trackler Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2010 Και πληρωμένοι από ποιούς άραγε ? Να το συνεχίσουμε , έχει πλάκα . Φόροι σε κανένα , σύνταξη στα 20 και άλλα τέτοια . Υ.Γ. Γιά το συγκεκριμμένο θέμα όμως των διοδίων στο Αιγίνιο με κλειστά τα Τέμπη έχουν απόλυτο δίκιο . Εκεί έπρεπε να πρυτανεύσει ο κοινός νούς , αλλά βλέπεις δεν είναι τελικά τόσο κοινός . Βέβαια εκφράσεις όπως ¨εταιρείες - δολοφόνους" δείχνουν το πραγματικό τους πρόσωπο και την κομματική τους ταυτότητα . αγαπητε φιλε (μερος 2ο) σε αυτο εδω το μυνημα http://www.michanikos.gr/showpost.php?p=138739&postcount=86 υπαρχουν 2 υστερογραφα τα οποια αναφερονται σε σενα. στην περιπτωση που δεν τα προσεξες και δεν τα διαβασες,για αυτο ξαναβαζω το μυνημα μονο του για να μην ψαχνεις και χανεις χρονο. θα απαντησεις?φυσικα βεβαια δεν εισαι υποχρεωμενος να απαντησεις αλλα αν ειναι απλα ο καθενας να λεει το μακρυ του και το κοντο του τοτε ποιο το νοημα της συζητησης σε ενα φορουμ. εκτος εαν ξυπνας καθε πρωι και βλεπεις μπροστα σου κοκκινους εχθρους και πιστευεις οτι κινδυνευει η ζωη μας απο τρομοκρατες κουμουνιστες που θελουν την καταστροφη της χωρας. πραγματικα μου φαινονται πολυ αστεια αυτα που λες. το οτι μπορει να μην συμφωνεις με τα οσα λεει το ΚΚΕ(ουτε εγω σε ολα),αυτο δεν θα πρεπει να εμποδιζει κανεναν,ωστε να μπορει να καταλαβει οτι καπια πραγματα ειναι σωστα απο αυτα που λεγονται. με πολυ ενδιαφερον(ειλικρινα) θα αναμενω την απαντηση σου για δευτερη φορα. Υ.Γ ριξτε μια ματια σε αυτα τα δυο http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=116640 την δευτερη παραγραφο http://www.aixmi-news.gr/portal/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=1931&Itemid=43 2 τελευταιες σειρες. εκει που λεει αυτοκινητοδρομος κεντρικης ελλαδος,εννοει την εταιρια Νεα οδος,που ειναι θυγατρικη εταιρια της Ιονιας οδου. πηραν δλδ ενα στελεχος μιας εταιριας που κατα καποιο τροπο αντιμετωπιζει προβληματα με τους επαναστατες(κουμουνιστες μηπως?) που δεν πληρωνουν διοδια και του δωσανε την θεση του γ.γ. συγχρηματοδοτουμενων εργων του υπουργειου υποδομων(για να βρει λυση?) δεν σας κανει καπως αυτο το θεμα? ο ανθρωπος καλα κανει και πηρε τετοια θεση και ακομα καλυτερη να παρει αφου οντως εχει τις γνωσεις κτλ κτλ,αλλα δεν ειναι λιγο καπως αυτο το πραγμα? δεν περνουν διαφορα απο το μυαλο σας? ο φιλος BAS εχει να πει κατι για αυτο? μηπως ειναι κουμουνιστικη προβοκατσια?
BAS Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2010 Λοιπόν θα προσπαθήσω να σου απαντήσω σύντομα τώρα και αναλυτικά αργότερα , μιά και ο χρόνος πιέζει . 1. Οπως έχω ήδη ξαναπεί εγώ προσωπικά έχω την τιμή να μην έχω ασχοληθεί ποτέ με δημόσια έργα . 2. Οτι υπάρχουν κυκλώματα πολιτικοεκδοτικοοικονομικά στο χώρο είναι προφανές , όπως και ότι υπάρχουν και χρωματιστοί εργολάβοι . 3. Το ΚΚΕ είναι συνεπές στην θέση του απέναντι σε κάθε τι ιδιωτικό και δεν μπορεί να το κρίνει αρνητικά κάποιος γιά αυτό . 4. Από ορισμένους εδώ υπήρξε αντιπάθεια γιά τις εταιρείες των αυτοκινητοδρόμων και συμπάθεια γιά τον εργολάβο της Αττικής οδού . Επειδή ο τελευταίος παίζει συγκεκριμμένο πολιτικό ρόλο , τέτοιες θέσεις δημιουργούν αντίστοιχους συνειρμούς . 5. Την άρνηση πληρωμής διοδίων την θεωρώ λαικισμό του αισχίστου είδους και επειδή αυτή η χώρα έχει υποφέρει πολύ από τον λαικισμό που κατά την άποψη μου σε συνδυασμό με το λεγόμενο πολιτικό κόστος , είναι υπεύθυνα γιά το σημερινό χάλι της χώρας . Το τελευταίο και τα επόμενα χρήζουν μεγαλύτερης ανάλυσης που θα την κάνουμε αργότερα .
tpanag Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2010 4. Από ορισμένους εδώ υπήρξε αντιπάθεια γιά τις εταιρείες των αυτοκινητοδρόμων και συμπάθεια γιά τον εργολάβο της Αττικής οδού . Επειδή ο τελευταίος παίζει συγκεκριμμένο πολιτικό ρόλο , τέτοιες θέσεις δημιουργούν αντίστοιχους συνειρμούς . Σαν οδηγοί τουλάχιστον (και όχι σαν μηχανικοί), νομίζω ότι μπορούμε (και δικαιούμαστε), εύκολα να κρίνουμε εκ του αποτελέσματος. Και εγώ σαν οδηγός μπορώ να σου πω ότι θεωρώ σχεδόν υποδειγματική τη λειτουργία της Ατ. Οδού, στην οποία ως γνωστόν επεβλήθησαν διόδια μόνο μετά την πλήρη ολοκλήρωσή της. Επίσης και ειλικρινά, αγνοώ (ή μου διαφεύγει) όσο παράξενο και αν σου φανεί, το ποιός ήταν ο κατασκευαστής της. Βλέπω όμως παρά τις ιδιομορφίες του έργου και τις δυσκολίες που υπήρχαν και υπάρχουν, ότι λειτουργεί. Όπως επίσης θεωρώ υποδειγματικό τον ασφαλτοτάπητα της Λεωφ. Μαραθώνος από τον οποίο 5-6 χρόνια μετά την ολοκλήρωσή του, δεν έχει φύγει ...ούτε χαλίκι και συνεχίζει να παρέχει το ασφαλέστερο "κράτημα" από οποιονδήποτε μάλλον δρόμο της Αττικής, παρά τις διαμαρτυρίες ορισμένων τότε, ότι τελικά στοίχισε "ακριβά" και ανατέθηκε εκ νέου μετά από έκπτωση του αρχικού αναδόχου ώστε να είναι έτοιμος για τους Ολυμπιακούς του 2004, με αδιαφανείς διαδικασίες σε ανάδοχο σχήμα που συμμετείχε μεταξύ των άλλων (αν θυμάμαι καλά αυτό και τα προηγούμενα) η J&P Άβαξ. Δε θα μπορούσαμε φυσικά να πούμε το ίδιο και για το διαρκές έγκλημα που αποκαλείται "Λεωφόρος Κηφισού" και είναι υπεύθυνο για πολλές εκατοντάδες ατυχήματα και δυστυχήματα κάθε χρόνο και που παρά τα συνεχή "μπαλώματα" παραμένει της "Άρτας το γιοφύρι" και ποτέ δεν κατάφερε να είναι ασφαλής και γρήγορη η διέλευση από εκεί. Δε νομίζω συνεπώς ότι είναι θέμα "συμπαθειών", αλλά απλής διαπίστωσης που μπορεί να εύκολα να κάνει οποιοσδήποτε απλός οδηγός. Με υποχρεώνουν να πληρώνω διόδια στην Κορίνθου-Πατρών, για ένα έργο που θα γίνει, (ίσως, κάποια στιγμή, κάπου αλλού, με διαφορετική χάραξη), τη στιγμή που προς το παρόν με αναγκάζουν να ταξιδεύω για αρκετά χιλιόμετρα σε μισή λωρίδα ενός ήδη εδώ και χρόνια επικίνδυνου "δρόμου" παίζοντας το κεφάλι μου κορώνα-γράμματα. Ας μη μιλάμε συνεπώς για "λαϊκισμό". Οι διαμαρτυρίες βασίζονται στην κοινή λογική και είναι απόλυτα δικαιολογημένες...
dgt Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2010 αν νομίζετε πως πίσω από αυτά είναι το κκε όχι μόνο είστε νυχτωμένοι άλλα είστε και αλλού νυχτωμένοι υπάρχουν κι άλλοι...κυκλοφορούν στο μετρό! Το εισιτήριο του Μετρό Το κίνημα αλληλεγγύης μεταξύ των πολιτών στην καθημερινότητα έχει εξαπλωθεί σε πολλές μορφές. Το πιο συχνό φαινόμενο είναι η μεταβίβαση του εισιτηρίου του Ηλεκτρικού και του Μετρό από τον ένα επιβάτη στον άλλο, στις περιπτώσεις που δεν έχει παρέλθει η διάρκεια χρήσης του. «Ζω κοντά στο κέντρο και κινούμαι πολύ συχνά με το Μετρό. Οι διαδρομές μου δεν διαρκούν πολύ και συνήθως απομένει αρκετός χρόνος μέχρι να περάσει η μιάμιση ώρα ισχύος του εισιτηρίου. Θεωρώ κρίμα να το πετάξω, ενώ μπορεί να το χρησιμοποιήσει κάποιος άλλος, γι΄ αυτό το αφήνω είτε στη βάση του εκδοτηρίου είτε στο ακυρωτικό μηχάνημα», λέει στα «ΝΕΑ» ο κ. Γιάννης Τσιλμπόκος. Οι «άτακτοι» επιβάτες έχουν αυξηθεί πολύ, ενώ συνεχίζονται οι αντίστοιχες κινητοποιήσεις μέσω Διαδικτύου, με αποτέλεσμα οι έλεγχοι να γίνουν πιο εντατικοί. Μάλιστα, στην πίσω πλευρά του εισιτηρίου υπάρχει πλέον η προειδοποίηση πως «η παραχώρηση και η αποδοχή επικυρωμένου εισιτηρίου, καθώς και η προτροπή παραχώρησης απαγορεύεται και τιμωρείται από τον νόμο». ομορφη η αντιδραση της εταιρειας ετσι;
ilias Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2010 Το Φόρουμ δεν είναι χώρος πολιτικών συζητήσεων και πολύ περισσότερο πολιτικών αντιπαραθέσεων! Το παρόν κλειδώνεται προσωρινά! Παρακαλώ μόλις η συζήτηση ανοίξει και πάλι, να περιοριστείτε αυστηρά στα του θέματος! Ευχαριστώ, ilias
ilias Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2010 Το θέμα είναι και πάλι στη διάθεσή σας! Παρακαλώ περιοριστείτε στα του θέματος! Ευχαριστώ, ilias
BAS Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 Aλλο που δεν ήθελε η κυβέρνηση από το να σταματήσουν τα έργα . Και λεφτά να μην δίνει και λαικισμό να πουλήσει με τα διόδια . Αρα τέλος τα διόδια στο Κόρινθος - Πάτρα , ουσιαστικά τέλος και τα έργα και μείωση των διοδίων στα άλλα έργα με ταυτόχρονο μεγάλωμα του χρόνου παραχώρησης από τα 30 στα 40 χρόνια . Σάμπως θα είναι εδώ τότε ? Ασε να τα πληρώσουν οι επόμενοι . Ετσι έκαναν και το 80 η προηγούμενη γενιά πολιτικών και τον λογαριασμό τον πληρώνουμε τώρα .
CivilKald Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2011 Από όσο ξέρω, με τίς συμβάσεις που ισχύουν, δεν είναι δυνατόν να αλλάξει ο χρόνος παραχώρησης η τα διόδια που έχουν σταθερή οροφή που αναθεωρείται τιμαριθμικά και τίποτα άλλο. Εάν τα έσοδα δεν φθάνουν, ο κίνδυνος είναι στην εταιρεία, δεν αυξάνει τίποτα αυτομάτως. Έχω την εντύπωση ότι η σύμβαση με το Δημόσιο κατοχυρώνει τη παραχωρησιούχο εταιρεία έναντι μη απόσβεσης της επένδυσης με αποζημίωση!(όπως είπαν και οι kre και tpanag "που πήγε το επιχειρησιακό ρίσκο του ιδιωτικού τομέα?" και "Για χρόνια αποκλειστικός εργοδότης των εταιρειών αυτών ήταν το...Δημόσιο!") η μή πληρωμή των διοδίων, εκτός από ευθέως αντικοινωνική πράξη..... Τι ακριβώς εννοείς...?
jkar Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2011 Έχω την εντύπωση ότι η σύμβαση με το Δημόσιο κατοχυρώνει τη παραχωρησιούχο εταιρεία έναντι μη απόσβεσης της επένδυσης με αποζημίωση!..... μήπως μπορείς να με βοηθήσεις ; που ακριβώς το γράφει αυτό ; σε μία από όλες αντικοινωνική πράξη, όπως π.χ. επικίνδυνη οδήγηση, κυκλοφορία οχήματος χωρίς χαρτιά, καταστροφή δημόσιας ή γενικά ξένης περιουσίας, φοροαποφυγή με χρήση ψεύτικων τιμολογίων, φοροαπόκρυψη με συναλλαγή χωρίς φορολογικό στοιχείο, χρησιμοποίηση ΜΜΜ χωρίς ακύρωση εισιτηρίου, τέτοια πράγματα
CivilKald Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 αντικοινωνική πράξη, όπως π.χ. επικίνδυνη οδήγηση, κυκλοφορία οχήματος χωρίς χαρτιά, καταστροφή δημόσιας ή γενικά ξένης περιουσίας, φοροαποφυγή με χρήση ψεύτικων τιμολογίων, φοροαπόκρυψη με συναλλαγή χωρίς φορολογικό στοιχείο, χρησιμοποίηση ΜΜΜ χωρίς ακύρωση εισιτηρίου, τέτοια πράγματα Λέω σχετικά με τη "μη πληρωμή" διοδίων... Δεν είναι επικύνδυνη οδήγηση η διέλευση από Πατρών-Κορίνθου? Δεν είναι αντικοινωνική η "ατάκα" που ακούω στα διόδια Αφιδνών:"Αν δε δέχεστε να πληρώσετε να πάτε από το παράδρομο" (στον οποίο μελέτη συγκ.φόρτου χαρακτήρισε το 40%-60% των οχημάτων "φορτηγά οχήματα"...) Δεν είναι πολεοδομική-περιβαλλοντική-κοινωνική παράβαση η τοποθέτηση αυθαιρέτων μονάδων είσπραξης διοδίων εις πλάτος και μήκος του δικτύου (κάτι για το οποίο βέβαια η "Νέα Οδός" επιφορτίστηκε με πρόστιμο 19 εκ. euros...) Δεν είναι αντικοινωνική η αδιαφανής αύξηση του αντιτίμου εν μέσω οικονομικής ύφεσης ώστε να χρηματοδοτηθούν έργα τα οποία πληρώνονται από το λαό δεκαετίες? Αν κάτι είναι "αντικοινωνικό" είναι η ανεκτικότητα και η ευκολία με την οποία δέχεται ο ελληνικός λαός ό,τι του επιβάλλουν...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα