Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Δεν πέρασε μια ημέρα από την άρση του τελεσίγραφου που είχε δώσει η Elodorado και η κυβέρνηση δέχεται νέο πλήγμα, αυτή την φορά από το Κατάρ, μια από τις ισχυρότερες χώρες στον τομέα των επενδύσεων.

     

    Ο λόγος για την Al Rayyan του Κατάρ η οποία με ανακοίνωσή της αναφέρει ότι «Τα σχέδια για την Ελλάδα ναυάγησαν, με το ζόρι δεν γίνονται επενδύσεις».«Το κράτος του Κατάρ, όπως και κάθε κράτος, κατά καιρούς συμβαίνει να αντιμετωπίζει κάποια πολιτικά ζητήματα, αλλά στην περίπτωση των επενδύσεων δεν έχει αντιμετωπίσει δυσκολίες, πόσο μάλλον δυσφήμιση, παρά μόνο στην Ελλάδα» επισημαίνεται στην ανακοίνωση των Καταριανών.

     

    Αφορμή για την ανακοίνωση της εταιρείας, η οποία έχει, θέσει σε αναστολή, εδώ και καιρό, τα επενδυτικά σχέδιά της, υπήρξε η στοχοποίηση του Εμίρη του Κατάρ μετά τις πρόσφατες πυρκαγιές στη Ζάκυνθο.

     

    Η ανακοίνωση

     

    «Το 2010 δόθηκε προτεραιότητα από το Κράτος του Κατάρ στις επενδύσεις στην Ελλάδα, για το λόγο αυτό και η Al Rayyan, ως όχημα επενδυτικό, έχει συσταθεί στην Ελλάδα και όχι σε άλλη Ευρωπαϊκή χώρα . Η ανάπτυξη ήταν προγραμματισμένη να ξεκινήσει από εδώ και να εξαπλωθεί περαιτέρω στην Ευρώπη. Αυτό για τους γνωστούς λόγους σε όλους μας.. δεν ευδοκιμεί και συνεχώς σκοντάφτει σε εμπόδια.

     

    Το Κράτος του Κατάρ όπως και κάθε κράτος κατά καιρούς συμβαίνει να αντιμετωπίζει κάποια πολιτικά ζητήματα , αλλά στην περίπτωση των Επενδύσεων δεν έχει αντιμετωπίσει δυσκολίες , πόσο μάλλον δυσφήμιση, παρά μόνο στην Ελλάδα. Οι επενδύσεις του Κράτους του Κατάρ τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και σε Ευρωπαϊκό απασχολούν επαγγελματικά χιλιάδες κόσμο. Μερικοί , δεν επιθυμούν να γίνουν επενδύσεις στην Ελλάδα γενικότερα .

     

    Αλλά και ειδικότερα, μιλώντας για τη Ζάκυνθο διάφοροι παράγοντες δήλωναν σε αρκετές περιστάσεις ότι δεν θέλουν επενδυτές , επιθυμούν να αναπτύξουν οι ίδιοι την περιοχή… Ειδικότερα Στη συνέντευξη τύπου στις 13-2-17 ,μετά την ακροαματική διαδικασία στη Ζάκυνθο , με δήλωσή του ο Κ. Δ. Γκούσκος, πρώην Βουλευτή , πολιτικός αλλά και δικηγόρος, πρότεινε να δημιουργήσουν έναν κοινό φορέα μεταξύ της Εκκλησίας και της περιφέρειας για να μπει μπροστά μία νόμιμη και υψηλού επιπέδου επένδυση για την ανάπτυξη της περιοχής . Δυστυχώς, κάθε καλοκαίρι καίγονται χιλιάδες στρέμματα σε πολλά μέρη της Ελλάδος, ακόμα και αυτό το καλοκαίρι σε Ζάκυνθο, Ηράκλειο, Ηλεία και Κεφαλονιά εκδηλώθηκαν πυρκαγιές .

     

    Ο Κ. Γκούσκος, πάλι , μετά τις πυρκαγιές , που σημάδεψαν το νησί της Ζακύνθου στοχοποίησε με τις δηλώσεις του τον Εξοχότατο Εμίρη του Κατάρ για τις φωτιές. Και αυτό διότι αντί να γίνουν έρευνες για τις αιτίες των πυρκαγιών , αρπάζουν την ευκαιρία ενός δυσάρεστου γεγονότος για να χτίσουν την ιστορία που εξυπηρετεί του σκοπούς τους . Παρατηρώντας την Ελληνική πραγματικότητα , και δη μετά τις πρόσφατες εξελίξεις, το πρόβλημα δεν περιορίζετε μόνο στις επενδύσεις του Κατάρ , αλλά σε όλους του επενδυτικούς κλάδους και με άλλους επενδυτές, ξένους και μη.

     

    Μπορεί να θεωρηθεί λοιπόν εμμέσως πλην σαφώς ότι η στάση της Ελλάδος προς τους επενδυτές είναι αρνητική. Ο πρωταρχικό σκοπός της εταιρίας Al Rayyan στην Ελλάδα είναι να γίνουν πραγματικές επενδύσεις - ανάπτυξη και όχι εκμετάλλευση . Ο σκοπός αυτός πάντως δεν φαίνετε υλοποιήσιμος μέχρι σήμερα , παρά το γεγονός ότι το Κατάρ ήρθε στην Ελλάδα μετά από πολιτικές συμφωνίες. Σε όλη αυτή την πορεία , γεμάτη αντιξοότητες και δυσχέρειες δοθήκαν ευκαιρίες , ακούστηκαν λόγια ,παρηγορητικά, για αλλαγή του επενδυτικού τοπίου, από πολιτικούς και μη ∙ αλλά μετά από τόσα χρόνια δεν υπήρξε βελτίωση , ούτε η υπάρχει πλέον ελπίδα ότι θα αλλάξει κάτι.

     

    Παρόλα αυτά η εταιρία θα συνεχίσει να πληρώνει τους φόρους της , τον ΕΝΦΙΑ και τις υποχρεώσεις της στο Ελληνικό Κράτος , δίχως όμως να υλοποιηθούν τα πρωταρχικά της σχέδια για ανάπτυξη. Θεωρητικά το Κατάρ έχει ήδη αποχωρήσει , γίνετε μία απλή συντήρηση και αποπεράτωση των ανοιχτών ζητημάτων. Πλέον έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους, όπως και οι υπόλοιποι επενδυτές, αυτό φαίνεται άλλωστε, αν επένδυαν θα ήταν πολύ διαφορετικό το τοπίο. Τα σχέδια για την Ελλάδα ναυάγησαν , με το ζόρι δεν γίνονται επενδύσεις. Η λογική πορεία για τις επενδύσεις θα ήταν τα τελευταία χρόνια να γίνονται συναντήσεις με μηχανικούς και κατασκευαστές .. η κατάληξη είναι να γίνονται συναντήσεις μόνο με νομικούς συμβούλους και δικηγορικές εταιρείες…».

     

    Πηγή: http://newpost.gr/oikonomia/630567/apoxwrei-to-katar-apo-thn-ellada-ependyseis-me-to-zori-den-ginontai-nayaghsan-ta-sxedia-mas





    dimitris GM

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    stayros

    Δημοσιεύτηκε

    δεν  αφηνεις  να  φυγουν  τα  χρηματα  και  να  πανε σε  γειτονικες  χωρες 

    αυτό  είναι  εγκληματικο  και  τα  τελευταια 10 χρονια  δεν  κινειται  τιποτα 

     

     

    Αυτό. Όλα τα άλλα είναι τούφες κατσαρές.

    Δυστυχώς η τύχη μας είναι στα χέρια δημόσιων υπάλληλων που επειδή πέφτει το μηνιάτικο από τα κορόιδα του ιδιωτικού τομέα νομίζουν ο μήνας έχει 9. Ας συνδέσουν το μισθό τους με οικονομικούς δείκτες μπας και γίνει τίποτα σωστό σε αυτή τη χώρα επιτέλους.

    Largy

    Δημοσιεύτηκε

    Λοοζερ τα υπεραπλοποιείς όλα στα ποστς σου και μόνο γκρινιάζεις. "Δεν αφήνεις τα λεφτά να φύγουν..". Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα αν ο άλλος πήγε μεσα στο δάσος να κάνει ξενοδοχεία όσα φαστ τρακ και να βγούνε. Εκτός αν το κάνουμε χούντα και με ΦΕΚ ανοίγει ο καθένας ό,τι θέλει όπου θέλει για να χει λεφτά το κοσμάκι...! Σε ένα κράτος δικαίου και δημοκρατικού, υπάρχουν θεσμοί, δικαστήρια και και...

    Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα. Θεσμοί, δικαστήρια και και... Τα και είναι πολλά... Δεκάδες υπηρεσίες, πολύ χαρτούρα, ατελείωτη και ακωδικοποίητη νομοθεσία λαβύρινθος, γρηγορόσημα, πολιτικοσυνδικαλιστικά παιχνίδια και και και... 

    loser

    Δημοσιεύτηκε

     για  να  εχει  το  κοσμακι  λεφτα ....

     

     

    οσο  για  τα  δαση και  τις  παραλιες  που  πρεπει  να  σεβεται  το   κρατος 

     πηγαινε  μια  βολτα  εντος ελλαδος  να  δεις  πως  εχουν  καταπατησει 

    οι  θεσμικοι  βαρονοι τα  δαση  και  τις  παραλιες  .

    επομένως  μην  μιλας  για  κρατος  διοτι  είναι  ανυπαρκτο 

    απλως  εμφανίζεται  όταν  είναι  να  βαζει  εμποδια στις  επιχειρήσεις

    και   εξαφανίζετε όταν  γινονται  καταπατησεις  από  τους  θεσμικούς

    τυχαιο ;;;;

    οσο  για  το  κοσμακι   , δεν θα  ηθελες  1,5  εκατ  να  μεταναστευσουν  και  να  μεινεις 

    εσυ  να  πληρωνεις  τους  τοκους και τα  δανεια  του ελληνικου κρατους

    με  μια  αυξηση  κατά  30 %  στην  φορολογια  , και  μειωση  μισθων  δημοσιου  θα  ηθελες ;;;

    Panos_

    Δημοσιεύτηκε

    Ο πολιτισμός πάει παράλληλα με την οικονομία. 

     

    Αν ανατρέξει κανείς στην ιστορία σε όλες τις περιπτώσεις αναδείχθηκαν πολιτισμοί σε συνθήκες οικονομικής ευμάρειας.

     

    Ομοίως ισχύει και για την προστασία του περιβάλλοντος (φυσικού και μη) αλλά και την αξιοποίηση/ ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου. 

     

    Μόνο οι οικονομικά εύρωστες χώρες μπορούν να προστατεύουν και να αναδεικνύουν το πολιτιστικό και το φυσικό περιβάλλον.

     

    Επομένως, χωρίς οικονομική ανάπτυξη πάπαλα.
    AMHxaNos

    Δημοσιεύτηκε

    Επίσης, κι ένα ωραίο...  https://www.thepressproject.gr/article/117405/Fakelos-Fraport-Apaitiseis-74-ekat-apo-to-Dimosio

    αν και του αξίζει αυτοτελές θέμα. Μήπως υπάρχει κανένας, που μπορεί να δώσει και καμιά πληροφορία παραπάνω;

    πράγματι ωραίο.

    Μέσα σε 294 ή 997 σελίδες χωράνε πολλά ψιλά γράμματα και εξαιρέσεις.

    Ας ελπίσουμε ότι οι σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ θα έχουν προετοιμάσει άμυνα για κάμποσες από τις αξιώσεις της Fraport.

    Εδώ το είχαμε συζητήσει παλιά.

    Το κακό δεν θα είναι αν φύγει και η Fraport αλλά αν θα μείνει αυτός που βάζει τέτοιους όρους σε συμβάσεις.

     

    elektra

    Δημοσιεύτηκε

    Αφού αρχικά συμφωνήσω απόλυτα με imhotep και Didonis, καθώς και με τον avgoust που μας θύμισε τις περίεργες πτυχές της υπόθεσης, εγώ θυμήθηκα την παλιά καλή ελληνική ταινία

    "ΦΩΣ... ΝΕΡΟ... ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΜΕ ΔΟΣΕΙΣ"
    Σύνοψη της υπόθεσης:
    Ο Μανώλης (Κώστας Χατζηχρήστος), ένας καλοπροαίρετος επαρχιώτης, και ο αγαθός Αρμένης Κρικόρ (Σωτήρης Μουστάκας) εμπλέκονται στην κομπίνα του Σωτήρη (Ζαννίνο), ενός απατεώνα συγχωριανού του Μανώλη. Η επιχείρηση, στην οποία είναι και οι τρεις συνεταίροι, υποτίθεται ότι πουλάει οικόπεδα σε εκλεκτά σημεία. Όταν αποδεικνύεται ότι τα «φιλέτα» είναι στην πραγματικότητα βράχια και αγριότοποι, οι δύο απατημένοι συνεταίροι ιδρύουν μαζί με τα θύματα-αγοραστές το «Σωματείο των Σωτηρόπληκτων».
     
     
    Αποδεικνύεται διαχρονικό το "έγκλημα". Όχι μόνο την περίοδο των μνημονιών, αλλά πολύ πριν γεννηθούμε. Το ερώτημα είναι θέλουμε να αλλάξει κάτι, ή μένουμε στα παλιά που μας έφεραν εδώ και θα μας πάνε σίγουρα κατά διαόλου;
     
    Επίσης έχω βαρεθεί να ακούω επιχειρήματα που χρησιμοποιούν οι νυν κυβερνώντες σε σχέση με τους προηγούμενους. Του στυλ κι "εσείς αυτό κάνατε"! Μα άμα άρεσε το προηγούμενο εσύ ακόμα στο 3% θα ήσουν!
     
    Πρώτα φτιάχνεις κράτος (που δε θέλει παρά μόνο μια μικρή μειοψηφία, γιατί οι υπόλοιποι θέλουν να ισχύουν οι νόμοι για τους άλλους κι όχι γι αυτούς).
    Μετά βάζεις στόχο (τι είδους επενδύσεις θέλω, τι θα δώσω - θυσιάσω και τι θα πάρω, που θα οδηγηθώ μακροπρόθεσμα)
    Και τέλος ανοίγεις τις πόρτες για τις επενδύσεις με κανόνες που τους τηρείς. Διαχρονικά.
    Αυτό θα πει κράτος.
     
    Εμείς έχουμε σαλτιμπάγκους πολιτικούς και σαλτιμπάγκους ειδήμονες, που τάζουν λαγούς με πετραχήλια στον οποιονδήποτε ρίξει ένα βλέφαρο. Αναμενόμενο οι επενδυτές να είναι αντίστοιχοι και οι επενδύσεις...
     
    dimitris GM

    Δημοσιεύτηκε

    εάν υπαρχει ο ορος με αυτο το περιεχομενο,

    δλδ οι απαιτησεις θα στοιχειοθετουνται με βαση την απλη εμφανιση τιμολογιων

     

    [χωρις προηγουμενη ειδοποιηση του Δημοσιου]

     

    και εάν και εφοσον δεν εγινε ενα αναλυτικο  πρωτοκολλο παραδοσης και παραλαβης,

    τοτε, προφανως, αυτοι που υπεγραψαν  δεν ηξεραν [αλλως ηξεραν]   πολυ καλα τι υπεγραφαν

     

    Συγκεκριμένα, οι απαιτήσεις της Fraport βασίζονται στη ρήτρα 6.4.3 της Σύμβασης Παραχώρησης, που ψηφίστηκε, παρά τις αντιδράσεις φορέων που την χαρακτήριζαν αποικιοκρατική, από το ελληνικό Κοινοβούλιο τον Μάιο του 2016 (ν.4389). Το συγκεκριμένο άρθρο, προβλέπει ότι εάν η εταιρεία παρουσιάσει έξοδα άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ (προσκομίζοντας τιμολόγια) για «ζημιές που θα προκύψουν σε οποιοδήποτε από τα μεταβιβασθέντα στοιχεία», τότε το Δημόσιο θα αποζημιώσει τον παραχωρησιούχο για το κόστος της αποκατάστασης. Πηγές του TPP σημειώνουν εδώ και μήνες ότι αυτό δίνει την ευκαιρία στην εταιρεία να εμφανίσει ζημιές, ή να ανεβάσει το κόστος της επισκευής ή αντικατάστασης περιουσιακών στοιχείων των αεροδρομίων, επιβαρύνοντας έτσι τα δημόσια οικονομικά. Σημειώνεται επίσης, ότι τα έσοδα από τις ιδιωτικοποιήσεις πηγαίνουν στον ειδικό λογαριασμό του ΤΑΙΠΕΔ κι από εκεί κατευθείαν στην «εξυπηρέτηση» του δημοσίου χρέους της χώρας. Τα έξοδα, βγαίνουν από τα κρατικά ταμεία...

    Γιάννης

    Δημοσιεύτηκε

    Το θέμα ως "είδηση" θεωρείται ότι έχει εξαντηθεί. Όποιος θέλει ανοίγει άλλο θέμα στην αντίστοιχη κατηγορία.




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.