Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • ο πρώτο έργο που θα ενταχθεί στο Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης 2014-2020 θα είναι η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου από την Πάτρα μέχρι τη δυτική Αχαΐα, ανακοίνωσε ο αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας, Γρηγόρης Αλεξόπουλος, κατά τη διάρκεια ομιλίας του σε ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στην Κάτω Αχαΐα.

     

     

    Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη, το έργο είναι πλήρως ώριμο και θα περιλαμβάνει την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής και των αποβάθρων στην υφιστάμενη μετρική σιδηροδρομική γραμμή του προαστιακού, στο τμήμα από τον σιδηροδρομικό σταθμό του Αγίου Ανδρέα της Πάτρας έως τον σιδηροδρομικό σταθμό της Κάτω Αχαΐας και θα έχει συνολικό μήκος 20,8 χιλιόμετρα.

     

    Σύμφωνα πάντα με τον αντιπεριφερειάρχη, εκτός από τον κεντρικό σταθμό στην περιοχή του Αγίου Ανδρέα, θα κατασκευαστούν ακόμη οκτώ στάσεις έως την Κάτω Αχαΐα.

     

    Όσον αφορά τον χρόνο της διαδρομής από την Πάτρα έως την Κάτω Αχαΐα, αυτός θα καλύπτεται σε περίπου μία ώρα. Ακόμη, όπως είπε ο Γρηγόρης Αλεξόπουλος, «θα επιδιώξουμε σε συνεργασία με το Αστικό και Υπεραστικό ΚΤΕΛ να εξυπηρετηθούν οι μετακινήσεις μεταξύ δημοτικών διαμερισμάτων, καθώς και οι μετακινήσεις των εργαζομένων από και προς τη βιομηχανική περιοχή και το βιοτεχνικό πάρκο». Επίσης, η στάση Ανθείας θα εξυπηρετήσει όσους θέλουν να μετακινηθούν από και προς το νέο λιμάνι της Πάτρας.

     

    www.dikaiologitika.gr





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    cosygatos

    Δημοσιεύτηκε

    Και όμως, ο προαστιακός αν φτάσει στην "Αχαγιά" θα έχει να συγκριθεί τόσο με το ΊΧ όσο και με τα υπεραστικά δρομολόγια, φυσικά εξυπηρετωντας διαφορετικές ανάγκες. Αν είναι πολύ αργος θα του μείνει το κοινό που δεν έχει ΊΧ ή θα μετρήσει το 1€/μετακίνηση του θα κάνει οικονομία, και πάλι αν δεν βολεύουν οι ώρες των υπεραστικών λεωφορείων.

    cosygatos

    Δημοσιεύτηκε

    Μη συγκρίνετε την Πάτρα με την Αθήνα, τα μεγέθη και οι (χρονο)αποστάσεις είναι πολύ μικρότερα.

     

    Και πάλι βέβαια είμαι 100% υπέρ του προαστιακού Πάτρας και εύχομαι την επιτυχία του!

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Επίσης μη συγκρίνετε τις τιμές των ΜΜΜ στην Πάτρα με της Αθήνας. Στην Πάτρα τα εισητήρια είναι τόσο ακριβά, ώστε να συμφέρει και από οικονομικής απόψεως το αυτοκίνητο και μακράν η μοτοσυκλέτα. Στην Πάτρα με λεωφορείο δε μετακινούνται οι φτωχοί αλλά όσοι ακόμα δεν έχουν μάθει οδήγηση ή είναι αρκετά μεγάλοι πια για να οδηγήσουν.

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Η τιμή είναι ανάλογη της Αθήνας . Ο σημερινός προαστιακός πάντως έχει μεγάλη επιτυχία και είναι κερδοφόρος γιά την εταιρεία .

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Η τιμή του πραστιακού μπορεί να είναι μικρή, αλλά αν χρειαστεί να πάρεις και το κτελ για να πας από το σπίτι στον προαστικό και από τον προαστιακό στον προορισμό σου, θα πληρώσεις και εισητήρια που δεν είναι ανάλογα της αθήνας.

     

    Επιτυχία έχει διότι οι συνθήκες ούτως ή άλλως ήταν τραγικές. Έχεις ζήσει καθόλου στην Πάτρα?

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Οχι . Εχω πάει κάποιες φορές . Αλλά η επιτυχία του μέσου διαφημίζεται συνεχώς από την τραινοσέ .

    cosygatos

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Επίσης, η χάραξη από το Ρίο μέχρι τον Αγιο Ανδρέα είναι ιδανική, περνάει μέσα από πυκνοδομημενες περιοχές, όπως η Αγυα, και εξυπηρετεί από ότι έχω μάθει και τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ όγκο μετακινήσεων για το πανεπιστήμιο και το νοσοκομείο του Ρίο. Μιλάμε για σχεδον επιφανειακό μετρό, κάτι σαν τον ηλεκτρικό στην Αθήνα. Κάτω από το σταθμό του Αγίου Ανδρέα όμως είναι αλλιώς τα πράγματα : πολύ γρήγορα φεύγει από πυκνοκατοικημενες περιοχές, και ειδικά πέρα από το Γλαυκο - νέο λιμάνι πλέον πάει παράλληλα με την παραλιακή (Ακτή Δυμαίων), τυπική λεωφόρο εισόδου ελληνικής πόλης, με αντιπροσωπείες, υπεραγορές κοκ, ζήτημα αν καλύπτει 10.000 πληθυσμό σε 15χλμ μέχρι την Κ. Αχαΐα. Δε γίνεται δουλειά έτσι...

    Edited by cosygatos
    cosygatos

    Δημοσιεύτηκε

    Πάντως, αν το στηρίξουν κόβοντας υπεραστικά λεωφορεία από Κ. Αχαΐα και αν το δρομολόγιο διαρκεί λίγο πάνω από 30 λεπτά, όπως είχα διαβάσει πριν από ένα χρόνο ότι θα διαρκούσε το ίδιο δρομολόγιο, με λογικό εισιτήριο και εκπτωτικές πολιτικές, ίσως να είναι αξιοπρεπώς βιώσιμο. Πολλές υποθέσεις μαζεύονται όμως...

    Konstantinos IB

    Δημοσιεύτηκε

    Να σου πω εγώ που έχω ζήσει. Κατ' αρχήν ο σιδηρόδρομος δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τα δύο μεγαλύτερα κέντρα υποδοχής ξένου κόσμου που είναι το Πανεπιστήμιο και το ΤΕΙ. Και φυσικά ούτε και το ΚΤΕΛ, εκτός αν έχουν βάλει καμία γραμμή μετά από τόσα χρόνια και δεν το ξέρω. Με το ΚΤΕΛ κατεβαίναμε στα διόδια και από εκεί το κόβαμε ποδαράτο μέχρι τη σχολή. Αν ήθελες να αποφύγεις τον ποδαρόδρομο (λόγω βροχής ή υπερβολικής ζέστης) έπρεπε να κατέβεις στο κέντρο της Πάτρας, περίπου στην Αγία Σοφία και να πάρεις από εκεί το τοπικό για το Πανεπιστήμιο. Παρόλα αυτά η πλήρωση όλων των μέσων μεταφοράς, σε αντίθεση με την Αθήνα, ήταν επαρκέστατη και το αυτοκίνητο δεν πολυχρησιμοποιείτο. 

     

    Το ωραίο θα ήταν να προχωρήσουν τη γραμμή μέχρι την παραλία της Καλογριάς και κοντά στο δάσος της Στροφυλιάς. Να έρχεται ο τουρίστας ή ο εκδρομέας να μένει μέσα στην Πάτρα (πιο φθηνή διαμονή με άμεση λύση φαγητού και νυχτερινής διασκέδασης) και να πηγαίνει να κάνει το μπάνιο του στην Καλογριά με τον προαστιακό. Εκεί να δεις μετά τουρισμό. Το να πας τη γραμμή μέχρι την Κάτω Αχαγιά να εξυπηρετήσεις 6500 άτομα, δε λέω καλό είναι, δεν θα λύσεις όμως πολλά προβλήματα.  

    Konstantinos IB

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Οχι . Εχω πάει κάποιες φορές . Αλλά η επιτυχία του μέσου διαφημίζεται συνεχώς από την τραινοσέ .

    Να σου πω εγώ που έχω ζήσει. Κατ' αρχήν ο σιδηρόδρομος δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τα δύο μεγαλύτερα κέντρα υποδοχής ξένου κόσμου που είναι το Πανεπιστήμιο και το ΤΕΙ. Και φυσικά ούτε και το ΚΤΕΛ, εκτός αν έχουν βάλει τώρα γραμμή και δεν το ξέρω. Με το ΚΤΕΛ κατεβαίναμε στα διόδια και από εκεί το κόβαμε ποδαράτο μέχρι τη σχολή. Αν ήθελες να αποφύγεις τον ποδαρόδρομο (λόγω βροχής ή υπερβολικής ζέστης) έπρεπε να κατέβεις στο κέντρο της Πάτρας, περίπου στην Αγία Σοφία και να πάρεις από εκεί το τοπικό για το Πανεπιστήμιο. Παρόλα αυτά η πλήρωση όλων των μέσων μεταφοράς, σε αντίθεση με την Αθήνα, ήταν επαρκέστατη και το αυτοκίνητο δεν πολυχρησιμοποιείτο. 

     

    Το ωραίο θα ήταν να προχωρήσουν τη γραμμή μέχρι την παραλία της Καλογριάς και κοντά (όχι μέσα  :D) στο δάσος της Στροφιλιάς. Να έρχεται ο τουρίστας ή ο εκδρομέας να μένει μέσα στην Πάτρα (πιο φθηνή διαμονή με άμεση λύση φαγητού και νυχτερινής διασκέδασης) και να πηγαίνει να κάνει το μπάνιο του στην Καλογριά με τον προαστιακό. Εκεί να δεις μετά τουρισμό. Το να πας τη γραμμή μέχρι την Κάτω Αχαγιά να εξυπηρετήσεις 6500 άτομα, δε λέω καλό είναι, δεν θα λύσεις όμως πολλά προβλήματα.  

     

    Υ.Γ. Για να μη στέλνω πολλά μηνύματα απαντάω ετεροχρονισμένα στο #22

    Φίλε cosygatos δεν είμαι πατρινός, στην Πάτρα σπούδασα. Αθηναίος είμαι με καταγωγή από Λακωνία. Καλή η Καλαμάτα ως τουριστικός προσανατολισμός αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να βοηθηθούν και οι άλλοι.

    Edited by Konstantinos IB



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.