Μέχρι τον Οκτώβριο το master plan του ΟΛΘ
Εντός του Οκτωβρίου εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί το master plan του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, στο οποίο θα ληφθούν υπόψη και οι προτάσεις των χρηστών του λιμανιού και των φορέων της πόλης.
Παράλληλα, στη βάση master plan, κανονικά αναμένεται να προχωρήσει και το επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας, ασχέτως του αν θα υπάρξει πώληση μετοχών τής ΟΛΘ ΑΕ ή παραχωρήσεις. Τα παραπάνω γνωστοποίησαν στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ, Ιωάννης Παντής και ο διευθύνων σύμβουλος, Δημήτρης Μακρής, έπειτα από συνάντηση με τους χρήστες του λιμανιού.
"Ο ΟΛΘ, στη βάση του master plan θα προχωρήσει αναπτυξιακά και το επενδυτικό του πρόγραμμα θα υλοποιηθεί προκειμένου να αναπτυχθεί σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο, ανεξαρτήτως του τι τελικώς θα αποφασιστεί στο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης με τους πιστωτές, αν θα υπάρξει πώληση μετοχών, αν θα γίνουν παραχωρήσεις ή αν θα συνεχίσει με το σημερινό του ιδιοκτησιακό καθεστώς" σημείωσε ο κ.Παντής.
Από την πλευρά του, ο κ.Μακρής επισήμανε ότι το master plan γίνεται με προοπτική 25ετίας και θα παρουσιάζει διάφορα σενάρια ανάπτυξης. Ενδεικτικά ανέφερε το ένα από αυτά, που βασίζεται σε αύξηση της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στο 1,5 εκατ. TEUs (σ.σ. μονάδα μέτρησης εμπορευματοκιβωτίων), του συμβατικού φορτίου στα 7,5 εκατ. τόνους και των επιβατών κρουαζιέρας στα 150.000 άτομα. Διευκρίνισε δε ότι στους μελετητές έχει δοθεί η κατεύθυνση να συμπεριλάβουν στον σχεδιασμό και την επέκταση της 6ης προβλήτας (σ.σ. έργο κρίσιμης σημασίας, που έχει επανειλημμένως αναβληθεί, ήδη από τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας και παρότι υπήρχε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων).
Μάλιστα, σύμφωνα με τη νέα διοίκηση του ΟΛΘ, το master plan, θα είναι δεσμευτικό και για τον ιδιώτη επενδυτή, σε περίπτωση που αποφασιστεί η πώληση πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ανώνυμης εταιρείας. Στο μεσοδιάστημα και μέχρι να ξεκαθαρίσει το τι μέλλει γενέσθαι με το λιμάνι, η ΟΛΘ ΑΕ θα προχωρήσει στις επενδύσεις που μπορούν να γίνουν σε μηχανήματα και σύγχρονα συστήματα, οι οποίες υπολογίζονται σε 25 εκατ. ευρώ για τη διετία.
Κατά τη σημερινή σύσκεψη συγκροτήθηκαν ακόμη δύο ομάδες εργασίας με τη συμμετοχή φορέων, με αντικείμενο αντίστοιχα τη βελτίωση του επιβατικού λιμανιού και την ανάπτυξη του εμπορικού. Οι προτάσεις τους θα κατατεθούν στο επόμενο δεκαπενθήμερο και θα ληφθούν υπόψη των μελετητών του master plan.
Στόχο αποτελεί για τη νέα διοίκηση και η ενίσχυση του λιμανιού με ανθρώπινο δυναμικό, καθώς οι ανάγκες είναι μεγάλες και δεν καλύπτονται επαρκώς. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της ΟΛΘ, Τάσο Κανταρά, έχει προταθεί η πρόσληψη 160 ατόμων, τακτικών υπαλλήλων με συμβάσεις αορίστου χρόνου.
Καταλήγοντας, ο κ. Παντής ανέφερε ότι η διοίκηση του ΟΛΘ είναι πρόθυμη να φιλοξενήσει τη λύση που θέλει η πόλη να βρει για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με νησιά του Αιγαίου. Πρόσθεσε ότι την άνοιξη του 2016 η Θεσσαλονίκη δεν αποκλείεται να έχει πλέον ενταχθεί στο δίκτυο υδατοδρομίων που σχεδιάζεται από ιδιωτική εταιρεία.
Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Mechri_ton_Oktobrio_to_master_plan_tou_OLTh/#.VX5wevntlBc
Recommended Comments
Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα