Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Στην δημοσιότητα σας δίνει σήμερα το ypodomes.com τους νέους ενημερωμένους χάρτες για το Μετρό της Αθήνας. Πρόκειται για 4 χάρτες, ένα για κάθε γραμμή με λεπτομέρειες, συνδέσεις με άλλες γραμμές ή άλλα μέσα και χρήσιμες πληροφορίες. Ας δούμε αναλυτικά τους 4 χάρτες:

     

    ΓΡΑΜΜH 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ

    Σε αυτό το χάρτη θα δούμε τους 24 σταθμούς της γραμμής 1 αλλά και τον μελλοντικό σταθμό ΚΑΜΙΝΙΑ. Επίσης επισημαίνεται η υπογειοποίηση της γραμμής στο τμήμα Φάληρο-Πειραιάς. Πατήστε πάνω στο χάρτη για να τον δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος.

     

    metro-grammi_1.jpg

     

     

    ΓΡΑΜΜΗ 2 ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ

    Σε αυτό το χάρτη θα δούμε τους 20 σταθμούς της γραμμής 2 αλλά και τις δύο μελλοντικές επεκτάσεις προς Ίλιον και Γλυφάδα. Υπενθυμίζουμε πως πρόσφατα στην γραμμή 2 εντάχθηκαν οι επεκτάσεις Άγιος Αντώνιος-Ανθούπολη και Άγιος Δημήτριος-Ελληνικό. Πατήστε πάνω στο χάρτη για να τον δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος.

     

    metro_grammi_2.jpg

     

     

    ΓΡΑΜΜΗ 3 ΑΙΓΑΛΕΩ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

    Σε αυτό το χάρτη βλέπουμε τους 20 σταθμούς της γραμμής 3, την υπό παράδοση επέκταση προς ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ, την επέκτασηη μέχρι το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στον Πειραια που είναι υπό κατασκευή και προβλέπεται η ολοκλήρωση της το 2017. Πατήστε πάνω στο χάρτη για να τον δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος.

     

    metro_grammi_3.jpg

     

     

    ΓΡΑΜΜΗ 4 ΠΕΡΙΣΣΟΣ-ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ-ΜΑΡΟΥΣΙ-ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ

    Σε αυτό το χάρτη βλέπουμε την γραμμή 4, χωρισμένη ανά τμήματα. Με έντονο πορτοκαλί το πρώτο τμήμα ΆΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ενώ με διαφορετικούς χρωματισμούς ακολουθούν τα τμήματα ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ-ΜΑΡΟΥΣΙ, ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΠΕΡΙΣΣΟΣ και ΜΑΡΟΥΣΙ-ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ. Δεν περιλαμβάνεται ο κλάδος ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ- ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ καθώς πιθανότατα θα αποτελέσει την νέα 5η γραμμή του Μετρό της πόλης. Πατήστε πάνω στο χάρτη για να τον δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος.

     

    metro_grammi_4.jpg

     

     

    ΔΙΚΤΥΟΙ ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ

     

    Δείτε την απεικόνιση όλων των παραπάνω σε ένα χάρτη. Όλες οι γραμμές, οι διασυνδέσεις με τις άλλες γραμμές και τα άλλα μέσα.

     

    metro_diktyo_2013.jpg

     

    Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/metro/athinas/item/21751-%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BD%CE%AD%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CF%87%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-ypodomescom





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    dimitris GM

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    ναι

    αλλα εδω εμεις  [ δεν ]  εχουμε ολο ευθειες ..και πιο ωραια χρωματα...

     

    AM_Thess_Metro_map_Oct14_gr_LG.jpg

    Edited by dimitris GM
    • Upvote 1
    akius

    Δημοσιεύτηκε

    μου φαίνεται πρέπει να πέσουν τιμωρίες για τα τρολαρίσματα για το μετρό σαλόνικας 8-)

     

    αντι να δωσουν το μετρό και μελλοντικά έσοδα για επεκτάσεις με ΣΔΙΤ καθόμαστε και βλέπουμε τους ίδιους χάρτες 10ετίες....

     

    ας το πάρουμε απόφαση λεφτά κρατικά δεν υπάρχουν.....οι υποδομές  στην ελλάδα αν εξαιρέσουμε τους αυτοκινητόδρομους είναι σε επίπεδα αφρικής....

    με το να περιμένουμε πότε ΘΑ ΒΡΕΞΕΙ λεφτά ας τα κάνουν ιδιώτες...

     

    ας πουν και από την αρχή τόσο το τικετάκι πχ 1 ευρω    και να δώσουν προσφορά οι κατασκευαστές πόσα χρόνια αποπληρωμή με το έργο θέλει ο καθένας....

     

    σε λίγο οι άλλοι θαέχουν  ΜΜΜ με υδρογόνο και ηλεκτρισμό 100%  και εμείς θα έχουμε μείνει με τους καρβουνιάρηδες

    apier

    Δημοσιεύτηκε

    το 1999 είχα την τύχη να είμαι στον τομέα συγκοινωνιολόγων του ΕΜΠ,

    όπου τότε, ακόμα και ως φοιτητές, "συμμετείχαμε" σε όλη την κοσμογονία που γίνονταν,

    αφού οι καθηγητές μας ήταν και οι άμεσα εμπλεκόμενοι σε όλα αυτά τα έργα (μελέτες κλπ)

    Ήμουν επιπλέον τυχερός, γιατί ταυτόχρονα δούλευα σε μία εταιρεία συγκοινωνιακών

    η οποία επίσης εμπλέκονταν και σε αυτά και στα ευρωπαϊκά (ΟΣΕ κλπ)

    και στα οδικά (επεκτάσεις ΑΟ κλπ) και στα συγκοινωνιακά (αναδιοργάνωση ΟΑΣΑ κλπ)

    και σε όλα τελοσπάντων τα σχετικά.

    Ελπίζαμε τότε, και από νεότητα και από βλακεία και από αφέλεια, ότι κάτι θα γίνει.

    16 χρόνια μετά, αναγκαζόμαστε να κοιτάμε πίσω και να κλαίμε.

    Μια ζωή στην Ελλάδα μιλάμε για χαμένες ευκαιρίες, την ώρα που άλλες νέες εξακολουθούν να χάνονται.

    Κάνουμε τις μελέτες κατόπιν εορτής μόνο για να τις κάνουμε,

    και κανείς δεν ασχολείται με την ουσία, αφού βαφτίσαμε ουσία τη μοιρασιά 

    • Upvote 1
    stat

    Δημοσιεύτηκε

    Νέος σταθμός "Κολωνάκι";

    Νομίζω δεν υπήρχε στα αρχικά σχέδια της γραμμής 4.

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Άπιερ, πού μπορούμε να βρούμε μελέτες που να δείχνουν με βάση ποιούς υπολογισμούς χαράχτηκαν οι γραμμές όλων αυτών των μέσων σταθερής τροχιάς?

    apier

    Δημοσιεύτηκε

    Άπιερ, πού μπορούμε να βρούμε μελέτες που να δείχνουν με βάση ποιούς υπολογισμούς χαράχτηκαν οι γραμμές όλων αυτών των μέσων σταθερής τροχιάς?

    ο μπούσουλας ήταν η διάσημη τότε "ΜΑΜ" (μελέτη ανάπτυξης μετρό)

    για το χώρο και το χρόνο της ήταν κάτι. (η πρώτη πραγματική συγκοινωνιακή μελέτη στη χώρα)

    με έρευνες, με μοντέλα, με μετρήσεις κλπ.

    Με τα σημερινά δεδομένα είναι λίγο απλοϊκή. Οι αντίστοιχες του εξωτερικού είναι πολύ πιο "βαθιές" και εκτεταμένες.

    Αλλά δεν ξέρω καθόλου τι έχουν κάνει από τότε.

    Είμαι σίγουρος ότι θα έχουν εξελιχθεί καλά, γιατί όλοι οι εμπλεκόμενοι ήταν σοβαροί άνθρωποι της αγοράς και του Πολυτεχνείου.

    (περιορισμένοι βέβαια από τα διαθέσιμα μέσα και τις πολιτικές)

    Μην περιμένεις ότι η εξέλιξη του έργου ακολούθησε τα αποτελέσματα των ερευνών για τη μελέτη.

    Για παράδειγμα, αν όλα γίνονταν απόλυτα σωστά, ο πρώτος σταθμός θα έπρεπε να είναι το Περιστέρι. Δεν ήταν όμως

    Θα έπρεπε επίσης το τμήμα Δ. Πλακεντίας - Κορωπί (τουλάχιστον) να έχει διαφορετική αντιμετώπιση, άλλη διαχείριση, άλλα χαρακτηριστικά.

    Αλλά εκεί μπλέκει πολύ το πράγμα με ΟΣΕ, Ευρωπαϊκό σύστημα ΕΡΜΗΣ, κλπ κλπ.

    Είναι λίγο περίπλοκο.

    Εν κατακλείδι, google "μελέτη ανάπτυξης μετρό" και ξεκίνα από εκεί.

    μπορείς και να απευθυνθείς στους ίδιους. τότε τουλάχιστον βοηθούσαν με στοιχεία κλπ 

    akius

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Νέος σταθμός "Κολωνάκι";

    Νομίζω δεν υπήρχε στα αρχικά σχέδια της γραμμής 4.

     

     

    υπήρχε απλά οι κολωνακιώτες δεν τον θέλουν στην πλατείας τους....

    όπως δεν ήθελαν οι νεοσμυρνιώτες και οι αγιοπαρασκευιώτες στις αντίστοιχες δικές τους  και τελικά  αναβαθμίστηκαν άσχετα σημεία

    Edited by akius
    apier

    Δημοσιεύτηκε

    καλά ειδικά η ιστορία της Αγίας Παρασκευής ήταν θεότρελη.

    όλη τη φασαρία την έκανε η Εκκλησία και οι πιτσαρίες.

    Νομίζω αυτή πρέπει να είναι η πιο άσχετη χάραξη και χωροθέτηση σταθμού σε όλο το δίκτυο

    (ούτε και του Χαλανδρίου είναι πολύ καλύτερη, αλλά για εκεί έχω ακούσει κάτι περίεργα για ημέτερα real estate κλπ που δεν τα πιστεύω βέβαια)

    st2

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    ρε παιδιά η πορτοκαλι γραμμη που σχεδιαζουν να φτιαξουν τωρα μιση έπρεπε να ειχε γίνει όλη και πρώτη από όλες

    (πανεπιστήμιουπολη , πανεπιστήμιο  και δικαστήρια χωρίς μετρό γίνεται;  το πανεπιστημιο στο κέντρο το έπιασαν με την κόκκινη αλλα η πορτοκαλι θα ηταν πιο λειτουργική)

    Edited by st2
    akius

    Δημοσιεύτηκε

    εσυ θες να αφήσεις άνεργους τους ταξιτζήδες :mrgreen:

     

    ντροπή δεν κάνεις για υπουργός 8-)




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.