Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Στην δημοσιότητα σας δίνει σήμερα το ypodomes.com τους νέους ενημερωμένους χάρτες για το Μετρό της Αθήνας. Πρόκειται για 4 χάρτες, ένα για κάθε γραμμή με λεπτομέρειες, συνδέσεις με άλλες γραμμές ή άλλα μέσα και χρήσιμες πληροφορίες. Ας δούμε αναλυτικά τους 4 χάρτες:

     

    ΓΡΑΜΜH 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ

    Σε αυτό το χάρτη θα δούμε τους 24 σταθμούς της γραμμής 1 αλλά και τον μελλοντικό σταθμό ΚΑΜΙΝΙΑ. Επίσης επισημαίνεται η υπογειοποίηση της γραμμής στο τμήμα Φάληρο-Πειραιάς. Πατήστε πάνω στο χάρτη για να τον δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος.

     

    metro-grammi_1.jpg

     

     

    ΓΡΑΜΜΗ 2 ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ

    Σε αυτό το χάρτη θα δούμε τους 20 σταθμούς της γραμμής 2 αλλά και τις δύο μελλοντικές επεκτάσεις προς Ίλιον και Γλυφάδα. Υπενθυμίζουμε πως πρόσφατα στην γραμμή 2 εντάχθηκαν οι επεκτάσεις Άγιος Αντώνιος-Ανθούπολη και Άγιος Δημήτριος-Ελληνικό. Πατήστε πάνω στο χάρτη για να τον δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος.

     

    metro_grammi_2.jpg

     

     

    ΓΡΑΜΜΗ 3 ΑΙΓΑΛΕΩ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

    Σε αυτό το χάρτη βλέπουμε τους 20 σταθμούς της γραμμής 3, την υπό παράδοση επέκταση προς ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ, την επέκτασηη μέχρι το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στον Πειραια που είναι υπό κατασκευή και προβλέπεται η ολοκλήρωση της το 2017. Πατήστε πάνω στο χάρτη για να τον δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος.

     

    metro_grammi_3.jpg

     

     

    ΓΡΑΜΜΗ 4 ΠΕΡΙΣΣΟΣ-ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ-ΜΑΡΟΥΣΙ-ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ

    Σε αυτό το χάρτη βλέπουμε την γραμμή 4, χωρισμένη ανά τμήματα. Με έντονο πορτοκαλί το πρώτο τμήμα ΆΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ενώ με διαφορετικούς χρωματισμούς ακολουθούν τα τμήματα ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ-ΜΑΡΟΥΣΙ, ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΠΕΡΙΣΣΟΣ και ΜΑΡΟΥΣΙ-ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ. Δεν περιλαμβάνεται ο κλάδος ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ- ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ καθώς πιθανότατα θα αποτελέσει την νέα 5η γραμμή του Μετρό της πόλης. Πατήστε πάνω στο χάρτη για να τον δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος.

     

    metro_grammi_4.jpg

     

     

    ΔΙΚΤΥΟΙ ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ

     

    Δείτε την απεικόνιση όλων των παραπάνω σε ένα χάρτη. Όλες οι γραμμές, οι διασυνδέσεις με τις άλλες γραμμές και τα άλλα μέσα.

     

    metro_diktyo_2013.jpg

     

    Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/metro/athinas/item/21751-%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BD%CE%AD%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CF%87%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-ypodomescom





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Πάντως στην περίπτωση των σταθμών Αγίας Παρασκευής , Χαλανδρίου και Πλακεντίας , η χάραξη ήταν απείρως σωστότερη από το να συνεχίσει στην πλατεία Αγ.  Παρασκευής και μετά στην αραιοκατοικημένη περιοχή του Σταυρού .

     

    Ο σταθμός Αγία Παρασκευή , επί της οδού Αγίας Παρασκευής σχεδόν στα σύνορα Χαλανδρίου - Αγίας Παρασκευής , αλλά σε περιοχή με πρόβλημα στάθμευσης και μηδενική δυνατότητα μετεπιβίβασης , είναι ακριβώς 1 χλμ , δηλαδή 10 λεπτά περπάτημα από τις πλατείες Χαλανδρίου και Αγίας Παρασκευής . Ο σταθμός Χαλάνδρι εξυπηρετεί Ανω Χαλάνδρι και Κοντόπευκο , έχει πάρκινγκ , εύκολο κοντινό παρκάρισμα και χώρο λεωφορείων μετεπιβίβασης γιά Βριλήσσια , Μελίσσια , Πεντέλη και αλλού , ενώ ο σταθμός Πλακεντίας έχει πάρκινγκ , σχετικά εύκολο παρκάρισμα , εξυπηρετεί Βριλήσσια , Χαλάνδρι , Παράδεισο Αγίας Παρασκευής , σύνδεση με τον προαστιακό και χώρο γιά τα λεωφορεία προς Μεσόγεια , σε συνδυασμό με αυτόν του Νομισματοκοπείου . 

     

    Αυτά δεν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν με την άλλη διάταξη , η οποία άλλωστε ποτέ δεν ήταν στο τραπέζι μετά το 90 . Απλά στην Αγία Παρασκευή δημιουργήθηκαν κάτι πολιτικοί μύθοι από τους τοπικούς δημάρχους γιά να αλληλοκατηγορούνται οι πρώην και οι επόμενοι .

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Και δεν αποκλείεται η στάση αυτή να αναδειχθεί στο επόμενο τοπικό κέντρο, έλκοντας κοντά της τις λειτουργίες των 2 μεγάλων πλατειών, οι οποίες εξ άλλου έγιναν γνωστές επειδή περνάνε δίπλα τους μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι.

     

    Μια άλλη παράμετρος είναι και το γεγονός ότι το δίκτυό μας είναι ταυτόχρονα αστικό και προαστιακό και είναι δύσκολο να ικανοποιηθούν ταυτόχρονα και οι δύο τύποι επιβατών. Άλλο είναι το προφίλ του επιβάτη που ζει στο κέντρο και άλλο το προφίλ αυτουνού που ζει στα προάστια.

     

    Ακόμα και η διαρύθμιση των συρμών στο αστικό κομμάτι πάσχει λόγω έλλειψης χώρου για ορθίους και στο προαστιακό κομμάτι πάσχει λόγω έλλειψης καθισμάτων.

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Η πλατεία Χαλανδρίου έχει 250 χρόνια βεβαιωμένη Ιστορία . 8-) Η Αγἰα Παρασκευή , ο Χολαργός , ο Παπάγου , τα Βριλήσσια ήταν περιοχές του Δήμου η της Κοινότητας Χαλανδρίου μέχρι τον μεσοπόλεμο .  

    apier

    Δημοσιεύτηκε

    καλό είναι να συζητάμε τις λεπτομέρειες, αρκεί να μην χάνουμε το big picture.

    Δείτε τους αντίστοιχους χάρτες Μαδρίτης, Μονάχου, Φρανκφούρτης

    (και βέβαια δεκάδων άλλων Ευρωπαϊκών πόλεων που ούτε 5 εκ. κατοίκους έχουν ούτε πρωτεύουσες είναι,

    γιατί θα είναι πράγματι άδικο να συγκρίνουμε με Παρίσια, Λονδίνα κλπ πραγματικά μεγάλες πόλεις ή με Σίδνεϋ κλπ πραγματικά σοβαρές πόλεις)

    συμπληρωμένους με τα λοιπά μέσα σταθερής τροχιάς αλλά και οδικά,

    και μετά να την ξανακάνουμε την κουβέντα με άλλο μάτι

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Μάλλον Λισσαβώνας , Βουδαπέστης , Πράγας , Σόφιας κλπ πρέπει να κοιτάμε , γιά να είμαστε ανάλογοι .




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.