο μπρεχτ ,αλλα εδω επεσε έξω:οι τίγρεις και οι λυκοι μπροστα στον Ανθρωπο

ειναι αγγελούδια.

  • Απαντήσεις 341
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δημοσιεύτηκε
Φίλε BAS,

 

Η ημιμάθεια χειρότερη της αμάθειας. Η αλήθεια γίνεται εύκολα αντιληπτή, αρκεί να ενημερωθείς λίγο καλύτερα και να βρεις τις απαραίτητες πληροφορίες.

 

1)

Το δεν πληρώνω είναι δικαίωμα του πολίτη και έχει προβλεφθεί ως διαδικασία στη σύμβαση που έχει υπογράψει το εληνικό κράτος με τον ιδιώτη. Σε αυτή την περίπτωση:

α) φωτογραφίζεται το όχημα

β) η εταιρεία παίρνει τα στοιχεία του ιδιοκτήτη από την τροχαία

γ) σε καλεί να πληρώσεις και σε περίπτωση που δεν ανταποκριθείς καταλήγεις στα δικαστήρια.

 

Με στόχο το γ), οι κάτοικοι δεν πληρώνουν. Μήπως η εταιρεία δεν καταφεύγει στα δικαστήριο γιατί η σύμβαση είναι "διάτρητη";

Όσον αφορά τους τσάμπα μάγκες, αυτό μπορείς να το πεις για την εταιρεία, μιας και σε περίπτωση που ο οδηγός είναι γυναίκα δεν ανοίγουν τις μπάρες μέχρι να πληρώσει. Αλήθεια που απαγορεύουν την είσοδο, στο σπίτι τους; Οι δρόμοι είναι ανοιχτοί για όλους και δεν πμορεί να απαγορεύσει κανείς την πρόσβαση κανενός.

 

2)

Οι τοπικές κοινότητες και οι κάτοικοι έχουν προσφύγει στο συμβούλιο της επικρατείας και περιμένουν εκδίκαση της υπόθεσης.

 

3)

Καλή η εξυπνάδα με τους παραδρόμους, αλλά μπορείς να διαπιστώσεις πολύ εύκολα, οτι

 

α) από τη Μεταμόρφωση μέχρι την Βαρυμπόμπη δεν υπάρχει ουσιαστικά παράδρομος

β) από τον Άγιο Στέφανο μέχρι τις Αφίδνες υπάρχει μονός παράδρομος και όχι διπλός όπως προβλέπει η σύμβαση. Στο συγκεκριμένο μάλιστα τμήμα μάλιστα, υπήρχε μέχρι και πριν 5 ημέρες "θανατηφόρος" στροφή με τις μπάρες "ξαπλωμένες" εδώ και δύο χρόνια. Για τον αριθμό των ατυχημάτων που πρέπει να υπερβαίνουν τα 100/έτος, μπορείς να ενημερωθείς από το ΑΤ Καπανδριτίου.

γ) ο παράδρομος από Μαλακάσα μέχρι και Σχηματάρι είναι κατεστραμμένος από την κίνηση βαρέων οχημάτων.

δ) δεν υπάρχει άλλος δρόμος πλήν της Εθνικής Οδού για την εξυπηρέτηση βασικών αναγκών των κατοίκων Αφιδνών, Πολυδενδρίου, Καπανδριτίου (Ιατρεία, Τράπεζες, ΙΚΑ, ΔΕΗ, ΟΤΕ, Super Market) βρίσκονται όλα στην Κηφισιά και τον Άγιο Στέφανο.

 

4)

Τρεις λωρίδες + ΛΕΑ, έχουν ακόμη η Μεσογείων, ο Κηφισός, η Αθηνών, η Συγγρού και άλλοι δρόμοι. Να τους ονομάσουμε και αυτούς Εθνικές Οδούς και να βάλουμε διόδια;

 

5) Συγκρίνεις την Αττική οδό που κατασκευάστηκε με σύμβαση παραχώρησης με την Εθνική Οδό που εσυ λες οτι φτιάχτηκε προ αμνημονεύτων χρόνων (επιχείρημα επιπέδου δημοτικού σχολείου). Ποιο είναι το ανταποδοτικό τέλος στη διαδρομή Αφίδνες - Μεταμόρφωση για εμένα ως πολίτη; (Η κατασκευή της Ιόνιας οδού;) Γιατί να πληρώσω διόδια που αντιστοιχούν στη διαδρομή Μεταμόρφωση - Θήβα, για τη διαδρομή Μεταμόρφωση - Αφίδνες; Με ποιο κριτήριο επιλέχθηκε το τέλος του αστικού ιστού στη Μεταμόρφωση; Ας είμαστε σοβαροί. Το μέτρο έχει καθαρά εισπρακτικό χαρακτήρα και δεν μπορεί να πληρώνω εγώ καθημερινά για να φτιαχτεί ο δυτικός οδικός άξονας, όταν κανείς δεν μου εξασφαλίζει ασφαλή ενναλλακτικό δρόμο. Επιτέλους δεν είμαστε Ουγκάντα.

 

6) Γνωρίζεις οτι η κατασκευάστρια εταιρεία θέλει να εγκαταστήσει διόδια στον κόμβο της Βαρυμπόμπης και του Αγίου Στεφάνου; Ήδη έχει γίνει μια αποτύχημένη απόπειρα στον Άγιο Στέφανο που αναβλήθηκε λόγω της αντίδρασης του κόσμου. Μετά την αναβολή, ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Σουφλιάς, δεσμεύτηκε να μην μπουν διόδια πριν ολοκληρωθούν οι παράδρομοι. Ολοκληρώθηκαν και δεν τους βλέπουμε;;; Ποια μελέτη έχει γίνει για τη διοχέτευση της κυκλοφορίας χιλιάδων αυτοκινήτων (κατοίκων και εργαζομένων) από τους παραδρόμους; Έχεις περάσει από τον Άγιο Στέφανο μετά την επιβολή των διοδίων τον περασμένο Σεπτέμβριο; Η πόλη είναι μονίμως μποτιλιαρισμένη. Ασφαλώς βέβαια αυτό δεν είναι δικό σου πρόβλημα, μιας και μένεις αλλού.

 

 

Τελικά είναι εύκολο να κάνεις κριτική για κάτι που δεν βιώνεις και δεν αντιμετωπίζεις καθημερινά. Οι δρόμοι να φτιαχτούν αλλά όχι με χρηματοδότηση συγκεκριμένων ομάδων πληθυσμού, αντιβαίνει και το σύνταγμα άλλωστε. Τι έγινα τα χρήματα που εισέπρατε το ΤΕΟ τόσα χρόνια; γιατί στη συντήρηση και την κατασκευή δρόμων δεν πήγαν...

 

συμφωνα με οσα ειπε ο φιλος παραπανω.

λογο της κατοικιας μου (ζω στην επαρχια,οχι στην περιοχη της Β.Α. Αττικης)και λογο οτι στην ζωη μου θελω να ειμαι ενεργος πολιτης οσο μου το επιτρεπει ο ελευθερος χρονος μου και γενικα η ζωη μου,ειμαι μελος της συντονιστικης επιτροπης εναντια στα διοδια στην περιοχη μου.

ειμασταν η πρωτη επιτροπη που δεχθηκε στο υπουργειο ο υφυπουργος κ.Μαγκριωτης για συζητηση.η συμβαση παραχωρησης ειναι περιπου 200 σελιδες και σχεδον τις εχς διαβασει ολες για να ειμαι οσο καλυτερα γινεται ενημερωμενος.τους ανθρωπους στο βιντεο τους γνωριζω απο κοντα καθως εχουμε συναντηθει απο κοντα μερικες φορες σε συνελευσεις.

θα μπορουσα να γραφω ωρες αλλα δεν ειναι χρησιμο νομιζω.

δεν ειναι τζαμπα μαγκας αυτος που δεν πληρωνει για κατι που δεν εχει,τζαμπα μαγκας ειναι αυτος που ενω κανονικα θα επρεπε να βαλει τα χρηματα του να φτιαξει κατι και μετα να ζητησει τα λεφτα του πισω συν το κερδος του φυσικα,ζηταει προκαταβολικα χρηματα για κατι που θα φτιαξει στο μελλον.γιατι δεν μας δινει λοιπον και σε μας μετοχες τις εταιριας αφου εμεις χρηματοδοτουμε το εργο? σας παω μερικα χρονια πισω και στο τι εγινε με την Αττικη οδο.τελειωσε το εργο σχεδον ολοκληρωτικα και μετα μπηκαν τα διοδια.μαλιστα για ενα διαστημα μπορουσες να χρησιμοποιησεις τον δρομο αυτο χωρις να πληρωσεις.μιλαμε για ενα εργο με πολυ περισσοτερες δυσκολιες απο την εθνικη οδο,αφου ξεκινησε απο το μηδεν και μεσα σε κατοικημενη περιοχη με τις οποιες δυσκολιες.ξεκινησε λοιπον,τελειωσε και μετα μας ζητησαν διοδια.

ενω απο την αλλη,εχουν παρει το φιλετο το ετοιμο,εστρωσαν μια φλουδα ασφαλτο(θα δουμε με τον καιρο ποσο θα αντεξει) και ζηταν προκαταβολικα χρηματα για κατι που θα γινει στο μελλον.ε οχι ρε παιδια.δεν πληρωνω!!!

ανεβωκατεβαινω αθηνα χωρις να πληρωνω,χωρις να κανω φασαρια,χωρις να βρισω κανεναν(ποσο μαλλον τους υπαλληλους που δουλευουν για 650 ευρω) και χωρις να δημιουργω με λιγα λογια φασαρια.αρνουμαι να πληρωσω και απαιτω την μη καθυστερηση στο ταξιδι μου.ειναι υποχρεωμενοι να μου ανοιξουν!βεβαιωνουν την παραβαση μου μονο με φωτογραφια και τα λεμε στο δικαστηριο! αν εχουν τα κοτσια να πανε βεβαια.αλλο θεμα αυτο.

δεν εχουν κανενα δικαιωμα να με κρατησουν εκει,δεν εχουν κανενα δικαιωμα να ζητησουν τα προσωπικα στοιχεια μου περα απο την πινακιδα του αυτοκινητου.δεν εχουν κανενα δικαιωμα να με καθυστερησουν! οταν μια φορα ζητησα τα δικα τους στοιχεια για να τους κανω μυνηση που με καθυστερουν γιατι μου ανοιξαν αμμεσως την μπαρα? οι υπαλληλοι φυσικα δεν φταινε σε τιποτα και πληρωνουν το μαρμαο επειδη κανουν οτι τους λεει η εταιρια χωρις να ξερουν οτι δεν μπορουν να το κανουν.αληθεια αν κανω μυνηση σε εναν υπαλληλο που μου πηρε τα στοιχεια,το νομικο τμημα της εταιριας θα τον υποστηριξει η μηπως τον τιμωρησει κιολλας απολυωντας τον?

αν ξερατε ποσα γραφει μεσα η συμβαση.............

δεν πρεπει σε καμια περιπτωση στην διαρκεια της ημερας,η αναμονη να ξεπερνα τα 15 λεπτα στα διοδια .τι εχετε να πειτε οσοι μενετε αθηνα και καθε σαββατοκυριακο τρελενεστε που κανετε για μια αποσταση 2 ωρων,πανω απο 3?

το ξερετε οτι οι παραδρομοι εχουν μεινει στην δικαιωδοσια του υπουργειου?πηραν το φιλετο και τις υποχρεωσεις τις αφησαν στο υπουργειο.

για καποιον φιλο που ειπε οτι ενω ειναι 3 λωριδες + ΛΕΑ θεωρειται αυτοκινητοδρομος,εχω να πω οτι αυτο ειναι τουλαχιστον αστειο! η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια!

 

Υ.Γ πολλες πληροφοριες για το γιατι δικαιουμαστε να μην πληρωνουμε διοδια μπορειτε να παρετε απο εδω http://www.diodiastop.blogspot.com

 

Υ.Γ 2 αλλο να υποθετεις τι γινεται μεσα στην βουλη και αλλο να σου λεει βουλευτης ξεδιαντροπα μεσα στην αιθουσα του υπουργειου οτι δεν ηξερε τι υπεγραφε (την συμβαση παραχωρησης) οταν το υπεγραφε γιατι δεν την ειχε διαβασει.

εγω εβγαλα τα ματια μου,την διαβασα και αποφασισα να μην πληρωνω! πληρωνω μονο στην Αττικη οδο που ναι,ειναι αυτο που λεμε αυτοκινητοδρομος.

 

Υ.Γ 3 δεν συμφωνω με την καταργηση των διοδιων αλλασιγουρα δεν συμφωνω με την εως τωρα εφαρμογη τους.

Δημοσιεύτηκε

Δηλαδή η Αττική οδός είναι αυτοκινητόδρομος , ενώ η Αθηνών - Λαμίας δεν είναι , ούτε η Αθηνών - Κορίνθου .

Μάλιστα να δούμε τι θα μάθουμε ακόμα .

 

Α και κάτι άλλο , η Αττική οδός ΔΕΝ έγινε εντός κατοικημένης περιοχής , αλλά σε ένα διάδρομο πλάτους 90 -110 μέτρων που είχε αφεθεί γιά την κατασκευή της από την δεκαετία του 1940 . Μαζί με τον δρόμο αυτόν υπάρχει αντίστοιχος διάδρομος της ίδιας εποχής γιά την κατασκευή δρόμου που θα συνδέει την Λ. Μεσογείων με την Λ. Δ. Πλακεντίας στο Χαλάνδρι και όπου στο δίαδρομο αυτό περνάει σήμερα το μετρό στην διαδρομή ανάμεσα στους σταθμους Χαλάνδρι - Νομισματοκοπείο .

 

Βλέπω , πάντως ιδιαίτερη συμπάθεια γιά την ιδιοκτησία της Αττικής οδού και αντιπάθεια γιά τις άλλες εταιρείες , από ορισμένους .

Γιά μένα είναι προφανής ο λόγος .

 

Στο θέμα των διοδίων πάντως επιμένω να υπενθυμίζω ότι οι μαγκιές άρχισαν όταν ανέλαβαν ιδιώτες . Λέτε να είναι σύμπτωση ?

Δημοσιεύτηκε

Το να υπάρχουν ακόμα διόδια (πού ούτε πλέον στις πρών ανατολικές χώρες δεν υπάρχουν) πέρα από μεγάλο ανέκδοτο δηλώνει και δείχνει πόσο ακόμα πίσω είμαστε σαν χώρα της ΕΕ.

 

Δεν γίνεται να μπουν διόδια. Ας γίνει με άλλο τρόπο όπως το MAUT στην Γερμανία. Όποιος διέρχεται από αυτοκινητόδρομο σκανάρεται και ανάλογα τα χλμ. πληρώνει. Ούτε κίνηση, ούτε μποτιλιάρισμα ούτε τίποτα.

 

Και επιτέλους να πάνε τις εταιρείες στα δικαστήρια αφού δεν κάνουν συντήρηση αλλά μόνο αρπάζουν.

 

Επίσης προτείνω. Σε κάθε ατύχημα να γίνεται εξέταση αν και ο δρόμος είναι ικανός για αυτοκ/κό δυστήχημα. Σε περίπτωση που είναι πονικές διώξεις στην κατασκευάστρια εταιρεία.

 

Ή όποιος έχει όρεξη και άνεση να κάνει έναν σύλλογο, να πάρει σβάρνα από Ορεστειάδα μέχρι Κρήτη και να συντάξει έκθεση για την ακαταλληλότητα του δρόμου. Μετά κατάθεση και από κει και πέρα να πληρώσει η εταιρεία φθορές που προκαλούνται στο αυτοκίνητα από την ακαταλληλότητα του δρόμου. (Επιπρώσθετη καταπόνηση των αμορτισέρ, φρένα, παραπάνω κάυσιμα κ.ο.κ.)

 

Επίσης σε περίπτωση που οι δρόμοι δεν έχουν συντηρηθεί, ονομαστικά ονόματα των εταιρειών που είναι υπεύθυνες και ποινικές διώξεις.

 

Αυτό με τα διόδια, δείχνει πόσο πεινασμένα είναι τα καρτάλια οι πολιτικοί που είναι για γιαούρτωμα από το πρωί μέχρι το βράδυ. Έχω δει πολιτικούς και σε άλλες χώρες αλλά τέτοια πεινασμένα σκυλιά σαν την Ελλάδα δεν έχω συναντήσει.

Δημοσιεύτηκε
Δηλαδή η Αττική οδός είναι αυτοκινητόδρομος , ενώ η Αθηνών - Λαμίας δεν είναι , ούτε η Αθηνών - Κορίνθου .

Μάλιστα να δούμε τι θα μάθουμε ακόμα .

 

Α και κάτι άλλο , η Αττική οδός ΔΕΝ έγινε εντός κατοικημένης περιοχής , αλλά σε ένα διάδρομο πλάτους 90 -110 μέτρων που είχε αφεθεί γιά την κατασκευή της από την δεκαετία του 1940 . Μαζί με τον δρόμο αυτόν υπάρχει αντίστοιχος διάδρομος της ίδιας εποχής γιά την κατασκευή δρόμου που θα συνδέει την Λ. Μεσογείων με την Λ. Δ. Πλακεντίας στο Χαλάνδρι και όπου στο δίαδρομο αυτό περνάει σήμερα το μετρό στην διαδρομή ανάμεσα στους σταθμους Χαλάνδρι - Νομισματοκοπείο .

 

Βλέπω , πάντως ιδιαίτερη συμπάθεια γιά την ιδιοκτησία της Αττικής οδού και αντιπάθεια γιά τις άλλες εταιρείες , από ορισμένους .

Γιά μένα είναι προφανής ο λόγος .

 

Στο θέμα των διοδίων πάντως επιμένω να υπενθυμίζω ότι οι μαγκιές άρχισαν όταν ανέλαβαν ιδιώτες . Λέτε να είναι σύμπτωση ?

 

αγαπητε φιλε

αν νομιζεις οτι το ενα εργο με το αλλο δεν εχουν καμια διαφορα,μπορεις να συνεχιζεις να το πιστευεις αυτο.η αττικη οδος ειναι κλειστος αυτοκινητοδρομος ενω τα υπολοιπα που ανεφερες ειναι εθνικες οδοι.ισως για σενα να μην υπαρχει καμια διαφορα σε αυτα τα δυο.

τουλαχιστον απο την μερια μου (και θα μπορουσα να πω και απο το συνολο των διαμαρτυρομενων) δεν υπαρχει συμπαθεια για κανεναν αφου ολοι ειναι παντελως αγνωστοι.θα μπορουσες να μου εξηγησεις τον λογο?αν εισαι πειστικος ισως και να συμφωνησουμε στο τελος.ποιος ειναι αυτος ο προφανης λογος που λες?

να υπενθυμισω και εγω με την σειρα μου οτι πριν αναλαβουν ιδιωτες,υπηρχε (και υπαρχει) μια ιστοσελιδα οπου οδηγοι απο ολη σχεδον την ελλαδα ενημερωναν πως μπορει καποιος,με διαφορους τροπους να μην πληρωνει διοδια.δεν ειναι τωρινο το φαινομενο λοιπον.

πληρωνα διοδια οσο ηταν κρατικα,γιατι εστω και αν δεν γινοντουσαν σωστα τα εργα συντηρησης,τουλαχιστον τα λεφτα πιαναν τοπο και γινοντουσαν ανταποδοτικα εφοσον το κρατος τα χρησιμοποιουσε για καποιο αλλο σκοπο,ειτε ηταν υγεια,ειτε ηταν παιδεια,ειτε για να πληρωνουμε το δημοσιο χρεος.

να πληρωσω ομως εγω την μεταγραφη του εκαστοτε σουπερ σταρ ποδοσφαιριστη και μαλιστα πολυ πριν το εργο εχει καποιο οφελος για μενα,ΟΧΙ σε καμια περιπτωση.

η εγνατια οδος που ισως ειναι το μεγαλυτερο εργο στην ελλαδα απο κρατικα κονδυλια,σχεδον ολοκληρωθηκε και τωρα θα μπουν διοδια.δεν μπηκαν προκαταβολικα.μαλιστα εχει ενδιαφερον να δειτε τι ειπε ο υφυπουργος για το κοστος των διοδιων στην εγνατια οδο σε σχεση με τα διοδια των συμβασεων παραχωρησης. http://www.ana-mpa.gr/anaweb/user/showprel?service=3&maindoc=8242005 προς το τελος ειναι το κομματι που λεω για οσους δεν θελουν να το διαβασουν ολο.

 

@ erling

ειναι κατι που εχουν ανακοινωσει οι κυβερνουντες.το ποσοστο αυτο ειναι 30% και βαση συμβασης θα αρχισει να εισπρατεται απο το κρατος απο το 2012.σε προσφατη ομως συνεντευξη του κ.Μαγκριωτη νομιζω σε ραδιοφωνο,ειπε οτι αυτο αν το επιτυχουν,θα μπει σε εφαρμογη απο το 2015.δλδ αλλα 3 χρονια χατηρικα στην εταιρια.μηπως μας δουλευουν ψιλο γαζι?

 

η συμβαση μπαζει απο πολλες μεριες και για αυτο η εταιρια δεν παει κανεναν στα δικαστηρια!

ειναι δικαιωμα μου να μπορω να παω οπου θελω χωρις να πληρωνω διοδια,χρησιμοποιοντας τους παραδρομους(service road λεγονται στην συμβαση) και ας κανω και 1 ωρα παραπανω.το θεμα ειναι οτι δεν μπορω ομως.δεν υπαρχουν παραδρομοι!και οπου υπαρχουν δεν ειναι δρομοι που θα μπορουσε να χαρακτηρισει καποιος service road.

σε κατ ιδιαν συζητηση με καποιον υπηρεσιακο παραγοντα του υπουργειου,μετα την συσκεψη,μου ειπε οτι ¨ναι ειστε απο τους αδικημενους αλλα τι να κανουμε?¨

εγω απανταω λοιπον οτι δεν πληρωνω!!!

αφιερωστε λιγο χρονο να ακουσετε και αυτο

http://ionionfm.gr/player_nw.php?clipid=31897&Narea=ΔΥΤΙΚΗ

 

επισης http://www.realnews.gr/uploads/cover/cover.pdf

σελιδες 37-38

 

Υ.Γ περιμενω απο τον φιλο BAS να μου πει και μενα τον προφανη λογο μπας και συμφωνησουμε στο τελος.

Υ.Γ 2 θελοντας να σε βοηθησω να μιλησεις πιο ανοικτα αν θες θα σου πω το εξης,ειναι γνωστο οτι το ΚΚΕ ειναι και αυτο εναντια στις συμβασεις παραχωρησεις μιας και ειναι το μοναδικο κομμα που δεν ψηφισε την συμβαση αυτη.σαν κομμα λοιπον εχεικανει και αυτο καποιες κινητοποιησεις-καταληψεις διοδιων για ελευθερη διελευση.δεν συμετειχα σε καμια απο αυτες καθως θεωρω οτι το προβλημα δεν εχει καποιο χρωμα κομματικο.αντιθετα εχω συμμετασχει σε ολες τις υπολοιπες κινητοποιησεις-καταληψεις.

συνεχιζεις ακομα να πιστευεις οτι ειναι προφανης ο λογος?

Δημοσιεύτηκε

Υ.Γ περιμενω απο τον φιλο BAS να μου πει και μενα τον προφανη λογο μπας και συμφωνησουμε στο τελος.

 

Πιστεύω ότι αρκετοί συνάδελφοι έχουν συμφέροντα με αυτή την κατάσταση. Δεν το λέω κακοπροαίρετα απλά υπό την έννοια ότι έχοουν εργασιακή-πελατειακή σχέση με τις εταιρείες που εκμεταλλεύονται τα διόδια. Είναι αδιανόητο όμως να συμφωνούμε με αυτό το χάλι έστω και στο όνομα της "νομιμότητας" που προκύπτει από τις όποιες απαράδεκτες συμβάσεις παραχώρησης έχουν υπογραφεί ερήμην όλου του ελληνικού λαού! Πέρασα πριν 4-5 μέρες πάλι από την Κορίνθου-Πατρών. Δίστασα να κάνω πάλι φασαρία και περιορίστηκα στο να χρησιμοποιήσω το e-pass για να μην συγχιστώ ερχόμενος σε επαφή με τον ταμία (μετάνοιωσα εκ των υστέρων). Ο δρόμος είναι α-π-α-ρ-ά-δ-ε-κ-τ-ο-ς. Μισή λωρίδα κυριολεκτικά λόγω των κορινών που έχουν βάλει γιατί είναι κλειστό το ένα ρεύμα από Πάτρα μέχρι Ακράτα πρακτικά! Αν είναι δυνατό να πληρώνουμε διόδια σε αυτό το έγκλημα που έχουν το θράσος να αποκαλούν "Εθνική Οδό". Νομίζω ότι πραγματικά ήρθε η ώρα να σκληρύνουμε πολύ τη στάση μας σαν πολίτες-χρήστες της οδού και με επίσημα μέσα εκτός της άρνησης πληρωμής.

Δημοσιεύτηκε
Δίστασα να κάνω πάλι φασαρία και περιορίστηκα στο να χρησιμοποιήσω το e-pass για να μην συγχιστώ ερχόμενος σε επαφή με τον ταμία (μετάνοιωσα εκ των υστέρων).

 

στην αθηνων λαμιας γινεται και το εξης κουλο,στην λωριδα που ειναι για το e-pass εχει υπαλληλο μεσα και μπορεις να σταματησεις κανονικα και να πληρωνεις με χρηματα.δλδ ποια η εννοια του μαραφετιου αυτου απο την στιγμη που παλι περιμενω στην ουρα σε ωρες αιχμης?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.