varxo Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2010 ο parist43 Μιλάει για τα δικαιώματα του καθενός και τι πρέπει και με τι να ασχοληθούν οι πολιτικοί μηχανικοί τε αλλά εκείνος κάνει μελέτες οδοποιίας και γενικά μελέτες δημόσιων έργων κοινός ότι μας συμφέρει είναι και σωστό ¨ Τοπογράφος να κάνει μελέτες οδοποιίας ??? Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα οποίος είναι άξιος και εργατικός αμείβεται, έτσι κι αλλιώς όλοι έχουν υπάλληλους στα γραφεία που δεν είναι όλοι του πανεπιστήμιου αλλά και σχεδιαστές και τεχνολόγοι αυτά ….
tpanag Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2010 Τοπογράφος να κάνει μελέτες οδοποιίας ??? Πότε θα καταλάβετε ότι η οδοποιία είναι από τα κατεξοχίν αντικείμενα των Τοπογράφων;
geokal Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2010 tpanag να διευκρινίζεις τι θέλεις να πεις γιατί δημιουργούνται παρεξηγήσεις. Εκτός από αποτύπωση και τη χάραξη τι άλλο κάνει ένας τοπογράφος? Παίδες χωρίς να θέλω να θίξω κάποιον τον δρόμο με τον κόμβο στη Παγανη (Μυτιλήνη) αλλά και άλλους δρόμος τους έχει χαράξει ένας μυτιληνιός πτυχιούχος ηλεκτρολόγος από το ΤΕΙ Λαμίας. Αυτό το αναφέρω διότι πολύ δεν καταλαβαίνουν ότι όλοι προσπαθούν να επιζήσουν και δεν κολλανε σε λεπτομέρειες. Ότι ξέρει ο καθένας κάνει. Ξεφύγαμε τελείως από το θέμα ή μου φαίνεται?
tpanag Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2010 tpanag να διευκρινίζεις τι θέλεις να πεις γιατί δημιουργούνται παρεξηγήσεις. Εκτός από αποτύπωση και τη χάραξη τι άλλο κάνει ένας τοπογράφος? Όπως μπορείς να δεις εδώ: http://www.ypex-mele.gr/searchEponimo.asp με μια απλή αναζήτηση χωρίς κριτήριο κατηγορίας/με κατηγορία 10, σε σύνολο 1831 ατομικών μελετητικών πτυχίων, υπάρχουν 1131 με κατηγορία 10 (Συγκοινωνιακά Έργα) στους Τοπογράφους. Αντίστοιχα για τους Πολιτικούς Μηχανικούς, η αναλογία είναι 775/2486. Μην τρελλαθούμε τελείως συνεπώς! Και μη το πάμε πάλι στα διθαχθέντα μαθήματα οδοποιίας ένθεν και κείθεν. Οι ΑΤΜ διδάσκονται (αν το αποφασίσουν με τις επιλογές τους) μάλλον περισσότερα. Επίσης μου κάνει εντύπωση ότι ενώ η αναλογία ΑΤΜ/ΠΜ είναι 6876/31999 (περίπου 1/5)όπως προκύπτει από εδώ: http://teeserver.tee.gr/regdds/set_main.htm, οι ΠΜ με μελετητικό ανεξαρτήτως κατηγορίας είναι μόλις 2486 (ούτε καν 1,5 φορά πάνω δηλαδή). Βγαίνουμε εκτός θέματος συνήθως, γιατί γράφονται ανακρίβειες, οι οποίες πρέπει να απαντώνται. Όχι γιατί έχουμε να χωρίσουμε κάτι επί της ουσίας.
geokal Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2010 Αυτό που έγραψες δεν αποδεικνύει σχεδόν τίποτα οι ΠΜ τελειώνουν με συντριπτική διαφορά προτίμησης τον τομέα της δομοστατικής και όχι της οδοποιίας ( το 1/5) διότι είναι ποιο εύκολο μετά να βρει δουλεία ή να κάνει κάτι μόνος του. Για να δουλέψει κάποιος στην οδοποιία και όχι μόνο πρέπει να πάει σε εταιρία, τα έργα αυτά είναι μεγαλύτερης κλίμακας και πιο περίπλοκα, δεν μπορεί μόνος του η μια ομάδα μηχανικών να τα βγάλει πέρα. Δεν θέλω να το ξεφτιλίσω το θέμα αλλά εδώ σχεδόν όλοι οι δήμοι και νομαρχίες παίρνουν μπουλντόζες και γκρέιντερ και ανοίγουν δρόμους, ρίχνουν μπετα και κάνουν ασφαλτοστρώσεις χωρίς μελέτη και επιβλέψει μηχανικού. Μήπως λέω μήπως όλα ξεκινούν από το ότι στην Ελλάδα και ο πιο άσχετος τα ξέρει όλα? Αυτά γιατί δεν γίνονται αλλού? Καθημερινά βλέπω πάρα πολλά τέτοια παραδείγματα και είμαι σίγουρος ότι όλοι εδώ μέσα καταλαβαίνουν τι γράφω. Προσωπικά έχω τελειώσει πολιτικός μηχανικός ( τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής) με διπλωματική στην οδοποιία μελέτη 10 χιλ δρόμο με 3 γέφυρες και 1 τούνελ. Ήθελα πολύ να συνεχίσω στον τομέα μου αλλά δεν υπάρχουν εταιρίες εδώ στην Μυτιλήνη που να αναλαμβάνουν μελέτες όλες πάνε στην Αθήνα. Δούλεψα δίπλα σε Αγρ. Τοπογράφο και σε μια τοπική τεχνική εταιρία σε δημόσια έργα αλλά έφυγα διότι θα ξεχναγα και αυτά που είχα μάθει στη σχολή, στην εταιρία όχι μόνο δεν έκαναν καλά τη δουλεία τους αλλά ο διευθυντής ήταν άσχετος με το αντικείμενο, ούτε δημοτικό δεν είχε τελειώσει. Δεν είχα άλλες επιλογές και έτσι άνοιξα γραφείο για οικοδομικές άδειες και τοπογραφικά. Το θέμα είναι τι ξέρεις και τι κάνεις για να επιβιώσεις όλα τα άλλα είναι ψιλά γράμματα. Καλή χρονιά Υ.Γ. Αν θέλεις καλύτερα να συνεχίσουμε άλλου.
dgt Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2010 τον δρόμο με τον κόμβο στη Παγανη (Μυτιλήνη) αλλά και άλλους δρόμος τους έχει χαράξει ένας μυτιληνιός πτυχιούχος ηλεκτρολόγος από το ΤΕΙ Λαμίας Τοπογράφος να κάνει μελέτες οδοποιίας ??? ελα ντε, που ακουστηκε;; εδω υπαρχουν ενα σωρο αποφοιτοι ηλεκτρολογοι...
ΘΕΟΧΑΡΗΣ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2010 συνάδελφοι συνεχίζουμε όλοι να αντιμετωπίζουμε τα θέματα και να εκφέρουμε απόψεις με βάση ξεπερασμένες λογικές σήμερα δεν μπορούμε να κάνουμε λόγο γιά εκπόνηση καμμίας μελέτης απο 1 μηχανικό και 1 ειδικότητας επίσης μην μπερδεύουμε την μελέτη με την εφαρμογή που περισσότερο αφορά την κατασκευή έγραψα και αλλού ότι οι καιροί άλλαξαν καιρός να αλλάξουμε και εμείς αν σκεφθούμε απλά λαμβάνοντας υπόψη τι απαιτεί μιά μελέτη οδοποιίας θα καταλήξουμε εύκολα στο συμπέρασμα ότι χρειάζεται η συνεργασία πολλών ειδικοτήτων ανάλογα φυσικά και με το μέγεθος της μελέτης η στελέχωση των μεγάλων μελετητικών γραφείων μπορεί να μας πείσει γιά αυτό ηρεμία , μην ξεκινάμε πάλι αντιπαραθέσεις και τα ξαναλέμε
parist43 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2010 απο geokal Παίδες χωρίς να θέλω να θίξω κάποιον τον δρόμο με τον κόμβο στη Παγανη (Μυτιλήνη) αλλά και άλλους δρόμος τους έχει χαράξει ένας μυτιληνιός πτυχιούχος ηλεκτρολόγος από το ΤΕΙ Λαμίας. για τον συγκεκριμένο που μιλας απλα κανει χαραξη για λογαριασμο εργολάβου με ετοιμη μελέτη.(σαν υπάληλος της εργοληπτικής εταιρείας που ηταν)Δεν κάνει μελέτη..Πως εμαθε να κανει χάραξη?οχι βεβαια σαν μηχανολόγος,απλα ο ανθρωπος "μεγάλωσε" σε τεχνική εταιρια-του πατερα του και του θειου του που κάνουν οδοποιια εδω και 40 χρόνια-η αδερφή του ειναι διπλ αγρ τοπογραφος και τον εχει εκπεδεύσει-απο 10 ετων κυριολεκτικά ειναι στα εργοτάξια οδοποιιας.Σε καθε περίπτωση κάνει (η μαλον εκανε διότι τωρα ειναι δημ υπαλληλος) την δουλεια εργοδηγού οχι μελετητη διπλ Αγρ Τοπογραφου Μηχανικου.Μην δημιουργούμε εντυπώσεις επομένως.(για δε την ιστορία εγω βοήθησα τον ανεργο τοτε Ηλεκτρολόγο να βρεί αυτη την δουλεια υπαληλου στην εν λογω τεχνικη κατασκευαστικη εταιρεια-η οποια ειχε απευθυνθει τοτε σε μενα,αλλα βεβαια το αντικείμενο δεν ήταν μελέτη αλλα απλή εργοταξιακή χάραξη) geokal Εκτός από αποτύπωση και τη χάραξη τι άλλο κάνει ένας τοπογράφος αν δεν γνωρίζουμε ας μην μιλαμε λοιπον 1.η αποτυπωση δεν είναι μερος της μελετης οδοποιιας ειναι τοπογραφική μελετη 2.η χάραξη ειναι ενα μικρό τμημα της μελετης οδοποιιας.το 10% ας πουμε. Αν επομενως δεν γνωρίζουμε ουτε τι είναι οι μελετες οδοποιιας ας μην μιλαμε-τουλαχιστον πριν φροντίσουμε να μαθουμε γιαυτο. επαναλαμβάνω αλλο η εργοταξιακή οδοποια και αλλο η μελετη οδοποιιας geokal αλλά εδώ σχεδόν όλοι οι δήμοι και νομαρχίες παίρνουν μπουλντόζες και γκρέιντερ και ανοίγουν δρόμους, ρίχνουν μπετα και κάνουν ασφαλτοστρώσεις χωρίς μελέτη και επιβλέψει μηχανικού η νομαρχία ποτέ δεν το κάνει ,οι δήμοι δυστυχώς ναι εχεις δικηο ας οψεται το κοματικο κράτος και η κοματοκρατούμενη μεσαιωνική ελληνική κοινωνια. κατα τα λοιπα για τις μελέτες οδοποιίας που λες-απλά ειναι κάτι πολυ σπάνιο πιά ,και σαυτο φταίνε πολλα ,και ο εν ισχύ νόμος για τις μελετες δημοσίου και ότι πιο πανω αναφέρθηκε,αλλά και η συγκυρία. varxo αλλά εκείνος κάνει μελέτες οδοποιίας και γενικά μελέτες δημόσιων έργων κοινός ότι μας συμφέρει είναι και σωστό ¨Τοπογράφος να κάνει μελέτες οδοποιίας ??? ειδικά στην Λεσβο ,μελετες οδοποιας κανουν 4 διπλ Αγρ Τοπογραφοι και ενας διπλ Πολιτικος Μηχανικος-να ξερουμε την αναλογια ,τινος αντικείμενο ειναι η μελέτη Οδοποιας,για την οποία απαιτειται αντιστοιχο μελετητικό πτυχίο ,σε καθε περιπτωση το τι κανει ο καθένας το προβλέπουν οι νόμοι ... εσύ τουλάχιστον φρόντισε να μαθεις για το τι δικαιώματα εχεις εσυ...μελετωντας τους νομους.....καλό θα σου κάνει Καλον ειναι επίσης να ξερουμε να ξεχωρίζουμε τους ρολους αλλο είναι Μελετητης,αλλο είναι παρατηρητής οργάνου αλλο είναι σχεδιαστής αλλο ειναι εργοδηγός και αλλο κατασκευαστης.Η ολοκλήρωση ενος εργου γίνεται με την εργασία ολων των ανωτερω ,αλλα αυτό σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει ότι τα ισοπεδώνουμε όλα και μπερδευουμε τους ρόλους.
rock'n'rolla Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2010 Γινεται ολοι να τα ξερουν ολα?
koulosb Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2010 parist43 .... και η χαραξη δρομου ειναι μια πολυ σοβαρη δουλεια η οποια δε μπορει να γινεται απο εναν ηλεκτρολογο.....
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα