Γιάννης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Εγώ με τον ECOtec 1.9 CDi της OPEL έχω βρει την υγειά μου...Αν πάω χαλαρά είμαι στα 7,5lt/100χλμ...Συνήθως όμως (επειδή δεν πάω χαλαρά) είμαι γύρω στα 7,8-7,9! Γενικά δεν εμπιστεύομαι την Greenpeace αλλά θα ήθελα να ακούσω και την άλλη άποψη.
myri Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Γιατί αυτοί εδώ, έχουν γίνει της μόδας και έχουν πείσει όλους τους ψοφοδεείς Έλληνες πολιτικούς .... μα σε λίγο δε θα έχουμε Υπουργεία, θα τα καταργήσουμε και θα αναλάβουν μη-κυβερνητικές οργανώσεις
nikmmech Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Πιστεύω ήμαστε ένα βήμα πριν από την άρση της απαγόρευσης χρήσης πετρελαιοκίνησης από τα ΙΧΕ. Την τελευταία πενταετία έχει ωριμάσει η ιδέα σε παράγοντες των αρμόδιων Υπουργείων, τα διυλιστήρια υλοποιούν σταδιακά τις απαιτούμενες νέες παραγωγικές εγκαταστάσεις για την αυξημένη ποιότητα και ποσότητα. Το μόνο αντικίνητρο, ως τώρα, είναι η διαφορετική φορολογία πετρελαίου θέρμανσης-κίνησης, που οδηγεί σε νόθευση του πετρελαίου κίνησης με αποτέλεσμα εξαιρετικά αυξημένους ρύπους. Η διαφαινόμενη, πλέον, εξίσωση των δύο φόρων, λογικά στα τέλη του τρέχοντος έτους, θα άρει την απαγόρευση.
jkar Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Μακάρι να έχεις δίκαιο, αλλά δεν νομίζω, ή δύναμη του πράσινου λόμπυ είναι ακόμα πολύ μεγάλη στην Ελλάδα. Στα αιωρούμενα όντως παίρνουμε κακό βαθμό όχι όμως από νοθεία, τα δυό πετρέλαια άλλωστε είναι ακριβώς τα ίδια, μιά χρωστική μόνον προσθέτουν, αλλά από την παντελή έλλειψη συντήρησης στα φορτηγά. Οι diesel είναι ώς γνωστόν, πολύ ακριβές μηχανές και στην συντήρηση, ξέρετε πόσο κάνει έαν σετ μπέκ ; Ποιος θα μετρήσει καυσαέρια ; οι φορτηγατζήδες ήταν και παραμένουν κράτος έν κράτει, φαντασθείτε ότι ακόμα και σήμερα, το ABS δεν είναι υποχρεωτικό στα φορτηγά στην Ελλάδα, υπάρχει, με Κοινοτική οδηγία υποχρέωση για ABS, από το 2003 νομίζω, αλλά το λόμπυ παίρνει παράταση στην παράταση μέχρι σήμερα, για να μην καταστραφούν λέει οι μαντράδες, που έχουν ακόμα στοκ απούλητο !!!!!
nikmmech Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Το πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης έχουν πολύ διαφορετική σύσταση. Το πετρέλαιο θέρμανσης έχει περίπου 6 φορές μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε θείο από αυτό της κίνησης, περισσότερη περιεχόμενη τέφρα, εντονότερη διαβρωτική δράση και διάφορες άλλες ιδιότητες. Οι προδιαγραφές του πετρελαίου κίνησης καθορίζονται από τα εκάστοτε ευρωπαϊκά πρότυπα σε ισχύ για κινητήρες ΜΕΚ (EURO 1, 2, κτλ). που τώρα υπαγορεύουν περιεκτικότητα σε θειο πχ 10 ppm, το μέγιστο. Η καύση πετρελαίου θέρμανσης από ΜΕΚ EURO 5 πχ, καταστρέφει τα μπεκ του καθώς και την αντλία του. Οι ζημιές που βλέπουμε στην Ελλάδα στα πετρελαιοκίνητα οχήματα, δεν συναντώνται στην ΕΕ και δη σε μικρής ηλικίας οχήματα. Η αντλία στα πετρελαιοκίνητα, είναι ένας μηχανισμός αρκετών χιλιάδων Ευρώ, που ενώ εδώ καταστρέφεται αρκετά συχνά, σε χώρες τις Ευρώπης, συνήθως δεν αλλάζεται στη διάρκεια ζωής του οχήματος. Για να μην μιλήσω για την απίθανη ρύπανση που δημιουργεί η καύση πετρελαίου θέρμανσης από τα οχήματα. Όλοι έχουμε δει ολοκαίνουρια ΤΑΞΙ, να βγάζουν μαύρο σύννεφο από τις εξατμίσεις τους. Δεν οφείλεται προφανώς σε κακή συντήρηση..
jkar Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Εγώ ήξερα ότι δεν έχουν διαφορά, εάν είναι όπως τα λές, τότε να ένας λόγος παραπάνω για την άθλια κατάσταση των φορτηγών, ταξί κλπ και για την συντήρηση ή μη, έχω προσωπική γνώση.
nikmmech Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Αυτό νομίζει ο περισσότερος κόσμος και καταστρέφει τα οχήματά του, στην επαρχία που επιτρέπεται η κίνησή τους. Γεγονός όμως παραμένει, η αυξημένη παραγωγή αιωρούμενων σωματιδίων από κινητήρες DIESEL (με καύση πετρελαίου κίνησης βέβαια).
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2011 Ανατίναξη εδώ και τώρα !!! Ανατίναξη... Καλό ακούγεται... Προς το παρόν πάντως, μόνο επί δίωρο σήκωμα των μπαρών, μία φορά τον μήνα (σήμερα ήταν το τελευταίο)... Κάνε μία εισήγηση στο "Διόδια Stop"...
spy1551 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2011 . Οι diesel είναι ώς γνωστόν, πολύ ακριβές μηχανές και στην συντήρηση, ξέρετε πόσο κάνει έαν σετ μπέκ ; Kάνεις λάθος , οι ντηζελοκινητήρες δεν χρειάζονται τόσο συχνά service όπως οι βενζινοκινητήρες. Είναι πιο ακριβοί για άλλο λόγο ( βάρος μηχανής , σχεδίαση κτλ..) Η μέση διάρκεια ζωής ενός βενζινοκινητήρα είναι 300.000 km , τη στιγμή που η μέση διάρκεια ζωής ενός ντηζλοκινητήρα είναι 1.000.000 km. Αλλά είναι πολύ ευαίσθητοι σε νοθευμένο καύσιμο , όπως σωστά είπε και ο nickmmech. Άρα το πρόβλημα δεν είναι οι ντηζελοκινητήρες αλλά η νοθεία στα καύσιμα και η ελλιπή συντήρηση. Aυτή τη στιγμή , σε αντίθεση με τη δεκαετία του 80 , οι ντηζελοκινητήρες είναι πιο καθαροί γιατί έχουν μικρότερη κατανάλωση και εκπέμπουν λιγότερα οξείδια του C. Συνεχίζουν να παράγουν κάποια οξείδια του αζώτου αλλά πολύ λιγότερα από αυτά που έκαιγαν οι κινητήρες παλαιότερες γενιάς. Στην Ευρώπη η πλειοψηφία των αυτοκινήτων έχουν κινητήρες ντήζελ.
Pappos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2011 Έχω πει την άποψη μου. Για να την καταλάβουν τα ζώα οι πολιτκοί πρέπει πρώτα να έχουν μυαλό πράμα που δεν γίνεται γιατί είναι και καθυστερημένοι αλλά και άνθρωποι με χαμηλό δείκτη νοϋμοσύνης. Λοιπόν. 1. MAUT για τα φορτηγά. Αργίες, και Σ/Κ δεν κυκλοφορεί φορτηγό. 2. Για τα ξένα οχήματα που εισέρχονται στην Ελλάδα. Την απλή λύση που ακούει στο όνομα Vignette. 3. Για τους έλληνες οδηγούς τέλη κυκλοφορίας και μόνο αυτό. Στην περίπτωση των διοδίων αναλυτικός προϋπολογισμός, κλιμάκιο ιδιωτικών μηχανικών που θα ελέγξει όλα τα στοιχεία και θα προχωρήσει και σε αυτοψία. Από τα στοιχεία θα προκύψουν μέχρι πότε θα πληρώνουμε και σε ποιον θα πληρώνουμε. Στην περίπτωση που δεν δωθούν στοιχεία μεταξύ της σύμβασης της εταιρείας και του κράτους τότε ανατίναξη. Απλά πράματα και κατανοητά.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα