panos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Ρε παιδιά ποιές παραχωρήσεις και πράσινα άλογα? Όλο το εθνικό οδικό δίκτυο έχει πληρωθεί απο τον Ελληνικό λαό με τις πράξεις αναγκαστικής απαλλοτρίωσης που έγιναν ώστε να γίνουν δημόσιο κτήμα οι ιδιωτικές εκτάσεις. Ο δρόμος να το ξαναπώ έχει πληρωθεί! Τώρα για να μου βάλει ο εργολάβος καινούριο τάπητα και να κάνει facelift στο new jersey ε είπαμε δεν δικαιολογούνται διόδια..και το επιχειρηματικό ρίσκο τέλοςπάντων που είναι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spy1551 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Σε λίγο θα μας πούνε ότι κάνουν και φιλανθρωπικό έργο. Στο Ν.Λάρισας έχει 3 διόδια !!! Και τα δύο είναι πριν και μετά τα Τέμπη και μιλάμε για ένα δρόμο με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση χωρίς νησίδα !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Ανατινάξτε τα διόδια !!! ΤΝΤ^9 !!! Και τα δύο είναι πριν και μετά τα Τέμπη και μιλάμε για ένα δρόμο με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση χωρίς νησίδα !!! Σε αυτήν την περίπτωση, σπάνια μεν, ανατινάξτε και τον δρόμο !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkar Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 @spy1551 ξέρεις κάτι συγκεκριμένο ; γιατί εγώ δεν έχω καμία σχέση με τα ΣΔΙΤ και δεν ξέρω κάτι από μέσα. Το κόστος κατασκευής δεν ξέρω πώς βγήκε, στην σύμβαση δεν υπάρχει αναλυτικός προϋπολογισμός, ξέρω ότι η μόνη καταβολή του δημοσίου είναι το 25%-30% προκαταβολή, το υπόλοιπο 70% είναι δάνειο. Ξέρω επίσης ότι το συνολικό τίμημα κατασκευής είναι σταθερό και η διαίρεση με τα χιλιόμετρα δεν βγάζει τίποτα τρελό, αν σκεφθείς μάλιστα τίς τεράστιες δυσκολίες κατασκευής που υπάρχουν όταν δουλεύεις σε υπάρχοντα δρόμο με μεγάλη συνεχή κυκλοφορία και τα πολλά και ακριβά τεχνικά στοές κλπ. Επίσης τα διόδια που έχουν μπεί είναι με το χιλιόμετρο και η τιμή τους περίπου αυτή της Ευρώπης. Η πυκνότητα των διοδίων δεν έχει καμία σχέση με το συνολικό τίμημα που θα εισπραχθεί, έχει σχέσει μόνον με την ταχύτητα που θα εισπραχθεί, η οποία ταχύτητα με την σειρά της έχει σχέση με την αγωνία άν θα εισπραχθεί ειδικά με την συνεχιζόμενη οικονομική αβεβαιότητα. Το έργο είναι μελετο-κατασκευή, λές ότι οι εργολάβοι-μελετητές κλέβουν τίς τράπεζες που τους δανείζουν ; γίνεται ; επίβλεψη δεν κάνει το δημόσιο, κάνει σύμβουλος που εγκρίνουν και οι τράπεζες. ή λές ότι είναι και οι τράπεζες στο κόλπο και όλοι μαζί αύξησαν το αντικείμενο για να έχουν πολλά χρόνια την εκμετάλλευση του δρόμου ; Γιατί να θέλουν τα πολλά χρόνια οι τράπεζες ; είναι δουλειά τραπεζίτη να λειτουργεί έναν αυτοκινητόδρομο ; Δεν ξέρω, δεν μου ακούγεται λογικό. @panos αν θές πές μας μερικά νουμεράκια για τό πόσα έχουμε ήδη πληρώσει, έχει πολύ ενδιαφέρον. @CivilKald για τον παράδρομο στα Κιούρκα σου είπα τί θεωρώ σωστό, γα τα υπόλοιπα, πραγματικά, δεν καταλαβαίνω τί θέλεις να πείς, ίσως με την παραπομπή σε παραπομπή χάθηκα, αν θέλεις πάρε μιά καθαρή θέση από την αρχή. @Pappos βρε σύ περίμενε λίγο, να φτιαχθούν πρώτα ο αυτοκινητόδρομοι και μετά πάμε μαζί ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
CivilKald Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 @jkar Αναφέρομαι στα διόδια Αφιδνών της Εθνικής Οδού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkar Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 @CivilKald ....Πουθενά στον κόσμο, η τοπική κυκλοφορία δεν πάει από τον υπερτοπικό δρόμο, για μιά σειρά απο λόγους που μαθαίναμε στο Πολυτεχνείο. Δεν πρέπει να ζητάνε να πάνε από τον αυτοκινητόδρομο τζάμπα χωρίς διόδια, πρέπει να ζητάνε τακτική συντήρηση του παράδρομου και να απαγορευτούν τα υπερτοπικά φορτηγά σε αυτόν Συμπληρώνω επίσης ότι η κατάσταση από πλευράς υπερτοπικής κυκλοφορίας φορτηγών θα ήταν ήδη πολύ καλύτερη, εάν είχαν λειτουργήσει τα πλευρικά διόδια, γιατί αυτό θα έκανε ασύμφορη την χρήση του παράδρομου σαν παράκαμψη των διοδίων. Αυτό ακριβώς κάνουν τώρα οι φορτηγατζήδες, παρακάμπτουν τα διόδια και μπαίνουν στον αυτοκινητόδρομο λίγο παρακάτω. Εάν κλείσει τελείως η πρόσβαση, ο παράδρομος θα ξεφορτώσει, δεν πάει (και δεν πρέπει να πάει) Λαμία, ούτε καν Χαλκίδα ο άλλος με την φορτωμένη νταλίκα από τους πλαϊνούς. Βγάλατε τα μάτια σας με αυτήν την αντίδραση σας μέσω πολεοδομίας και αδειών κλπ, η πίεση στον κ.καθηγητή στην συνάντησή σας έπρεπε να είναι στο να εφαρμοστεί η Σύμβαση και συντηρηθεί αμέσως και σωστά ο παράδρομος, (ακόμα δεν έχουν κάνει τίποτα εκτος από κάτι μπαριέρες νομίζω) και να αστυνομευτεί (με φωτογραφική κάμερα) ή απαγόρευση των φορτηγών. Αλλά πώς ζητάς από το άλλο να εφαρμόζει την σύμβαση, όταν εσύ, από την άλλη την εμποδίζεις να εφαρμοστεί ; Έτσι οι δήμαρχοι επαναστάτες κάνουν σχεδόν αδύνατη την διαπραγματευτική θέση των, ούτως ή άλλως μετρίας ικανότητος και ενδιαφέροντος πολιτικών μας, οι οποίοι τώρα, εύκολα πλέον, θα στραφούν στην εύκολη λύση και θα ξοδέψουν, ποιος ξέρει πόσα από τα λεφτά μας, για την αγορά από την εταιρεία, καρτών ελεύθερης διέλευσης, με την επίσημη πλέον δικαιολογία των "λαϊκών αιτημάτων και ξεσηκωμών και αγανάκτησης", τί του νοιάζει, δικά τους είναι τα λεφτά ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpanag Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Δεν έχει απαντηθεί τίποτα αγαπητέ.το κράτος (δηλαδή όλοι μας) συμμετέχει, από 20% έως 30% (προκαταβολή) και θα εισπράττει ἐως και 60-70% των διοδίων συνολικά. . Μιλάει και με νούμερα κάπου μετά το 1:10. Ρϊξε μια ματιά. Σου δήλωσα ότι δεν έχω λάβει κλήση εδώ και 2 χρόνια για διέλευση άνευ πληρωμής (παρά τις απειλές των ταλαίπωρων υπαλλήλων στα διόδια για πρόστιμο εντός 20 ημερών). Καλά σε αυτό μην ποντάρεις και πολύ. Υπάρχει κάποιο όριο πάνω από το οποίο γίνεται συμφέρουσα η διεκδίκηση των χρημάτων. Όταν είχαν μόνο 1000-2000 περιπτώσεις "ανυπακοής" το χρόνο, ασφαλώς δεν θα έκαναν τίποτα. Μάλλον φτάσαμε πλέον σε αυτό το κρίσιμο όριο όμως. Προχθές μου έλεγε συνάδελφος εργαζόμενος σε εργοτάξιο της Ολυμπίας Οδού, ότι ξεκίνησαν-ξεκινάνε μαζικές καταθέσεις αγωγών για τη διεκδίκηση των χρημάτων από αυτούς που "δεν πληρώνουν". Το θέμα είναι κατά πόσο μπορούν να στηριχθούν αυτές οι αγωγές και ποιό θα είναι το αποτέλεσμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Τα ποσά που έχουν ήδη πληρωθεί (απαλλοτριώσεις-διόδια) δεν μπορώ να τα ξέρω αλλά είμαι βέβαιος πως αυτοί που πρέπει, τα γνωρίζουν μια χαρά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkar Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 @tpanag γιατί με παιδεύεις τώρα ; είπαμε στοιχεία, δες μία από τίς συμβάσεις των αυτοκινητοδρόμων, είναι στο ΦΕΚ. το βιντεάκι, πολιτική τοποθέτηση σε ήδη πεπεισμένους οπαδούς της ιδεολογίας. Άκου η Βουλη ψήφισε την Σύμβαση γιατί η Νομική επιτροπή της είπε ότι ήταν παράνομη και με την ψήφο θα την νομιμοποιούσαν !!!! για χοντρά γέλια. Η Αττική Οδός δεν είναι το πρώτο ΣΔΙΤ (η υποθαλάσσια του Ακτίου είναι το πρώτο και μετά το Ρίο), ούτε είναι τυπικό ΣΔΙΤ, είναι ξεχωριστή περίπτωση γιατί την "τράβαγε μαζί" το αεροδρόμιο. Έχω ακούσει ότι έχει πάρα πολλά προβλήματα αλλά δεν έχω ακόμα άποψη, γιατί, μέχρι πρόσφατα, δεν μπορούσα να βρώ την Σύμβαση, την κατέβασα μετα την ελεύθερη πρόσβαση στα ΦΕΚ, όταν βρω χρόνο να την μελετήσω θα γράψω σχετικά με αυτήν. Πάντως και προφανώς με, "σταθερά διόδια όσα χλμ και να κάνεις", το κράτος έκανε μ@λ@κία. @panos ψάξτο λίγο, μην τα παρατάς τόσο εύκολα, τα αληθινά νούμερα είναι η βάση των πάντων γιατί με τα λόγια μόνον έργα δεν γίνονται, θέλουν λεφτά, πολλά λεφτά. Τα πάντα υπάρχουν στο Internet. Τι ανακατεύεις απαλλοτριώσεις ; δεν τον πουλάμε τον δρόμο, δικός μας μένει, την εταιρεία την αφήνεις να στον λειτουργήσει και να τον εκμεταλλευτεί και θα μας τον παραδώσει πίσω σε προδιαγεγραμμένη καλή κατάσταση μετά από 30 χρόνια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thesmeletes Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Χωρίς εκμετάλλευση των διοδίων από την εταιρεία, ο δρόμος Τρίπολη-Καλαμάτα θα έμενε μια ωραία ιδέα. Γενικά το κόστος των διοδίων επιστρέφεται από την οικονομία χρόνου και καυσίμων καθώς επίσης και την ασφάλεια των νέων δρόμων. Οι υπερβολές πρέπει να σταματήσουν και όχι να πέσει το σύνθημα "δεν πληρώνω". Λαικιστική είναι και η θεωρία ότι "είναι απαράδεκτο να πληρώνουμε ενώ δεν έχει φτιαχτεί ο δρόμος", λες και έχει η χώρα τη δυνατότητα να φτιάξει δρόμους διαφορετικά. Αλλά είχαμε βολευτεί στη λογική να τα δανείζεται όλα το κράτος, λες και τα δανεικά δεν τα πληρώνουμε τώρα πανάκριβα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα