salpigoal Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Στο 2-5 % των περιπτωσεων που σ ενα ατυχημα φταιει ο δρομος, η εταιρεια αποζημιωνει τον πολιτη... Ταδε εφη ο συναδελφος jkar...και μαλιστα για την εθνικη Πατρων - Κορινθου.... Κριμα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkar Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Ποιο είναι κρίμα ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
salpigoal Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Το οτι ενας πολιτικος μηχανικος θεωρει οτι ο δρόμος Πατρών - Κορινθου ευθύνεται για τα οδικα ατυχήματα σε ποσοστό 2-5 %.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkar Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Έχεις υπ όψιν σου κάτι διαφορετικό ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
salpigoal Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Συναδελφε θα με συγχωρεσεις, αλλα δεν επιθυμω διαλογο...το θεμα ειναι αρκετα λεπτο καθως ισως μας διαβαζουν ανθρωποι που εχουν χασει συγγενεις τους στην ασφαλτο.Το εχεις αναλογιστει ποτε αυτο? Οι αποψεις μας φαινεται οτι ειναι εκ διαμετρου αντιθετες και ειναι θεωρω ματαιο να ανοιξουμε ενα διαλογο που κατα 95 - 98 % δεν θα μας οδηγησει πουθενα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkar Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Συνάδελφε σε συγχωρώ αλλά όποιος δεν θέλει διάλογο δεν κάνει ειρωνικά και προσβλητικά σχόλια. Δεν υπάρχουν προσωπικές απόψεις για τίς αιτίες των οδικών ατυχημάτων, υπάρχουν στατιστικές. Η διερεύνηση των αιτίων των ατυχημάτων ποτέ δεν στρέφεται κατά ενός προσώπου, δεν έχει το νόημα της απονομής ευθύνης αλλά, της κατανόησης των αιτίων τους, επομένως δεν προσβάλει κανένα θύμα, αντίθετα επιβάλλεται για να ελαχιστοποιηθεί ό αριθμός των μελλοντικών θυμάτων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gousgounis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ - ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΜΕ; Δηλώνουμε στον υπάλληλο ότι «δεν μπορούμε να πληρώσουμε» δίνοντας τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός μας. Ζητάμε να εκδοθεί απόδειξη με πίστωση και να ανοίξουν την μπάρα. Αν καθυστερούν προειδοποιούμε ότι: α) αν δεν ανοίξουν αμέσως την μπάρα καταστρατηγούν το συνταγματικό μας δικαίωμα για ελεύθερη μετακίνηση και διαπράττουν το ποινικό αδίκημα της παράνομης κατακράτησης. β) αν δεν εκδώσουν την απόδειξη διαπράττουν το φορολογικό αδίκημα της άρνησης εκδόσεως επί πιστώσει φορολογικού στοιχείου. γ) αν αρνηθούν να ανοίξουν διαπράττουν και το αδίκημα της πρόκλησης για εκτέλεση παράνομης πράξης. Εάν καθυστερεί το άνοιγμα της μπάρας και διαπιστώσουμε ότι δεν υπάρχει τροχαία ανοίγουμε την μπάρα με απλή ώθηση προς τα εμπρός και συνεχίζουμε την πορεία μας. Εάν καθυστερεί το άνοιγμα της μπάρας και υπάρχει τροχαία τότε ζητάμε την συνδρομή του αστυνομικού ώστε να κοπεί πιστωτικό και να ανοίξει η μπάρα. Αν μας ζητηθεί να συμπληρώσουμε έντυπο αδυναμίας πληρωμής πριν από την υπογραφή μας γράφουμε: «Με επιφύλαξη της νομιμότητας καταβολής του τέλους». Σε περίπτωση που ο τροχονόμος δηλώσει αναρμόδιος ή αρνούνται να μας ανοίξουν την μπάρα καλούμε την αστυνομία στο 100 και ζητάμε να συλληφθεί ο ταμίας και ο υπεύθυνος των διοδίων και να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη με την αυτόφορη διαδικασία για παράνομη κατακράτηση. Τι άλλαξε στον ΚΟΚ; Στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας προστέθηκε η εξής παράγραφος: «Απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων σε αυτοκινητοδρόμους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες που διακρίνονται με ειδικές πινακίδες σήμανσης χωρίς την καταβολή διοδίου τέλους, όταν και όπου προβλέπεται η καταβολή αυτή. Για την καταβολή του διοδίου τέλους είναι υπόχρεοι εις ολόκληρον ο κύριος και ο οδηγός του οχήματος. Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν αυτοπροσώπως.» Μπορεί ο παραχωρησιούχος να βεβαιώσει την τροχαία παράβαση ή να μου επιβάλλει πρόστιμο; Μπορεί ο παραχωρησιούχος να διαβιβάσει στην τροχαία ποιοι δεν πλήρωσαν και να κοπεί κλήση; Όχι, ο παραχωρησιούχος είναι ιδιωτική εταιρία και δεν μπορεί να βεβαιώσει τροχαία παράβαση ούτε μπορεί να επιβάλει πρόστιμο. Ρητά προβλέπεται από την τελευταία διάταξη του νόμου, ότι πρόστιμο επιβάλει μόνο ο τροχονόμος και μάλιστα όταν διαπιστώσει την παράβαση αυτοπροσώπως. Ποιά είναι τα αρμόδια αστυνομικά όργανα; Αρμόδια να βεβαιώσει παραβάσεις του ΚΟΚ είναι η τροχαία. Μπορεί να με σταματήσει μετά τα διόδια τροχονόμος και να μου ζητήσει απόδειξη ότι πλήρωσα; Δεν υπάρχει κάποια διάταξη που να μας υποχρεώνει να κρατάμε τις αποδείξεις. Εξάλλου αν έχουμε περάσει με ΤΕΟ-pass ή με e-pass δεν θα έχουμε απόδειξη. Επίσης η βεβαίωση της παράβασης πρέπει να γίνει «αυτοπροσώπως», δηλαδή να μας δει ο ίδιος ο τροχονόμος να μην πληρώνουμε. Μπορεί ο τροχονόμος να μου κόψει κλήση στηριζόμενος σε μαρτυρία άλλου ότι δεν πλήρωσα; Όχι, ο τροχονόμος μπορεί να βεβαιώσει την παράβαση μόνο αν έχει διαπιστώσει ο ίδιος «αυτοπροσώπως» να μην πληρώνουμε. Μπορεί να βεβαιωθεί η τροχαία παράβαση από τις κάμερες που υπάρχουν στα διόδια; Όχι, διότι οι κάμερες που ο παραχωρησιούχος έχει τοποθετήσει, είναι παράνομες, έχουν τοποθετηθεί χωρίς άδεια της Αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων και ως εκ τούτου, τα προϊόντα τους αποτελούν παράνομα αποδεικτικά μέσα, που απαγορεύεται να χρησιμοποιηθούν για οποιαδήποτε νόμιμη ενέργεια. Επιπλέον η διάταξη λέει ότι ο τροχονόμος το διαπιστώνει «αυτοπροσώπως» και όχι μέσω της χρήσης τεχνικών μέσων. Μπορεί ο παραχωρησιούχος να αρνηθεί να μας επιτρέψει να χρησιμοποιήσουμε την οδό; Όχι, δεν μπορεί να μας απαγορεύσει να χρησιμοποιήσουμε την υποδομή ακόμα κι αν δεν έχουμε χρήματα να πληρώσουμε. Έχω δικαίωμα να χρησιμοποιήσω την οδό χωρίς να πληρώσω εκείνη τη στιγμή; Ναι, έχουμε το δικαίωμα να πληρώσουμε αργότερα. Συγκεκριμένα ο Ν. 3535 (Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης άρθρο 3ο, παρ.2 ΦΕΚ 41Α 23/2/2007) αναφέρει: «Ο υπόχρεος δικαιούται να καταβάλει το οφειλόμενο τέλος, χωρίς άλλη επιβάρυνση, εντός της προθεσμίας των δεκαπέντε ημερών από την έκδοση της βεβαιώσεως του Παραχωρησιούχου με τον τρόπο που θα υποδείξει ο τελευταίος.» Μπορεί ο παραχωρησιούχος να αρνηθεί να μας κόψει επί πιστώσει απόδειξη αν για οποιοδήποτε λόγο δεν πληρώσουμε; Όχι, πρέπει να μας κόψει επί πιστώσει απόδειξη. Αν δεν κόψει απόδειξη διαπράττει το φορολογικό αδίκημα της άρνησης έκδοσης επί πιστώσει φορολογικού στοιχείου. Καταγγελία του φορολογικού αδικήματος μπορούμε να κάνουμε στη ΣΔΟΕ καλώντας το 1517. Δίνουμε τα στοιχεία μας; Όχι, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να δώσουμε τα στοιχεία μας. Αν υποχρεωθούμε να τα δώσουμε για να ξεμπερδέψουμε καλό είναι να δώσουμε τα κανονικά μας στοιχεία γιατί σε περίπτωση που η υπόθεσή μας δικαστεί θα είναι εις βάρος μας να έχουμε δώσει ψευδή στοιχεία. Υπογράφουμε; Όχι, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να υπογράψουμε κανένα έγγραφο. Αν συμπληρώσουμε έντυπο αδυναμίας πληρωμής, υπογράφουμε, πριν όμως από την υπογραφή μας, γράφουμε: «Με επιφύλαξη της νομιμότητας καταβολής του τέλους». Αν δεν υπάρχει τροχαία μπορώ να σπρώξω την μπάρα όπως και πριν; Ναι. Αν είμαι απρόσεκτος και με δει ο τροχονόμος να μην πληρώνω τι μπορεί να μου συμβεί; Το πρόστιμο είναι 200 ευρώ και είναι στην κρίση του τροχονόμου το αν θα αφαιρέσει τις πινακίδες, την άδεια και το δίπλωμα για 20 ημέρες. Αν ο τροχονόμος με γράψει ενώ έχω ακολουθήσει τις οδηγίες τι γίνεται; Με αντίγραφο της επί πιστώσει απόδειξης καταθέτουμε αναφορά στον διοικητή του τμήματος της τροχαίας για κατάχρηση εξουσίας και παράβαση καθήκοντος, με την ένδειξη «Κοινοποίηση στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη» και ζητάμε την ακύρωση της κλήσης και την επιστροφή πινακίδων, άδειας και διπλώματος. Τι θα συμβεί αν μου στείλουν ειδοποίηση να πληρώσω; Αν το έγγραφο μας το επιδίδουν με δικαστικό επιμελητή τότε απευθυνόμαστε σε δικηγόρο, αν δεν έχουμε τηλεφωνούμε στα μέλη των επιτροπών αγώνα για να μας συστήσουν κάποιο δικηγόρο μέλος των επιτροπών αγώνα. Αν το έγγραφο μας το στέλνουν με ταχυδρομείο μπορούμε να το στείλουμε για ανακύκλωση. Που μπορώ να απευθυνθώ για διευκρινήσεις ή για βοήθεια; Ηλεκτρονικά στο e-mail [email protected] ή καλώντας στα τηλέφωνα των μελών του πανελλαδικού συντονιστικού των επιτροπών αγώνα κατοίκων, πολιτών και εργαζομένων ενάντια στα διόδια που είναι αναρτημένα στο site www.oxidiodia.gr και epitropesdiodiastop.blogspot.com Πηγή: http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2011/02/blog-post_8331.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Χρήσιμη η ενημέρωση... Για να ξέρουμε και τι μπορούμε να κάνουμε... Εγώ πάντως να πω την αμαρτία μου πάντα πληρώνω διόδια...Πες ότι βαριέμαι να ψαχουλέυω τους νόμους και ποτέ δεν είχα παραβατική συμπεριφορά, πες ότι δεν δίνω σημασία σε 2 ή 3 ευρώ... Βέβαια αν μετακινούμουν συστηματικά σε δρόμο με διόδια μπορεί να είχα άλλη άποψη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2011 Oλο τα ίδια λέμε , όλοι και άκρη δεν βγάζουμε και ούτε θα βγάλουμε . Είναι θέματα προσωπικής αντίληψης και προτεραιοτήτων τελικά . Θέλουμε δρόμους η όχι ? Ποιός θα τους πληρώσει ? Οι μίζες στην ρημαδοχώρα είναι καθεστώς , αλλά είναι χειρότερα με τους ιδιώτες από ότι πριν με τα δημόσια έργα ? Οι δρόμοι φέρνουν ανάπτυξη η όχι ? Οι λογικές δεν πληρώνω εισιτήριο στα ΜΜΜ είναι αντιδημοκρατική συμπεριφορά και πρέπει να στηλιτεύεται η όχι ? Και τέλος το δημόσιο συμφέρον πρέπει να υπερισχύει του ιδιωτικού η όχι ? Ας απαντήσουμε σε αυτά τα απλά και τα ξαναλέμε . Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpanag Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2011 Θέλουμε δρόμους η όχι ? Είναι υπό συζήτηση πλέον το αν θέλουμε τόσους και τέτοιους δρόμους. Οι δρόμοι δεν είναι το πρώτο πράγμα που χρειάζεται μια κατεστραμμένη χώρα. Ποιός θα τους πληρώσει ? Οι χρήστες τους. Όταν ολοκληρωθούν. Μέχρι τότε οφείλουν να χρηματοδοτήσουν τα έργα οι εργολάβοι τους. Αποκλειστικά. Οι μίζες στην ρημαδοχώρα είναι καθεστώς , αλλά είναι χειρότερα με τους ιδιώτες από ότι πριν με τα δημόσια έργα ? Σηκώνει πολλή συζήτηση αυτό. Τα ως τώρα πεπραγμένα των ιδιωτών, δεν έπεισαν περί του ότι αυτοί είναι καλύτεροι. Οι δρόμοι φέρνουν ανάπτυξη η όχι ? Υπό συζήτηση και αυτό. Αν οι δρόμοι προορίζονται μόνο για να μειώσουν το κόστος μεταφοράς των προϊόντων τους οι Γερμανοί και οι Γάλλοι (και να βάλουν τη διαφορά στις τσέπες τους-γιατί αυτό συμβαίνει συνήθως), τότε η απάντηση είναι όχι. Δε φέρνουν ανάπτυξη. Τουλάχιστον δε φέρνουν ανάπτυξη χρήσιμη για τη χώρα και για τους πολίτες της. Οι λογικές δεν πληρώνω εισιτήριο στα ΜΜΜ είναι αντιδημοκρατική συμπεριφορά και πρέπει να στηλιτεύεται η όχι ? Είναι αντιδημοκρατική συμπεριφορά υπό τον όρο ότι ο χρήστης των ΜΜΜ έχει να πληρώσει και δεν πληρώνει. Υπό τον όρο επίσης ότι το τίμημα του εισητηρίου είναι λογικό και προσαρμοσμένο στις αποδοχές των πολιτών. Αν όμως ο μισθός κάποιου είναι 450 ευρώ/μήνα και καλείται να πληρώνει τα 100 από αυτά για να πηγαίνει στη δουλειά του, έχει κάθε δίκιο να διαμαρτύρεται. Και τέλος το δημόσιο συμφέρον πρέπει να υπερισχύει του ιδιωτικού η όχι ? Πρέπει να διευκρινήσεις τους όρους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα