nikoletta Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 έχει δίκιο ο topap. Κάπως πρέπει να προχωρήσουμε με αυτά τα δεδομένα και για την ώρα φαίνεται να είναι η μόνη λύση για την εξασφάλιση ενός πιο ολοκληρωμένου και σωστού οδικού δικτύου και για τη συντήρηση αυτού που είναι αρκετά σημαντικό, κοστοβόρο και δείχνουμε να το ξεχνάμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Directionless Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Ρε συ, οκ. Ο Γκλέτσος το κάνει (ως Δήμαρχος) κυρίως για την τοπική κοινωνία. Δεν έχει άδικο σ' αυτό που είπε για τον όποιο αγρότη που πληρώνει κερατιάτικα καθημερινά για να πάει στο λιοτρίβι ή τα χωράφια του. Τώρα, αν ειπώθηκε κ κάτι τέτοιο, ναι λάθος (για τον υπόλοιπο κόσμο). Γενικώς : Ναι σε διόδια, που θα πληρώνονται σε οδικούς άξονες που πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις, προκειμένου να ονομάζονται "εθνικές οδοί" κλπ, με εύλογο αντίτιμο (όχι μαλλιοκέφαλα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
erling Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Directionless,Και να σου πω και κάτι αλλο? Όταν τελείωσει η περίοδος παραχώρησης της γέφυρας στο Ριο-Αντίρριο ελπίζω να μην περάσει στο Δημόσιο. Ελπίζω να γίνει επανα-παραχώρηση αλλά με μειωμένο αντίτιμο (κατά πολύ μάλιστα). Τρέμω στην ιδέα του να γίνεται η συντήρηση της γέφυρας απο το Δημόσιο... Όταν στην Ελλάδα δεν υπάρχει καν στο μυαλό των αρμοδίων η φράση "Συντήρηση γεφυρών"!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Topap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Δεν έχει άδικο σ' αυτό που είπε για τον όποιο αγρότη που πληρώνει κερατιάτικα καθημερινά για να πάει στο λιοτρίβι ή τα χωράφια του. Ο αγρότης μπορεί να χρησιμοποιήσει τον αγροτικό δρόμο για να πάει στο χωράφι του. Εκτός και εάν πηγαίνει με την Μερτσέντα ΣΛΚ... Μιλάμε για αυτοκινητόδρομο, κλειστό δρόμο όπου δεν μπορεί να μπαίνει το τρακτέρ. Όταν στην Ελλάδα δεν υπάρχει καν στο μυαλό των αρμοδίων η φράση "Συντήρηση γεφυρών"!!!!! Βεβαίως γιατί στο μυαλό τους έχουν πως να βγαίνουν στην εξουσία κάθε τετραετία ενώ στις ιδιωτικές εταιρίες είναι πως να βγάλουν λεφτά από την επένδυση τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Όταν στην Ελλάδα δεν υπάρχει καν στο μυαλό των αρμοδίων η φράση "Συντήρηση γεφυρών"!!!!! Τι μου θύμισες... Όταν απελευθερώθηκε η βόρειος Ελλάδα (κατά το μεγαλύτερο μέρος 1912) παρέλαβε τους οθωμανικούς σιδηροδρόμους. Σε κακά χάλια, διότι είχε λήξει η περίοδος παραχώρησης στην Γαλλική εταιρία με αποτέλεσμα να μην υπάρχει συντήρηση. Συμπέρασμα 1: Οι αιώνες περνάν, οι κυβερνήσεις (συγνώμη, οι εθνικές κυριαρχίες) αλλάζουν, οι ΣΔΙΤ μένουν. Συμπέρασμα 2: Στην συντήρηση των δημοσίων έργων δεν τα πηγαίνουμε καλύτερα απ' ότι οι Οθωμανοί πριν έναν αιώνα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 παραχώρησης στην Γαλλική εταιρία με αποτέλεσμα να μην υπάρχει συντήρηση.Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί (αυτά τα ωραία γραφικά σπιτάκια) είναι από την εποχή των Γάλλων όταν είχαν χτίσει τους σταθμούς. Ναι στην πληρωμή εάν έχουμε δρόμους, αλλά όχι με την μορφή διοδίων. Ας αυξήσουν τα τέλη ή να βρουν κάποιο άλλον τρόπο. Στην συντήρηση των δημοσίων έργων δεν τα πηγαίνουμε καλύτερα απ' ότι οι Οθωμανοί πριν έναν αιώνα... Κάποιος μου φαίνεται είχε κάνει μια διπλωματική από το ΕΜΠ με θέμα την συντήρηση των γεφυρών του ΟΣΕ και το αποτέλεσμα δεν θα το πιστέψετε. Αν και οι περισσότερες γέφυρες είναι παλιές (άνω των 50 ετών) εντούτοις είναι πολύ καλά διατηρημένες και με συχνούς ελέγχους από τον ΟΣΕ (όχι για να μην λέτε ότι όλο θάβω την Ελλάδα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoletta Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Ναι στην πληρωμή εάν έχουμε δρόμους, αλλά όχι με την μορφή διοδίων. Ας αυξήσουν τα τέλη ή να βρουν κάποιο άλλον τρόπο. ναι αλλά ποιος μπορεί να είναι ο τρόπος; τι πιο λογικό από το να πληρώνει για τη συντήρηση ενός δρόμου αυτός που τον χρησιμοποιεί και περισσότερο;ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι με έλεγχο της διελευσής του. Θα μπορούσε να γίνει ενας επαναπροσδιορισμός της τιμής σε κάθε διόδια προς τα κάτω για να είναι λίγο πιο λογικά τα νούμερα σε συνάρτηση με τους δρόμους, το επίπεδο διαβίωσης κτλ κτλ. Αλλά αν καταργηθούν τελείως τα διόδια τότε πώς μπορείς να εισπράξεις χρήματα υπέρ της συντήρησης των ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Topap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Ναι στην πληρωμή εάν έχουμε δρόμους, αλλά όχι με την μορφή διοδίων. Ας αυξήσουν τα τέλη ή να βρουν κάποιο άλλον τρόπο. Ναι, καλή ιδέα! Να αυξήσουν τα τέλη κυκλοφορίας.... Φαντάζομαι ήδη τα ρεπορτάζ στις ειδήσεις: Στο δρόμο οι ταξιτζήδες κατά της αύξησης των τελών κυκλοφορίας. "Δεν μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα άλλο πια" λένε οι ταξιτζήδες. Η μήπως να περαστεί στην τιμή της βενζίνης? Άλλη φανταστική ιδέα! Φαντάζομαι ήδη τα ρεπορτάζ στις ειδήσεις: Στο δρόμο οι κάτοικοι του λεκανοπεδίου, οι ταξιτζήδες και οι φορτηγατζήδες κατά της αύξησης των καυσίμων. "Κάνω 2000 χιλιόμετρα το μήνα για να πάω στη δουλειά μου, παίρνω 1000 ευρώ και έχω 3 παιδιά. Δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα άλλο πια" λέει ο κύριος Τάδε. Άλλες ιδέες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Άλλες ιδέες? Να τα ανατινάξουμε ! Στα άλλα κράτη που δεν πληρώνουν διόδια πως λειτουργεί το σύστημα. Και κάθε χρόνο είναι έξω τα συνεργεία για συντήρηση. Και κάτι τέτοιο δεν γίνεται στην Ελλάδα (κάθε πότε γίνεται συντήρηση???). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Δηλαδή, ποιό είναι το κόστος, πάνω από το οποίο ένα αναπτυξιακό έργο χαρακτηρίζεται κερδοσκοπικό ;και τι ακριβώς σημαίνει κερδοσκοπικό έργο ; Έχεις δίκιο. Όταν απαιτούν να πληρώσω διόδια για κάτι που ΘΑ μου παραδώσουν στο μέλλον μου κάνει περισσότερο για απάτη, καλύμμένη με το μανδύα την νομιμοφροσύνης μέσω συμβάσεων παρά για κερδοσκοπική κίνηση. Αλήθεια γιατί πηγαίνουν κατηγορούμενοι οι μεσάζοντες στα αγροτικά προϊόντα για κερδοσκοπία? Δε θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να βγάζουν όσο θέλουν? Άτιμο κράτος που αδικείς τους μεσάζοντες!!!:p:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα