Skeptikos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2010 Ο ΕΟΤ από ότι ρώτησα δε θέτει κάποιον επιπλέον περιορισμό για τουριστικές κατοικίες. Στο ΦΕΚ-580/Δ/27-7-99 με μία ματιά δεν έχω βρεί κάτι. Το 35% κάπου το έχω ακούσει κι εγώ, αλλά ψάχνω για κάτι πιο συγκεκριμένο.
gmas Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2010 Γεια σας!Θα ήθελα αν μπορεί κάποιος συνάδελφος να δώσει καμιά ιδέα - συμβουλή σε μια δύσκολη περίπτωση που μου προέκυψε.Σας περιγράφω το θέμα: Έβγαλα μια άδεια για ένα διώροφο κτίριο με υπόγειο σε οικόπεδο εντός σχεδίου.Η άδεια βγήκε τον Φεβρουάριο '10 οπότε ίσχυε ο νόμος του Σουφλιά να προεξέχει το υπόγειο κατά 80 εκ. από το έδαφος.Ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε την οικοδομή και αφού ε'ιχαμε ρίξει τα μπετά των τοιχείων υπογείου βγήκε ο νόμος που επανέφερε το υπόγειο στο 1.50μ. από το έδαφος. Οπότε είπαμε με τον ιδιοκτήτη να κάνουμε αναθεώρηση της αδείας αφού δεν είχαμε ρίξει ακόμα την πλάκα οροφής υπογείου ώστε να κερδίσει τα 70εκ. ύψος. Το οικόπεδο έχει περίπου 6,5% κλίση προς τα πίσω.Κάνοντας την τομή είδα ότι παίρνοντας υψόμετρο από την ερυθρά του δρόμου είχα μπροστά επιχωμάτωση 80εκ. και πίσω 137εκ. Οπότε λέω δεν χρειαζόταν να περάσει και ΕΠΑΕ. Καταθέσαμε λοιπόν φάκελλο αναθεώρησης. Ρωτώντας τον υπάλληλο που είχε χρωθεί το φάκελλο αν μπορούσαμε να προχωρήσουμε τις εργασίες πριν σφραγιστεί η αναθεώρηση μας λέει ναι προχωρήστε αφού έχετε άδεια.Δυστυχώς λόγω ατυχιών (μετάθεση υπαλλήλου - μεταχρέωση φακέλλου κλπ) καθυστέρησε να θεωρηθεί η άδεια και ένας γείτονας κάνει καταγγελία ότι έχουμε υπερβεί τα ύψη κλπ. Ζητάμε από το τοπογραφικό τμήμα να έρθει για αυτοψία και να δώσει υψόμετρα κλπ. Ήρθαν οι άνθρωποι, πήραν υψόμετρα και όντως δεν είχαμε υπερβεί το ύψος σε σχέση με την ερυθρά αλλά και το φυσικό έδαφος κλίσεις κλπ ήταν όπως τα είχαμε στα σχέδια. Οπότε πάμε με τη βεβαίωση από το τοπογραφικό τμήμα για σφράγισμα των σχεδίων και μας λέει ο υπάλληλος ότι αν και δεν χρειαζόταν ΕΠΑΕ γιατί η μέγιστη διαμόρφωση ήταν 1,37μ. καλό ήταν να πάμε για να έχουμε μια ακόμα κάλυψη σε περίπτωση που επανερχόταν ο γείτονας.Μάλιστα ήταν σίγουρος ότι θα περάσει στην ΕΠΑΕ.Πάμε λοιπόν ΕΠΑΕ και χωρίς πολλά πολλά μας το κόβουν και μας λένε αν θέλετε πηγαίνετε σε δευτεροβάθμια.... Δεν είναι παράλογο;να έχεις ένα κτίριο νόμιμο και με υψόμετρα από τους τοπογράφους της πολεοδομίας και να μην μπορείς να το φτιαξεις;(όταν έγινε η καταγγελία έιχαμε ρίξει μέχρι την πλάκα οροφής ισογείου)
chrisven Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2010 παράλογο είναι το κράτος με τους νόμους του τους αλλάζουν όποτε γουστάρουν χωρίς να σκέφτονται τι επίπτωση έχουν στην αγορά.
ilias Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2010 Και το μήνυμα είναι ότι όσο λιγότερο μπλεκόμαστε μ΄αυτούς τόσο καλύτερα!
cv98019 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2010 Μιας και βλέπω ότι δεν αναφέρεται πουθενά σε όλο το θρεντ: Τα οικόπεδα με μεγάλη κλίση θέλουν προσοχή κατά τη διάρκεια των εκσκαφών αλλά και μετά...για την αποφυγή κατολισθήσεων. Όταν κατασκευάζουμε ένα πρανές με απότομη κλίση και στέκεται...δεν σημαίνει ότι θα συνεχίσει να στέκεται και μετά από ένα χρόνο ας πούμε... Το παραπάνω μπορεί να ακούγεται αυτονόητο αλλά επειδή έχω ασχοληθεί πολλές φορές εκ των υστέρων...καλό είναι να το εξετάζουμε...
nicky* Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2010 καλησπέρα συνάδελφοι, σας παρακαλώ μήπως μπορεί καποιος να μου διευκρινίσει, η προσβαση σε υπόγειο γκαραζ, στο σημείο της γκαραζόπορτας, πρεπει να πραγματοποιείται με διαμορφωμένο έδαφος μέγιστης απόκλισης από το φυσικό στο 1.50 μέτρο? ή αυτή η απόκλιση ισχύει μόνο όταν διαμορφώνω τον περιβάλλοντα χώρο? αυτός ο περιορισμός δηλαδή αναφέρεται και στη ράμπα του γκαράζ? (δικαιολογίστε τη σύγχισή μου, είμαι καινούργια μηχανικός και η πρώτη μου άδεια έτυχε να είναι σε αρκετά επικλινές οικόπεδο) ευχαριστώ εκ των προτέρων
georg coco Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2010 nicky* Όχι στο σημείο αυτό δεν ισχύει το -1,50μ. Αλλιώς δεν θα μπαίναμε! (Και η μέγιστη επιτρεπόμενη κλίση ράμπας είναι 25%)
nicky* Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2010 οποτε λογικα εκει αρκει μονο να σεβαστω την κλιση της ραμπας. μπορω αραγε να διαμορφωσω μερικως το εδαφος γυρω απο τη ραμπα για τον ελιγμο του αυτοκινητου υπερβαινοντας παλι το 1.50? μπαινω με γωνια 90ο οποτε χρειαζομαι εκταση βγαινοντας για να εξασφαλισω τα 4.50 μετρα για οπισθεν και στροφη. εκει εχω προβλημα?
georg coco Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2010 nicky* Σ΄ αυτό τώρα μπορεί να έχεις πρόβλημα ανάλογα με τον εκάστοτε ελεγκτή ο οποίος μπορεί να σε παραπέμψει στην ΕΠΑΕ... Αν έβαζες ένα σκιτσάκι ίσως κάποιος άλλος να σου έγραφε κάποια εμπειρία του...
nicky* Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2010 ευχαριστω πολυ για την ανταποκριση
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα