Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και εκμετάλλευσης της γης, των κτισμάτων και της υποδομής της χερσαίας ζώνης του λιμανιού, την πρόβλεψη για σταθερά τιμολόγια στην ακτοπλοΐα για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και αύξηση του ετήσιου ανταλλάγματος (ενοικίου) προς το ελληνικό Δημόσιο από τα συνολικά έσοδα, από το 2% που είναι σήμερα στο 3,5%, με απόδοση των χρημάτων από την αύξηση αυτή στους παραλιμένιους δήμους, θα περιλαμβάνει, σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, η νέα σύμβαση παραχώρησης μεταξύ ελληνικού Δημοσίου και ΟΛΠ.

     

    Η νέα σύμβαση, που είναι απαραίτητη προκειμένου να προχωρήσει η παραχώρηση του ΟΛΠ σε ιδιώτες, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί τις επόμενες ημέρες και θα αποσταλεί για παρατηρήσεις στους εμπλεκόμενους φορείς, μεταξύ των οποίων και στη Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων.

     

    Στη νέα σύμβαση παραχώρησης θα ζητείται επίσης από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη να αποδίδουν ετήσιο αντάλλαγμα, ενώ η Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου θα πρέπει να ορίσει τη χερσαία ζώνη του λιμανιού καθώς έως σήμερα δεν είναι γνωστό τι ανήκει στο λιμάνι και τι στους παραλιμένιους δήμους.

     

    Μέριμνα θα δίδεται εξάλλου για ενθάρρυνση των επενδύσεων που αφορούν τις δραστηριότητες της ναυπηγοεπισκευής αλλά θα υπάρχουν και νέοι όροι που θα ορίζουν τα επίπεδα των χρηματικών ανταλλαγμάτων παραχώρησης, που θα καταβάλλονται από τον ΟΛΠ στο Δημόσιο.

     

    Η νέα σύμβαση παραχώρησης, όταν ολοκληρωθούν οι παρατηρήσεις από τους εμπλεκόμενους φορείς, αναμένεται να τεθεί υπόψη των βασικών διεκδικητών για την απόκτηση του 51% των μετοχών του ΟΛΠ από τους οποίους είναι βέβαιο ότι θα ζητούνται επενδύσεις για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα προκειμένου να παραχωρηθεί στη συνέχεια και επιπλέον ποσοστό – μέχρι και το 67% των μετοχών της επιχείρησης.

     

    Οι βασικοί διεκδικητές για το λιμάνι του Πειραιά είναι η κινεζική Cosco, η δανέζικη APM Terminals και η ICTS από τις Φιλιππίνες.

     

    Οι τρεις κολοσσοί στις διεθνείς μεταφορές αναμένεται να υποβάλουν στη συνέχεια κλειστές δεσμευτικές προσφορές οι οποίες θα αξιολογηθούν από το ΤΑΙΠΕΔ, ενώ η σύμβαση παραχώρησης με νομοσχέδιο θα πάρει το δρόμο για ψήφιση στη Βουλή.

     

    Η διαδικασία ιδιωτικοποίησης του λιμανιού αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο στις αρχές του 2016 και τα χρονοδιαγράμματα είναι σφιχτά καθώς σύμφωνα με το νέο μνημόνιο οι ιδιωτικοποιήσεις αποτελούν έναν από τους βασικούς πυλώνες ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας και μείωσης του χρέους.

     

    Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/I_nea_sumbasi_parachorisis_metaxu_ellinikou_Dimosiou_kai_OLP/#.Vgag5vntmko





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.