parist43 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2010 αυτο ενοουσα-μεγαλύτερη ανεργια =μικρότερη αμοιβη+μεγαλύτερη ελαστικοτητα σε θεματα δικαιωματων
shelby Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2010 Και πάλι κάνεις λάθος για την ίδια δουλειά ένας μηχανολόγος θα πάρει λιγότερα από έναν πολιτικό
parist43 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2010 ναι αλλα γιατί θα το κανει?γιατι υπαρχει μεγαλύτερη ανεργια στον αντιστοιχο κλαδο. Παντως οσον αφορα τις προσλήψεις στον ιδιωτικο τομεα ,το κριτηριο δεν ειναι μονο οι αμοιβες,Υπαρχουν και αλλα που λαμβανονται υποψιν ,οπως η προθυμία ,αλλα και το πολυ σημαντικό για τους εργοδότες ,που δεν εχω δη να αναφερεται πουθεναταν προσλαμβανεται καποιος συνηθως γνωριζει ελαχιστα-και υπάρχει ενας χρονος και ενα κόστος για τον εργοδότη μεχρι να μαθει την δουλεια αυτος που προσλαμβανεται. Αν λοιπον ειναι πολιτικος μηχ και μπορεί να βγαλει πτυχιο στην ιδια κατηγορια,ο κινδυνος να φυγει μολις μαθει την δουλεια ειναι μεγαλος. Ειναι λοιπον το ανωτερω ενα πολυ σημαντικο κριτηριο.(και εδω οι εργοδότες εχουν δικηο γιατι αν μεν απολυσουν καποιον τον αποζημιωνουν ,αν δε φύγει οικοιοθελως αυτος που εμαθε την δουλεια παλι "την πληρώνουν" αυτοι.
shelby Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2010 Σε σχέση με τους πολιτικούς οι μηχανολόγοι δεν έχουν τόσο μεγάλη ανεργία
rock'n'rolla Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2010 Συγνώμη κιόλας αλλά δε κατάλαβα το πνεύμα της συζήτησης... Εχω κάνει διπλώματική πάνω σε χάραξη ελληνικών,ελβετικών και γεμανικών δρόμων.Αυτό τι σημαίνει? Οτι είμαι πιο ειδική ή εντελώς άχρηστη? Ταπεινή μου άποψη οτί όλα είναι βασικά θέμα εμπειρίας και όρεξης.Η γνώση πρέπει να είναι δεδομένη.Αλλά αυτο έχει να κανει και με την ευσυνεισησία του καθενός. Και ο φίλος τοπογράφος που υπογράφει στατικά μπορεί να μας πει ποσά μαθήματα στατ+μπετον+δυναμ έχει παρακολουθήσει?
parist43 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2010 δεν είπαμε οτι οι διπλ πολιτικοί μηχανικοί είναι ασχετοι με την οδοποιία. απλά στην πράξη το μεγαλύτερο ποσοστο των ενασχολουμένων με την οδοποιια (είτε σαν μελετητες είτε σαν αυτά που ανέφερε ο Θεοχάρης ) ειναι ΑΤΜ κατα τα λοιπά δεν υπάρχει καμιά αντιπαράθεση.το θέμα μπήκε απο τον varxo εκ του πονηρού και ειναι στην πραγματικότητα απαράδεκτο ,καθόσον μπήκε οπως θα δείς στο post1 για μενα προσωπικά.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα