BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2011 Καλά pappos , τα ανατινάξαμε τα διόδια , θα ξαναδώσουμε στους πολιτικούς τον έλεγχο ? Οι τουρίστες , οι Βούλγαροι φορτηγατζήδες , οι μετανάστες Τούρκοι της Γερμανίας θα περνάνε την Εγνατία τζάμπα ? Στην Ελβετία πόσο πληρώνουν τα φορτηγά στα τούνελ και στους δρόμους , αλλά και οι τουρίστες ? Ο ρυπαίνων πληρώνει και ο χρήστης πληρώνει , αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό και αποδεκτό από όλους . Οσο γιά τον έλεγχο των συμβάσεων , υπάρχουν πιθανώς και εδώ , συνάδελφοι που γνωρίζουν κόστη κατασκευής και κόστη συντηρήσεως γιά τους δρόμους . Ας μας βοηθήσουν αυτοί στις απαντήσεις . Εγώ δεν γνωρίζω και δεν είμαι ούτε ο Κάλχας , ούτε ο Τειρεσίας .
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2011 Το κόστος συντήρησης είναι μεταβλητό και έχει να κάνει με πολλές παραμέτρους. Σε γενικές γραμμές ενας μέσος όρος είναι 75-120Ε το τμ τα κτιριακά ανα 20 έτη.
BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2011 Γιά τους δρόμους μιλάω , ώστε να δούμε σε πόσο χρόνο θα αποπληρωθούν .
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2011 Οτιδήποτε απο τσιμέντο είναι 75-120Ε
chrisven Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2011 Ο ρυπαίνων πληρώνει και ο χρήστης πληρώνει , αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό και αποδεκτό από όλους . δεν έχουμε πρόβλημα στο να πληρώσουμε έχουμε πρόβλημα στο να πληρώνουμε νταβατζιλίκια έχουμε πρόβλημα να βλέπουμε "επενδυτές" να τσοντάρουν το 10-20-30 % του κόστους ενός έργου και να εισπράτουν το 100 - 200 - 300 % πως να το κάνουμε ρε παιδιά μερικοί δεν μπορούν να το δεχτούν αυτό και επειδή μπορεί κάποιος να πει ότι τα νούμερα που έδωσα για παράδειγμα δεν ισχύουν στο ελάχιστο ας δώσει το κράτος στη δημοσιότητα τα πλήρη οικονομικά δεδομένα μέχρι τότε ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ γιατί ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΔΕΝ ΕΧΩ, ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ανατίναξη των διοδίων τώρα βόμβες στα γραφεία τους, στη βουλή, παντού ο έλληνας δεν μπορεί άλλο ρεεεεε λαμόγια του κερατά στο διάολο όλοι σας ρεεεεεεε ΖΩΑ
Pappos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Οι τουρίστες , οι Βούλγαροι φορτηγατζήδες , οι μετανάστες Τούρκοι της Γερμανίας θα περνάνε την Εγνατία τζάμπα ? Είπα MAUT...εκτός και αν δεν καταλαβάινεις τι είναι το MAUT...
BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Εντάξει γιά τα φορτηγά . Γιά τους άλλους ?
tpanag Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Εντάξει γιά τα φορτηγά .Γιά τους άλλους ? Θα πληρώσουν το ποσό που τους αναλογεί οι άλλοι βρε BAS ή δε θα πληρώσουν και τίποτα στην τελική αν τον "οβολό" τους τον έδωσαν ήδη μέσω τελών κυκλοφορίας, βενζίνης και φορολόγησης! Δεν είναι δυνατόν επιτέλους να είμαστε όλοι συνέχεια με το χέρι στην τσέπη, μόνο και μόνο για να μπορούν να ρίξουν το κόστος της ...BMW που θα αγοράσεις εσύ (ή ο γείτονάς μου) οι Γερμανοί! Εγώ δεν πρόκειται να πάρω BMW! Αν η Εγνατία είναι 2Χ(3+1) λωρίδες η Αθηνών-Θεσσαλονίκης πόσες θα έπρεπε να είναι με το φόρτο που έχει; Η Κορίνθου-Πατρών; 12 μήπως; Υπήρχε λόγος για τόσο μεγάλο δρόμο από την Κόρινθο ως την Τρίπολη; Όποτε έχω περάσει μόνος μου είμαι! Είναι δυνατό να δεχτώ να παίζω το κεφάλι μου στο έγκλημα Κορίνθου-Πατρών, τη στιγμή που συμβαίνουν τα 2 προηγούμενα; Για δες λιγάκι το τιμολόγιο διοδίων της Ατ. Οδου. 2,80 τα ΙΧ που μπαίνουν στον κόμβο Μεταμόρφωσης και βγαίνουν στον κόμβο Κηφισίας, 11,20 ευρώ (κατ. 6) η νταλίκα που θα χρησιμοποιήσει το δρόμο από την Ελευσίνα ως το Αεροδρόμιο και θα μεταφέρει 40 τόνους προϊόντα και θα γλυτώσει 30 ευρώ πετρέλαιο! 60 ευρώ θα έπρεπε να πληρώνει κατ'αναλογία! Εξορθολογισμό των τιμολογίων ζητάμε.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 χωρίς το κόστος περιβαλλοντικής επιβάρυνσης. Τώρα για να αλλάξω λίγο το θέμα. Γιατί στην Ελλάδα δεν επιτρέπεται η πετρελαιοκίνηση για τα 3/5 του πληθυσμού? που κάνω τα διπλάσια χιλιόμετρα? γιατι να μην πάρω το Audi 1,4 TDI και να κάνω αξιοπρεπώς 4.2λίτρα τα 100 χλμ? Κοιτάξτε τις απαιτήσεις του EURO 6 που είναι κοινές για βενζίνη και πετρέλαιο. Τώρα το θέμα είναι οτι στην Ελλάδα τα διυλιστήρια δεν παράγουν ποιοτικό πετρέλαιο χωρίς παραφίνη ενώ υπάρχει απόθεμα αμόλυβδης. Διότι το κράτος θα χάσει έσοδα. Πάμε τώρα λίγο πίσω. Πάτρα-Αθήνα-Πάτρα 412 χλμ. Με μέση κατανάλωση 8 λίτρα / 100 λόγω δρόμου 33 λίτρα βενζίνη ή 56 Ε. Διόδια 12,4. Με πετρέλαιο 26Ε. Διόδια 12,4. Το κράτος λαμβάνει το 87% της τιμής σε φόρους. Οι επιπλέον φόροι στα καύσιμα το 2011 θα αυξηθούν κατά 1 δις Ευρώ. Γιατί να λέμε για τα διόδια και όχι για το κράτος? Και μην ξεχνάτε οτι ακριβά καύσιμα μικρότερη μετακίνηση λιγότερα διόδια.
jkar Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 ...... Γιατί στην Ελλάδα δεν επιτρέπεται η πετρελαιοκίνηση για τα 3/5 του πληθυσμού? που κάνω τα διπλάσια χιλιόμετρα? ....... Γιατί αυτοί εδώ, έχουν γίνει της μόδας και έχουν πείσει όλους τους ψοφοδεείς Έλληνες πολιτικούς, ότι θα τους κάνουν να χάσουν ψήφους, εάν ακολουθήσουν την φωνή της λογικής που ακολουθεί όλη η Ευρώπη. Γιατί τίποτα στην Ελλάδα δεν γίνεται με την λογική, ενώ, σχεδόν όλα γίνονται με το κατάλληλο ιδεολογικό προκάλυμμα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα