Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Η μονάδα μελετών και κατασκευών του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ) σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ηπείρου εκτέλεσε εργασίες τοποθέτησης μεταλλικής γέφυρας τύπου Bailey στον ποταμό Άραχθο, επί της επαρχιακής οδού Μικρής Γότιστας – Ανατολής Ιωαννίνων του Δήμου Μετσόβου.

    Όπως ανακοινώθηκε σήμερα από το ΓΕΕΘΑ, η τοποθέτηση εντάσεται στο πλαίσιο αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών και της συνδρομής των Ενόπλων Δυνάμεων στον πληθυσμό ακριτικών περιοχών.

    Η υπό κατασκευή γέφυρα Bailey θα έχει μήκος πενήντα μέτρα, ενώ για την έδρασή της κατασκευάζεται πρόβολος μήκους τριάντα μέτρων με το συνολικό μήκος της κατασκευής να ανέρχεται σε ογδόντα μέτρα και το βάρος της να υπερβαίνει τους ογδόντα τόνους.

     
    211223105251_25092478.jpg
    Φωτο: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    Η τοποθέτηση της γέφυρας, προστίθεται στην ανακοίνωση, αποσκοπεί στην αποκατάσταση της κυκλοφορίας, η οποία είχε διακοπεί μετά από έντονη βροχόπτωση που προκάλεσε την κατάρρευση της προϋπάρχουσας.

    Οι εργασίες οι οποίες πραγματοποιούνται από προσωπικό του 8ου λόχου μηχανικού, διεξάγονται υπό ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες λόγω χαμηλών θερμοκρασιών, έντονων καιρικών φαινομένων και συνεχούς ροής μεγάλων ποσοτήτων νερού, ενώ επιλύθηκαν σε ελάχιστο χρόνο σημαντικές τεχνικές δυσκολίες που αφορούσαν στην έδραση της γέφυρας σε σχέση με τον περιβάλλοντα χώρο.

    gefira-geetha-5.jpg

    gefira-geetha-3.jpg

    gefira-geetha-2.jpg

    gefira-geetha-4.jpg

    gefira-geetha-6.jpg


    Πηγή: https://www.mononews.gr/society/geetha-ergasies-topothetisis-gefiras-bailey-ston-potamo-arachtho


    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    karanus

    Δημοσιεύτηκε

    Χρόνια πολλά σε όλους!!

    Καταλαβαίνει κάποιος τι εννοεί με τον πρόβολο που γράφει;

    .....ενώ για την έδρασή της κατασκευάζεται πρόβολος μήκους τριάντα μέτρων με το συνολικό μήκος της κατασκευής να ανέρχεται σε ογδόντα μέτρα........

     

    kan62

    Δημοσιεύτηκε

    Η κατασκευή των γεφυρών αυτών είναι με τυποποιημένα στοιχεία κατασκευής.

    Για την τοποθέτησή της η γέφυρα προκατασκευάζεται στη μια μεριά και μετά για την τοποθέτησή της προωθείται, σε πρόβολο, μέχρι να πατήσει στην απέναντι όχθη. Για την προώθηση αυτή χρειάζεται ένα αντίβαρο και επίσης στοιχείο ανάρτησης του άκρου που προωθείται στην απέναντι όχθη.

    Για το λόγο αυτό κατασκευάζεται στη συνέχεια του μήκους, της κατασκευής που τελικά θα τοποθετηθεί, ένα επιπλέον τμήμα, αυτό των 30μ που αναφέρεται, το οποίο όταν πατήσει η γέφυρα στην απέναντι όχθη διαλύεται και απομακρύνεται για να επαναχρησιμοποιηθεί.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.