Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Στη δημοπράτηση έξι έργων στρατηγικής σημασίας, συνολικού προϋπολογισμού €3,3 δισ. προχωρά άμεσα η ΕΡΓΟΣΕ.
     
    Τα έργα αφορούν στην αναβάθμιση της διασυνοριακής διασύνδεσης της Ελλάδας με τη νοτιοανατολική Ευρώπη και στη σύνδεση των κύριων λιμανιών με το σιδηροδρομικό δίκτυο και η επιλογή του αναδόχου θα γίνει μέσω του Ανταγωνιστικού Διαλόγου.
     
    Συγκεκριμένα πρόκειται άμεσα να ξεκινήσουν τα έργα που αφορούν την διασύνδεση του νέου λιμανιού της Πάτρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο η η σύνδεση του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» με τα λιμάνια του Λαυρίου και της Ραφήνας η σύνδεση του 6ου προβλήτα του Λιμένα Θεσσαλονίκης με τον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα Θεσσαλονίκης και η ανάπτυξη του προαστιακού Δυτικής Θεσσαλονίκης, η σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με το Ορμένιο, η σύνδεση της Καβάλας με τη Θεσσαλονίκη και τους Τοξότες μέσω νέας νότιας χάραξης.
     
    Με δεδομένο ότι πρόκειται για μεγάλα και πολύπλοκα έργα, ο Ανταγωνιστικός Διάλογος αποτελεί τη βέλτιστη διαγωνιστική διαδικασία και το πλέον κατάλληλο εργαλείο δημοπράτησης που παρέχεται από τη νομοθεσία δημοσίων συμβάσεων.
    Η ΕΡΓΟΣΕ έχει ολοκληρώσει τη διενέργεια διαγωνισμού για ανάθεση Τεχνικού Συμβούλου ο οποίος θα την υποστηρίξει σε όλες τις απαραίτητες προπαρασκευαστικές εργασίες ώστε εντός του γ’ τριμήνου του τρέχοντος έτους να θέσει σε εφαρμογή την πρώτη φάση του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, που προβλέπει την προεπιλογή των συμμετεχόντων οικονομικών φορέων. 


    Πηγή: http://ered.gr/el/content/Exi_megala_limania_tis_choras_sundeontai_me_to_sidirodromiko_diktuo/#.YNxEw-j7SUk



    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Didonis

    Δημοσιεύτηκε

    8 ώρες πριν, Engineer said:

    .... θα γίνει μέσω του Ανταγωνιστικού Διαλόγου....

     

    Να κάτι τέτοιες φράσεις που αναπτύσσουν το «αφήγημα» είναι που με εξιτάρουν και λες πόσο σοφοί είναι….

    Τώρα γιατί στην τόση σοφία τους βάζουν τα άνω λιμάνια σύνδεση με σιδηρόδρομο και δεν βάζουν και

    • Ηγουμενίτσα
    • Καλαμάτα

    Είναι που χάνω την μπάλα στο «αφήγημα».

    Ειδικά όταν

    Η μεν Ηγουμενίτσα (χωροταξικά) είναι το πιο κοντινό λιμάνι που βλέπει άμεσα ορίζοντα όλη την Ευρώπη και την Ιταλία

    Και η μεν Καλαμάτα (πάλι χωροταξικά) είναι το πιο κοντινό λιμάνι που βλέπει άμεσα ολόκληρη Ήπειρο…. Την Αφρική.

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Γιατί Πειραιά παίζουν οι Κινέζοι , Θεσσαλονίκη οι Ρώσοι και Καβάλα - Αλεξανδρούπολη οι Αμερικάνοι .

    Στην Καλαμάτα , μόνο αν κάναμε εξαγωγή γουρουνοπούλες στην Αφρική , αλλά εκεί το χοιρινό το αποφεύγουν...

    Η Ηγουμενίτσα θέλει 30 χρόνια για να συνδεθεί με την Καλαμπάκα . 

    Didonis

    Δημοσιεύτηκε

    3 λεπτά πριν, BAS said:

    Γιατί ...

    δηλαδή καλά κάνουν?

    η άποψη σου φυσικά με ενδιαφέρει

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Δεν είναι θέμα αν κάνουν καλά . Κάνουν έργα εκεί που έχουν εμπορικό αντικείμενο και παίζει και ο ανταγωνισμός των μεγάλων . 

    Εχεις διαβάσει και τις διάφορες ανακοινώσεις τους , όταν δεν παίρνουν αυτό που θέλουν ή όταν παίρνουν κάτι οι άλλοι .

    Ο σιδηρόδρομος έχει σημασία περισσότερο για τις εμπορικές μεταφορές , αλλά και τις στρατιωτικές . Ετσι Καβάλα-Αλεξανδρούπολη έχουν ενδιαφέρον για το νάτο , οι Ρώσοι θέλουν να έχουν ένα λιμάνι στην Μεσόγειο και μία επαφή με Σκόπια και κυρίως Σερβία , ενώ τον Πειραιά τον έχουν οι Κινέζοι .

    Το εμπορικό ενδιαφέρον είναι κυρίως για τις χώρες του Βίζεγκραντ , όπου έχουν κεντρικές αποθήκες διανομής και έτσι γλυτώνουν τις μεταφορές μέσω Ρόττερνταμ  . Ακόμα από τα λιμάνια μας με το τρένο εύκολα μπαίνουν τα φορτία και στον Δούναβη .

    Αντίθετα Ηγουμενίτσα και Πάτρα δεν έχουν τόσο εύκολο ρόλο , αφού θα έπαιρναν φορτία από Ευρώπη για Ασία , αλλά μπορεί αυτά να πάνε και από αλλού , αλλά και τα πλοία αντί να φύγουν από τα ηπειρωτικά λιμάνια της Ιταλίας και της  Γαλλίας για Ελλάδα , μπορούν γρήγορα να πάνε ανατολικότερα .

    Για την Καλαμάτα πραγματικά δεν βλέπω κανένα ρόλο , πέραν του τουριστικού . Εδώ δεν έχει ρόλο και ο Βόλος που έχει και χώρο για εμπορευματικό λιμάνι και τρένο κανονικού εύρους .

    Επιβατικές μεταφορές στα Βαλκάνια αυτή την περίοδο είναι πολύ υποβαθμισμένες , κυρίως γιατί η Σερβία μετά τις καταστροφές που έπαθε από τους βομβαρδισμούς του 90 , τώρα Κινέζοι κυρίως και Ρώσοι - Ευρωπαίοι δευτερευόντως , φτιάχνουν την γραμμή Βουδαπέστη μέχρι τα σύνορα μας .

    Σε 5-10 χρόνια , ένα νυχτερινό τρένο Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Βουδαπέστη με αναχώρηση από Αθήνα στις 19.00 , Θεσσαλονίκη στις 23.00 , Σκόπια 00.30 , Βελιγράδι 06.00 και Βουδαπέστη 09.30 (τοπικές ώρες) θα ήταν ωραίο . 

    Και για τους νέους , αλλά ίσως και για τους συνταξιούχους...😇



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.