Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 341
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δημοσιεύτηκε

καλά κάποια πρωινά "μπαφιάζουμε" και εκεί από την κίνηση ΄:smile:

 

Αλλά πέρα από την πλάκα:

- Δεν έχει λακούβες.

- Δεν λιμνάζουν νερά κάτω από τις γέφυρες.

- Εχει παντού διαγραμμίσεις.

- Δεν έχει στροφές - παγίδες.

Επειδή έχει τύχει πάααααρα πολλές φορές να μπαίνω στην Αττική οδό αργά το βράδυ, αυθαίρετα θα πω τώρα ένα ποσοστό αλλά 9 στις 10 φορές έχει συνεργεία συντήρησης οδοστρώματος, μηχανολογικών, σήμανσης κτλ κτλ.

Μπορεί το αντίτιμο να είναι υψηλό, ειδικά σε κάποιες περιπτώσεις που μπαίνεις για 2 λεπτά αλλά τουλάχιστον κινείσαι σε έναν δρόμο καλοσυντηρημένο και με ασφάλεια.

Δημοσιεύτηκε

Δεν έχει σημασία το αντίτιμο είναι πάλι υψηλό. Συμφωνώ με August ότι σε κομμάτια όπως Πατρών- Κορίνθου και παραπλήσια δεν θα έπρεπε να πληρώνουμε και ότι τα έργα είναι χάλια καθώς δεν υπάρχουν εναλακτικές διαδρομές. + οτι το αντίτιμο είναι πολύ υψηλό και υπόκειται αυξήσεις σε μια εποχή που πάνε όλα προς τα κάτω, ελπίζω να δούνε οι κυβερνώντες αυτό το ποστ. Και να συμμορφώσουν τις εταιρίες. Και την Αττική οδό, δεν είναι δυνατόν να πληρώνω κάθε μέρα 5.60 για να πάω στην δουλειά μου. Και αν κάνω το λάθος και δεν στρίψω στον κόμβο Μαρκόπουλου, (που έχουν την ταμπέλα τελευταία στιγμή) να πρέπει να βγώ, να ξαναμπώ στο άλλο ρευμα (πληρώνοντας) και να ξαναμπώ στο σωστό ξαναπληρώνοντας!!!!!!! ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!

Δημοσιεύτηκε

υπαρχει και το epass για τους τακτικους πελατες..

Επισης μπορεις να μην την χρησιμοποιησεις..

Ασε που τα 5.60Ε τα γλιτωνεις απο τις βενζινες....

Δημοσιεύτηκε

Στην επιχειρηματολογία ορισμένων υπέρμαχων της κίνησης "δεν πληρώνω διόδια" επαναλαμβάνονται οι εκφράσεις "η Αττική Οδός είναι ιδιωτική" και "η Αττική Οδός δεν έγινε με παραχώρηση" κ.α.

 

Η Αττική Οδός 1) ανήκει στο Δημόσιο γιατί οι απαλλοτριώσεις πληρώθηκαν από τον Ελληνικό λαό και 2) έγινε με σύμβαση παραχώρησης μέχρις ότου αποπληρωθεί το συμφωνηθέν από τις δύο πλευρές ποσόν και το αργότερο μέχρι 30 χρόνια. Όπως έχει ανακοινωθεί κατ' επανάληψη, οι προβλέψεις για την κίνηση σ' αυτό τον άξονα έχουν πέσει έξω και θα εξοφληθεί το συμφωνηθέν ποσό πολύ νωρίτερα από τον αρχικά προβλεπόμενο χρόνο. Γι' αυτό το λόγο οι αρμόδιοι της ΑΕ αναζητούν, μετ' επιτάσεως, νέο αντικείμενο γιατί σε λίγα χρόνια θα πρέπει να τον παραδώσουν στο Δημόσιο.

Δημοσιεύτηκε
Στην επιχειρηματολογία ορισμένων υπέρμαχων της κίνησης "δεν πληρώνω διόδια" επαναλαμβάνονται οι εκφράσεις "η Αττική Οδός είναι ιδιωτική" και "η Αττική Οδός δεν έγινε με παραχώρηση" κ.α.

 

δηλαδή για να καταλάβω:

το επιχειρήμα τους για το ότι δεν κάνουν την ίδια κίνηση (δηλαδή να σηκώνουνς τις μπάρες και να μην πληρώνουν διόδια) στην Αττική οδό είναι επειδή είναι ιδιωτική και όχι δημόσια;

Αν ναι:

τότε με συγχωρείτε αλλά πώς να τους πάρω στα σοβαρά;

Αυτό μου θυμίζει τον κλασικό Έλληνα ο οποίος στο εξωτερικό στέκεται σούζα και στην Ελλάδα κάνει ότι παρανομία και κουτοπονηριά μπορεί. Που κάνει τη "μαγκιά" και την "επανάσταση" όπου τον πάιρνει.

Δημοσιεύτηκε

Συγγνώμη νόμιζα ότι ήταν η θέση και τα επιχειρήματα του κινήματος των diodistas για να αιτιολογήσουν αυτόν τον διαχωρισμό.

Δημοσιεύτηκε

Nikoletta μαλλον πρεπει να μελετησεις καλυτερα την υποθεση

τα ξαναλεμε

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.