Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!


Adavis

Recommended Posts

Πάντως φίλοι και συνάδελφοι να πω και εγώ το εξής:

 

Σε πάρα πολλές περιπτώσεις οι κάτοικοι έχουν δίκιο, ειδικά εκείνοι που ζούν σε περιοχές που εκ των πραγμάτων κάνουν συχνές διελεύσεις.

Αλλά ρε υποκριτή Έλληνα, τσαπατζή, κάγκουρα που κάνεις επανάσταση στα διόδια, όταν πας στον παρκαδόρο στα μπουζούκια το πληρώνεις το 5ευρω για να σου το παρκάρουν παράνομα στο πεζοδρόμιο ε???? Και δεν παίρνεις απόδειξη και λες και ευχαριστώ.

 

Εγώ θα καταλάβαινα μια αντίδραση του στύλ "Δεν πληρώνω διόδια στον Πατρών-Κορίνθου, διότι είναι απαράδεκτος δρόμος". Αυτό ναι!

Αλλά αυτοί οι τύποι στα βιντεάκια δεν πληρώνουν ούτε στο Ρίο-Αντίριο, έργο κολοσσιαίο και καθόλα άρτιο!!

 

Επαναστάτες του κώλου αν με ρωτάτε..

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 341
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μην γενικεύουμε, δεν είναι ο μπουζοκολάγνος, υποκριτής, τσαπατζής, κάγκουρας Έλληνας που δεν πληρώνει στα διόδια. Ίσως να είναι και αυτός...

 

Προφανώς οι κάτοικοι έχουν δίκιο, προφανώς κάποιοι άλλοι με τον τρόπο που εκφράζονται στα βιντεάκια τους έχουν άδικο, το θέμα είναι τί κρατάμε από όλην αυτή την ιστορία. Πάντως μια που υπάρχει πανελλαδική επιτροπή για τα διόδια σημαίνει ότι είναι μία κίνηση οργανωμένη που εκφράζει μία κεντρική και επίσημη άποψη. Έχει ενδιαφέρον να δούμε ποια είναι η άποψη αυτή και όχι η άποψη του καθενός που ανεβάζει ένα βιντεάκι...

Link to comment
Share on other sites

Αλέξη,

και η κεντρική τους ιδέα έχει τρύπες και κενά, διότι καταφέρεται γενικά εναντίον των ΣΔΙΤ και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας στην κατασκευή υποδομών. Αυτά είναι θέματα λυμένα στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο από την δεκαετία του 80 ακόμα.

 

Το κράτος (καλά ειδικά το δικό μας..) έχει αποδείξει ότι υστερεί στην κατασκευή και διαχείριση υποδομών (βλ. αεροδρόμιο Ελληνικού, βλ. λιμάνι Πειραιά, βλ. απουσία λιμανιών και μαρινών σε τουριστικά μέρη κλπ).

 

Αν η αντίδραση είναι γενικά κατά των ΣΔΙΤ, τότε η ίδια πρωτοβουλία πολιτών πρέπει να αρνείται να πληρώνει φόρους αεροδρομίου στο Βενιζέλος (Μόνο που εκεί δεν θα τους αφήνουν να μπούν στο αεροπλάνο, ενώ τις μπάρες στους δρόμους εύκολα τις σηκώνεις), σπατόσημο, κλπ κλπ. Η λογική αυτή είναι αδιέξοδη.

 

Ξαναλέω ότι οι μόνιμοι κάτοικοι περιοχών έχουν δίκιο στο 99% των περιπτώσεων.

Link to comment
Share on other sites

και η κεντρική τους ιδέα έχει τρύπες και κενά

 

Έτσι είναι... είναι όμως σημαντικό ότι μετά από πολλές δεκαετίες μαζεύτηκαν μερικοί άνθρωποι, οργανώθηκαν και απαίτησαν κάτι έξω από τα συνδικαλιστικά στεγανά. Και μάλιστα -αν τους συγκρίνουμε με τα συνδικαλιστικά όργανα- οι διατυπώσεις τους είναι πολύ λογικές, συνεκτικές και σαφείς...

Από μια άποψη λοιπόν οι άνθρωποι αυτοί πρωτοπορούν. Φυσικά, η ιστορία θα δείξει.

 

Την στιγμή αυτή βάλλονται οι ΣΔΙΤ, όχι επειδή δεν είναι ένα εργαλείο ανάπτυξης, αλλά επειδή χρησιμοποιήθηκαν επιπόλαια από πολιτικής απόψεως...

Link to comment
Share on other sites

Οι αντιδράσεις φέρνουν αποτέλεσμα:

http://www.naftemporiki.gr/news/pstory.asp?id=1919446

Ό,τι και να λέμε από εκεί και μετά περιττεύει. Φάνηκε ότι η φωλιά τους ήταν λερωμένη...

Link to comment
Share on other sites

τώρα για το εξωτερικό. Μπορεί κάπου να μην πληρώνεις διόδια αλλά πληρώνεις κάτι παραπάνω σε σήμα, στο Λονδίνο πληρώνεις την θέση πάρκινγκ στο δρόμο (για μόνιμο κάτοικο), πληρώνεις διόδια για να μπεις σχεδόν στον Μ25. Κλειστό πάρκινγκ μιλάμε για 4 ευρώ την ώρα, κλπ. Συνάδελφοι εαν ξεκινήσω και λέω πράγματα που ξέρω θα με βγάλει ο Μάκης μόνιμο πελάτη της εκπομπής. απλά υπάρχει δημόσιο έργο που για 88 χρόνια δεν έχει πέσει οχι ευρώ άλλα δραχμή για συντήρηση και πληρώνεις και εισιτήριο με κωδικό προς συντήρηση. Ο Τάσσιος και πολλοί άλλοι έχει βγάλει τα σωθικά τους να τους πουν οτι τα έργα πεθαίνουν με κανένα αποτέλεσμα. Με το που ξεκίνησαν οι παραχωρήσεις μιλάνε για συντήρηση τόσο σοβαρά λες και στην Ελλάδα το κάναμε πάντα. Υπογράψαμε νόμους ταχύτατα (βλεπε ΕΝ 1504), απαιτούμε ηχοπετάσματα οταν δεν ξέραμε τι είναι πριν λίγα χρόνια. Οταν ο ΗΣΑΠ παιρνούσε τρένα δίπλα στην πολυκατοικία με στρωτήρες (αντε να μην πώ) μιλούσε κανένας για ηχοπετάσματα. Οταν ο κόσμος δεν καταλάβαινε οτι το ντουκου ντουκου του τρένου δεν ειναι φυσικό φαινόμενο αλλα φαινόμενο οτι κάτι δεν πάει καλά και μου λέγανε οτι τι ωραία που κοιμάσαι και σε νανουρίζει. Αντε γιατί το ΣΚ με βρίσκει με νεύρα.

Link to comment
Share on other sites

................

Αλλά ρε υποκριτή Έλληνα, τσαπατζή, κάγκουρα που κάνεις επανάσταση στα διόδια, όταν πας στον παρκαδόρο στα μπουζούκια το πληρώνεις το 5ευρω για να σου το παρκάρουν παράνομα στο πεζοδρόμιο ε???? Και δεν παίρνεις απόδειξη και λες και ευχαριστώ.

..........

Επαναστάτες του κώλου αν με ρωτάτε..

 

Εγώ που τυχαίνει να έχω να πάω στα μπουζούκια από την ορκομωσία μου (πριν 14 χρόνια αν ρωτάτε) πλην όμως διέρχομαι από τα διόδια καθημερινά (και πάντα πληρώνω λόγω βιασύνης...) σε ποια κατηγορία ανήκω φίλε;

 

 

Παράκληση: Μην τα βάζουμε όλα σ' ένα τσουβάλι, έτσι;

Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα των διοδίων και γενικά των υποδομών , ξεχνάμε ένα βασικό κανόνα , ότι το δημόσιο συμφέρον υπερισχύει του ιδωτικού .

 

Ετσι προκειμένου να αποκτήσουν υπεραξία τα σπίτια των κατοίκων των εξωτικών Σεπολίων , φτιάχνουμε ένα τούνελ 1,5 χλμ και 1,5 δισ κόστους , ώατε να μην ενοχλούνται από το τρένο που βρίσκεται εκεί από το 1860 , 100 χρόνια και πλέον πριν χτίσουν αυθαίρετα και κοντά στις γραμμές στα καταπατημένα οικόπεδα .

Και αντί να τιμωρηθούν από το στε γιατί δεν τηρήθηκαν οι αποστάσεις που προβλέπουν οι νόμοι υποχρεώνεται το κοινωνικό σύνολο σε καταβολή ενός ποσού που ισοδυναμεί με 3 χρόνια κόψιμο των δώρων στους συνταξιούχους (640 εκατ. κατ΄ έτος) .

 

Ταυτόχρονα η καθυστέρηση της κατασκευής του 4πλού διαδρόμου στην Αθήνα , καθυστερεί την ηλεκτροδότηση της γραμμής με αποτέλεσμα να πληρώνουμε πρόστιμο στην ΕΕ και να χάνονται χιλιόμετρα καλωδίων από τις κλοπές .

 

Στο θέμα των ΧΥΤΑ , κάθε περιοχή ακολουθεί το σύστημα , μακριά από τον κ. μας και ας μπεί όπου νάναι .

Μελέτες , δικαστικές αποφάσεις , όλα χάνονται μπροστά στην πάρτη μας .

 

Πάμε τώρα στα διόδια .

 

Το κράτος 40 χρόνια τώρα δεν μπόρεσε να τελειώσει την Εγνατία , τον ΠΑΘΕ , τον ΒΟΑΚ , την ΠΑΘΕΠ , έχει αφήσει μεγάλα τμήματα της χώρας , όπως την Εύβοια με δρόμους του 40 , που σκοτώνουν κόσμο και το μόνο που κατάφερε ήταν να κάνει κάποιους εργολάβους , μεγαλοεργολάβους και μιντιάρχες , γιά να μην ξεχνάμε πόσοι διάττοντες αστέρες πέρασαν στο παρελθόν από τα δημόσια έργα , που χάθηκαν όταν έφυγε ο πολιτικός που τους στήριζε .

Μαζί με τους μεγάλους , εργολάβους και πολιτικούς , υπήρχε και ένας εσμός παρατρεχάμενων εντός και περί του δημοσίου τομέα που έτρωγε λίγο ψαχνό και τώρα βρίσκεται εκτός κυκλωμάτων .

Ισως δούμε κάποιους από αυτούς να πρωτοστατούν στο "κίνημα" .

 

Αυτό το σύστημα έγινε προσπάθεια να αλλάξει με τις ΣΔΙΤ , που υποτίθεται θα γινόταν με εταιρίες που δεν θα είχαν μόνο ένα πελάτη το ελληνικό κράτος , αλλά θα είχαν και πρόσβαση στον διεθνή τραπεζικό δανεισμό .

Η προσπάθεια αυτή δυστυχώς έγινε με τον ελληνικό τρόπο και έτσι εκεί που κόβαμε το έργο σε κομμάτια των 10-20 χλμ γιά να τρώνε όλοι , τώρα κάναμε κοινοπραξίες των παλαιών που ξέρουν τα συστήματα και καποιων ξένων που έμπλεξαν με το ελληνικό κράτος , αλλά τα κομμάτια παραμένουν , έστω και μεγαλύτερα πλέον .

 

Το αποτέλεσμα είναι μετωπικά διόδια αντί των πλευρικών , μη χιλιομετρική χρέωση , μη χρήση κοινού e-pass , μη ύπαρξη προνομίων συχνών χρηστών και άλλων εκπτωτικών πολιτικών και γενικά πραγμάτων που θεωρούνται αυτονόητα στις προηγμένες χώρες .

 

Και τελικά τι έγινε ?

Κάποιοι νεόπλουτοι των Κιούρκων και της ιπποκράτειου , επειδή δεν γούσταραν να πληρώνουν διόδια , ούτε να πηγαίνουν από τους 3-4 άλλους δρόμους που υπάρχουν στην περιοχή , ξεκίνησαν ένα "κίνημα' που σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα θα αντιμετώπιζε τον χλευασμό και της κοινωνική κατακραυγή .

Στην χώρα των παρτάκηδων , όμως αυτά θεωρούνται λογικά , έπεσε και η επαναστατική γυμναστική των κομμάτων του τίποτε και του όχι σε όλα και έδεσε το γλυκό .

 

Η κατασκευή της εγνατίας , έδειξε τι ανάπτυξη προσφέρουν τα έργα αυτά στις περιφέρειες που εξυπηρετούν . Το ίδιο θα συμβεί στην Μεσσηνία και στην Λακωνία φέτος .

 

Αρα οι δρόμοι πρέπει να γίνουν .

Το θέμα είναι ποιός θα τους πληρώσει .

Οι χρήστες η όλοι οι φορολογούμενοι ?

 

Ενα άλλο θέμα που υπάρχει είναι αν νομιμοποείται ο χρήστης του ΠΑΘΕ να πληρώνει γιά την ιονία η άλλο δρόμο που από μόνος του δεν έχει τους απαιτούμενους γιά την κατασκευή του φόρτους .

Η απάντηση είναι μονοσήμαντη .

Προφανώς πρέπει να πληρώνει γιατί και αυτός απολαμβάνει το νερό του Εύηνου και του Μόρνου και το ρεύμα από το Αλιβέρι και την Μεγαλόπολη .

 

Υπάρχουν κάποιοι βασικοί κανόνες που πρέπει να τηρούμε .

Ο χρήστης πληρώνει .

Ο ρυπαίνων πληρώνει .

 

Τώρα γιά το θέμα της Κορίνθου - Πατρών εκεί υπάρχει θέμα , μιά και είναι μεγάλη η χρονική διάρκεια του έργου που περιορίζει την χρήση του δρόμου .

Το ίδιο ισχύει και γιά τα Τέμπη - Πλαταμώνας .

Δεν ισχύει γιά την εγνατία , όπου εκεί τα διόδια έχουν αργήσει πολύ , με αποτέλεσμα να χάνουμε και πολλά λεφτά από τους τουρίστες .

 

Εχουμε προβλημα πολιτικής λογικής σε αυτή την χώρα .

Κλασσικό παράδειγμα οι αυξήσεις στις τιμές των λεωφορείων που η αύξηση της τιμής των εισιτηρίων ήταν ίδια και στα μονά εισιτήρια και στις κάρτες .

Ετσι εξομοιώνεται ο περιστασιακός χρήστης με τόν μόνιμο καλό πελάτη .

Πράγμα απαράδεκτο .

 

Σε όλο τον κόσμο θα είχε μεγάλη αύξηση του απλού εισιτηρίου , τουλάχιστον στα 2 ευρώ και μεγάλες μειώσεις στις κάρτες , ώστε η μηνιαία να είναι στα 25 ευρώ και η η ετήσια στα 200 ευρώ .

 

Ολοι μας έχουμε επισκεφτεί η έχουμε ζήσει στο ότι εξωτερικό και ξέρουμε ότι έτσι είναι η λογική .

 

Το θέμα των διοδίων , δεν είναι απλό θέμα . Είναι καθαρά θέμα πολιτικής αντίληψης και στρατηγικού σχεδιασμού και επηρεάζει όλη την αντίληψη περι μετακίνησης .

 

 

Τον τελευταίο καιρό είδα μιά μεγάλη αλλαγή στα εργολαβοκάναλα .

Εκεί που δεν έπαιζαν το θέμα των διοδίων , ξαφνικά άρχισαν να το προβάλλουν .

Εντελώς τυχαία , την ίδια εποχή άρχισαν οι εταιρείες να φωνάζουν γιά προβλήματα χρηματοδότησης από τις τράπεζες , οι τελευταίες να απειλούν με απόσυρση από τα έργα , οι ξένοι να λένε το ίδιο και η κυβέρνηση να λέει ότι δεν έχει λεφτά γιά απαλλοτριώσεις και συμμετοχές .

 

Και ω του θαύματος βρέθηκε αμέσως η λύση .

Μείωση των διοδίων , αλλά αύξηση του χρόνου παραχώρησης από 30 σε 40 χρόνια .

Μαζί με τους ημιυπαίθριους λοιπόν θα λήξουν και οι συμβάσεις .

 

Οι χαχόλοι λοιπόν χαιρόμαστε .

Αλλωστε σε 30-40 χρόνια , έχουμε καιρό .

Ακριβώς όπως και το 80 που τρώγαμε τα πακέττα ντελόρ και τις επιδοτήσεις στα μπάρ της επαρχίας , στους συνεταιρισμούς , στις νελε και στις έγες .

 

Και τώρα τα τότε χρέη κόβουν τις συντάξεις των τότε εθνικά περήφανων ελλήνων . (Με μικρό , πολύ μικρό το ε) .

Link to comment
Share on other sites

 

Και τελικά τι έγινε ?

Κάποιοι νεόπλουτοι των Κιούρκων και της ιπποκράτειου , επειδή δεν γούσταραν να πληρώνουν διόδια , ούτε να πηγαίνουν από τους 3-4 άλλους δρόμους που υπάρχουν στην περιοχή , ξεκίνησαν ένα "κίνημα' που σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα θα αντιμετώπιζε τον χλευασμό και της κοινωνική κατακραυγή .

Στην χώρα των παρτάκηδων , όμως αυτά θεωρούνται λογικά , έπεσε και η επαναστατική γυμναστική των κομμάτων του τίποτε και του όχι σε όλα και έδεσε το γλυκό .

 

Σωστός ο BAS.

Έτσι έχει εκπαιδευτεί ο Έλληνας. Στο τσάμπα, στα "δικαιώματα" του, στις καταλήψεις, στο να σπάει μπάρες, στο έτσι θέλω, με λίγα λόγια στην βία. Στα βίντεο που κυκλοφορούν, βλέπεις τύπους με Mercedes να κάνουν μαγκιά-επανάσταση στην καημένη υπάλληλο, και να της λένε "Δεν πληρώνω ρε"..

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.