Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Για το νομοσχέδιο που αφορά στις τροποποιήσεις της Συμφωνίας Παραχώρησης του έργου «Ανάπτυξη εμπορευματικού κέντρου Θριασίου πεδίου», ενημερώθηκε η Διαρκής Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής. Η επένδυση στο Θριάσιο πεδίο καθίσταται κρίσιμη για το μέλλον του εμπορευματικού σιδηροδρόμου και έτσι η χώρα θα καταστεί  ένα μεγάλο συγκοινωνιακό και εμπορευματικό hub για όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αξιοποιώντας τη στρατηγική της θέση, δημιουργώντας συνθήκες ευρωστίας και ανάπτυξης.

    Οι αλλαγές που επέρχονται στη συμφωνία παραχώρησης: 

    • Πρώτον, διπλασιάζεται το Εφάπαξ Αντάλλαγμα από 10 σε 20 εκατομμύρια ευρώ.
    • Δεύτερον, αυξάνεται η Ετήσια Πληρωμή προς το Δημόσιο από 2,51% σε 5,00%, ενώ αυξάνεται και αντίστοιχα η Ελάχιστη Πληρωμή προς το Δημόσιο από τα 350.000 ευρώ στα 700.000 ευρώ ετησίως.
    • Τρίτον, μειώνεται η Περίοδος Παραχώρησης  από τα 60 στα 37 έτη και υπό προϋποθέσεις μπορεί να παραταθεί για ακόμα 3, ενώ παράλληλα παρέχεται δυνατότητας του Παραχωρησιούχου να διαπραγματευτεί την επέκταση της παραχώρησης για επιπλέον 23 έτη σε τιμές αγοράς.
    • Τέταρτον, εισάγεται ένας μηχανισμός κατανομής των κερδών σε ποσοστό 50-50, για όλα τα κέρδη της Παραχώρησης όταν ο χρηματοοικονομικός δείκτης IRR υπερβεί το 9,09%.

    Με τις τροποποιήσεις αυτές εξασφαλίζεται αφενός η έναρξη της Παραχώρησης σύμφωνα με τις επιταγές και του Ευρωπαϊκού Δικαίου και αφετέρου διασφαλίζεται απόλυτα το Δημόσιο Συμφέρον. Το σύνολο της επένδυσης ανέρχεται σε 158,4 εκατομμύρια ευρώ, με το κατασκευαστικό κόστος να τοποθετείται κοντά στα 110 εκατομμύρια ευρώ και θα δημιουργήσει 3.000 νέες θέσεις εργασίας αποτελώντας το μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο κέντρο logistics στη χώρα.

    Εξαιρετικής σημασίας είναι οι σύγχρονες σιδηροδρομικές υποδομές που θα κατασκευάσει επίσης ο παραχωρησιούχος, ώστε να συνδεθεί το Κέντρο με την εθνική σιδηροδρομική υποδομή.

    Αναβαθμίζεται επομένως η Δυτική Αττική -μαζί ασφαλώς με μια σειρά από νέα έργα, με κυριότερο την κατασκευή του νέου κλάδου του Προαστιακού Σιδηροδρόμου που θα ξεκινά από τα Άνω Λιόσια, θα εξυπηρετεί μια σειρά από αστικές περιοχές όπως ο Ασπρόπυργος και η Ελευσίνα και θα καταλήγει στα Μέγαρα, ένα σημαντικό έργο για τη Δυτική Αττική που θα προκηρυχθεί τις επόμενες ημέρες με χρηματοδότησης του Ταμείου Ανάκαμψης» πρόσθεσε ο Υφυπουργός Υποδομών.

    Μαζί με την αξιοποίηση του πρώην στρατοπέδου Γκόνου στη Θεσσαλονίκη ως κέντρο logistics επίσης, δημιουργείται ένα ισχυρό δίπολο εισροής εμπορευμάτων στη χώρα, με πολλαπλά οφέλη για την οικονομία και την απασχόληση.





    GTnews

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.