Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Έχω ακούσει και δεν είμαι σίγουρος (παρακαλώ διαψεύστε με ή επαληθεύεστε, για να ξέρω και εγώ), ότι από τα διόδια που πληρώνουμε το 35% πάει στους ιδιώτες και το 65% στο κράτος.

 

Με άλλα λόγια η μερίδα του λέοντος πάει στον συνήθως ....άχρηστο της παρέας.

 

Οπότε αν το ανωτέρω αληθεύει, μέχρι να φτιαχτούν οι δρόμοι

 

ασ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ που τα έπερνε χοντρά ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ με τα διόδια που πληρώναμε όλοι, και ας πληρώνεται μόνο ο ιδιώτης (που στο κάτω κάτω φορολογείται, πληρώνει ΦΠΑ, εισφόρές κλπ).

 

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Γ Ι Α Τ Ι ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ? και που επειδή είναι ΑΧΡΗΣΤΟ να κρατήσει ΤΟ ΕΔΩΣΕ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ (δυστυχώς με όρους σύμβασης που κανείς μας δεν ξέρει αν συμφέρουν, και όπως πάντα σε ορισμένους γνωστούς από την μικρή παρέα που δραστηριοποιείται στον Ελλαδικό χώρο).

 

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣ ΚΟΨΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΡΤΙΚΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗ,

 

Σημείωση : Οι δηλώσεις των υπουργών υποννοούν ότι τα παίρνουν τα διόδια όλα οι ιδιώτες και λόγω σύμβασης (ΜΠΛΑ,ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ...) δεν μπορούν να τα μειώσουν. ΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΕΛΕΙ . . . ΑΣ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΡΙΔΙΟ του 65%.

 

Κανείς δεν θα έλεγε ΟΧΙ στο να πληρώνουμε διόδια στο 1/3 ακόμα και για ΚΑΡΟΔΡΟΜΟΥΣ !!

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΛΕΓΞΤΕ τα παραπάνω .. . . .

  • Απαντήσεις 341
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δημοσιεύτηκε
Έχω ακούσει και δεν είμαι σίγουρος (παρακαλώ διαψεύστε με ή επαληθεύεστε, για να ξέρω και εγώ), ότι από τα διόδια που πληρώνουμε το 35% πάει στους ιδιώτες και το 65% στο κράτος.

 

Δεν θυμάμαι ακριβώς τα ποσοστά, αλλά νομίζω ότι το 42% πάει στο κράτος. Αυτό αναφέρεται καθαρά στο ποσό των διοδίων και όχι σε ΦΠΑ κλπ. Ήτοι από το 1,00 που πληρώνεις στα διόδια τα 42 λεπτά μπαίνουν στον κρατικό κορβανά... Από εκεί και πέρα το κράτος φυσικά παίρνει το ΦΠΑ και το μερτικό του από την φορολόγηση των εταιριών που λειτουργούν τους αυτοκινητόδρομους.

 

Με άλλα λόγια η μερίδα του λέοντος πάει στον συνήθως ....άχρηστο της παρέας.

 

Ναι

 

Οπότε αν το ανωτέρω αληθεύει, μέχρι να φτιαχτούν οι δρόμοι ας ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ που τα έπερνε χοντρά ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ με τα διόδια που πληρώναμε όλοι, και ας πληρώνεται μόνο ο ιδιώτης (που στο κάτω κάτω φορολογείται, πληρώνει ΦΠΑ, εισφόρές κλπ).

 

Πολύ καλή ιδέα! Τότε το κόστος Αθήνα-Θεσ/νίκη δεν θα ήταν 24 ευρώ περίπου (και όχι 50 ευρώ που διαβάζουμε σε διάφορα site) αλλά 10 ευρώ και κάτι...

 

Σημείωση : Οι δηλώσεις των υπουργών υποννοούν ότι τα παίρνουν τα διόδια όλα οι ιδιώτες και λόγω σύμβασης (ΜΠΛΑ,ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ...) δεν μπορούν να τα μειώσουν. ΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΕΛΕΙ . . . ΑΣ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΡΙΔΙΟ του 65%.

 

Είσαι χαζό παιδί μου? Να μειώσει το κράτος το μερτικό του από ΣΙΓΟΥΡΟ έσοδο? Δεν νομίζω Τακη!

 

Μάλιστα, υπήρχε η ιδέα να γίνουν οι απαλλοτριώσεις από τις εταιρίες και να μειωθεί το ποσοστό του κράτους στα έσοδα, αλλά μάντεψε ποιος δεν συμφώνησε...

Δημοσιεύτηκε

Μια διόρθωση, το κράτος δεν εισπράττει από τώρα μερίδιο από τα διόδια.

Τα διόδια κατά την περίοδο κατασκευής του έργου, μετράνε και αυτά σαν κρατική συμμετοχή στην χρηματοδότηση. Το κράτος θα αρχίσει να εισπράττει μερίδιο, 5 χρόνια από την έναρξη της σύμβασης.

Το ποσοστό που θα εισπράξει το κράτος στο τέλος της παραχώρησης, δεν είναι δυνατόν να υπολογιστεί από τώρα με ακρίβεια, τα διάφορα μοντέλα υπολογίζουν από 60% έως 85% των εσόδων.

Ακριβώς επειδή το κράτος δεν εισπράττει από τώρα μερίδιο από τα διόδια, δεν μπορεί να επιβάλλει μειώσεις σε αυτά. Λιγότερα διόδια σημαίνει μεγαλύτερα δάνεια και αυτό δεν μπορούμε να τους το επιβάλουμε.

Πόσο μάλλον τώρα, που λόγω της κρίσης, έχουν ήδη μειωθεί ο διελεύσεις, αλλά αυτός ήταν ένας κίνδυνος που τον έχει αναλάβει η εταιρεία και δε μας νοιάζει.

Δημοσιεύτηκε

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι. Λόγω προσωπικών λόγων κάνω το δρομολόγιο Γιάννινα Αθήνα 2 φορές τον μήνα με αυτοκίνητο. Στα διόδια της Πάτρας εαν δεν πληρώσω, θα μου κόψουν 200€...Και εαν πληρώσω και γίνει κάτι λόγω του υπέροχου αυτοκινητόδρομου μέχρι την Κόρινθο, απο ποιον θα ζητήσω ευθύνες????

 

Ε κ.Ρέππα???

Δημοσιεύτηκε

Επειδή ο Ρέππας είναι οδοντίατρος και μάλλον δεν μπαίνει σε forum μηχανικών να σε βοηθήσω εγώ

Στο 2%-5% των περιπτώσεων που φταίει ο δρόμος ή τα έργα, θα κάνεις αστική αγωγή στην εταιρεία και θα αποζημιωθείς. Η εταιρεία είναι ασφαλισμένη.

Στο υπόλοιπο 98%-95%, εάν φταις θα πληρώσεις με την ασφαλιστική σου και εάν φταίει ο άλλος θα σε πληρώσει η δική του ασφαλιστική. Εάν δεν έχεις μικτή ασφάλεια και φταις τίς δικές σου ζημιές τίς πληρώνεις μόνος σου.

Και όλα αυτά χωρίς να έχεις καν πληρώσει τα διόδια.

Δημοσιεύτηκε

Eχω πεί και παλιότερα γιατί είμαι υπέρ των διοδίων και γιατί το δημόσιο συμφέρον πρέπει να υπερισχύει του ιδιωτικού και όχι της λογικής των τζαμπατζήδων της βόρειας άττικής που ανησυχούν αν θα πέσει η αξία των σπιτιών τους και αν θα γίνει με τα λεφτά τους η ιονία οδός , ενώ ταυτόχρονα δεν τους πειράζει που το νεράκι που πίνουν έρχεται από μόρνο και εύηνο και το ρεύμα από μεγαλόπολη και αλιβέρι .

 

Απλά επειδή μαζί με τους τζαμπατζήδες κόλλησαν και τα κομματόσκυλα , μην χάσουν την ευκαιρία , στην όλη ιστορία επικράτησε ο φτηνός λαικισμός , με αποτέλεσμα η κυβέρνηση να βγάλει ένα νόμο που τελειώνει την ιστορία , ενώ ταυτόχρονα τα πραγματιικά προβλήματα που έχει το σύστημα των διοδίων χάθηκαν στις βερμπαλιστικές συζητήσεις των τζαμπατζήδων , κομματόσκυλων και κυβέρνησης .

 

Ετσι τελειώνει το "κίνημα" των diodistas , αλλά τα πραγματικά προβλήματα των διοδίων παραμένουν άλυτα και αυτά είναι :

1. Η κατάργηση των μετωπικών διοδίων και η αντικατάσταση τους από πλευρικά .

2. Η έλλειψη χιλιομετροχρέωσης .

3. Η έλλειψη επιβράβευσης των συχνών χρηστών .

 

Ετσι , αυτά τα προβλήματα που έχουν κόστος γιά τις εταιρείες και γιά το κράτος , αλλά είναι λογικά , αναγκαία και εξυπηρετούν τους πολίτες έμειναν στο ράφι .

 

Το όλο σκηνικό που έγινε , ήταν χαζό και ανεπαρκές , αν δεν ήταν στημένο και ύποπτο .

Δημοσιεύτηκε

Οταν θα φτάσουμε στο σημείο να στέλνουμε πολιτικούς στην φυλακή για 10000 ευρώ όπως έκαναν στην Αγγλία μπορεί τελικά να μην χρειαζόμαστε διόδια όπως και στην Αγγλία. Απο το ποσό που μέχρι τώρα έχει εξοικονομήσει το κράτος απο την κατασπατάληση και την διαφθορά θα κάναμε μια Εγνατία τον χρόνο ή 2 νέα νοσοκομεία ή 100 νέα σχολεία ή......

Δημοσιεύτηκε

Καλά όταν έχεις κατασπαταλήσει και καταληστεύσει τους πόρους του μισού κόσμου , μπορείς να μην έχεις και διόδια . Μπορείς να έχεις και την κοινωνία των 2/3 και τους πιό καταπιεσμένους πολίτες του χώρου , που περιμένουν μιά βδομάδα το χρόνο στο νότο γιά να ξεσπάσουν .

 

Επίσης , διαφθορά έχουμε παντού , μέχρι και στους βασιλείς , όπως συνέβη πριν κάποια χρόνια με τον βασιλιά και την αεροπορική εταιρεία .

 

Εντάξει , έχουμε τα χάλια μας , αλλά δεν είμαστε οι μόνοι και δεν ληστέψαμε όλο τον κόσμο .

 

Κατά τα άλλα , γιά τις εξοικονομήσεις συμφωνώ απόλυτα .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.