Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σωστος ο νομαρχης λαρισας

(τωρα θα βγουν μερικοι να αμπελοφιλοσοφησουν για πολιτικες σκοπιμοτητες , για συμβασεις , για τη βουλη και αλλα φαιδρα....

 

Η απόφαση να ξαναλειτουργήσουν τα Διόδια Μοσχοχωρίου από σήμερα Δευτέρα 11 Ιανουαρίου, συνιστά το λιγότερο πρόκληση.

Είναι πρόκληση τόσο απέναντι στους πολίτες που ταλαιπωρούνται εδώ και ένα μήνα σχεδόν από το κλείσιμο των Τεμπών με μεγάλο οικονομικό κόστος, κινδύνους, ταλαιπωρία και ψυχική φθορά όσο και απέναντι στο νομό Λάρισας που έχει κοπεί στα δυο και γονάτισε οικονομικά και κοινωνικά, όχι βέβαια με δική του ευθύνη.

Η απόφαση δείχνει ακόμη αναλγησία, δείχνει να μην λαμβάνει καθόλου υπόψη της και να αγνοεί προκλητικά την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί. Όλα στο βωμό της είσπραξης και του κέρδους! Καμιά συναίσθηση ευθύνης, καμιά διάθεση να ανακουφιστεί ο κόσμος που δεν φταίει σε τίποτε μέχρι την οριστική λύση του προβλήματος. Οι δε μειωμένες τιμές που ανακοινώθηκαν είναι απλώς ένα πρόσχημα, είναι πολύ απλά μια ακόμη κοροϊδία.

Η απόφαση επαναλειτουργίας του Σταθμού Μοσχοχωρίου πλήττει ευθέως το νομό Λάρισας και τους κατοίκους του, αλλά και όλους τους Έλληνες πολίτες, κυρίως δε αυτούς της Θεσσαλίας και της Βόρειας Ελλάδας.

Αναρωτιόμαστε: Τι καλούνται άραγε οι πολίτες να πληρώσουν; Για ποιες υπηρεσίες; Χρησιμοποιούν μήπως την ΠΑΘΕ; Τι να πληρώσουν όλοι αυτοί οι απλοί ΙΧήδες, οι φορτηγατζήδες, οι αγρότες, οι άνθρωποι του καθημερινού μεροκάματου; Μήπως την ταλαιπωρία που τραβάνε όταν τους στέλνουμε στους δυσπρόσιτους δρόμους της Ελασσόνας, των παραλίων του νομού Λάρισας, της Καλλιπεύκης, και άλλους που όχι μόνο προδιαγραφές ασφάλειας δεν παρέχουν, αλλά τους καταστρέφουμε κιόλας; Αντί για μια μεγάλη συγγνώμη, η απόφαση έρχεται να τους τιμωρήσει και από πάνω!

Ζητάμε λοιπόν δημοσίως να ανακληθεί εδώ και τώρα η απόφαση.

Ζητάμε να υπάρχει ελεύθερη διάβαση σε όλους τους Σταθμούς Διοδίων του ν. Λάρισας μέχρι τη στιγμή που τα Τέμπη θα ξαναδοθούν στην κυκλοφορία.

Ζητάμε την άμεση παρέμβαση του υπουργού Υποδομών κ. Δημ. Ρέππα για την ακύρωση της απόφασης σχετικά με τα διόδια Μοσχοχωρίου. Ελπίζουμε και προσβλέπουμε στην ευαισθησία και υπευθυνότητά του, πολλώ δε μάλλον αφού είναι άριστος γνώστης του προβλήματος

Ο νομός Λάρισας δεν αντέχει άλλο. Οι επιχειρήσεις του και η τοπική οικονομία γενικότερα απειλούνται με ανεπανόρθωτη ζημιά. Η ακύρωση της απόφασης δεν θα έλυνε ασφαλώς το πρόβλημα, αλλά θα ήταν μια ελάχιστη συμβολική κίνηση για να δείξουμε στον πολίτη ότι τουλάχιστον σεβόμαστε το πρόβλημα του.

Αναμένουμε άμεσα απαντήσεις και προειδοποιούμε πολύ σοβαρά ότι η τοπική κοινωνία και οι φορείς της έχουν δείξει ήδη μεγάλη ανοχή για να παραμένουν αδρανείς και να παρακολουθούν αυτού του είδους τις απαράδεκτες πρακτικές».

  • 2 weeks later...
  • Απαντήσεις 341
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δημοσιεύτηκε

αντιγραφω:

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Με απόφαση του Πανελλαδικού Συντονιστικού κατά των διοδίων

 

την Κυριακή 24/1/2010 στις 12:00 ανοίγουμε ξανά όλα τα διόδια

 

Η καθημερινή αντίσταση των κατοίκων και η δράση του Πανελλαδικού Συντονιστικού Κατά των Διοδίων είχαν σαν αποτέλεσμα να καταφέρουμε ήδη τις πρώτες νίκες μας στον αγώνα για δημόσιους και ελεύθερους δρόμους. Σπάσαμε τη σιωπή γύρω από το σκάνδαλο των Τεμπών και αναδείξαμε τις ευθύνες της εταιρείας Αυτοκινητόδρομος Αιγαίον Α.Ε. Πετύχαμε την αναστολή της λειτουργίας του σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο. Με τον πανελλαδικό συντονισμό μας συμβάλλαμε ώστε κάθε μέρα όλο και περισσότεροι οδηγοί να συμμετέχουν σε αυτόν τον αγώνα αρνούμενοι να πληρώσουν διόδια στις εταιρείες – δολοφόνους.

 

Συνεχίζουμε τον αγώνα μας έχοντας άμεσους στόχους :

 

- Να μη δημιουργηθεί κανένας νέος σταθμός διοδίων. Να μη γίνει καμία αύξηση.

 

- Να ανασταλεί η λειτουργία όλων των σταθμών διοδίων της χώρας μέχρι τη λειτουργία της εθνικής οδού στα Τέμπη ως ελάχιστη ανακούφιση των πολιτών εκ μέρους του κράτους.

 

- Να αποδοθούν ευθύνες στην εταιρεία Αυτοκινητόδρομος Α.Ε. και να επωμιστεί όλο το κόστος της επαναλειτουργίας και κατασκευής της εθνικής οδού στο τμήμα «Μαλιακός – Κλειδί»

 

Δεν πληρώνουμε διόδια – Μην πληρώνεις κι εσύ

 

Κατάργηση όλων των διοδίων

 

Δρόμοι ελεύθεροι – δημόσιοι – ασφαλείς

 

Τηλέφωνα : Αθήνα 6974072825, 6972738059, Πάτρα 6973426334, 6936653635, Θεσσαλονίκη 6977034350 , 6974479243 , Θεσσαλία 6973828009 , 6976864058, Κορινθία 6977137090

 

Οι επιτροπές Ακρίβεια Ανεργία STOP συντονίζουν τη δράση τους μέσα από την ιστοσελίδα http://www.akribeia-stop.gr

 

ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΜΑΛΓΑΡΩΝ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΙΣ 11.30πμ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

 

 

 

Το πανελλαδικό συντονιστικό κατά των διοδίων συντονίζει τη δράση του μέσα από την ιστοσελίδα http://diodiastop.blogspot.com/

Δημοσιεύτηκε
Δεν πληρώνουμε διόδια – Μην πληρώνεις κι εσύ

 

Κατάργηση όλων των διοδίων

 

Δρόμοι ελεύθεροι – δημόσιοι – ασφαλείς

 

 

Και πληρωμένοι από ποιούς άραγε ?

 

Να το συνεχίσουμε , έχει πλάκα .

 

Φόροι σε κανένα , σύνταξη στα 20 και άλλα τέτοια .

 

 

 

Υ.Γ. Γιά το συγκεκριμμένο θέμα όμως των διοδίων στο Αιγίνιο με κλειστά τα Τέμπη έχουν απόλυτο δίκιο .

 

Εκεί έπρεπε να πρυτανεύσει ο κοινός νούς , αλλά βλέπεις δεν είναι τελικά τόσο κοινός .

 

Βέβαια εκφράσεις όπως ¨εταιρείες - δολοφόνους" δείχνουν το πραγματικό τους πρόσωπο και την κομματική τους ταυτότητα .

Δημοσιεύτηκε

Πραγματικα απορω γιατι πισω απο ολα βλεπετε κομματικη σκοπιμοτητα.

Κανεις δε μιλησε για φορους, συνταξη και κατι παρομοιο. Τετοια προσπαθεια ευτελισμου ειναι τουλαχιστο αφελης

Και η εταιρεια δεν ειναι και αθωα παρθενα....

 

Σε συνύπαρξη πολλών παραγόντων, που έχουν σχέση τόσο με τις γεωλογικές, γεωτεχνικές και μορφολογικές συνθήκες όσο και με τις περιβαλλοντικές συνθήκες και ανθρώπινες παρεμβάσεις και δραστηριότητες οφείλεται η κατολίσθηση στην κοιλάδα των Τεμπών, σύμφωνα με το πόρισμα του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Κεντρικής Ελλάδας (ΓΕΩΤΕΕ).

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση του ΓΕΩΤΕΕ που υπογράφει ο πρόεδρός του Κώστας Σκόρδας, "για την εκδήλωση του φαινομένου των καταπτώσεων στην Κοιλάδα των Τεμπών πιστεύουμε ότι δεν είναι ικανή η παρουσία ενός και μόνο παράγοντα. Απαιτείται η συνύπαρξη πολλών παραγόντων, που έχουν σχέση τόσο με τις γεωλογικές, γεωτεχνικές και μορφολογικές συνθήκες όσο και με τις περιβαλλοντικές συνθήκες και ανθρώπινες παρεμβάσεις και δραστηριότητες".

Σύμφωνα με το πόρισμα, ως τέτοιος παράγοντας αναφέρεται και η συνεχής επαναλαμβανόμενη καταπόνηση από τις εκρήξεις στα μέτωπα διάνοιξης της σήραγγας, ζητώντας τη διερεύνηση του θέματος. Όπως επισημαίνεται, μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωση, στην περιοχή των Τεμπών δεν έχουμε να κάνουμε με τυπική περιστροφική ολίσθηση, αλλά με κατάπτωση βραχωδών τεμαχίων από κλιτείες μεγάλης μορφολογικής κλίσης. Και ως εκ τούτου, παρατηρεί το ΓΕΩΤΕΕ, ο κίνδυνος κατά τη διέλευση από την κοιλάδα των Τεμπών υπήρχε ήδη από παλιά.

Στους πιθανούς παράγοντες που συνέβαλλαν στη μείωση της διατμητικής αντοχής το ΓΕΩΤΕΕ συμπεριλαμβάνει: τη δράση χλωρίδας, φυσικοχημικές διεργασίες (αποσάθρωση. κ.ά.), παρουσία νερού (έντονες βροχοπτώσεις, χιονοπτώσεις κ.ά.), υφιστάμενη γεωλογική δομή (έντονα κερματισμένοι ασβεστόλιθοι - φτωχή ποιότητα βραχομάζας), συνεχής επαναλαμβανόμενη καταπόνηση από τις εκρήξεις στα μέτωπα διάνοιξης της σήραγγας Παράλληλα, το ΓΕΩΤΕΕ επισημαίνει τα εξής:

Καλό θα ήταν να γίνεται έλεγχος της ζώνης επιρροής και της έντασης των δονήσεων από τις εκρήξεις για να εξασφαλιστεί ότι δεν θα επηρεάσουν την υπάρχουσα επισφαλή ισορροπία σε θέσεις όπου η σήραγγα θα πλησιάσει τα πρανή της οδού.

Επίσης προτείνεται να γίνει έλεγχος των Γεωλογικών - Γεωτεχνικών μελετών στα πλαίσια σχεδιασμού και υλοποίησης του έργου.

Απαιτείται η αυστηρή εφαρμογή μέτρων ασφαλείας κατά την εξέλιξη των έργων.

Σε έργα τέτοιας κλίμακας και σε περιοχές με έντονη μορφολογία αναμένονται κάποιες αστοχίες, ωστόσο σε ένα τέτοιο έργο από όπου διέρχεται η Εθνική οδός, έπρεπε να είχαν διερευνηθεί πιθανές αστοχίες και να είχαν ληφθεί πρόσθετα μέτρα ασφαλείας.

Δημοσιεύτηκε

Σε συνύπαρξη πολλών παραγόντων, που έχουν σχέση τόσο με τις γεωλογικές, γεωτεχνικές και μορφολογικές συνθήκες όσο και με τις περιβαλλοντικές συνθήκες και ανθρώπινες παρεμβάσεις και δραστηριότητες οφείλεται η κατολίσθηση στην κοιλάδα των Τεμπών, σύμφωνα με το πόρισμα του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Κεντρικής Ελλάδας (ΓΕΩΤΕΕ).

[/i]

 

Εγώ πάντως δεν θυμάμαι να κάλεσε επιστήμονες από το ΓΕΩΤΕΕ ο Υπουργός ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. … Τώρα, αν η κάθε*********θέλει να βγει και να πει την άποψη της, καθαρά για λογούς εντυπωσιασμού έxω μονό να πω την αθάνατη ατάκα του Clint Eastwood: ‘************’.

 

Βγήκε ο πρόεδρός του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Κεντρικής Ελλάδας **********, ούτε καν το ΓΕΩΤΕΕ, να μας τα πει ήξεις αφήξεις (…πιστεύουμε ότι δεν είναι ικανή η παρουσία ενός και μόνο παράγοντα. Απαιτείται η συνύπαρξη πολλών παραγόντων, που έχουν σχέση τόσο με τις γεωλογικές, γεωτεχνικές και μορφολογικές συνθήκες όσο και με τις περιβαλλοντικές συνθήκες και ανθρώπινες παρεμβάσεις και δραστηριότητες… και η συνεχής επαναλαμβανόμενη καταπόνηση από τις εκρήξεις στα μέτωπα διάνοιξης της σήραγγας…) και να προτείνει να γίνει έλεγχος των Γεωλογικών - Γεωτεχνικών μελετών. Μετά από λίγο βγήκε και ο κάθε πικραμένος γεωλόγος που θέλει να πάρει ένα κομμάτι από την πίτα (με παχυλή αμοιβή βεβαίως βεβαίως) να μας πει για το κορυφαίο σύστημα καταγραφής που έχει εφεύρει και γενικά ο κάθε τσαρλατάνος να μας πει την άποψη του.

 

 

Για την ιστορία, το ελληνικό κράτος παίρνει το 51% από τα έσοδα των διοδίων από την Αιγαίου Α.Ε. (48% νομίζω από την Ολυμπία Α.Ε.).

Δημοσιεύτηκε

Συν. Topap, νομίζω πως λίγος σεβασμός σε επιστήμονες, ειδικά όταν δεν τους γνωρίζεις, δεν βλάπτει.

Μήπως και το ΤΕΕ δεν έπρεπε να ασχοληθεί, αφού δεν το κάλεσε ο Υπουργός?

Δημοσιεύτηκε

<<Ωστόσο υπενθυμίζεται ότι στο προκαταρκτικό πόρισμα της επιτροπής ειδικών επιστημόνων που συγκρότησε το ΤΕΕ σε συνεργασία με το ΕΜΠ τονιζόταν ότι για την κατάπτωση των βράχων στα Τέμπη σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι ιδιαίτερα υψηλές και παρατεταμένες βροχοπτώσεις, ενώ βάσει των πληροφοριών που έχουν παρασχεθεί (και οι οποίες θα ελεχθούν) οι μετρήσεις των δονήσεων του βράχου σε απόσταση 150 μέτρων περίπου από τη θέση των εκρήξεων για τη διάνοιξη της σήραγγας έδωσαν πολύ μικρές (ασήμαντες) τιμές που μάλλον δεν συνέβαλαν στη δημιουργία του προβλήματος.>>

 

 

Με απόφαση του προέδρου του ΤΕΕ Γιάννη Αλαβάνου και σε συνεργασία με τον πρύτανη του ΕΜΠ Κωνσταντίνο Μουτζούρη, συγκροτήθηκε επιτροπή ειδικών επιστημόνων, προκειμένου να διερευνηθούν τα αίτια και οι συνθήκες της μεγάλης κατολίσθησης, οι τρόποι αντιμετώπισης του φαινομένου, που σημειώθηκε χτες στα Τέμπη, εξαιτίας της οποίας ο τεχνικός κόσμος θρηνεί και την απώλεια ενός εξέχοντος Ιταλού συναδέλφου.

 

Στην Επιτροπή μετέχουν οι:

- Γεώργιος Γκαζέτας, καθηγητής Εδαφομηχανικής ΕΜΠ

- Σπύρος Καβουνίδης, Γεωτεχνικός

- Παύλος Μαρίνος, καθηγητής Τεχνικής Γεωλογίας του ΕΜΠ

- Γεώργιος Τσιαμπάος, αναπληρωτής καθηγητής Τεχνικής Γεωλογίας του ΕΜΠ

- Δημήτρης Ρόζος, επίκουρος Καθηγητής Τεχνικής Γεωλογίας του ΕΜΠ, στέλεχος του ΙΓΜΕ

 

 

 

Έπρεπε να τρέξουν δηλαδή και άλλοι?

 

 

Μάλιστα σημειώνεται ότι τα δύο αυτά συμπεράσματα των εκθέσεων των εμπειρογνωμόνων του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και του Κεντρικού Γεωλογικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος όσο και της ομάδας των εμπειρογνωμόνων που συνεκάλεσε άμεσα η ίδια η εταιρεία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ προκύπτουν και από τις μετρήσεις των εγκατεστημένων δονησιογράφων και ρωγμημέτρων στην Κοιλάδα των Τεμπών, οι οποίες αποδεικνύουν ότι οι δονήσεις από διερχόμενα φορτηγά και αεροπλάνα της Πολεμικής Αεροπορίας είναι κατά πολύ μεγαλύτερες από αυτές που προκαλούνται από τις εργασίες διάνοιξης των σηράγγων και οι οποίες εκτελούνται σε απόσταση περίπου 900 μέτρων από το σημείο όπου έγινε η κατάπτωση.

 

 

Έπρεπε δλδ να μας πει τη γνώμη του και το Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Κεντρικής Ελλάδας?

 

 

 

Επίσης, έχει ζητηθεί από τον παραχωρησιούχο να αξιολογήσει πρόταση του καθηγητή Σεισμολογίας 'Ακη Τσελέντη για εγκατάσταση συστήματος παρατήρησης και καταγραφής των δονήσεων και των άλλων φαινομένων σε μόνιμη βάση στην κοιλάδα των Τεμπών με σεισμογράφους, ταχύμετρα, κλπ.

 

Όπου γάμος και χαρά η Βασίλο πρώτη. Κάθε φορά που κάνει σεισμό πετάει και μια παπ..ια ο άνθρωπος αυτός.

Δημοσιεύτηκε

Ενταξει topap, οι συνταξαντες το πορισμα του τμηματος ΓΕΩΤΕΕ ειναι μια ***** που σε κανει να ***** σου και λενε *****

Εσυ σαν τι ακριβως εμφανιζεσαι εδω;

Γιατι εχω μια φαγουρα ξερεις.

(για να μιλησω τη γλωσσα σου...)

Δημοσιεύτηκε

Η κατηγορία του thread είναι κουβέντα, έτσι δεν είναι dgt?

 

ΟΚ, μάλλον παρεκτράπηκα αλλά αυτό γιατί έχω βαρεθεί όταν γίνεται κάτι στην χώρα αυτή αντί να κάτσουμε να ακούσουμε τους ειδικούς, να λέει ο καθένας την άποψη του. Για να μην πω ότι ο καθένας προσπαθεί να αδράξει την ευκαιρία για προσωπικό όφελος.

 

 

Προχτές που έγινε ο σεισμός στην Πάτρα (επίκεντρο στη Ναυπακτο) είχαμε πάλι το κλασικό 2-3 γεολόγους να βγαίνουν και να λέει ο καθένας τις δικές του μετρησεις. Κάθε φορά τα ίδια.

Όπως λέει και ο Πανούσης: τουλάχιστον βρε παιδί μου οι γύφτοι είναι συντονισμένοι, όλοι πουλάνε πατάτες στην ίδια τιμή.

Δημοσιεύτηκε

Eχω την αφελη εντυπωση οτι το ΓΕΩΤΕΕ δεν εβαλε μια επιτροπη απο ασχετους.

Η συγκριση με την ιστορια των σεισμων και τους γεωλογους μαλλον δε βοηθα γιατι εκει ειναι γνωστο πως ''ειναι πολλα τα λεφτα Αρη''

Σε καθε περιπτωση, αν εσυ εχεις μια αλλη τεκμηριωμενη αποψη ας την ακουσουμε.

Μην αφοριζεις ομως αυτο που λεει καποιος που θεσμικα εχει δικαιωμα να εχει αποψη

 

υγ

η φραση του dirty Harry με βρισκει 100% συμφωνο, αλλα ειναι μια αλλη ιστορια ;)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.