Διαγραφή χρεών και ιδιωτικοποίηση για ΤΡΑΙΝΟΣΕ
«Ο Όμιλος ΟΣΕ χρησιμοποίησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να μπορέσει να επιβιώσει. Αυτό είχε ως συνέπεια να συσσωρευτούν όχι μόνο 800 εκατ. ευρώ, αλλά πολύ παραπάνω: 2,5 δις + 800 εκατ. ευρώ. Τα 800 εκατ. ευρώ είναι η ενίσχυση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το ελληνικό Δημόσιο, την οποία θεωρούν κρατική ενίσχυση κάποιοι στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Επομένως, αν δεν διαγράψει το Δημόσιο αυτά τα χρήματα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τα χρήματα θα ζητηθούν πίσω από την Επιτροπή, ως κρατική ενίσχυση, και μάλλον θα πρέπει να πληρώσουμε και πρόστιμο.»
Αυτά ανέφερε, μεταξύ άλλων, για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.
Μιλώντας στον BHMA FM, ο υπουργός σημείωσε πως «η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΔΙΣΥ και των περιφερειακών αεροδρομίων που προβλέπονται μέσα στη συμφωνία δεν μας βρίσκουν σύμφωνους σε σχέση με το πώς πρέπει να γίνονται οι ιδιωτικοποιήσεις και η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας στη χώρα μας, αλλά είναι δέσμευση της χώρας που πρέπει να τηρήσουμε και πρέπει να ολοκληρώσει αυτό το πρόγραμμα για να βγει από την κρίση μέσα στην επόμενη τριετία».
Όσον αφορά τα χρονοδιαγράμματα, ο Χρήστος Σπίρτζης σημείωσε πως «για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΔΙΣΥ προβλέπεται να ξεκινήσει ο διαγωνισμός και να ολοκληρωθεί αυτός των αεροδρομίων, ο οποίος είναι στην ολοκλήρωσή του, γιατί έχει βγει η ανάδοχη, πλειοψηφούσα κοινοπραξία, η οποία είναι η Fraport, και πρέπει να γίνουν οι ανάλογες συνεννοήσεις για τη σύμβαση που θα υπογραφεί και έχει ήδη συνταχθεί το σχέδιό της. Θεωρώ ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουμε συγκεκριμένη σύμβαση για την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων.»
«Αυτό που μπήκε στη συμφωνία είναι για εννέα ιδιωτικοποίησεις να συνεχίσει το ΤΑΙΠΕΔ όπως είχε συμφωνηθεί, και για τους διαγωνισμούς που είχαν συμφωνηθεί. Αυτό έχει επιβληθεί στη χώρα και το σχόλιο το δικό μου – τα έλεγα στο παρελθόν και τα λέω και σήμερα – είναι πως δεν είναι ο βέλτιστος τρόπος διαγωνισμού και για να πάρει χρήματα η χώρα και για να γίνει αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας», σημείωσε ο υπουργός Υποδομών.
Recommended Comments
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα