Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Εντός του Μαΐου πρόκειται να ξεκινήσει η κατασκευή των νέων σταθμών διοδίων στον άξονα της Εγνατίας οδού. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Εγνατία Οδός Α.Ε. Απόστολο Αντωνούδη η σχετική σύμβαση πρόκειται να υπογραφεί την επόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις 2 Μαΐου και στη συνέχεια θα ξεκινήσουν τα έργα κατασκευής των σταθμών. Ο συνολικός αριθμός τους ανέρχεται σε 42 εκ των οποίων οι δύο, σε Σιάτιστα (Κοζάνη) και Αρδάνιο (Έβρος) είναι μετωπικοί και οι υπόλοιποι πλευρικοί.

    Ανάδοχος θα είναι η εταιρεία Άκτωρ η οποία εκτελεί το έργο της συντήρησης του αυτοκινητόδρομου. Σύμφωνα με τον κ. Αντωνούδη η κατασκευή των σταθμών διοδίων θα ανατεθεί στον Άκτωρα μέσω της προαίρεσης η οποία προβλέπεται στην τρέχουσα σύμβαση για τη συντήρηση του αυτοκινητόδρομου. Ο προϋπολογισμός του έργου προβλέπεται να φτάσει περίπου στα 12 με 13 εκατ. ευρώ, μετά την προβλεπόμενη έκπτωση της τάξης του 60% περίπου.

    Η κατασκευή των νέων σταθμών διοδίων πρόκειται να ολοκληρωθεί σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, ωστόσο, παραμένει άγνωστο το πότε αυτά θα τεθούν σε λειτουργία. Άλλωστε υπάρχει και το προηγούμενο άλλων σταθμών, όπως για παράδειγμα αυτός ο οποίος βρίσκεται στην εξωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης, στο ύψος του 

    Ωραιοκάστρου και ο οποίος, παρότι έχει ολοκληρωθεί ήδη από το περασμένο καλοκαίρι, εντούτοις δεν έχει τεθεί σε λειτουργία. Σύμφωνα με πληροφορίες, ούτε οι νέοι σταθμοί πρόκειται να τεθούν σε λειτουργία, πριν από τις επόμενες εθνικές εκλογές, για προφανείς λόγους πολιτικού κόστους.

    Στους πλευρικούς σταθμούς διοδίων περιλαμβάνονται και αυτοί οι οποίοι θα κατασκευαστούν στη Χαλάστρα και στα Μάλγαρα, μια διαδρομή η οποία χρησιμοποιείται σήμερα από πολλούς διερχόμενους οδηγούς, ακόμη και βαρέων οχημάτων, προκειμένου να αποφύγουν τα διόδια των Μαλγάρων. Υπενθυμίζεται ότι ο δήμος Δέλτα καθώς και άλλοι εκπρόσωποι φορέων της περιοχής, έχουν ζητήσει, αντί της κατασκευής πλευρικών διοδίων, να μετακινηθεί ο υπάρχων σταθμός διοδίων των Μαλγάρων περίπου δύο χιλιόμετρα νοτιότερα, προκειμένου να μην υπάρχει δυνατότητα παράκαμψης όπως γίνεται σήμερα, και άρα να μην χρειάζονται και τα πλευρικά διόδια.

    Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση του δήμου Δέλτα αλλά και οι φορείς της περιοχής ενδέχεται να αντιδράσουν εάν στηθούν εργοτάξια σε Χαλάστρα και Μάλγαρα γι’ αυτό δεν αποκλείεται οι εργασίες κατασκευής των πλευρικών διοδίων να ξεκινήσουν μετά τις δημοτικές εκλογές προκειμένου το έργο να μην εμπλακεί στην εκλογική αντιπαράθεση.


    Πηγή: https://www.voria.gr/article/xekina-mesa-ston-maio-i-kataskevi-ton-neon-diodion-stin-egnatia-odo


    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Gousgounis

    Δημοσιεύτηκε

    Αν θυμάμαι καλά, πέρυσι ο Σπύρτζης είχε δηλώσει πως έως το 2020 θα μπει σε λειτουργία το ηλεκτρονικό σύστημα χρέωσης με χιλιομετρική απόσταση και χωρίς μετωπικούς σταθμούς.

    Σημερα στα μέσα του 2019 ανακοινώνουν την κατασκευή νέων μετωπικών σταθμών σε Εγνατία (ήδη είναι άλλοι 2 ή 3 κατασκευασμένοι χωρίς να έχουν μπει σε λειτουργία). Εκτός αν μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ μας περισσεύουν και θέλουμε να τα κάνουμε σταθμούς διοδίων που θα καταργηθούν του χρόνου.

    Ο προγραμματισμός σε αυτή τη χώρα με σκοτώνει!!!

    tifoso

    Δημοσιεύτηκε

    Τι παράγει η χώρα σας; ΔΙΟΔΙΑ!

    dsworks

    Δημοσιεύτηκε

    On 30/4/2019 at 11:15 ΠΜ, Gousgounis said:

    Αν θυμάμαι καλά, πέρυσι ο Σπύρτζης είχε δηλώσει πως έως το 2020 θα μπει σε λειτουργία το ηλεκτρονικό σύστημα χρέωσης με χιλιομετρική απόσταση και χωρίς μετωπικούς σταθμούς.

    https://www.metaforespress.gr/autokinitodromoi/άνοιξαν-οι-τεχνικές-προσφορές-για-τα-η/

    Άνοιξαν οι τεχνικές προσφορές για τα ηλεκτρονικά / δορυφορικά διόδια. Ακολουθούν οι οικονομικές

    Άνοιξαν οι τεχνικές προσφορές για τα ηλεκτρονικά / δορυφορικά διόδια. Τεχνικές προσφορές κατέθεσαν τρία σχήματα, ήτοι οι κοινοπραξίες ΑΚΤΩΡ – Autostrade – INTPAKAT – INTRASOFT  ΙΝTRASOFT, VINCI HIGHWAYS – TERNA – KAPSCH και ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ – NUSZ.

    Της Βάσως Βεγιάζη

    Από τα τρία σχήματα, αποκλείστηκε η κοινοπραξία VINCI HIGHWAYS – TERNA – KAPSCH, λόγω ελλιπών δικαιολογητικών, όπως αναφέρεται στην σχετική απόφαση, οπότε η Γενική Γραμματεία Υποδομών του υπουργείου Υποδομών άνοιξε τις προσφορές των δυο άλλων κοινοπρακτικών σχημάτων.

    Το σχήμα της Άκτωρ έλαβε 117,45 στην τεχνική αξιολόγηση, ενώ το σχήμα της Μυτιληναίος 106,95.

    On 30/4/2019 at 11:15 ΠΜ, Gousgounis said:

    Σημερα στα μέσα του 2019 ανακοινώνουν την κατασκευή νέων μετωπικών σταθμών σε Εγνατία (ήδη είναι άλλοι 2 ή 3 κατασκευασμένοι χωρίς να έχουν μπει σε λειτουργία). Εκτός αν μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ μας περισσεύουν και θέλουμε να τα κάνουμε σταθμούς διοδίων που θα καταργηθούν του χρόνου.

    Δεν είναι καθόλου απλά τα πράγματα, εκεί. Ό,τι γίνεται είναι περασμένο στις μνημονιακές υποχρεώσεις της χώρας. Και υπόψιν, τις αποφάσεις σε Εγνατία (δρόμο και Α.Ε.) τις παίρνει το ΤΑΙΠΕΔ. Ο Σπίρτζης κάνει αντάρτικο.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.