Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., εταιρεία του Ελληνικού Δημοσίου, που σχεδιάζει, μελετά, δημοπρατεί και επιβλέπει την κατασκευή των Έργων Μετρό και Τραμ, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ανέθεσε στην Ανάδοχο Κοινοπραξία «ΑΒΑΞ Α.Ε. – GHELLA SpA – ALSTOM TRANSPORT S.A.» την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, Τμήμα Α' – Άλσος Βεΐκου – Γουδή. Το Έργο αποτελείται από δεκαπέντε (15) νέους υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή, καθώς και εννέα (9) ενδιάμεσα ή/και τερματικά φρέατα.

    Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., στο πλαίσιο κατασκευής του Έργου της Γραμμής 4Α του Μετρό της Αθήνας και για την προστασία των υφιστάμενων κτηρίων και κατασκευών, έχει προβλέψει στην Σύμβαση κατασκευής του Έργου την εκπόνηση ειδικών μελετών κατά μήκος της ζώνης επιρροής του Έργου. Οι μελέτες που εκπονούνται σε αυτό το στάδιο των έργων, λαμβάνουν υπόψη τους τις υπεδαφικές συνθήκες, την πυκνότητα δόμησης εκάστης περιοχής, καθώς και το είδος και την κατάσταση κτηρίων και κατασκευών.

    Γι’ αυτό το λόγο απαιτείται η διενέργεια αποτύπωσης και δομοστατικής καταγραφής των κτηρίων που βρίσκονται εντός της ζώνης επιρροής του Έργου.

    Ειδικότερα, πρέπει να επιθεωρηθούν όλες οι εξωτερικές πλευρές καθώς και το εσωτερικό των ιδιοκτησιών ώστε να γίνει καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης τους, πριν την έναρξη των υπογείων εργασιών και να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μελετητικά και κατασκευαστικά μέτρα πρόληψης και προστασίας.

    Η δομοστατική καταγραφή των κτηρίων και κατασκευών είναι απαραίτητη για την εκπόνηση των μελετών αυτών και εκτελείται από εξειδικευμένα συνεργεία Πολιτικών Μηχανικών και άλλων στελεχών της μελετητικής εταιρείας DIADILOS SOLUTIONS (Λ. Συγγρού 314-316, 17673 Καλλιθέα, τηλέφωνο 2128091864) για λογαριασμό της Αναδόχου Κ/Ξ «ΑΒΑΞ Α.Ε. – GHELLA SpA – ALSTOM TRANSPORT S.A.».

    Η συνεργασία των ιδιοκτητών και ενοικιαστών των κτηρίων με τα συνεργεία για την διενέργεια της Τεχνικής Αποτύπωσης είναι απολύτως αναγκαία, στοχεύει δε στην καταγραφή της πραγματικής κατάστασης των κτηρίων πριν από την εκτέλεση των υπόγειων εργασιών για την προστασία τους.

    Επιπλέον, η δομοστατική εκτίμηση και καταγραφή της κατάστασης των κτηρίων και κατασκευών είναι προς όφελος των χρηστών, έναντι ζητημάτων που ενδεχομένως ανακύψουν κατά την διάρκεια των εργασιών. Για την αποτύπωση των κτηρίων, ακολουθείται πρακτικά η εξής διαδικασία:

    - Ανάρτηση Ανακοίνωσης της εταιρείας DIADILOS SOLUTIONS στην είσοδο των κτηρίων, προκειμένου να ενημερωθούν οι χρήστες για την προγραμματισμένη ημερομηνία αυτοψίας από συνεργείο του Αναδόχου.

    - Επίδειξη Ενημερωτικού Σημειώματος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., στους ιδιοκτήτες/ενοικιαστές για το σκοπό της αποτύπωσης, με τα στοιχεία ταυτοποίησης (Ονοματεπώνυμο, Ιδιότητα και Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας) των μηχανικών του συνεργείου της Αναδόχου Κ/Ξ, ώστε ο ενδιαφερόμενος τρίτος να προχώρα σε έλεγχο για την ταυτοπροσωπία.

    - Οι αποτυπώσεις πραγματοποιούνται με τη συναίνεση του ιδιοκτήτη/ ενοικιαστή και με παράλληλη ενημέρωση για την διαδικασία καταγραφής.

    - Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία, ο ιδιοκτήτης/ενοικιαστής καλείται να υπογράψει το σχετικό έντυπο, με δικαίωμα να λάβει αντίγραφο της σχετικής τεχνικής αποτύπωσης. (Το σχετικό έγγραφο που υπογράφει ο ιδιοκτήτης/ ενοικιαστής περιλαμβάνει: το όνομα του ιδιοκτήτη, την ημερομηνία καταγραφής, τη χρήση του οικήματος, τον αριθμό του διαμερίσματος, την συναίνεση για την παροχή και χρήση προσωπικών δεδομένων στο πλαίσιο της προστασίας των προσωπικών δεδομένων βάσει του GDPR (General Data Protection Regulation), την κάτοψη του διαμερίσματος, τυχόν ρωγμές, την τυχόν άρνηση ή αποδοχή για την καταγραφή, την επιθυμία για την αποστολή της έκθεσης καταγραφής).

    - Στην αποτύπωση μπορεί να είναι παρών και μηχανικός του ιδιοκτήτη/ ενοικιαστή εφόσον το επιθυμεί.

    - Σε περίπτωση απουσίας του χρήστη, διανέμεται έντυπο για τον προγραμματισμό νέας αυτοψίας και ο ιδιοκτήτης/ ενοικιαστής δύναται να τηλεφωνεί απευθείας στην εταιρεία DIADILOS SOLUTIONS στο τηλέφωνο 2128091864, εργάσιμες ώρες και ημέρες, για τον προγραμματισμό νέου ραντεβού.

    - Σε κλειστά κτήρια γίνεται προσπάθεια εντοπισμού των ιδιοκτητών ή ενοικιαστών.

    Επισημαίνεται ότι μετά την εκπόνηση μελετών για την δομητική κατάσταση των κτηρίων/ κατασκευών και με την έναρξη των υπόγειων εργασιών, η Ανάδοχος Κ/Ξ υπό την επίβλεψη και τον έλεγχο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., παρακολουθεί διαρκώς και σε πραγματικό χρόνο με ενόργανες μετρήσεις την συμπεριφορά των κτηρίων και κατασκευών καθ' όλη τη διάρκεια κατασκευής του Έργου προκειμένου να επιβεβαιώνεται ότι οι τιμές των μετρήσεων θα είναι πάντοτε μικρότερες από τα αυστηρά όρια ασφαλείας που έχουν καθοριστεί στις προδιαγραφές του Έργου. Η Διεύθυνση Επικοινωνίας της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., θα βρίσκεται πάντα στην διάθεση του κοινού καθ’ όλη την διάρκεια κατασκευής και θα είναι στην διάθεσή σας για κάθε απορία ή διευκρίνιση. (Γραμμή Επικοινωνίας: τηλ. 210-6792082, 210-6792032, 210-6792060, Δευτέρα έως Παρασκευή από 09:00 έως 17:00, email: [email protected]).

    Η σχετική ανακοίνωση εδώ: https://www.ametro.gr/wp-content/uploads/2022/05/ΑΥΤΟΨΙΑ.pdf






    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    KF

    Δημοσιεύτηκε

    Ειμαι ο μονος που βλεπω προσπαθεια αποποιησης ευθυνων απο πιθανα προβληματα?

    antloukidis

    Δημοσιεύτηκε

    Οφθαλμοφανές είναι (για αποποίηση από υπάρχοντα προβλήματα)... αλλά και σωστό (για προβλήματα που θα προέλθουν από μετροπόντικες κλπ) ...νομίζω!

    BAS

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Μην ξεχνάτε ότι η γραμμή 4 περνάει κάτω από πυκνοδομημένες περιοχές με παλιές πολυκατοικίες, χωρίς πρασιές, που μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα οι εργασίες.

    Να θυμίσω ότι στην πολύ φαρδιά Πανεπιστημίου, που πέρασε το μετρό, είχαμε το ρούφηγμα του περιπτέρου, ενώ στην επίσης φαρδιά και με ανοικτά ΟΤ δίπλα της, Δουκίσσης Πλακεντίας, είχαμε την υποχώρηση που ένα αυτοκίνητο έπεσε σε λάκκο 20 μ. 

    Τελικά είναι πολλά τα χρόνια που φτιάχνεται το μετρό και αυτά που λέω τώρα έγιναν πριν 20-25 χρόνια, οπότε πολλοί που ήταν τότε μικροί, δεν τα γνωρίζουν.

     

    Edited by BAS
    banskoboy

    Δημοσιεύτηκε

    Δεν υπαρχει μετρό στον κόσμο που να μην ακολουθείται αυτή η διαδικασία...



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.