chrisven Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 συγνώμη αλλά το βίντεο που έδωσε κάποιος συνάδελφος από επιτροπή διοδίων το είδε κανείς? θα με ενδιέφερε αν κάποιος έχει πληροφόρηση καλύτερη να μας ενημερώσει. εν ολίγοις λέει ο άνθρωπος για τη σύμπραξη δημοσίου ιδιώτη: το κόστος κατασκευής ανα χλμ 1 ευρώ συνολικό κόστος δρόμου 10 ευρώ η εταιρεία υπερκοστολογεί με 3 ευρώ ανά χλμ τελικό κόστος κατασκευής 30 ευρώ επειδή τα λεφτά είναι πολλά τσοντάρει και το κράτος 10 ευρώ ο ιδιώτης εισπράττει για τα υπόλοιπα 20 αεριτζίδικα συγνώμη αλλά γιατί δεν τον κατασκευάζει το κράτος μόνος του? γιατί πρέπει να πληρώνω εγώ τα νταβατζιλίκια των εταιριών και τις μίζες των εταιριών? πολύ καλά λέει ο pappos. να τα ανατινάξουμε. ή μάλλον έτσι όπως πάει το θέμα με την αντίδραση που γιγαντώνεται θα με θυμηθείτε θα πάει ολόκληρος ο κάθε δήμος με μπουλντόζες να τα ρίχνει. ρε π...α και ξύλο θέλουν
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Δεν νομίζω ότι αυτές οι διατυπώσεις στα βιντεάκια είναι να τις παίρνουμε τοις μετρητοίς... Αν κάποιος έχει τον απαιτούμενο χρόνο διαθέσιμο μπορεί να βρει τους προϋπολογισμούς και να τους ελέγξει... Ή τέλος πάντων να βρεί τον μέσο κόστος ανά χιλιόμετρο... Βέβαια το πρόβλημα δεν είναι η διατύπωση αλλά η ουσία...
chrisven Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 για αυτό ρώτησα αν έχει κάποιος καλύτερη πληροφόρηση πρόκειται για την αττική οδό
rugu Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Ξεχάσαμε τους αριθμούς και για όσους αρέσκονται στην έννοια της συμμετοχικής δημοκρατίας .Ποιος γνωρίζει πόσο κοστίζει η κατασκευή και η συντήρηση των δρόμων (ο Θεός να τους κάνει ,γιατί μάλλον Αυτός μπορεί) και πόσα χρήματα έχουν εισπραχθεί και εισπράττονται από διόδια και λοιπές χρηματοδοτήσεις και που διατέθηκαν ;Ποιος μας λογαριάζει ; Σ’ ένα σύλλογο (ΣΜΗΒΕ) που είμαι μέλος κάθε λίγο μας καλούν για ενημέρωση επί πολλών τρεχόντων θεμάτων ,αλλά κυρίως για απολογισμό επί των οικονομικών πεπραγμένων για μικρά ποσά στο κάτω, κάτω . Ελάτε να μας ελέγξετε ,τόσο το λάδι το ξύδι, … Ποιος ελέγχει; Οι καλοπροαίρετοι ‘’βολευτές’’ , η ’’ανεξάρτητη’’ δικαιοσύνη ,η ’’ανεξάρτητη’’ δημοσιογραφία .Ζήτω! Εμείς που έχουμε έννομο συμφέρον πρέπει να το κάνουμε, κανένας βολεμένος δεν θα το κάνει για εμάς . Απλή αριθμητική . Να σκεφθούμε για τι χρήματα μιλάμε η Αττική οδός από επίσημα χείλη λέγεται ότι στα λίγα χρόνια λειτουργίας έχει ήδη αποσβέσει το κόστος κατασκευής ,συντήρησης και το μελλούμενο προϋπολογισθέν κέρδος του διαχειριστή και ότι κράτος προσανατολίζεται σε επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης .
jkar Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Έχεις δίκιο. Όταν απαιτούν να πληρώσω διόδια για κάτι που ΘΑ μου παραδώσουν στο μέλλον μου κάνει περισσότερο για απάτη, καλύμμένη με το μανδύα την νομιμοφροσύνης μέσω συμβάσεων παρά για κερδοσκοπική κίνηση. Αλήθεια γιατί πηγαίνουν κατηγορούμενοι οι μεσάζοντες στα αγροτικά προϊόντα για κερδοσκοπία? Δε θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να βγάζουν όσο θέλουν? Άτιμο κράτος που αδικείς τους μεσάζοντες!!!:p:p α, καλααααααααά, ότι να ναι :p:p:p:p:p:p
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 παρακαλώ για δείτε και εδώ http://www.enet.gr/?i=news.el.kosmos&id=241335
gvarth Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Σεβαστά αυτά που παραθέτεις Θα ήταν ενδιαφερον να μαθαίναμε τι κάνουν στην Ινδία τους επίορκους πολιτικούς , στους μιζαδόρους κάθε λογής καθώς τους "επαγγελματίες" φοροφυγάδες καθώς και εκείνους που δεν φτιάχνουν σωστά τους δρόμους με αποτέλεσμα να θρηνώνται θύματα. Αν και από ένα video που είχα δει , η κυκλοφορία στην Ινδία είναι μια ... πικραμένη ιστορία.
erling Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Μια που είπες κυκλοφοριακό και Ινδία δες το . please horn !!!
chrisven Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 "Σύμφωνα με τις αρχές από την πράξη του αυτή εξοικονόμησε 3,7 εκατομμύρια γιουάν (420.000 ευρώ:shock::shock:). Ωστόσο, η δικαστική απόφαση προκάλεσε γενική κατακραυγή, καθώς τα εισοδήματα του Σι Τζιανφένγκ ήταν πολύ λιγότερα από τα τέλη που θα έπρεπε να έχει πληρώσει στα διόδια." Ας σχολιάσουν οι κύριοι που πιστεύουν ότι πρέπει να είμαστε νόμιμοι και να μην κλέβουμε το κράτος.
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 @erling: Αν δεν πηγαίναν ανάποδα στις κατευθύνσεις θα μπορούσα κάλλιστα να πιστέψω ότι το βίντεο είναι από δρόμο της Αθήνας...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα