AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Αχ, διόδια... OT ON OT OFF
CivilKald Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Το 'δα πριν μήνες...ανατριχιαστικό αλλά δε ξέρω κατά πόσο μπορεί να αναχθεί στα ελληνικά δεδομένα...
jkar Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Δεν με βοηθάς όμως, που βρήκες ότι έχουν εξασφαλισμένο κέρδος οι εταιρείες. Τα κείμενα των συμβάσεων είναι εύκολο να τα βρείς, είναι σε ΦΕΚ. .....Δεν είναι επικίνδυνη οδήγηση η διέλευση από Πατρών-Κορίνθου?... Όχι, επικίνδυνη οδήγηση λέμε,, όταν, εσύ, ο οδηγός, κάνεις επικίνδυνα πράγματα π.χ. απρόσεκτες προσπεράσεις, οδηγείς επιθετικά κλπ. ....Δεν είναι αντικοινωνική η "ατάκα" που ακούω στα διόδια Αφιδνών:"Αν δε δέχεστε να πληρώσετε να πάτε από το παράδρομο" (στον οποίο μελέτη συγκ.φόρτου χαρακτήρισε το 40%-60% των οχημάτων "φορτηγά οχήματα"...)....... Όχι, δεν είναι, καμία σχέση με αντικοινωνική και μάλιστα συμπεριφορά. Πουθενά στον κόσμο, η τοπική κυκλοφορία δεν πάει από τον υπερτοπικό δρόμο, για μιά σειρά απο λόγους που μαθαίναμε στο Πολυτεχνείο. Δεν πρέπει να ζητάνε να πάνε από τον αυτοκινητόδρομο τζάμπα χωρίς διόδια, πρέπει να ζητάνε τακτική συντήρηση του παράδρομου και να απαγορευτούν τα υπερτοπικά φορτηγά σε αυτόν ....Δεν είναι πολεοδομική-περιβαλλοντική-κοινωνική παράβαση η τοποθέτηση αυθαιρέτων μονάδων είσπραξης διοδίων εις πλάτος και μήκος του δικτύου (κάτι για το οποίο βέβαια η "Νέα Οδός" επιφορτίστηκε με πρόστιμο 19 εκ. euros...)...... Μην τρελαθούμε τελείως τώρα, τα διόδια γενικώς, δεν είναι ούτε πολεοδομική, ούτε περιβαλλοντική, ούτε κοινωνική παράβαση. Που τα στηρίζεις αυτά ; Κοινωνικά μάλιστα είναι ότι ποιο δίκαιο, για να πάω εγώ Πάτρα, πληρώνω εγώ που χρησιμοποιώ και όχι ο θείος από την Λήμνο με τους φόρους του. Δεν ξέρω λεπτομέρειες αλλά νομίζω ότι το πρόστιμο μπήκε γιατί δεν είχαν βγάλει οικοδομικές άδεις για τα κτήρια και αυτοί έλεγαν ότι δεν χρειάζονταν βάσει των συμβάσεων, εν πάση περιπτώσει, εάν παρανόμησαν καλώς τιμωρήθηκαν. .....δεν είναι αντικοινωνική η αδιαφανής αύξηση του αντιτίμου εν μέσω οικονομικής ύφεσης ώστε να χρηματοδοτηθούν έργα τα οποία πληρώνονται από το λαό δεκαετίες?...... Η αύξηση των διοδίων στην συνολική διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης είναι διαφανέστατη, γραμμένη και συμφωνημένη στίς συμβάσεις που ψηφίστηκαν από την Βουλή των Ελλήνων και μάλιστα από όλα τα κόμματα εξουσίας και χωρίς σχεδόν καμιά παρατήρηση ή σημαντική διαφωνία από τα υπόλοιπα μικρά, άσχετα με τις θεατρικές παραστάσεις που βλέπουμε σήμερα, Τα πρακτικά της Βουλής είναι επίσης δημόσια προσβάσιμα σε όλους. Τα έργα δεν έχουν πληρωθεί από κανέναν. Ψάξε λίγο μόνος σου τα νούμερα, έσοδα ΤΕΟ, έσοδα τελών κυκλοφορίας, μήκος οδικού δικτύου, κόστος αυτοκινητοδρόμων και τα ξαναλέμε. ......Αν κάτι είναι "αντικοινωνικό" είναι η ανεκτικότητα και η ευκολία με την οποία δέχεται ο ελληνικός λαός ό,τι του επιβάλλουν... Ποιος σε έχρησε εσένα λιγότερο ανεκτικό από τον υπόλοιπο Ελληνικό Λαό ; έχεις κάποιο φυσικό ή κληρονομικό χάρισμα στην μικρή ανεκτικότητα ; Όσον αφορά εμένα πάντως, δεν σου παραχωρώ αυτήν την πρωτοπορία με τίποτα.
jkar Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Αχ, διόδια... OT ON OT OFF ότι να ναι πολύ γέλιο, ειδικά στο τέλος που από το υποδουλωμένο Κογκρέσο και την συνωμοσία των Ισπανών να τους πάρουν τα χωράφια τους και να εξαφανίσουν τίς μικρές πόλεις τους, προστέθηκε και λίγο από RFID . ο τεξάνικος, φιλελεύθερος αντικρατισμός και η καχυποψία (έως μίσος) τους στο οτιδήποτε ομοσπονδιακό, ο υπερ-ατομικισμός, η ξενοφοβία, και ο απομονωτισμός του αμερικάνικου επαρχιακού νότου στην υπηρεσία της προπαγάνδας των βαθιά κρατιστών Ελλήνων σοσιαλιστών και λοιπών "κοινωνικών επαναστατών".
tpanag Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Μην τρελαθούμε τελείως τώρα, τα διόδια γενικώς, δεν είναι ούτε πολεοδομική, ούτε περιβαλλοντική, ούτε κοινωνική παράβαση. Που τα στηρίζεις αυτά ; Κοινωνικά μάλιστα είναι ότι ποιο δίκαιο, για να πάω εγώ Πάτρα, πληρώνω εγώ που χρησιμοποιώ και όχι ο θείος από την Λήμνο με τους φόρους του. Έχει απαντηθεί αυτό το θέμα jkar. Πρέπει να πληρώσει και ο θείος από τη Λήμνο, γιατί τα φορτηγά που του πηγαίνουν προϊόντα, χρησιμοποιούν τους δρόμους της ηπειρωτικής Ελλάδας και έτσι μειώνεται το κόστος για αυτά τα προϊόντα. Επίσης όλοι εμείς οι υπόλοιποι "Αθηναίοι", πληρώνουμε τελικά μέρος του κόστους της διατήρησης της άγονης γραμμής για τη Λήμνο παρά το ότι ενδεχομένως δε θα πάρουμε ποτέ στη ζωή μας το πλοίο να πάμε ως εκεί. Το μέγα ζήτημα, δεν είναι ποιός πληρώνει και γιατί μέσα στη χώρα (η οποία παραμένει ενιαία αν δεν κάνω λάθος για την ώρα τουλάχιστον). Το ζήτημα είναι υπό ποιούς όρους ανατέθηκε η εκμετάλλευση των δρόμων στους ιδιώτες. Και έχω πειστεί πλέον ότι αυτοί οι όροι είναι τουλάχιστον σκανδαλώδεις. Αν είναι ποτέ δυνατό να προπληρώνονται εργολάβοι για έργα που θα κατασκευάσουν κάπου στην Ελλάδα. Αν ήταν έτσι δε χρειαζόμασταν εργολάβους! Να αναλάμβανε το ελληνικό δημόσιο την κατασκευή με το υπάρχον εργατικό και επιστημονικό δυναμικό του (ουτοπικό ίσως για τα ισχύοντα ελληνικά δεδομένα, αλλά η ουσία δεν αλλάζει).
CivilKald Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 2 χρόνια περνάω εγώ και μέλη της οικογενείας μου από τα διόδια Αφιδνών για Ωροπό (για εργασία) σε εβδομαδιαία βάση χωρίς να πληρώνω... Χαρτί προστίμου ακόμα το περιμένουμε... Προφανώς έχουν τους λόγους τους να μην διεκδικούν τα "χρήματά" τους..... -Μου μιλάς για το θεσμό των διοδίων και της σημασίας τους γενικώς,ενώ συζητάμε για συγκεκριμένες εταιρείες,δίκτυα και τακτικές στη χώρα μας. -Η ανάρτηση πινακίδων με την επιγραφή "Στα επόμενα χιλιόμετρα σοβαρός κίνδυνος ατυχήματος" υποτιμά αν όχι τη νοημόσύνη μας,τότε τη ζωή μας...(όταν μάλιστα δεν τις έχει αναρτήσει ΚΑΝ η παραχωρησιούχος,αλλά κάποια ΜΚΟ).Δε μπορώ να καταλάβω γιατί παραβλέπεις τη ΠΡΟΦΑΝΗ ανεπάρκεια του δρόμου και κατηγορείς τον οδηγό αντ'αυτού(προσπεράσεις στην Αθηνων-Κορίνθου) -Που είναι το δίκαιο στο να πληρώνω για το 1/6 της διαδρομής το ίδιο αντίτιμο με τον "θείο" από την Ελευσίνα που κάνει τα 6/6 της διαδρομής? -Η ύπαρξη εναλλακτικής διαδρομής άνευ πληρωμής παράλληλα στον επί πληρωμής δρόμο επβάλλεται νομικά. -"έχεις κάποιο φυσικό ή κληρονομικό χάρισμα στην μικρή ανεκτικότητα ;" Όχι βέβαια! Η γονιδιακή πληροφορία έχει ανθεκτικότητα 6 γενιές. Οι τελευταίες 2-3 φροντίσαν να μου μεταβιβάσουν τα γονίδια του ωχαδελφισμού και της πλασματικής ευημερίας(μαζί με τα επακόλουθα χρέη...) -"Όσον αφορά εμένα πάντως, δεν σου παραχωρώ αυτήν την πρωτοπορία με τίποτα." Χάρισμά σου...Ως νέος των 592Ε έχω αρκετές "παραχωρήσεις" του παρελθόντος να αντιμετωπίσω...
jkar Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Δεν έχει απαντηθεί τίποτα αγαπητέ. το κράτος (δηλαδή όλοι μας) συμμετέχει, από 20% έως 30% (προκαταβολή) και θα εισπράττει ἐως και 60-70% των διοδίων συνολικά. Δεν είναι άσπρο η μαύρο, όλα ή τίποτα, είναι θέμα ποσοστού, ποιός να συμμετέχει περισσότερο ; ο χρήστης ή το σύνολο ; εγώ είμαι υπέρ του "ο χρησιμοποιών" Τά έργα δεν προπληρώνονται, (με τίς προκαταβολές του Δημοσίου και τα διόδια κατά την διάρκεια κατασκευής), αυτό είναι λάθος, δες μιά χρηματοροή και τα ξαναλέμε. Λάβε τον κόπο να δεις, στα χοντρά, τα νούμερα, πόσο ήταν τα έσοδα από το ΤΕΟ πρόσθεσε και τα τέλη κυκλοφορίας, βγάλε πόσα θες για τα χιλιόμετρα δίκτυο που έχεις να συντηρήσεις (κάπως έως ελάχιστα), και το υπόλοιπο διαίρεσέ το με το κόστος των αυτοκινητόδρομων για να δείς ότι αυτό που λές .....Αν ήταν έτσι δε χρειαζόμασταν εργολάβους! Να αναλάμβανε το ελληνικό δημόσιο την κατασκευή με το υπάρχον εργατικό και επιστημονικό δυναμικό του... είναι αδύνατο, όχι ουτοπικό. Με τίς συμβάσεις αυτές δεν βρήκες εργολάβους, βρήκες τράπεζες να σε δανείσουν και να πάρουν τα λεφτά τους σε 30 χρόνια με τα διόδια. @CivilKald δεν βλέπω να ξεκαθαρίζεις τα κεντρικά σημεία στα οποία στηρίζεις την επιχειρηματολογία σου, παρά το ότι στο ζήτησα δύο-τρείς φορές. Μιά τεχνική συζήτηση, για να έχει κάποια χρησιμότητα, πρέπει να στηρίζεται σε στοιχεία, κείμενα και αριθμούς, οι υποθέσεις και τα έμμεσα εξ αυθαίρετης επαγωγής συμπεράσματα δεν προσφέρουν τίποτα και εμένα τουλάχιστον δεν με ενδιαφέρουν. Μιλάς για συγκεκριμένα πράγματα που μάλλον δεν τα έχεις διαβάσει (συμβάσεις, κόστος, τιμή διοδίων κλπ) και ανακατεύεις πράγματα που δεν έχουν σχέση (πινακίδες που έβαλε η κυρία του Ιδρύματος ΜΥΛΩΝΑ από μόνη της) και σίγουρα δεν γνωρίζεις (την μηνιαία αποζημίωση που νομίζεις ότι θα εισπράττεις). Εάν έχεις κάποια στοιχεία να στηρίξεις τίς απόψεις σου η/και να μου αποδέιξεις ότι έχω λάθος, ευχαρίστως να συνεχίσω, αλλιώς, με συγχωρείς, αλλά, έχω πάρα πολλά χρόνια που βαρέθηκα τά πηγαδάκια στο Πολυτεχνείο.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Το Ελληνικό δημόσιο ή οποιοδήποτε άλλο δημόσιο δεν έχει πρόβλημα να κατασκευάζει αλλά να διαχειρίζεται και να συντηρεί. Η διαχείριση θα δημιουργήσει δημόσιους υπαλλήλους, συνδικαλιστικά όργανα και τελικά οι αποφάσεις διαχείρισής θα είναι αποτέλεσμα μη τεχνοκρατικών θεσμών. Το πρώτο θύμα σε αυτή την κατάσταση είναι η συντήρηση. Για να καταλάβετε την διαφορά δείτε την Αττική οδός και την παλιά εθνική Αθηνών-Πατρών.
CivilKald Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 @jkar "Έχω την εντύπωση ότι η σύμβαση με το Δημόσιο κατοχυρώνει τη παραχωρησιούχο εταιρεία έναντι μη απόσβεσης της επένδυσης με αποζημίωση" Στη φράση μου αυτή αναφέρεσαι υποθέτω. Σίγουρα δεν έχει καθολική ισχύ. Ίσως πρόκειται για παραπληροφόρηση...ΑΝ είναι έτσι χρεώστετό μου.Απο κει και πέρα τώρα: -Σε ποια "αποζημίωση" αναφέρεσαι...? Σου δήλωσα ότι δεν έχω λάβει κλήση εδώ και 2 χρόνια για διέλευση άνευ πληρωμής (παρά τις απειλές των ταλαίπωρων υπαλλήλων στα διόδια για πρόστιμο εντός 20 ημερών). Σου ζήτησα να με διαφωτίσεις γιατί μια καθ'όλα διαφανής και σύννομη εταιρεία δε διεκδικεί τα χρήματά της(από μένα και άλλους 600000). Το θεωρώ ένα ,αν μη τι άλλο, αξιόλογο επιχείρημα κατά της νομιμότητας της σύμβασης,τι λες? -Εθελοτυφλείς προφανώς χαρακτηρίζοντας άσχετες τις πινακίδες-προοιωνούς-θανάτου με την ανεπάρκεια του δικτύου στις οποίες τοποθετήθηκαν(και το οποίο πληρώνουμε...απ'ότι φαίνεται και με τις ευχές σου...) -Και απαντώ στην αναζήτηση δικαιοσύνης που άρχισες με το παράδειγμα του "θείου" από τη Λήμνο: "Που είναι το δίκαιο στο να πληρώνω για το 1/6 της διαδρομής το ίδιο αντίτιμο με τον "θείο" από την Ελευσίνα που κάνει τα 6/6 της διαδρομής?"
spy1551 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 @jkar, πέφτει μεγάλο φαγοπότι στους αυτοκινητόδρομους. Μηχανικοί είμαστε , ξέρουμε πως λειτουργούν τα δημόσια έργα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα