Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Οι κοινοπραξίες έχουν πάρει δάνεια απο τις τράπεζες με χαμηλό επιτόκιο (1-1.5%). Αυτοί που φωνάζουν δεν είναι οι κοινοπραξίες αλλα οι τράπεζες. Το δημόσιο βάζει 10% ίδια κεφάλαια και παρακρατεί το 75% των διοδίων. Δηλαδη απο Ελευσίνα -Πάτρα εισπράττει περίπου 4.2 Εκ τον μήνα. Αρα κατα βάση το δημόσιο βρίσκει τα ίδια κεφάλαια απο τα διόδια. ¨ερχονται οι τράπεζες τώρα και λένε οτι με τα επιτόκια στο 8-9% δεν μας συμφέρει να τα καλύπτουμε με 1.5% επειδή η χώρα δεν έχει μία. επίσης έχουμε μια πτώση της τάξεως του 30% στην κίνηση και ενα ακόμα 10% απο το δεν πληρώνω. Περίπου 15-20% ξοδεύεται στην συντήρηση του υφισταμένου κάτι που ποτε το ΤΕΟ δεν έκανε. Με την αύξηση της βενζίνης στα 2.5Ε μέσα στους επόμενους 12 μήνες αναμένεται πτώση της τάξεως του 50% με αποτέλεσμα να μιλάμε για εξασφάλιση επένδυσης σε βάθος 120 ετών. Σαφώς και επιχειρηματικά κάτι τέτοιο είναι παράλογο.
myri Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Οι κοινοπραξίες έχουν πάρει δάνεια απο τις τράπεζες με χαμηλό επιτόκιο (1-1.5%). Αυτοί που φωνάζουν δεν είναι οι κοινοπραξίες αλλα οι τράπεζες. Α!!!! τώρα εξηγείται γιατί το θέμα πήρε τόση δημοσιότητα! Διότι ενώ το έχουμε διαβάσει στο internet εδω και 1,5 χρόνο ! Μόλις εδώ και 1,5 μήνα παίζεται στα κανάλια και μάλιστα έχουνε λυσσάξει!!! Και έω δεν μπορεί, κάποιος λόγος θα υπάρχει
panos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 και εν τω μεταξύ ω του θαύματος, το κίνημα δεν πληρώνω μετονομάστηκε και απο τα κανάλια σε τζαμπατζήδες.. Πάντως δεν έχουν νόημα τόσο οι απόλυτοι αριθμοί (αν και αυτοί παρουσιάζουν ενδιαφέρον) για να απαντήσω σε προηγούμενο σχόλιο αλλά κοιτούμε το θέμα ποιοτικά οτι δηλαδή ο επιχειρηματίας προπληρώνεται για το έργο που θα συντηρήσει ή θα κατασκευάσει. Και αν θέλετε να μιλήσουμε οικονομικά ας δούμε πόσο κοστίζει μακροπρόθεσμα η συντήρηση των αυτοκινητοδρόμων και ας υπολογίσουμε μετά το ποσό των διοδίων.
erling Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Πραγματικά, ποιος θα κάνει αυτόν τον υπολογισμό?
kkostorp Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Και αν θέλετε να μιλήσουμε οικονομικά ας δούμε πόσο κοστίζει μακροπρόθεσμα η συντήρηση των αυτοκινητοδρόμων και ας υπολογίσουμε μετά το ποσό των διοδίων. Βασικά συντηρούν καθόλου τους δρόμους; Οι μηχανικάρες επιβλέποντες παίζανε τυφλόμυγα κατά την κατασκευή και η πίσσα ίσως ήταν πίσσα και πούπουλα. Είναι γνωστό το πανηγύρι που γίνεται στους δρόμους. Έχε χάρη που δεν μπορώ να μιλήσω με στοιχεία αλλά ένα θα σας πω. Αν πάει κάποιος και δει τα δείγματα που στέλνονταν στο ΥΠΕΧΩΔΕ και τα συγκρίνει με τις προδιαγραφές που έπρεπε να πληρούν θα καταλάβει πόσο λάδωμα έχει πέσει. καλώς ή κακώς οι Ελληνικές εταιρίες είτε δεν μπορούν είτε δεν θέλουν (μιας και δεν τους ελέγχει κανείς.) να κατασκευάσουν δρόμους με οδόστρωμα υψηλής ποιότητας "Ευρωπαϊκών προδιαγραφών" που λένε και οι πρόεδροι των χωριών. Δεν πληρώνω όχι γιατί μου φαίνονται πολλά αλλά άνε απ'ευθείας στις τσέπες λαμογιών και ελάχιστα πάνε για τη συντήρηση του δρόμου.
panos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 μάλλον κανείς αν θεωρήσουμε οτι μέχρι πρότινος δεν γνωρίζαμε τον αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων...αλήθεια, πόσοι είναι τελικά?
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 768.009 άτομα σύμφωνα με αυτήν την ιστοσελίδα... Εκεί βλέπουμε και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία όπως το πόσοι είναι οι δ/ντες κλπ πόσοι είναι αιρετοί, πόσοι είναι ΠΕ και άλλα χρήσιμα!!
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Η συντήρηση στοιχίζει περίπου 750Κ το χιλιόμετρο κατά μέσο όρο. Απο την εποχή των παραχωρήσεων η ποιότητα του οδοστρώματος τηρεί ακριβώς τις προδιαγραφές. Μην ξεχνάτε οτι καλό έργο έχει λιγότερη συντήρηση.
tpanag Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Το θέμα είναι όλο αυτό το κίνημα τί όρια βάζει στον εαυτό του. Σήμερα δεν πληρώνουμε διόδια και εισιτήρια ΜΜΜ. Αύριο δεν θα πληρώνουμε ΦΠΑ. Και μεθαύριο δεν πληρώνουμε ο ένας τον άλλον στις συναλλαγές μας. Όλο αυτό οδηγεί στην αναρχία. Τίποτα δεν θα πληρώνουμε τελικά. Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος. Εκεί μας έφτασαν, αυτό θα κάνουμε. "Οδηγεί στην αναρχία";; Μπας και είσαι ο Ρέππας με ψευδώνυμο; "Αναρχία" εγώ λέω το να κοροϊδεύεις τους πολίτες παραμυθιάζοντάς τους με (ενδεχομένως πλαστές) δημοσκοπήσεις, δήθεν ότι έδωσαν τη "συναίνεσή" τους σε ό,τι συμβαίνει και δείχνουν "συγκατάβαση" και "κατανόηση", όταν σε δημοτικές εκλογές ψήφισαν τους υποστηριζόμενους από εσένα υποψήφιους δημάρχους (ούτε καν εσένα!) σε ποσοστό περίπου 50%*35%=17,5% και να τους παραμυθιάζεις επίσης επί 2-3 μήνες ότι δήθεν θα αναθεωρήσεις τις συμβάσεις παραχώρησης τη στιγμή που νέοι σταθμοί διοδίων ξεφυτρώνουν παντού και το τίμημα στους υπάρχοντες ανεβαίνει. Εικόνα που είδα σήμερα ανεβαίνοντας μέχρι τη Λάρισα: απόλυτο χάος σε Αγ. Στέφανο, Τραγάνα (το Σχηματάρι δεν λειτουργούσε) και τον επόμενο σταθμό από την Τραγάνα! "Κουστουμάτοι" οδηγοί με γραβάτες να κατεβαίνουν και να κλωτσανε τις μπαρες. Σειρήνες να λυσσομανάνε. Γκλάνγκ οι αλουμινένιες μπαρες, ιουιουιου οι σειρήνες! Οι υπάλληλοι φαίνονταιν πλέον κατουρημένοι από το φόβο τους (χίλια ευχαριστώ μας έλεγαν-μάλλον έπιασε τόπο η μήνυση που κατατέθηκε πριν 2-3 μέρες από οδηγό και οδήγησε στο αυτόφωρο κάποιον ταμία με την κατηγορία της παρακώλυσης συγκοινωνιών, εξαιτίας του "ζήλου" που μάλλον έδειξε). Νόμισα ότι είμαι σε εμπόλεμη ζώνη (μη ρωτήσετε γιατί εμείς πληρώσαμε-όλα τα έξοδα καλύπτονται από τον πελάτη οπότε δε μας ένοιαζε σήμερα συγκεκριμένα). Το αποκορύφωμα το βράδυ στα διόδια του Αγ. Στεφάνου. Στη δίπλα από εμάς λωρίδα, πέρασε φορτηγατζής (Δ.Χ. φορτηγό με ρυμουλκούμενο), σφεντόνα με τουλάχιστον 100 χ.α.ω. χωρίς καν να κόψει και τη σειρήνα να λυσσάει και εκεί! Δεν πρόλαβα καν να δω τη μπάρα (ίσως να μην υπήρχε καν βέβαια). Η κατάσταση τείνει να γίνει απολύτως ανεξέλεγκτη. Και ενώ μέχρι πριν λίγο καιρό χαμογελούσα με όσους υποστήριζαν ότι η "επανάσταση" είναι μόνο το να μην πληρώνουν διόδια (όχι ότι διαφωνώ με το συγκεκριμένο καθεστώς ως διαμαρτυρία, όπως έχω ξαναπεί), αρχίζω πραγματικά να πιστεύω ότι ενδέχεται να επεκταθεί επιτέλους και αλλού και με άλλους τρόπους διαμαρτυρίας σε σοβαρότερα θέματα το φαινόμενο. "Τσαμπατζήδες" αποκαλούνται οι "επαναστάτες των διοδίων"; Από ποιούς; Του αλήτες, τους ρουφιάνους (δημοσιογράφους) και τους λωποδύτες (βουλευτές); Σιγά τα λάχανα! Σιγά την προσβολή!
leontas Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Θέλω να ανοίξω ένα τυροπιτάδικο!!! (Θα σας στείλω τη διεύθυνση). Επειδή όμως δεν έχω λεφτά, θα ήθελα ... όσοι περνούν έξω από τον χώρο που σκοπεύω να ανοίξω το τυροπιτάδικο, να μου πληρώνουν τις τυρόπιτες που δεν μπορώ προς το παρόν να τους πουλήσω, έτσι ώστε σε κάποιο χρονικό διάστημα (π.χ. ύστερα από 2 χρόνια) να μπορώ να τους πουλώ ...τυρόπιτες (τις οποίες φυσικά και πάλι θα πληρώνουν)!!!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα