Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • ο πρώτο έργο που θα ενταχθεί στο Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης 2014-2020 θα είναι η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου από την Πάτρα μέχρι τη δυτική Αχαΐα, ανακοίνωσε ο αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας, Γρηγόρης Αλεξόπουλος, κατά τη διάρκεια ομιλίας του σε ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στην Κάτω Αχαΐα.

     

     

    Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη, το έργο είναι πλήρως ώριμο και θα περιλαμβάνει την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής και των αποβάθρων στην υφιστάμενη μετρική σιδηροδρομική γραμμή του προαστιακού, στο τμήμα από τον σιδηροδρομικό σταθμό του Αγίου Ανδρέα της Πάτρας έως τον σιδηροδρομικό σταθμό της Κάτω Αχαΐας και θα έχει συνολικό μήκος 20,8 χιλιόμετρα.

     

    Σύμφωνα πάντα με τον αντιπεριφερειάρχη, εκτός από τον κεντρικό σταθμό στην περιοχή του Αγίου Ανδρέα, θα κατασκευαστούν ακόμη οκτώ στάσεις έως την Κάτω Αχαΐα.

     

    Όσον αφορά τον χρόνο της διαδρομής από την Πάτρα έως την Κάτω Αχαΐα, αυτός θα καλύπτεται σε περίπου μία ώρα. Ακόμη, όπως είπε ο Γρηγόρης Αλεξόπουλος, «θα επιδιώξουμε σε συνεργασία με το Αστικό και Υπεραστικό ΚΤΕΛ να εξυπηρετηθούν οι μετακινήσεις μεταξύ δημοτικών διαμερισμάτων, καθώς και οι μετακινήσεις των εργαζομένων από και προς τη βιομηχανική περιοχή και το βιοτεχνικό πάρκο». Επίσης, η στάση Ανθείας θα εξυπηρετήσει όσους θέλουν να μετακινηθούν από και προς το νέο λιμάνι της Πάτρας.

     

    www.dikaiologitika.gr





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    cosygatos

    Δημοσιεύτηκε

    Μου κάνει εντύπωση που οι φίλοι πατρινοί έχουν την εντύπωση ότι μπορεί η πατρα να γίνει τουριστική πολη. Που κάνω μεγάλη προσπάθεια να πεισω όλους τους γνωστούς μου που έχουν περάσει από Πάτρα για το ότι δεν είναι και τόσο άσχημη και έχει ενδιαφέροντα μέρη να πας και όμορφα σημεία.

     

    Φίλε Κωνσταντίνε, αν πας στην Καλαμάτα κάνε μια βόλτα στην όμορφη και τουριστικότατη παραλιακη ζώνη, δες και την θαυμάσια παραλία της και κατάλαβε γιατί η Πάτρα δε θα γίνει ποτέ τουριστική πόλη, ειδικά για το καλοκαίρι.

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    ΒΑΣ, η τρενοσέ είναι ο πλέον αναξιόπιστος κριτής του θέματος, διότι τον εαυτό της διαφημίζει, τι θα έλεγε? Και τα κτελ για τον εαυτό τους λέγανε τα καλύτερα λόγια!!

     

    Ντάξει, η γραμμή Πάτρα - Ρίο δεν είναι αποτυχημένη για τους λόγους που εξήγησαν οι προηγούμενοι. Ωστόσο, ούτε αυτή είναι καινούρια γραμμή. Απλά τη βρήκανε παρατημένη, φέρανε και παλιούς συρμούς του προαστιακού της Αθήνας και την παρουσίασαν ως επιτυχία. Το μόνο καινούριο που έκαναν ήταν ότι συνέδεσαν το σταθμό του Ρίου με το πανεπιστήμιο με πούλμαν. Σε σχέση με την παλιά σύνδεση πόλης και πανεπιστημίου, αυτό είναι πρόοδος αλλά όχι και επίτευγμα. 

    Edited by georgios_m
    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Εντάξει τώρα έχουμε και διαμάχη , Πάτρας - Καλαμάτας . Και τις δύο πόλεις τις ξέρω σαν τουρίστας , αλλά είναι εντελώς διαφορετικές πόλεις .

     

    Η Πάτρα είναι μιά μικρή Θεσσαλονίκη . Αυτόνομη πόλη , με την ζωή της , τους φοιτητές της , μεγάλη γιά να έχει μόνο 1-2 σημεία αναφοράς , όπως συμβαίνει με την Καλαμάτα , που έχει την Αριστομένους γιά τον χειμώνα και την παραλία γιά το καλοκαίρι .

     

    Αλλά αυτά μικρή σημασία έχουν γιά το τρένο .

     

    Οι προαστιακοί εξυπηρετούν συγκεκριμένες ανάγκες . Εργαζόμενους , φοιτητές και λιγότερο ΕΕ που έχουν διάφορες εργασίες που εξυπηρετούνται από το ΙΧ τους .

     

    Επειδή διαβάζω και το σάιτ των μετακινούμενων με τον προαστιακό Αθηνών , ξέρετε πόσος κόσμος , που είχε καταγωγή στην Δυτική Αττική και στην Κορινθία , μένει στα μέρη του και δουλεύει στην Αθήνα , μετακινούμενος καθημερινά με τον προαστιακό ?

     

    Προφανώς κάτι ανάλογο σε μικρότερη κλίμακα θα μπορεί να γίνει στην Αχαία και στην Μεσσηνία .

     

    Η τραινοσέ αν δεν είχε θετικά αποτελέσματα , δεν θα μπορούσε να διαφημίσει τίποτα . Αλλά προφανώς χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες , η συνεργασία τραινοσέ - κτελ Αχαίας , είναι πολύ θετική . Οχι μόνο στο θέμα Πανεπιστημίου , αλλά και στην γραμμή Αθήνας -  Πάτρας , που όσοι θέλουν να πάνε Πάτρα και μένουν στο Βόρειο κομμάτι της Αθήνας , η επιλογή του συνδυασμού τρένου-λεωφορείου είναι μονόδρομος , αφού ο χρόνος των 3 ωρών γιά την διαδρομή Πλακεντίας - Πάτρα είναι ο ανταγωνιστικότερος όλων , εκτός βέβαια του ΙΧ .

     

    http://www.trainose.gr/wp-content/uploads/2014/03/Δρομολογια-Λεωφορειων-Κιατο-Πατρα-Ανταποκρισεις-με-Προαστιακο.pdf?c18530

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Στη δική μου εποχή υπήρχε η γραμμή 6 που συνέδεε το κέντρο της Πάτρα με το Ρίο ή και τον Αη Βασίλη περνώντας από το πανεπιστήμιο και το νοσοκομείο. Επειδή δεν έμενα κοντά στη γραμμή αυτή και ήθελα κι άλλο ένα λεωφορείο, η μετακίνηση αυτή μου στοίχιζε 700δρχ και διαρκούσε πάρα πολλή ώρα. Ήταν τόσο κουραστική που δε μπορούσες να κάνεις και δεύτερο δρομολόγιο μέσα σε μια μέρα πχ για ψώνια κλπ. Γενικά, μόνο οι πρωτοετείς (που είναι και ολίγον τουρίστες) έρχονταν με το λεωφορείο στο πανεπιστήμιο. Μετά από το α' έτος όσοι δεν έπαιρναν αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα, ή δε βολεύονταν ως επιβάτες κάποιου συμφοιτητή, απλά δε φοιτούσαν. Αργότερα τα εισητήρια ακρίβυναν κι άλλο. Κάποια στιγμή υπήρξαν κάποιες κάρτες απεριορίστων (μόνο για φοιτητές) με 15 ευρώ το μήνα αλλά επειδή ξαφνικά τα λεωφορεία γέμισαν φοιτητές που έκαναν άσκοπες βόλτες τις κατήργησαν σύντομα.

     

    Και η γραμμή προς Ρίο και αυτή προς Αχαγιά έχουν τουριστικό χαρακτήρα. Και οι δύο αυτές παραλιακές πλευρές της πόλης έχουν καφετέριες και μπαράκια και το τρένο τις κάνει προσιτές στη νεολαία που θέλει να κάνει τις βόλτες της στο Ρίο και τα Βραχνέικα. Σίγουρα μια επέκταση μέχρι Καλόγρια που θα πιάσει και τους φαντάρους στον Άραξο (τουρίστες κι αυτοί) θα ήταν φοβερή ιδέα, αλλά με λιγότερες στάσεις ώστε να φτάνεις σε εύλογο χρονικό διάστημα. Επίσης, οι τουρίστες που κοιμούνται στα ξενοδοχεία της περιοχής θα μπορούν να έρχονται στην πόλη για βόλτα και να ξαναγυρίζουν να κοιμηθούν.

     

    Έχει λοιπόν και η Πάτρα τον τουρισμό της και τα μέσα μεταφοράς είναι σχεδιασμένα για καθαρά τουριστική χρήση και όχι για σοβαρές δουλειές. Ακόμα κι ο φοιτητής, που θέλει να πάει κανα δυο ξεχωριστές φορές τη μέρα για μάθημα, σε μια-δυο παρτ τάιμ εργασίες, να επισκεφθεί δεή-οτέ-δευάπ (στην άλλη άκρη της πόλης), να ψωνίσει φαγητά, να μαγειρέψει, να πλύνει, να διαβάσει και τέλος να πάει να πιεί κι έναν καφέ κλπ. δε μπορεί να το κάνει με τα κτελ και τους προαστιακούς. Συνήθως το πρώτο που κόβει είναι το μάθημα, γι' αυτό στο πανεπιστήμιο πατρών τα ποσοστά παρακολούθησης είναι πολύ χαμηλά.

     

    Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε λίγο τι εννούμε με τη λέξη κτελ. Στην πάτρα κτελ λέγονται και τα αστικά λεωφορεία. Κι όταν λένε για συνεργασία τρενοσέ με κτελ εννοούν ότι κάθε σταθμό αυτού του παραλιακού προαστιακού συνδέεται με αστικά λεωφορεία με την ενδοχώρα. 

     

    Η διαδρομή Αθήνας - Πάτρας με προαστιακό και λεωφορείο γίνεται με λεωφορεία του οσέ που σε παίρνουν από το Κιάτο. Ψιλοταλαιπωρία κι αυτό, ιδίως αν μπερδευτείς και δε κάνεις σωστή κράτηση, διότι δεν έχει για κάθε δρομολόγιο προαστιακού ανταπόκριση για πάτρα. Τα δρομολόγια αλλάζουν συνέχεια και είναι πολύ εύκολο να την πατάς σε κάθε αλλαγή.

     

    Το συνδυασμό τρενοσέ - κτελ για Αθήνα - Πάτρα δε τον καταλαβαίνω πώς γίνεται. Τα κτελ ξεκινούν από κηφισσό και είναι μια άλλη ταλαιπωρία να τον προσεγγίσεις με το 051 που ξεκινά από ομόνοια..

    Edited by georgios_m
    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Εγώ μιλάω μόνο γιά τον συνδυασμό προαστιακού-κτελ στο Κιάτο . Η τιμή των 20 € γιά ταξίδι με επιστροφή γιά φοιτητές είναι πολύ καλή .

    Τα δρομολόγια πυκνά και προφανώς ο σταθμός του Κηφισσού , είναι αδύνατο να τον επισκεφτείς χωρίς αμάξι και γιά όσους μένουν μακρυά του , δεν αποτελεί επιλογή .

     

    Ενώ ο προαστιακός έχει την δυνατότητα σε Πλακεντίας - Νερατζιώτισσα - ΣΚΑ και Ανω Λιόσια να σε αφήσει σε ΜΣΤ .

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Επαναλαμβάνω δεν είναι κτελ αυτό που σε παραλαμβάνει από το Κιάτο, αλλά λεωφορείο του ΟΣΕ.

    Όντως, αυτή η γραμμή είναι αρκετά καλή, αλλά μέχρι να γίνει καλή πέρασαν χρόνια και το κόστος αυξήθηκε στα επίπεδα του κτελ ενώ ήταν φτηνότερο.

     

    Κι ο προαστιακός της Πάτρας καλή ιδέα είναι, απλά δε πρόκειται περί νέου έργου. Έκαναν απλά το αυτονόητο.

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Νομίζω , από ότι διάβασα στο σάιτ των τρενόφιλων , ότι είναι συνεργασία με το ΚΤΕΛ , γιά αυτό και πύκνωσαν τα λεωφορεία , ενώ μέχρι πριν 1-2 χρόνια ήταν του ΟΣΕ και είχε 6 την ημέρα μόνο . 

     

    Γιά τον προαστιακό της Πάτρας δεν είπε κανείς ότι είναι νέο έργο . Αλλά και της Καλαμάτας και του Ναυπλίου που θα λειτουργήσουν παλιό έργο είναι .

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Α οκ. αυτό δε το ήξερα. Έτσι εξηγείται η βελτίωση.

     

    Μιλάμε λοιπόν για ξαναζεσταμένα φαγητά.

    Edited by georgios_m



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.