Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

ΟΚ βρε Pappos, η Ελβετία δεν έχει διόδια. mea culpa.

 

Η Γαλλία, η Ισπανία, η Ιταλία κλπ είναι και αυτοί τσομπάνηδες? Αυτοί δηλαδή δεν είχαν αυτοκινητόδρομους απο το 60?

Εντάξει, το πάθος σου με τους Γερμαναράδες είναι γνωστό, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Πες μου σε παρακαλώ την γνώμη σου για τα διόδια στην Ιταλία. Όχι στην Γερμανία, στην Ιταλία!

  • Απαντήσεις 341
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δημοσιεύτηκε

Τα πρωτα διοδια στην ελλαδα μπηκαν στην αθηνων-θεσ/νικης το 1959 (διόδια Τεμπών και Λεπτοκαρυάς )

Η ΠΑΘΕ (πιο σωστα ΑΘΕ γιατι για πατρα δεν εχει ακομη δρομο της προκοπης)δεν εχει ολοκληρωθει ακομα. Επι σχεδον μισο αιωνα λοιπον, πληρωνουμε ενα δρομο 500 χλμ

Καντε ενα προχειρο υπολογισμο να δειτε ποσες φορες τον εχουμε εξοφλησει

(ενα καλο ιστορικο των διοδιων μπορειτε να διαβασετε εδω: http://www.eleftheria.gr/viewarticle.asp?aid=16359&pid=7&CategoryID= )

 

«Πολλοί Έλληνες επαναστατούν κατά των διοδίων», είναι ο τίτλος του ρεπορτάζ στην Tagesspiegel:

«Η λαϊκή οργή δεν είναι αδικαιολόγητη, διότι σε πολλές περιπτώσεις οι...οδηγοί πληρώνουν διόδια για δρόμους που δεν υπάρχουν. Οι Έλληνες πρέπει να πληρώνουν αδρά και βασανίζονται οδηγώντας μέσα από ατέλειωτα εργοτάξια οδοποιίας.

Πουθενά στην Ευρώπη δεν κατασκευάζονται τόσο πολλές εθνικές οδοί, όσο αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Το ύψος των επενδύσεων αγγίζει τα 7,5 δισεκατομμύρια ευρώ περίπου. Ποσόν που η υπερχρεωμένη χώρα δεν μπορεί να καλύψει μόνη της και γιʼ αυτό στην κατασκευή τους συμμετέχουν και ιδιώτες επενδυτές. Οι ιδιωτικές κατασκευαστικές εταιρείες προσφέρουν τα κεφάλαιά τους, φροντίζουν για την παροχή πιστώσεων και εισπράττουν σαν ανάδοχοι των έργων διόδια για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Πολλές φορές μάλιστα εισπράττουν διόδια και πριν από την έναρξη των έργων.

Και αυτό δεν μπορεί να το χωρέσει το κεφάλι των Ελλήνων. Πληρώνουν για τα 500 χλμ. Αθήνα – Θεσσαλονίκη γύρω στα 50 ευρώ. Πολλά λεφτά, αν σκεφθεί κανείς ότι 30 ευρώ κοστίζουν τα διόδια για όλες τις εθνικές οδούς της Αυστρίας επί ένα χρόνο. Επίσης πρέπει να τονιστεί ότι η εθνική οδός Αθήνας – Θεσσαλονίκης, που κατασκευάζεται από μία κοινοπραξία υπό την Hochtief, δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Χειρότερη είναι η κατάσταση στην εθνική οδό Κορίνθου – Πάτρας, όπου είναι έτοιμη μόνο μια λωρίδα σε κάθε κατεύθυνση και στην άλλη υπάρχει ακόμη εργοτάξιο.

Έτσι στην εθνικό οδό Αθήνας – Θεσσαλονίκης το 15% των οδηγών αρνείται να πληρώσει διόδια.»

Δημοσιεύτηκε

Στην Ελβετία δίνεις 20 ευρώ τον χρόνο για να κυκλοφορείς στις εθνικές οδούς.

Επίσης σε υποχρεώνουν να έχεις διαφορετικά λάστιχα για το χειμώνα και άλλα για το καλοκαίρι όπως και διάφορα άλλα πράγματα για την ασφάλεια τη δική σου και των δρόμων γενικότερα. Το πρόστιμο αν δεν τα εφαρμόσεις... Πολύ τσουχτερό και δεν σκέφτεται κανένας να μην το πληρώσει.

 

Η φορολόγηση στα εισοδήματα, και αυτή τσουχτερή και δεν σκέφτεται κανένας να μην τη πληρώσει.

 

Όλα αυτά τα χρήματα πάνε σε έργα και στη συντήρησή τους και γενικά υπέρ του κράτους και δεν στήνονται "μεγάλα φαγοπότια".

 

Συγκρίνουμε ανόμια πράγματα.

Δημοσιεύτηκε
Συγκρίνουμε ανόμια πράγματα.
Μα βέβαια συγκρίνουμε ανόμοια πράματα.

Εκεί υπάρχει πολιτισμός και εδώ είμαστε τσοπάνοι.

Αν πεις τον Ελληνάρα για λάστιχα θα σου πει: γουστάρω δικέ μου στις στροφές να πετάει κώλο...αλλά δεν μασάω εγώ σε αυτά, εγώ είμαι οδηγάρα...

 

Γενικά το θέμα των διοδίων είναι απάτη.

 

Τα πρωτα διοδια στην ελλαδα μπηκαν στην αθηνων-θεσ/νικης το 1959 (διόδια Τεμπών και Λεπτοκαρυάς )

Η ΠΑΘΕ (πιο σωστα ΑΘΕ γιατι για πατρα δεν εχει ακομη δρομο της προκοπης)δεν εχει ολοκληρωθει ακομα. Επι σχεδον μισο αιωνα λοιπον, πληρωνουμε ενα δρομο 500 χλμ

Καντε ενα προχειρο υπολογισμο να δειτε ποσες φορες τον εχουμε εξοφλησει

Όχι δεν θέλουμε να κάνουμε !!!

Πρέπει να πληρώνουμε διόδια γιατί έτσι είναι το σωστό...

 

Τα πρωτα διοδια στην ελλαδα μπηκαν στην αθηνων-θεσ/νικης το 1959 (διόδια Τεμπών και Λεπτοκαρυάς )
Καλά εκεί μπήκανε όχι γαι την ποιότητα του δρόμου αλλά για την αξιοθέατα της διαδρομής...

 

Δηλαδή τα φάγανε τα λεφτά τα λαμόγια οι πολιτικοί δεν μπορούν να φτιάξουν δρόμους, βάζουν και από πάνω ιδιωτικές εταιρίες και πρέπει να πληρώσουμε.

Δεν φτάνει δηλαδή που πληρώνουμε τα σπασμένα των πολιτικών θα πληρώνουμε και τους ιδιώτες.

Εάν δεν είμαστε τσοπάνοι σε αυτή την περίπτωση τότε τι είμαστε???

 

Το πρόστιμο αν δεν τα εφαρμόσεις... Πολύ τσουχτερό και δεν σκέφτεται κανένας να μην το πληρώσει.

Σε δρόμο στην πόλη με όριο 30 πήγαινα 32...πρόστιμο 42 ελβετικά φράγκα.

Στον αυτοκινητόδρομο το όριο είναι 120. Πήγες παραπάνω υπολόγισε πρόστιμα και αφαίρεση διπλώματος.

(Το όριο σε γαλλία είναι 130, στην Αυστρία 130) Στην Ελλάδα...οι πινακίδες χρησιμεύουν για στόχο ή για συνθήματα...

Στην Ελλάδα ο άλλος στην Εγνατία(κεντρική οδός Θεσ/νίκης) μπαίνει πατατητός με το τσιγάρο στο χέρι και την Στανίση στο τέρμα...και από μέσα ακούς και μια φωνή αλλά Χάρη Κλύνν...κάντε στην μπάντα ρε σαλίγκαροι !!! Περνάει ο Μπάμπης το τιμόνι...

Δημοσιεύτηκε

Στην Ελλάδα ο άλλος στην Εγνατία μπαίνει πατατητός με το τσιγάρο στο χέρι και την Στανίση στο τέρμα...και από μέσα ακούς και μια φωνή αλλά Χάρη Κλύνν...κάντε στην μπάντα ρε σαλίγκαροι !!! Περνάει ο Μπάμπης το τιμόνι...

 

Με έστειλες :):):) . Να' σαι καλά.

 

Πλάκα στην πλάκα , αυτή είναι γενικά η νοοτροπία του ΄'Ελληνα στο τιμόνι. Για τη νοοτροπία αυτή αλλά και για το απαράδεκτο και αφώτιστο οδικό δίκτυο θρηνούμε τόσους συνανθρώπους μας.

 

Διόδια θα πληρώσουμε όταν θα αποκτήσουμε δρόμους. Όταν ...

 

Σε κατσικόδρομους σαν τους Ελληνικούς , πρέπει να μας πληρώνουν οι διάφοροι εργολαβίσκοι και λοιποί διαπλεκόμενοι όταν κυκλοφορούμε τα υπερφορολογημένα αυτοκινητάκια μας ;)

Δημοσιεύτηκε
Πες μου σε παρακαλώ την γνώμη σου για τα διόδια στην Ιταλία. Όχι στην Γερμανία, στην Ιταλία!

 

Στην Ιταλία πληρώνεις μεν αρκετά, αλλά φαντάζομαι να μην μπαίνεις ΚΑΝ στη διαδικασία να συγκρίνεις Α1 με Ε65 (την έχω οδηγήσει πολλές φορές). Η μέρα με τη νύχτα. Το ABS είναι πλεονασμός σε τέτοια "χαλιά". Ειδικά στο σημεία που περνάς μέσα από τα Απέννινα Όρη (από Μπάρι προς Ρώμη) είναι γεμάτο σύραγγες, ούτε λοιπόν ανηφοριές, ούτε τίποτα. Όσο για δυνατά φώτα απέναντι, είσοδο αδέσποτων κλπ, αν πάει κανείς, θα δει πως τα 'χουν λύσει τα θέματά τους. Απ' όσο θυμάμαι, με οικονομική συνεισφορά της FIAT (του γέρου, του Agnelli) πρέπει να 'χε γίνει αυτός.

 

Τώρα, μπορούμε να θήξουμε κ θέματα τύπου "Αττική Οδός ή GRA - Grande Raccordo Anulare ;" ή επίσης "Αττική Οδός ή Tangenziale Νάπολης ;". Επίσης, θέμα που μάλλον δεν σηκώνει κουβέντα.

 

Να ενημερώσω ότι ο πρώτος αφορά τον περιφερειακό της Ρώμης και απ' όσο θυμάμαι, διόδια δεν πλήρωνες (68χλμ. είναι η περίμετρος του κλειστού αυτού δρόμου), ενώ στο δεύτερο (που έχει σχήμα σαν "ανοιχτό" τόξο, μήκους περίπου 22χλμ.) πλήρωνες 0,85Ε την τελευταία φορά που πέρασα.

 

Για το πως είναι (λωρίδες, ΛΕΑ κλπ), μόνο αν τους οδηγήσει κανείς, θα καταλάβει.

Δημοσιεύτηκε

Directionless,

 

Η ουσία είναι να καταλάβουν οι άνθρωποι ότι πέραν της Γερμανίας και Ελβετίας που συνεχώς αναφέρουν, υπάρχουν και άλλες χώρες που έχουν διόδια και μάλιστα ακριβά.

Τώρα, να συγκρίνω το οδικό σύστημα των χωρών αυτών δεν θα το κάνω καν! Μόνο και μόνο ότι είναι 2011 και ακόμα υπάρχουν τα Τέμπη (και μάλιστα στον βασικό μας αυτοκινητόδρομο...) με κάνει να ντρέπομαι να κάνω συγκρίσεις.

 

Από την άλλη όμως σκέφτομαι το εξής: για Χ,Υ λόγους, θέλεις επειδή τα φάγανε μερικοί, θέλεις λόγω μικροκομματικών σκοπιμοτήτων, θέλεις λόγω βλαχοδημάρχων και βολευτών, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ οδικό δίκτυο. Οι επιλογές μας είναι δυο:

- Αναλωνόμαστε στο ποιος τα έφαγε και που πήγαν τα λεφτά και εάν θα έπρεπε να έχουμε ήδη οδικό δίκτυο επειδή το έχουμε διπλό-πληρώσει

ή

- Κατασκευάζεται το οδικό δίκτυο με πόρους από τράπεζες, Δημόσιο και είσπραξη διοδίων.

 

Εγώ προτιμώ το δεύτερο. Και όταν με το καλό αποκτήσουμε οδικό δίκτυο (για οδηγική παιδεία δεν το πολύ-βλέπω) τότε κοιτάμε ΠΟΙΟΣ έπρεπε να είχε κάνει ΤΙ.

 

Και το ξανάλεω: με την οικογένεια μου κάναμε παλιά 5 ώρες να πάμε Γιάννενα κάθε καλοκαίρι. Δεν υπάρχει στροφή της Καστανιάς που να μην έχω ξεράσει. Κυριολεκτικά. Και τώρα κάνω 1.5 ώρα. Χαλάλι και τα 3 ευρώ και τα 5 και όσα βάλουνε.

Το πρόβλημα μου εμένα είναι ότι με όλους αυτούς τους σταθμούς στον Θεσσαλονίκη-Αθήνα χάνεις τουλάχιστον μισή ώρα στο σταμάτα, πλήρωσε, ξεκίνα. Ευτυχώς έβγαλα e-pass για όλους τους Αυτοκινητόδρομους και ησύχασα.

 

Και για όσους μου λένε ότι χρησιμοποιούν τους δρόμους αυτούς καθημερινά πχ Κατερίνη – Θεσσαλονίκη: μεγάλε μείνε Θεσσαλονίκη ή βρες δουλειά στην Κατερίνη. Αλλιώς πλήρωνε τα διόδια ή να πηγαίνεις από την παλιά εθνική οδό (ΠΕΟ).

 

Το θέμα πραγματικά είναι ατελείωτο και δεν νομίζω ότι θα υπάρξει ποτέ σύγκλιση απόψεων.

 

Και θα πω και το εξής: κινούμενος σε αυτούς τους αυτοκινητόδρομους η ευθύνη πλέον δεν ανήκει στο Δημόσιο αλλά σε Ιδιώτη. Έσκασε το λάστιχο σου λόγο λακκούβας στο οδόστρωμα? Μήνυση στην Δρόμος Α.Ε. και όχι στο Δημόσιο, που άντε να βρεις άκρη.

Δημοσιεύτηκε

Ρε συ συμφωνώ σ' αυτά που λες, κάθε άλλο ... Αλλά συμφωνώ και με τους παραπάνω συναδέλφους : μη συγκρίνουμε πράγματα ανόμοια ! Δεν είναι επιχείρημα το "οι άλλοι πληρώνουν, ας πληρώσουμε και εμείς !". Μιλάμε για ουσιαστική ασφάλεια εκεί (προφανώς σε φυσιολογικές συνθήκες - ο οδηγός να έχει συναίσθηση του ότι οδηγάει και όχι ο μεν τύπος να μιλάει στο κινητό και να κοιτάζει ποιον θα κοντράρει στο δρόμο, ενώ η δε τύπισσα να βάφεται ταυτόχρονα και να μιλάει επίσης στο κινητό ...), όχι για πασαλείμματα με "μπαλώματα" και λοιπές ευρεσιτεχνίες, του γάτου, του αλανιού, του Έλληνα....

 

Υ.Γ. Τους παραπάνω δρόμους που ανέφερα ενδεικτικά, τους έχω κάνει με atos (το πρώτο, με τα 1000cc), σε κανονικότατους χρόνους (ούτε σαλίγκαρος, ούτε και με πόρτες βέβαια). Τι παραπάνω να σου πω...

Δημοσιεύτηκε

Μα και εγώ συμφωνώ.

Αλλά βλέπω όλους αυτούς τους γραφικούς (μαζί και ο Απόστολος "Τσε" Γκλέτσος) που βγαίνουν στα κανάλια και λένε οτι η Γερμανία και η Ελβετία δεν έχουν διόδια. Το κάνουν να φαίνεται ότι μονο η Ελλάδα έχει διόδια στην Ευρώπη...

 

Και να σου πω και κάτι αλλο? Όταν τελείωσει η περίοδος παραχώρησης της γέφυρας στο Ριο-Αντίρριο ελπίζω να μην περάσει στο Δημόσιο. Ελπίζω να γίνει επανα-παραχώρηση αλλά με μειωμένο αντίτιμο (κατά πολύ μάλιστα). Τρέμω στην ιδέα του να γίνεται η συντήρηση της γέφυρας απο το Δημόσιο...:shock:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.