Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα,

 

αντιμετοπίζω το ακόλουθω πρόβλημα. Μένω σε μια πολυκατοικία (αδεια όικοδομής 1998). Η πρόσοψη είναι 16,08μ.

Η προσοψη του κτηρίου είναι περίπου 10μ. εκεί υπάρχουν 2 είσοδοι για θέσεις παρκινγκ και η είσοδος για του πεζούς. Επιπλέον, δίπλα από το κτήριο (στα 6μ που υπολοίπονται) ειναι υπέθριος χώρος που οδηγεί σε παρκινγ. Ή είσοδος του παρκινγ είναι 3,7μ.

 

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν είναι οκ βάση της νομοθεσίας. Δεν γνωρίζω πολλά, αλλά από την στιγμή που έχει το οκ της πολεοδομίας, δεν πρέπει να είναι οκ?

Ρωτάω γιατί οι γείτονες διαμαρτύρονται για τις εισόδους.

 

Ευχααριστώ για τον χρόνο σας.

Δημοσιεύτηκε

αν η κατασκευή έχει γίνει βάση αδείας και οι θέσεις στάθμευσης και οι είσοδοί τους όπως φαινονται στο σχέδιο τότε όλα είναι νόμιμα και σωστά, οπότε δες πρώτα τα σχέδια της πολυκατοικίας όπου κατοικείς

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα,

 

ευχαριστώ για την απάντηση.

Το σχέδιο που βλέπω είναι η κάτοψη ισογείου, και οχι η πρόσοψη.

Υπάρχει κάποιο σχέδιο με την πρόσοψη που μπορώ να δω?

 

 

ευχαριστώ και πάλι

Δημοσιεύτηκε

Οι είσοδοι-έξοδοι των χώρων στάθμευσης αποτυπώνονται στην Κάτοψη Ισογείου.

Δημοσιεύτηκε

η νομοθεσία προβλέπει

εισοδος+εξοδος < 1/2 όψης

και το λιγότερο 6μ

αν τα υπερβαίνεται υπάρχει θέμα

είναι δυνατόν με έγκριση της ΕΠΑΕ να αυξηθούν τα μέτρα

 

αν θες τη γνώμη μου οι γείτονες δικαίως διαμαρτύρονται

κανονικά θα είχατε 16/2=8 μ για στάθμευση

ενώ εσείς έχετε 3+3+3,6? και όπως το καταλαβαίνω μπρος από το οικόπεδό σας δεν μπορεί να σταθμέυσει ούτε 1 αυτοκίνητο

Δημοσιεύτηκε

Αγαπητή myri,

 

οι είσοδοι έχουν μέγεθος 2.25+2.4+3.6= 8.25

16.08/2= 8.04 στην ουσία είναι 0.20εκατοστά παραπάνω.

 

Εκτος από αυτό υπάρχει θέση για ένα αυτοκίνητο ανάμεσα στις 2 πόρτες.

 

Όμως η πολεοδομία έχει δώσει την έγκριση για το σχέδιο.

 

Ξέρετε πως μπορώ να επικοινωνήσω με την επαε?

Δημοσιεύτηκε

σημειώνω: προφανώς όταν έχεις [θέση στάθμευσης]+κολώνα+[θέση στάθμευσης] το μετράς όλο , δεν αφαιρείς την κολώνα

--------

ωραία αφού χωρά έστω και 1 αμάξι δε χάθηκε ο κόσμος για τα 20 εκ

αλλά αν παρκάρουν στην εν λόγω θέση και εμποδίζουν την είσοδο έξοδο στα γκαραζ

ούτε εσύ θα μπορείς να γκρινιάζεις

--------

θα δεις τα σχέδια των όψεων αν είναι σφραγισμένα από την ΕΠΑΕ

αλλά πιστεύω πως τα επιπλέον 20εκ μπορεί να έγιναν και πάνω στην κατασκευή

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα Μύρι,

 

Και ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου.

Οι πρόσοψη είναι Κολώνα παρκινγ, κολώνα και κύρια είσοδος με σκαλάκια, κολώνα και παρκινγκ, τοιχοσ (όπου χωράει να μπει ένα αυτοκίνητο απ΄έξω να παρκάρει) και η παρκινγκ. Άρα δεν μετάμε συνεχόμενα, σωστά?

 

Δεν γκρινιάζω γιατί παρκάρουν στην θέση που υπάρχει εκεί, γκρινιάζω γιατί παρκάρουν ακριβώς μπροστά στο parking. Μάλιστα έχω πάει ήδη 2 φορές στην εν' λόγο κυρία και τις έχω αφήσει και παραπάνω από 5 χαρτάκια στο αυτοκίνητο. Όμως την προηγούμενη εβδομάδα, αφού κόρναρα για πόση ώρα, ήρθε η κυριά, και μου είπε πως θα καλέσει την πολαιοδομία γιατι δεν επιτρέπεται να υπάρχουν 3 γκαραζόπορτες.

 

Έχω το σχέδιο του μηχανικού που λέει πως εγκρίνεται (με σφραγίδα και υπογραφή), αλλά θέλω να ξέρω τι μπορεί να γίνει.

Η μεγάλη είσοδος οδηγεί σε 3 στεγασμένα parking.

 

Ευχαριστώ και πάλι

Δημοσιεύτηκε

Εάν θυμάμαι καλά...

Η Υπηρεσία μπορεί να εγκρίνει παραπάνω εισόδους/εξόδους από το επιτρεπόμενο, υπό προυποθέσεις...

Δηλαδή, ΠΧ αν με μια εισ/εξ παρκάρουν 2 αυτοκίνητα αλλά αν γίνουν 2 είσοδοι παρκάρουν 8 τότε μπορεί να εγκρίνει μαι και είναι προς το συμφέρον του συνόλου (...)

Δημοσιεύτηκε
Όμως την προηγούμενη εβδομάδα, αφού κόρναρα για πόση ώρα, ήρθε η κυριά, και μου είπε πως θα καλέσει την πολαιοδομία γιατι δεν επιτρέπεται να υπάρχουν 3 γκαραζόπορτες.

η κυρία κάνει λάθος δεν υπάρχει πλέον περιορισμος στον αριθμό των εισόδων εξόδων

σε τέτοιες κυρίες απαντάς πως προς το παρόν θα φωνάξεις την αστυνομία

 

http://www.michanikos.gr/downloads.php?do=file&id=1003

ΠΔ/3-8-87. (ΦΕΚ-749/Δ/10-8-87).

"3. Σε κάθε κτίριο που προβλέπεται χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων η πρόσβαση σ' αυτόν πρέπει να επιτυγχάνεται με είσοδο - έξοδο πλάτους τουλάχιστον 2,25 μ.

 

Το άθροισμα των ανοιγμάτων εισόδων εξόδων των χώρων στάθμευσης σε κάθε πρόσωπο του οικοπέδου, δεν μπορεί να υπερβαίνει το ήμισυ του μήκους του προσώπου, το οποίο πάντως δύναται να φθάνει τα 6 μέτρα εάν το προκύπτον άθροισμα είναι μικρότερο από τον αριθμό αυτόν. Κατ' εξαίρεση και ύστερα από έγκριση της αρμόδιας Επιτροπής Πολεοδομικού και Αρχιτεκτονικού Ελέγχου (ΕΠΑΕ), το ανωτέρω άθροισμα μπορεί να είναι μεγαλύτερο, όταν τούτο επιβάλλεται για λόγους κτιριοδομικής διαμόρφωσης του κτιρίου ή κυκλοφοριακούς λόγους".

 

(Σ.Σ Η παρ.3 τίθεται ως αντικατεστάθη με την παρ.2

Αρθ-10 του ΠΔ-111/04 ΦΕΚ-76/Α/5-3-04)

 

(ΠΡΟΣΟΧΗ δεν Ισχύει είναι η αρχική παρ.3.

 

3.Σε κάθε κτίριο που προβλέπεται χώρος στάθμευσης αυτ/των η πρόσβαση σ' αυτόν πρέπει να επιτυγχάνεται με μία μόνο καθορισμένη είσοδο και μία μόνο ξεχωριστή καθορισμένη έξοδο ή με μία μόνο κοινή είσοδο - έξοδο πλάτους τουλάχιστον 2,25 μ. Κατ' εξαίρεση επιτρέπεται η ύπαρξη περισσότερων εισόδων - εξόδων εάν αυτό, κατά την κρίση της πολεοδομικής υπηρεσίας, επιβάλλεται για λόγους κτιριοδομικής διαμόρφωσης του κτιρίου ή κυκλοφοριακούς λόγους.)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.