Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Εικόνα διάλυσης στα εργοτάξια σε ολόκληρη την Ελλάδα


    Με άδειες άνευ αποδοχών και απολύσεις απαντούν οι εργολάβοι στις μεγάλες καθυστερήσεις πληρωμών από το δημόσιο. Κίνδυνος για κοινοτικά κονδύλια εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Ποια μεγάλα οδικά και σιδηροδρομικά έργα είναι στον «αέρα».

     

    Οι περίπου 150 εργαζόμενοι σε εργολαβία κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού (Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή) που έμαθαν την Παρασκευή πως απολύονται είναι μόνο ένας μικρός αριθμός από τα εκατοντάδες θύματα της στάσης πληρωμών που έχει κηρύξει το δημόσιο στα εργοτάξια ολόκληρης της χώρας.

     

    Σχεδόν σε όλα τα σιδηροδρομικά έργα στο τμήμα Κόρινθος - Πάτρα οι εργολάβοι έχουν προχωρήσει στη χορήγηση αδειών άνευ αποδοχών στο προσωπικό, καθώς ελάχιστα εργοτάξια παραμένουν εν ζωή. Ηδη η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ - J&P ΑΒΑΞ - ΤΕΡΝΑ - Intrakat ΙΝΚΑΤ -1,70% που εκτελεί τα έργα στη σήραγγα Παναγοπούλας κατέθεσε αίτημα διακοπής εργασιών, ενώ το ίδιο έπραξε και η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ - J&P ΑΒΑΞ στο τμήμα Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή.

     

    Τα αιτήματα διακοπής εργασιών επειδή το δημόσιο έχει καθυστερήσει να πληρώσει για διάστημα μεγαλύτερο των δύο μηνών έχουν λάβει πλέον διαστάσεις χιονοστιβάδας. Ακόμα και οι μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι που συμμετέχουν στην κατασκευή των πέντε σημαντικότερων οδικών αξόνων με συμβάσεις παραχώρησης (Ολυμπία Οδός, Ιόνια Οδός, Αξονας Κεντρικής Ελλάδας, Μαλιακός - Κλειδί και Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα) καταβάλλουν προσπάθειες ώστε να διατηρήσουν εν ζωή τα εργοτάξια αφού το δημόσιο έχει καθυστερήσει να καταβάλλει περί τα 250 εκατ. ευρώ.

     

    Η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη σε μικρά και μεσαία έργα ανά την Ελλάδα, όπως επισημαίνει ο ιδιοκτήτης τεχνικής εταιρείες που έχει αναλάβει εργολαβίες σε αρκετές περιοχές της χώρας. Οπως δηλώνει σε δύο - τρία εργοτάξια έχει ήδη απολυθεί το 75% του προσωπικού και συνεχίζουν με το ελάχιστο δυνατό δυναμικό. Ο ίδιος λέει πως το ίδιο μοντέλο θα ακολουθήσει και σε άλλα εργοτάξια στην περίπτωση που δεν ανατραπεί η σημερινή εικόνα.

     

    Τα σοβαρά προβλήματα ρευστότητας στα δημόσια έργα συνδέονται και με τους κανόνες του ΕΣΠΑ οι οποίοι επιβάλλουν να πληρώσει πρώτα το δημόσιο το 100% του ποσού και αφού καταθέσει τα σχετικά έγγραφα, οι κοινοτικές υπηρεσίες του επιστρέφουν το 95%. Το ΕΣΠΑ προβλέπει πως κάθε έργο χρηματοδοτείται κατά 95% από κοινοτικά κονδύλια και μόλις κατά 5% από εθνικούς πόρους. Ετσι, ενώ το υπουργείο Οικονομίας εξέδιδε εντολές πληρωμής, το Γενικό Λογιστήριο δεν έδινε τη σχετική εντολή εκταμίευσης στην Τράπεζα της Ελλάδος με αποτέλεσμα οι υπάλληλοι των τεχνικών εταιρειών να μένουν με τα χαρτιά στο χέρι.

     

    Συνολικά στοιχεία για τις οφειλές του δημοσίου προς κατασκευαστικούς ομίλους δεν είναι γνωστά. Πρόχειρες εκτιμήσεις ανεβάζουν τα ποσά που οφείλει στους τέσσερις ισχυρότερους "παίκτες" σε επίπεδα περί το μισό δισεκατομμύριο ευρώ. Επειδή το πρόβλημα εντείνεται όσο καθυστερεί η επίτευξη λύσης που θα ανοίξει τις κάνουλες της χρηματοδότησης, οι διοικήσεις τεχνικών εταιρειών στέλνουν έγγραφα με τα οποία προειδοποιούν για αποχώρηση από τα έργα.

     

    Η νομοθεσία προβλέπει πως αν μια πληρωμή καθυστερήσει πέραν των δύο μηνών τότε ο ανάδοχος έχει τη δυνατότητα να ζητήσει αποχώρηση από το εργοτάξιο, ενώ οι περαιτέρω καθυστερήσεις του επιτρέπουν να προσφύγει για αποζημιώσεις κ.λπ.

     

    Πρόσφατα κρούσματα αποχωρήσεων (ή σχετικών απειλών) είναι η εργολαβία για την αναβάθμιση του αεροδρομίου Χανίων και η εργολαβία για το βιολογικό καθαρισμό του Κορωπίου. Τα δύο συγκεκριμένα έργα θεωρούνται, μάλιστα, και "στοιχειωμένα" αφού μέχρι να ανατεθούν χρειάστηκαν χρόνια εν μέσω προσφυγών μεταξύ κατασκευαστικών εταιρειών που έφτασαν μέχρι το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ).

     

    Στον πάγο βρίσκονται και άλλα μεγάλα έργα όπως το τμήμα Ακτιο - Αμβρακία (τέσσερις εργολαβίες που επίσης σέρνονται για χρόνια). Στα ψιλά των εφημερίδων περνά, όμως, το "πάγωμα" μικρότερων εργοταξίων ανά την Ελλάδα που οδηγεί σε (προσωρινή;) ανεργία εκατοντάδες εργαζόμενους.

     

    Οι διοικήσεις των κατασκευαστικών ομίλων υποστηρίζουν πως αν δεν υπάρξει άμεσα επανεκκίνηση της χρηματοδότησης η χώρα κινδυνεύει να χάσει σημαντικά κονδύλια του ΕΣΠΑ (2007 - 2014) αφού με βάση τους κοινοτικούς κανόνες πρέπει τα έργα να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τέλος του 2015. Στο υπουργείο Οικονομίας έχουν ανοίξει, πάντως, ένα ακόμα μέτωπο με την απένταξη εκατοντάδων έργων (περί τα 900) τα οποία με βάση τις αρμόδιες υπηρεσίες δεν θα ολοκληρώνονταν εγκαίρως ή έχουν σταματήσει εδώ και χρόνια.

     

    Κερασάκι στην τούρτα των καθυστερήσεων πληρωμών και των αποχωρήσεων τεχνικών εταιρειών από εργοτάξια αποτελούν τα αιτήματα που κατέθεσαν τον τελευταίο δίμηνο οι εργολάβοι των πέντε οδικών αξόνων για παράταση της ημερομηνίας ολοκλήρωσης των έργων. Ενώ η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Υποδομών είχε θέση ως ημερομηνία ολοκλήρωσης το Δεκέμβριο του 2015 ("άντε το πρώτο εξάμηνο του 2016 για μικρά τμήματα") σχεδόν όλες οι κοινοπραξίες ζητούν μετάθεση του χρονοδιαγράμματος για τα τέλη του 2016 ή και το 2017!

     

    Στην περίπτωση του τμήματος Μαλιακός - Κλειδί, ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης δεν δέχθηκε το αίτημα παράτασης για το 2017 και βρίσκεται σε εξέλιξη διαδικασία πορισμάτων από ειδικούς συμβούλους ώστε να εξακριβωθεί το δίκαιο του αιτήματος του αναδόχου (κοινοπραξία Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου με επικεφαλής τη γερμανική Hochtief).

     

    Τα νέα έργα

     

    Επιπλέον, εξαιτίας της παρατεταμένης αβεβαιότητας, αλλά κυρίως της προχειρότητας με την οποία είχαν εξαγγελθεί αρκετά έργα από την προηγούμενη κυβέρνηση, μετατίθενται για τον Σεπτέμβριο (το νωρίτερο) σειρά κρίσιμων μεγάλων διαγωνισμών που θα μπορούσαν να δώσουν ανάσα στην τοπική και εθνική οικονομία, με χαρακτηριστικότερα παραδείγματα το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου και την υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας - Περάματος.

     

    Ο κ. Σπίρτζης είχε υποστηρίξει προ ημερών στη Βουλή πως για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι «στόχος είναι στα μέσα Ιουνίου να βγουν σε διαβούλευση αυτοί οι νέοι όροι τροποποιημένοι και η δημοπράτηση να γίνει μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου με άλλο μοντέλο».

     

    Το νέο μοντέλο θα προβλέπει πλειοψηφική συμμετοχή του δημοσίου στην κοινοπραξία διαχείρισης του αεροδρομίου κατά τα πρότυπα του "Ελευθέριος Βενιζέλος" στην Αθήνα. Πάντως οι νέοι όροι δεν έχουν ακόμα δημοσιοποιηθεί αν και κινούμαστε προς τα τέλη Ιουνίου.

     

    Για την υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών είπε πως επίσης επανεξετάζεται, όπως εξετάζεται και η «οδική σύνδεση με το Σχιστό».

     

    Πηγή: http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1342742/ekatontades-apolyseis-kai-eikona-dialyshs-sta-ergo.html





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



     

    Τα προγράμματα ΕΣΠΑ έχουν σταματήσει. Ιονια οδός, Κεντρική οδος, Ολυμπια Οδός, ΟΣΕ, Μετρο Θεσσαλονίκης έχουν σταματήσει. Η νέα κυβέρνηση σήκωσε ολα τα χρήματα του  ΕΣΠΑ ώστε να κερδίσει χρόνο για τα εσωκομματικά της. Προσωπικά το 2014 είχα αρκετή δουλειά σε πλαίσια του 2010. Το χάλι από τον Νοέμβριο δεν το έχω δει ούτε το 2012. 

     

    Πάμε τώρα στο δημόσιο. Η γραφειοκρατία του κοστίζει 2 δις ετησίως, υπάρχει διαφθορά που δεν υπολογίζεται, υπάρχουν ελλείψεις σε οργανικό προσωπικό αλλα ταυτόχρονα και χιλιάδες αποσπάσεις, το σύστημα δεν λειτουργεί ούτε σε μορφή διαχείρισης, ούτε μάζεμα φόρων, ούτε είσπραξη ΦΠΑ. ταυτόχρονα καλείτε εδώ και 6 χρόνια ο ιδιώτης να το ζήσει ασχέτως την υπερβολική φορολογία, την ανεργία και γενικά την έλλειψη κύκλου εργασιών. Ο ιδιωτικός τομέας το έκανε και κατέληξε με 1,5 εκ ανέργους. Σήμερα καλείτε να πληρώσει μέτρα 9 δις. Στα μέτρα της κυβέρνησης το 97% είναι φόροι. Το ερώτημα είναι απλό. μπορεί ο ιδιωτικός τομέας να τα πληρώσει? Η απάντηση είναι ΟΧΙ δεν μπορεί. Εκ των πραγμάτων λοιπόν η ιδιωτικός τομέας δεν μπορεί να ζήσει το κράτος. Δεν είναι τεχνοκρατικό κυνισμός είναι απλά μαθηματικά. Το κράτος που έχουμε είναι υπερβολικό για το μέγεθος που μπορούμε να πληρώσουμε.

     

    Πάμε τώρα πίσω στον Ιδιωτικό τομέα. Πληρώνουμε 29% που στις επιχειρήσεις φτάνει το +35%. Πληρώνουμε απο το 1ο ευρώ. Δεν παίρνουμε πίσω το ΦΠΑ ειδικά των εξαγωγών, πληρώνουμε ΦΠΑ και φόρους για ανεισπρακτα τιμολόγια. κοινωνική αλληλεγγύη, τέλος επιτηδεύματος, δεν έχουμε καμία νομική κάλυψη και ειδικότερα έναντι του δημοσίου. Το δημόσιο μπορεί να χρωστάει σε όποιον θέλει όσα θέλει και δεν μπορείς να πάρεις ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του. 

    Τέτοιο φόροι και παραλογισμός δεν υπάρχουν πουθενά στο κόσμο.   

     

    Ας κάνουμε τα πράγματα ακόμα χειρότερα. Η μετανάστευση που προέρχεται από τον ιδιωτικό τομέα αγγίζει τις 120Κ τον χρόνο. Ηδη έχουμε χάσει 250Κ εργαζομένων. Στα επόμενα 10 χρόνια θα φτάσουμε στις 600Κ μεταναστών. Το εργατικό δυναμικό του ΙΔ τομέα λοιπόν συρρικνώνεται. Αν σήμερα 1 εκ ΙΔ τομέας βγάζει πάνω απο 10Κ τον χρόνο είναι ζήτημα. Οι περισσότεροι είναι απλήρωτοι, χρωστάνε παντού και δεν έχουν φοροδοτική ικανότητα. Ο κάθε ΔΥ υπάλληλος κοστίζει περίπου 20Κ τον χρόνο. Αυτό σημαίνει οτι 2 ιδιωτες πρέπει να πληρώνουν 1 ΔΥ. Τραγικός απολογισμός.

     

    Σε ολα τα κράτη το δημόσιο ακολουθεί τον παραγόμενο πλούτο. Εχεις χρήμα και ανάπτυξη απο το ιδιωτικό τομέα αυξάνει το κοινωνικό κράτος. Δεν έχεις χρήμα το μειώνεις. Σήμερα τι έχουμε.

     

    Έχουμε μισθό δασκάλας στα 650Ε που δεν ζει, δεν πρόκειται να κάνει ποτέ οικογένεια και άρα είτε εργάζεται είτε όχι δεν κάνει καμία απολύτως διαφορά διότι δεν παράγει κανένα τζίρο. Έχουμε ανέργους που πληρώνουν ΕΝΦΙΑ και έχουν τεκμαρτό, έχουμε γιατρούς που παίρνουν 1000Ε, έχουμε 550Κ συμβασιούχους με 720Ε. Έχουμε λοιπόν 1,1 εκ ΔΥ που δεν ζούνε οι ίδιοι και που καταστρέφουν τον ιδιωτικό τομέα.

     

    Αν θέλεις να δώσεις στην χώρα την δυνατότητα να ανακάμψει λίγο και πολύ αργά θα πρέπει να αποδεχθείς μειώσεις στην φορολογία των επιχειρήσεων και στον ΙΔ τομέα. Μόνο από εκεί θα μπορέσεις να πάρεις χρήματα και σιγά σιγά να ξαναφτιάξεις το κράτος σου.  Ηδη θεωρώ οτι ο Ιδιωτικός τομέας για να ανακάμψει θα χρειαστεί 10-15 χρόνια. Αν συνεχίσεις με τους κομματικούς στρατούς, ο ιδιωτικός τομέας θα καταστραφεί πλήρως και το μόνο που θα επιτύχεις είναι μέσα στο  2015 να αναγκαστείς είτε να απολύσεις ΔΥ είτε να τους έχεις να ζουν όλους με 500Ε. 

     

    Υπάρχει βέβαια και η λύση να μαζέψεις την φοροδιαφυγή σοβαρά και τον λαθρεμπόριο καυσίμων. Δεν το κάνεις όμως διότι πριν ακόμα ξεκινήσεις γνωρίζεις οτι θα σε ρίξουν. Εδω και 6 χρόνια ζούμε σε μια χώρα φεουδο που μοναδικό σκοπό έχει να δίνει την εξουσία σε συγκεκριμένες οικογένειες και αυτοί με την σειρά τους τον όποιο πλούτο σε άλλες τόσες οικογένειες. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο. 

     

    Το κερασάκι είναι οτι ακόμα και εφοπλιστές πάγωσαν έργα τουριστικής υποδομής επειδή κανένας δεν βγαίνει με 50% φορολογία. Μιλάω για τους εφοπλιστές που έχουν άλλες άκρες στο κράτος και μπορούν να επισπεύσουν την γραφειοκρατία. Οι υπόλοιποι επενδυτές τρέχουν πανικόβλητοι. 

     

    Αυτοί που θα επιζήσουν σε αυτή την χώρα είναι ο κλάδος των τροφίμων και ένα 30% του τουρισμού και ιδιαίτερα αυτοί που μπορούν να κρύψουν τουλάχιστον το 50% του εισοδήματος. 

     

     

     

     

    • Upvote 8
    Link to comment
    Share on other sites

    Να προσθέσω ότι το "κόψιμο" προγραμμάτων δημοσίων έργων (από τις πρώτες πράξεις του ΓΑΠ, συνεχίστηκε επί ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ) προς χάριν προστασίας μισθών-συντάξεων, είναι άλλη μια έμμεση πράξη διαρπαγής χρήματος των παλαιότερων γενεών από τις νεότερες.

    Edited by Julius Caesar
    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

    Δυστυχώς έχετε απόλυτο δίκιο Ροδόπουλε και Καίσαρα.

     

    Η μετανάστευση μοιάζει πλέον ίσως η μόνη λύση, κάπου που σε σέβονται και τους σέβεσαι.

     

    Όσο σκέφτομαι πως η υπερβολική μου φορολογία και οι παρανοϊκές ασφαλιστικές εισφορές συντηρούν άγαμες θυγατέρες, σχολικούς φύλακες και 40άρηδες συνταξιούχους τρελαίνομαι, ειδικότερα τώρα που έχω βεβαιωθεί πως εγώ αργότερα δεν θα απολαύσω τέτοιου είδους παροχές.

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    να  καταπολεμηθεί   η  αργομισθια  στο  δημοσιο  και  όχι  τυφλες  απολυσεις 

    αλλα  να  σταματησουν  επιτελους  οι  νεες  προσληψεις   πελατων   ψηφοφορων  .

     

    να  καταργηθουν  ολες  οι  πρόωρες  συνταξιοδοτήσεις  που  θα  δωθουν  μαχαιρι  από  τον  ιουλιο  του  2015 

    ώστε  να  ανασανει  λιγο  το  συστημα  και  να  μειωθουν   κατά   70-80  οι  συνταξεις  σε   οσους   45-55   αρηδες  απολαμβανουν  συνταξεις 

    εις  βαρος    εκατομυριων  ανεργων  στον  ιδιωτικο  τομεα , 

    να  δωθουν  συνταξεις  αναλογικα   με  τις  εισφορες  που  πληρωνει  ο  καθενας   που  είναι  και  δικαιο  και  συμβαδιζει  με  την  λογικη 

    αλλα   η  ελλαδα  εχει  παρει  διαζυγιο  με  την  λογικη  επι  πολλες  δεκαετιες   με  αποτέλεσμα  να  είναι  δυσκολη  η  προσαρμογή  στην  πραγματικοτητα

    θα  μας  παρει   χρονο    αλλα  θα  επανέρθουμε

    Edited by loser
    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

    Ροδοπουλε συγχαρητήρια για το παραπάνω ποστ, αυτή τη στιγμη είμαι παρεα με καθηγητες απτό γυμνάσιο της κόρης μου κ τους το διάβασα, μου είπαν να σου πω ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, με 10 λέξεις είπες όλοι την αλήθεια '

    Link to comment
    Share on other sites

     

    Θέλεις να ορίσουμε την αργομισθία βάσει της παραγωγικότητας του ΜΟ Δημοσίου υπαλλήλου στην ΕΕ. Ανarrow-10x10.png απαντήσεις ΝΑΙ τότε οι απολύσεις θα πρέπει να είναι πολλοί περισσότερες απο 150 χιλιάδες. 

     

    Θέλεις να ορίσουμε την αργομισθία βάσει της παραγωγικότητας του ΜΟ Δημοσίου υπαλλήλου στην Μεγάλη Βρετανία. Αν απαντήσεις ΝΑΙ τότε οι απολύσεις θα πρέπει να είναι πολλοί περισσότερες απο 350 χιλιάδες.

     

    Τα πράγματα είναι απλά. Υπάρχουν 1600 οργανισμοί του δημοσίου με 27000 υπάλληλους που κανένας δεν ξέρει τι κάνουν, αν έχουν εργασία, κλπ. Υπάρχουν 35000 αποσπάσεις του Υπουργείου Παιδείας. Υπάρχουν 32000 πολιτικό προσωπικό στο Υπουργείο Αμυνας που δεν ξέρουμε τι κάνουν.

     

    Υπάρχει προσωπικό στην ΔΕΗarrow-10x10.png που εργάζεται 3 μήνες τον χρόνο. Υπάρχει προσωπικό στις περιφέρειες που δεν ξέρουν οτι υπάρχουν ΕΤΕΠ και κάνουν προϋπολογισμούς εκατομμυρίων. Θες να πάμε στις ΜΚΟ να δεις τι γίνετε? 

     

    Οταν λέω οτι 150Κ δεν χρειάζονται εννοώ για τους εκτός αργομισθίας. Είναι δυνατόν για 4 ώρες την ημέρα να πληρώνεις την καθαρίστρια 1200Ε και τον γιατρό στο νοσοκομείο για 12ωρο 1000Ε? Πάμε καλά σε αυτή την χώρα?

     

    Μετά από όλα αυτά φωνάζουμε γιατί η Λιθουανία ζητάει την έξοδο της Ελλάδας απο την ΕΕ?

     

     

    Edited by Ροδοπουλος
    • Upvote 4
    Link to comment
    Share on other sites

     

    ......Υπάρχουν 32000 πολιτικό προσωπικό στο Υπουργείο Αμυνας που δεν ξέρουμε τι κάνουν.....

     

     

    Αυτό το έχω δει με τα μάτια μου. Πεντάγωνο.....ο ναός της αργομισθίας. Φυσικά οι πιο πολλές είναι γυναίκες αξιωματικών, γκόμενες, κόρες κ.τ.λ.....

    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

     

    Αυτό το έχω δει με τα μάτια μου. Πεντάγωνο.....ο ναός της αργομισθίας. Φυσικά οι πιο πολλές είναι γυναίκες αξιωματικών, γκόμενες, κόρες κ.τ.λ.....

     

    Το χειρότερο είναι οτι ο αργόμισθος θέλει να παραμείνει αργόμισθος. Το θεωρεί κεκτημένο δικαίωμα.

     

     

     

    Σε κάθε χώρα ο πολίτης διαμορφώνεται κατα 5-10% απο το σχολείο και για 10-90% απο την εργασία του και τα ΜΜΕ. Στην Ελλάδα υπήρξε μια παγκόσμια πρωτοτυπία για πολλά χρόνια. Ο ΔΥ έβγαζε περισσότερα χρήματα απο τον ιδιωτικό υπάλληλο, χαίρονταν παροχών που ο ιδιωτικός υπάλληλος δεν θα έβλεπε στον ύπνο του και ταυτόχρονα ήξερε οτι έχει την δύναμη να απαιτεί συνέχεια περισσότερα. Αυτό δημιούργησε πολλά κράτη μέσα στο κράτος. Το κάθε υπουργείο έφτιαχνε το κράτος του και δημιουργούσε εσωτερικές πρακτικές. Φτάσαμε στο σημείο η κυβέρνηση να ζητάει κάτι απλό από 1600 προϊσταμένους και να τις απαντάνε 17. Πολλοί ιδιώτες έφτασαν να λειτουργούν υπο μορφή δικού τους κράτους. Ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα, φαρμακεία, φαρμακευτικές εταιρίες, ΜΜΕ ακόμα και οι συνταξιούχοι.

    Edited by terry
    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

    Την αγελάδα δε γίνεται να την αρμέγεις 24 ώρες το 24ωρο 365 μέρες το χρόνο, αν δεν της δώσεις ανάσα κάποια στιγμή το βυζί δε θα βγάζει σταγόνα...ποιος θα πληρώσει τους φόρους του φέτος;

    Ακόμη κι όσοι έχουν να πληρώσουν θα περιμένουν τις νέες ρυθμίσεις 100 δόσεων που θα ψηφιστούν του χρόνου!

     

    Η πτώχευση της χώρας είναι αναπόφευκτη και όταν έρθει προφανώς δεν θα την "παίζουν" ένα μήνα πριν τα κανάλια (για να την ψιλιαστεί ο κόσμος και να αποσύρει τις καταθέσεις του), θα γίνει ξαφνικά και επώδυνα...όταν έρθει εκείνη η ώρα να δω με τι λεφτά θα πληρώσουν τους φίλους τους του Δημόσιου τομέα!

    Τότε θα λένε κάποιοι "ας έδιωχναν 150 χιλιάδες αργόμισθους Δ.Υ. να γλιτώναμε τους υπόλοιπους"...

    Link to comment
    Share on other sites

    Τότε θα λένε κάποιοι "ας έδιωχναν 150 χιλιάδες αργόμισθους Δ.Υ. να γλιτώναμε τους υπόλοιπους"...

     

    αντί για αυτό έλεγαν λεφτά υπάρχουν, Ζάππειο και Θεσσαλονίκη.  Η πτώχευση της χώρας είναι αναπόφευκτη μέχρι το 1ο εξάμηνο του 2016 και ασχέτως μετακύλισης του χρέους. Αυτό το ξέρουν και οι πέτρες. Οι καταθέσεις θα συνεχίσουν να φεύγουν από τις Ελληνικές Τράπεζες.

     

    Στο τέλος του 2015 αρχές 2016 οι Ελληνικές τράπεζες πρέπει να επιστρέψουν 40 δις στην ΕΚΤ. Αυτό δεν το λέει η κυβέρνηση. Οι εκροές καταθέσεων θα συνεχιστούν μέσα στο 2015. Η συμφωνία που "έχουμε" είναι για 3-6 μήνες. 

     

    Τα χρέη των μεγάλων Ελληνικών Ομίλων στην Ελλάδα αγγίζουν τα 11 δις και συνεχίζουν να σκάνε. Οι εκτιμήσεις των τραπεζικών ομίλων του εξωτερικού μιλάνε για ύφεση στο 1,1-1,6% για τον 2015.

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.