Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Ωριμάζει σιγά-σιγά το project για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Ξάνθη-Αλεξανδρούπολη. Πριν από μερικές ημέρες με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών, εγκρίθηκαν οι Περιβαλλοντικοί Όροι για το τμήμα Παρανέστι-Σταυρούπολη μήκους 29.7χλμ. στους νομούς Δράμας και Ξάνθης.

    Η αρχή του τμήματος είναι στη ΧΘ 229,2 της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονικής-Αλεξανδρούπολης στην περιοχή του Πολύκαστρου και τελειώνει στην ΧΘ.261,7 πλησίον του οικισμού Σταυρούπολης του Δήμου Ξάνθης. Τις μελέτες διενήργησε ο ΟΣΕ.

    Το έργο περιλαμβάνει τα παρακάτω:

    -Χάραξη νέας μονής γραμμής 
    -διαμόρφωση κατάλληλων γεωετρικών χαρακτηριστικών για την επίτευξη των απαιτούμενων προδιαγραφών (ταχύτητα, χωρητικότητα, κλίσεις κλπ)
    -αποκατάσταση του παράλληλου και κάθετουςς οδικού δικτύου (έργα οδοποιίας)
    -τεχνικά έργα (υδραυλικά, σιδηροδρομικά, οδικά κλπ)
    -συντήρηση της νέας μονής γραμμής
    -διατήρηση - βελτίωση των υφιστάμενων Σιδηροδρομικών Σταθμών Παρανεστίου και Σταυρούπολης και μία νέα στάση στην περιοχή Νεοχώρι.

    Πρόκειται για μέρος της νέας γραμμής η οποία αποτελείται από τα τμήματα Θεσσαλονίκη-Καβάλα και Καβάλα-Ξάνθη που έχουν ως κύριο σκοπό την παράκαμψη του σημερινού τμήματος που θα έχει ως αποτέλεσμα την δραστική μείωση της χρονοαπόαστασης του ταξιδιού Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη κατά περίπου 3 ώρες.

    Στη νέα αυτή γραμμή προβλέπεται και η εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης για την επίτευξη ακόμα μεγαλύτερων ταχυτήτων.

    Τέλος να θυμίσουμε ότι στο σύνολο της η γραμμή (μαζί με την παράκαμψη μέχρι την Ξάνθη) Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο αποτελούν το ανατολικό τμήμα της λεγόμενης Σιδηροδρομικής Εγνατίας και μέρος του φιλόδοξου διακρατικού σχεδίου Sea2Sea που ενώνει σιδηροδρομικά τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης με εκείνα της Βάρνας, του Μπουργκάς και του Ρούσε στη Βουλγαρία.

    Tα έργα αναμένεται να χρηματοδοτηθούν από τη σύσταση της διακρατικής εταιρείας τόσο από ιδιωτικά κεφάλαια, όσο και από χρήματα της Ε.Ε. που υποστηρίζει σθεναρά το έργο.


    Πηγή: https://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/sidirodromoi/uperastikos-ose/item/47127-egkrithikan-oi-perivallontikoi-oroi-gia-tmima-tis-anatolikis-sidirodromikis-egnatias



    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    CYBERSYMEON

    Δημοσιεύτηκε

    Ο συντάκτης του άρθρου ΔΕΝ γνωρίζει ούτε την περιοχή, ούτε φυσικά το αντικείμενο της μελέτης, οπότε μπλέκει διαφορετικά έργα σε διαφορετικές περιοχές μεταξύ τους...

    Αρχικά:

    "Η αρχή του τμήματος είναι στη ΧΘ 229,2 της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονικής-Αλεξανδρούπολης στην περιοχή του Πολύκαστρου και τελειώνει στην ΧΘ.261,7 πλησίον του οικισμού Σταυρούπολης του Δήμου Ξάνθης"

    Αν εννοεί το Πολύκαστρο Κιλκίς, αυτό απέχει 250χλμ από την Σταυρούπολη Ξάνθης! Η απόσταση των 32,5χλμ της μελέτης ίσως αφορά το τμήμα από την Σταυρούπολη Ξάνθης ως τον οικισμό Πτελέα ή Πλατανόβρυση Δράμας. Δηλαδή, το δύσκολο ορεινό τμήμα πλησίον του ποταμού Νέστου.

    Η παράκαμψη της Σιδηρ. Εγνατίας μέσω Καβάλας είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικό έργο που σκοπό έχει να παρακάμψει το άνω τμήμα και γενικότερα να παρακάμψει όλον τον νομό Δράμας. Και φυσικά θα παρακάμψει και το εν λόγω τμήμα τπου θα γίνουν εργασίες βελτίωσης, δηλαδή την περιοχή Παρανεστόυ και Σταυρούπολης Ξάνθης. (Η νέα χάραξη - παράκαμψη θα συναντά την Ξάνθη από τον νότο, περιοχή Τοξότες. και όχι από τον Βορρά (Σταυρούπολη) όπως είναι σήμερα)

     

     



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.