Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • «Ο Όμιλος ΟΣΕ χρησιμοποίησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να μπορέσει να επιβιώσει. Αυτό είχε ως συνέπεια να συσσωρευτούν όχι μόνο 800 εκατ. ευρώ, αλλά πολύ παραπάνω: 2,5 δις + 800 εκατ. ευρώ. Τα 800 εκατ. ευρώ είναι η ενίσχυση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το ελληνικό Δημόσιο, την οποία θεωρούν κρατική ενίσχυση κάποιοι στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Επομένως, αν δεν διαγράψει το Δημόσιο αυτά τα χρήματα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τα χρήματα θα ζητηθούν πίσω από την Επιτροπή, ως κρατική ενίσχυση, και μάλλον θα πρέπει να πληρώσουμε και πρόστιμο.»

     

    Αυτά ανέφερε, μεταξύ άλλων, για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.

     

    Μιλώντας στον BHMA FM, ο υπουργός σημείωσε πως «η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΔΙΣΥ και των περιφερειακών αεροδρομίων που προβλέπονται μέσα στη συμφωνία δεν μας βρίσκουν σύμφωνους σε σχέση με το πώς πρέπει να γίνονται οι ιδιωτικοποιήσεις και η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας στη χώρα μας, αλλά είναι δέσμευση της χώρας που πρέπει να τηρήσουμε και πρέπει να ολοκληρώσει αυτό το πρόγραμμα για να βγει από την κρίση μέσα στην επόμενη τριετία».

     

    Όσον αφορά τα χρονοδιαγράμματα, ο Χρήστος Σπίρτζης σημείωσε πως «για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΔΙΣΥ προβλέπεται να ξεκινήσει ο διαγωνισμός και να ολοκληρωθεί αυτός των αεροδρομίων, ο οποίος είναι στην ολοκλήρωσή του, γιατί έχει βγει η ανάδοχη, πλειοψηφούσα κοινοπραξία, η οποία είναι η Fraport, και πρέπει να γίνουν οι ανάλογες συνεννοήσεις για τη σύμβαση που θα υπογραφεί και έχει ήδη συνταχθεί το σχέδιό της. Θεωρώ ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουμε συγκεκριμένη σύμβαση για την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων.»

     

    «Αυτό που μπήκε στη συμφωνία είναι για εννέα ιδιωτικοποίησεις να συνεχίσει το ΤΑΙΠΕΔ όπως είχε συμφωνηθεί, και για τους διαγωνισμούς που είχαν συμφωνηθεί. Αυτό έχει επιβληθεί στη χώρα και το σχόλιο το δικό μου – τα έλεγα στο παρελθόν και τα λέω και σήμερα – είναι πως δεν είναι ο βέλτιστος τρόπος διαγωνισμού και για να πάρει χρήματα η χώρα και για να γίνει αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας», σημείωσε ο υπουργός Υποδομών.

     

    Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/145879/akrivainoyn-ta-eisitiria-stis-astikes-sygkoinonies-idiotikopoieitai-i-trainose




    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    karavlaxos

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Αμην και ποτε ιδιωτικοποιηθουν.

    Ως ποτε θα πρεπει να ειμαστε αναγκασμένοι να πληρωνουμε τον κάθε βυσματια 100 και 200 χιλιαρικα το χρονο, επειδή ετυχε και βρηκε ένα μεσον καποια στιγμη στη ζωη του; Ως ποτε θα πρεπει να ειμαστε αναγκασμένοι να ειμαστε οι ραγιαδες του κάθε τυχαρπαστου και να δουλεύουμε 10 ωρες τη μερα για ψίχουλα για να συντηρούμε αυτους; Ως ποτε θα ειμαστε αναγκασμένοι να υπομενουμε τέτοιες φασιστικες ιδεολογιες και συμπεριφορες;

    Εξω ολοι τωρα. Οσα φαγατε φαγατε.

     

    Α και που 'στε: Όχι διαγραφη χρεων, όχι αλλα βαρη στη καμπουρα μας. Οσοι τα φαγανε αυτοι να πληρωσουν και δεν δινω μια για το που θα τα βρουν. Ας πανε στη φυλακη αμα δεν μπορουν να τα επιστρεψουν. Πρεπει να μπει τελος στην ασυδοσια και την ατιμωρισια επιτελους, που ο ελληνας δημοσιος υπάλληλος εμαθε να τη θεωρει δικαίωμα και κεκτημενο προνομιο του.

    Edited by karavlaxos
    • Upvote 7
    imhotep

    Δημοσιεύτηκε

    θα διαγραφούν τα χρέη προς το δημόσιο??

    καλό ανέκδοτο κι αυτό..

    αντί να πει ότι θα μας στείλει το λογαριασμό της φαύλης διαχείρισης λέει ότι θα διαγράψει χρέη

    ..

    απ' την άλλη συνεχίζουν το παραμύθι της αντιπολίτευσης στον εαυτό τους και το δούλεμα

    "εμείς δεν συμφωνούμε ...αλλά είναι δέσμευση της χώρας"

    και ποιος τη δέσμευσε ρε φίλε?

     

    @3! $η1#ΤiR

    • Upvote 3
    Ήρωνας

    Δημοσιεύτηκε

    Ηλεκτρολόγος στον ΟΣΕ. Μετά από 30 χρόνια υπηρεσίας (το 2004) παίρνει σύνταξη (στα 55 του), 2400 ευρώ συν εφαπαξ. Τώρα προφανώς είναι μισή και όμως πάλι είναι μεγάλη.
    Αυτο ακριβώς τιποτε άλλο.

    panos-vicious

    Δημοσιεύτηκε

    ...απ' την άλλη συνεχίζουν το παραμύθι της αντιπολίτευσης στον εαυτό τους και το δούλεμα

    "εμείς δεν συμφωνούμε ...αλλά είναι δέσμευση της χώρας"

    και ποιος τη δέσμευσε ρε φίλε?

    Την καλύτερη ατάκα, την είπε πρόσφατα ο Τρύφων: «Η κυβέρνηση είναι αναγκασμένη να εφαρμόσει μια σειρά από μέτρα που δεν είναι στο ιδεολογικό της DNA, που δεν είναι στο ιδεολογικό της πλαίσιο».

     

    imhotep

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Ηλεκτρολόγος στον ΟΣΕ. Μετά από 30 χρόνια υπηρεσίας (το 2004) παίρνει σύνταξη (στα 55 του), 2400 ευρώ συν εφαπαξ. Τώρα προφανώς είναι μισή και όμως πάλι είναι μεγάλη.

    Αυτο ακριβώς τιποτε άλλο.

    αυτά είναι πασόκικα (και της νδ) κόλπα

    αυτά (και αυτά) περιγράφω ως κακοδιαχείριση

    επειδή το ρίξαμε στην περιπτωσιολογία ο πατέρας μου (ΠΜ) πήρε σύνταξη με βαθμό γενικού διευθυντή περιφέρειας (του ΟΣΕ) το '74 με 35 χρόνια υπηρεσίας, σήμερα η μητέρα μου παίρνει <1100 (ενώ η αδελφή μου απεβίωσε στο καθήκον του νομικού τμήματος, αφού την είχε απολύσει προσωρινά ο κουτσόγιωργας)

    αλλά η κακοδιαχείριση έχει άλλες πολύ πιο σημαντικές πλευρές από οικονομική (επενδυτική) άποψη

    α. τον απηρχαιωμένο μη ανταγωνιστικό σχεδιασμό του δικτύου

    β. τις λαμογιές των διοικητών ή διευθυνόντων συμβούλων με κυβερνητική καθοδήγηση (υπερτιμολογήσεις, αγορές μη συμβατού τροχαίου υλικού)

    γ. την καθυστέρηση σημαντικών έργων (βλ. Καλλίδρομο)

    όταν το 1975 έκανα μετάφραση της προσφοράς γαλλικής εταιρείας για την ηλεκτροκίνηση του άξονα Αθήνα-Ειδομένη και την αυτοματοποίηση της σηματοδότησης δεν φανταζόμουνα 40 χρόνια μετά ότι δεν θα έχει γίνει ούτε το μισό έργο

    αλλά ο ΟΣΕ δεν ήταν ΚΤΕΛ με διασυνδέσεις στους υπουργούς

    ήταν δημόσιο, που για τους κυβερνώντες μεταπολιτευτικά (και κάτι προσκολλούμενους -προσκολυόμενους που λένε- καθηγητές, συναδέλφους και μη) ήταν πηγή αυτοχρηματοδότησης και βολέματος κομματικών στρατών (τα γνωστά δηλαδή)

    Edited by imhotep
    • Upvote 5


    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.