Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • ο πρώτο έργο που θα ενταχθεί στο Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης 2014-2020 θα είναι η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου από την Πάτρα μέχρι τη δυτική Αχαΐα, ανακοίνωσε ο αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας, Γρηγόρης Αλεξόπουλος, κατά τη διάρκεια ομιλίας του σε ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στην Κάτω Αχαΐα.

     

     

    Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη, το έργο είναι πλήρως ώριμο και θα περιλαμβάνει την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής και των αποβάθρων στην υφιστάμενη μετρική σιδηροδρομική γραμμή του προαστιακού, στο τμήμα από τον σιδηροδρομικό σταθμό του Αγίου Ανδρέα της Πάτρας έως τον σιδηροδρομικό σταθμό της Κάτω Αχαΐας και θα έχει συνολικό μήκος 20,8 χιλιόμετρα.

     

    Σύμφωνα πάντα με τον αντιπεριφερειάρχη, εκτός από τον κεντρικό σταθμό στην περιοχή του Αγίου Ανδρέα, θα κατασκευαστούν ακόμη οκτώ στάσεις έως την Κάτω Αχαΐα.

     

    Όσον αφορά τον χρόνο της διαδρομής από την Πάτρα έως την Κάτω Αχαΐα, αυτός θα καλύπτεται σε περίπου μία ώρα. Ακόμη, όπως είπε ο Γρηγόρης Αλεξόπουλος, «θα επιδιώξουμε σε συνεργασία με το Αστικό και Υπεραστικό ΚΤΕΛ να εξυπηρετηθούν οι μετακινήσεις μεταξύ δημοτικών διαμερισμάτων, καθώς και οι μετακινήσεις των εργαζομένων από και προς τη βιομηχανική περιοχή και το βιοτεχνικό πάρκο». Επίσης, η στάση Ανθείας θα εξυπηρετήσει όσους θέλουν να μετακινηθούν από και προς το νέο λιμάνι της Πάτρας.

     

    www.dikaiologitika.gr




    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    "θα έχει συνολικό μήκος 20,8 χιλιόμετρα και θα καλύπτεται σε περίπου μία ώρα"

     

     

    Δηλαδή θα τους πάρει 6 χρόνια για ένα τρένο που θα πηγαίνει με 20 km/h σε υπάρχουσα υποδομή!!!!

    • Upvote 1
    Konstantinos IB

    Δημοσιεύτηκε

    Σωστή παρατήρηση. Ή τα νούμερα είναι λάθος ή θα τρελαθούμε τελείως. Θα υπάρχει λέει και ένα ολόκληρο δίκτυο εξυπηρέτησης αυτής της "χελώνας" με αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ; Μήπως θα είναι καλύτερα να αφήσουν το ΚΤΕΛ να κάνει όλη τη δουλειά να τελειώνουμε; 

     

     

    imhotep

    Δημοσιεύτηκε

    Πράγματι...

    αν δεν είναι λάθος τα νούμερα (η απόσταση πάντως είναι σωστή) ακολουθείται η πεπατημένη της εξαρχής δημιουργίας ενός μη ανταγωνιστικού μέσου, υπέρ των μιζών των προμηθειών και προς τελικό όφελος των ΚΤΕΛ και των μεταφορικών εταιρειών

    αυτό που γίνεται δηλαδή μονίμως με τον ΟΣΕ από το 1975 και μετά

    panos-vicious

    Δημοσιεύτηκε

    Αντί να τρέχεις σε ψυχοθεραπείες και να παίρνεις αγχολυτικά, καβαλάς στη χελώνα και χαλαρώνεις. Το καλό μας θέλουν οι άνθρωποι βρε γκρινιάρηδες.

    Ε, θα το πλερώσουμε κατιτίς παραπάνω αλλά χαλάλι.

     

    Την καλημέρα μου ομορφόφατσες!

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    http://www.trainose.gr/wp-content/uploads/2014/03/Δρομολόγια-Προαστιακού-Πάτρας.pdf?c18530

     

    Η υπάρχουσα γραμμή του προαστιακού Πάτρας . είναι 13 χλμ και κάνει 25 λεπτά την διαδρομή και συνολικά μία ώρα περίπου το πήγαινε έλα και έχει μεγάλη απήχηση στον κόσμο . Εχει 6 στάσεις  . Η καινούργια θα έχει 10 συνολικά και προφανώς δεν θα κάνει 6 χρόνια γιά να την λειτουργήσουν . Αλλά μην ξεχνάμε ότι πρόκειται γιά επιφανειακό μέσο , σε αστικό ιστό , ανάλογο του τράμ .

     

    Γιά την μωτ , δείτε πόσο κάνει το μετρό γιά αντίστοιχη διαδρομή 13 χλμ Πλακεντίας - Κεραμεικός . Κάνει 24 λεπτά με περισσότερες στάσεις βέβαια , αλλά με δικό του υπόγειο διάδρομο .

     

    Η γραμμή της Πάτρας θα είναι ελαφρό μετρό , Αντίστοιχα το Πειραιάς - Κηφισιά με δική του γραμμή , 22 σταθμούς και 21 χλμ μήκος , κάνει 51 λεπτά .

     

    Αρα λογικό είναι . Αν βάλεις λεωφορείο να κάνει την γραμμή , θέλεις 2 ώρες .

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Θα μπορούσαμε να αποδεχθούμε αυτή τη χαμηλή ταχύτητα αν δε μας το παρουσίαζαν σαν επιτυχία. Στην ουσία πρόκειται για επαναλειτουργία υπάρχοντος δικτύου.

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Δεν είναι χαμηλή ταχύτητα γιά προαστιακό και προφανώς είναι επαναλειτουργία υπάρχοντος δικτύου , που όμως οι τοπικές κοινωνίες δεν το στηρίζουν .

    Αντίθετα , όπως στην Κόρινθο το σαμποτάρουν , υπέρ του ΚΤΕΛ και των ταξί και σε βάρος του τουρισμού .

    cosygatos

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Άλλο να κινεισαι μεσα στην πόλη με 20 χλμ/ώρα και άλλο έξω. Από την Κ. Αχαΐα για Πάτρα με το ΊΧ θες... 15 λεπτά!

    Η επέκταση του προαστιακού Πάτρας τόσο μακριά μόνο αρνητικό αντίκτυπο θα έχει για τη συχνότητα δρομολογίων, την πληρότητα και εν τέλει τη βιωσιμότητά του. Είναι κρίμα γιατί από Ρίο μέχρι το νέο λιμάνι και τη Λεύκα, που και η πόλη έχει ακόμα κάποια πυκνότητα πληθυσμού και θα συνδεθεί ένας σημαντικός πόλος μετακινήσεων με το κέντρο της πόλης, θα ήταν μια χαρά.

    Edited by cosygatos
    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Ε αν δουν ότι δε τραβάει, ίσως κόψουν μερικές στάσεις για να φτάνει τάκα τάκα στην Αχαγιά ή αραιώνουν τα δρομολόγια που θα φτάνουν τόσο μακριά.

     

    Πιστεύω ότι η ταχύτητα θα βελτιωθεί σημαντικά αν κάνουν και καμια αναβάθμιση. Πχ ένας φράχτης γύρω από τις γραμμές για να μη φοβούνται μήπως πατήσουν καναν άνθρωπο μαζί και με μια καλύτερη στερέωση των γραμμών θα βοηθήσει πολύ την κατάσταση. Εκεί πρέπει να ρίξουν λεφτά, όχι στην κατασκευή νέων σταθμών.

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Από πότε συγκρίνουμε το ΙΧ με τα ΜΜΜ ? Σίγουρα το ΙΧ θα πάει πιό γρήγορα , αλλά και πιό ακριβά και που θα παρκάρει βέβαια .

    Τώρα αν θα κάνει 45 η 55 λεπτά , δεν νομίζω ότι θα έχει μεγάλη διαφορά . Αλλα πράγματα μετράνε στην αστική και προαστιακή μετακίνηση .




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.