Οι 10 μεγαλύτερες εν εξελίξει δημοπρατήσεις υποδομών στην Ελλάδα
Τα μεγάλα έργα της χώρας, ως ο μεγάλος αιμοδότης του κατασκευαστικού κόσμου το τελευταίο διάστημα έχουν ακόμα πιο κρίσιμο ρόλο. Το ρόλο της συμβολής στην επιστροφή στην ανάπτυξη και την σταθερότητα αλλά και την εξομάλυνση της κατάστασης που επικρατεί στον κατασκευαστικό τομέα που έχει πληγεί όσο λίγοι αυτά τα χρόνια.
Οι νέες μεγάλες δημοπρατήσεις έρχονται σε μία στιγμή που η ανάγκη για ανάπτυξη είναι ακόμα μεγαλύτερη. Το ypodomes.com σας παρουσιάζει τις 10 μεγάλες δημοπρατήσεις που είναι μπροστά μας το επόμενο τρίμηνο:
Νο 10: Εργολαβία σκούπα και ηλεκτροκίνηση τμήμα Πολύκαστρο-Ειδομένη 23,5εκ.ευρώ. Πρόκειται για έργο που θα φέρει επιτέλους την ηλεκτροκίνηση μέχρι τα σύνορα και για πρώτη φορά θα μπορεί ηλεκτροκίνητο τρένο από το εξωτερικό να περάσει στην Ελληνική Επικράτεια. Το έργο δημοπρατήθηκε στις 27 Οκτωβρίου 2015 και ανάδοχος είναι η Σιδηροδρομικά Έργα ΑΤΕ.
Νο 9: Κατασκευή έργων μεταφοράς-διανομής νερού από Φράγμα Ανάβαλου 25,9εκ.ευρώ: ένα έργο που ήταν απαίτηση της τοπικής κοινωνίας εδώ και χρόνια. Με τα έργα αναμένεται να ξεδιψάσει η Αργολική πεδιάδα. Δημοπρατήθηκε από το 2015 αλλά η διαγωνιστική διαδικασία εξακολουθεί.
Νο 8: Νέα Πανεπιστημιούπολη, Κοζάνη 47εκ.ευρώ. Πρόκειται για ένα αμιγώς κτιριακό έργο και η αναβροχιά στις δημοπρατήσεις νέων έργων εγγυάται πολλές συμμετοχές. Ημέρα δημοπράτησης: 12 Απριλίου
Νο 7: ΒΟΑΚ, αναβάθμιση οδικού τμήματος Αγία Βαρβάρα-Απομαρμά 47εκ.ευρώ. Το έργο επίσης αποτελεί συνέχεια προηγούμενης εργολαβίας που είχε προβλήματα με κατολισθήσεις. Μετά από επεισοδιακή διαγωνιστική διαδικασία (δημοπρατήθηκε στις 9 Δεκεμβρίου 2014) ανάδοχος ανακηρύχθηκε η κοινοπραξία ΕΡΕΤΒΟ-ΕΚΤΕΡ-ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ.
Νο 6. Αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος: τμήμα Αμαλιάδα-Δουναίικα 58εκ.ευρώ. Είναι η δεύτερη από τις 8 εργολαβίες. Θα έχουμε το παράδοξο (αν δεν συνεχιστεί η απεργία των μηχανικών) να δημοπρατηθεί νωρίτερα από το πρώτο τμήμα. Ημέρα δημοπράτησης 19 Απριλίου.
Νο 5. ΒΟΑΚ: τμήμα Πάνορμος-Εξάντης 65εκ.ευρώ. Το έργο έχει δημοπρατηθεί από τις 4 Μαρτίου 2014 και έχει συμπληρώσει 2 χρόνια χωρίς να έχει ξεκινήσει. Ανάδοχος η Κοινοπραξία Πετρής-Αθωνική Τεχνική.
Νο 4. Αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος: τμήμα Δουναίικα-Πύργος 67,2εκ.ευρώ. Είναι η πρώτη από τις 8 εργολαβίες και έχει προκαλέσει το αρχικό ενδιαφέρον 28 εταιρειών. Προσπάθησε ατυχώς 2 φορές να δημοπρατηθεί και τώρα έχει νέα ημερομηνία 5 Μαίου.
Νο 3: Σιδηροδρομικό έργο αναβάθμισης τμήματος Ψαθόπυργος-Ρίο 214εκ.ευρώ: Είναι το προτελευταίο τμήμα για να φτάσει ο μοντέρνος σιδηρόδρομος στην πόλη της Πάτρας. Χρονικά απαιτούνται 3 έτη για την ολοκλήρωση που τοποθετείται το 2019. Θα απομένει το τμήμα Ρίο-Λιμάνι Πάτρας. Το έργο δημοπρατήθηκε στις 24 Μαρτίου 2015 και ανάδοχος είναι η ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ. Αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης.
Νο 2: Ζεύξη Σαλαμίνας-Περάματος 450εκ.ευρώ: Στη νέα γενιά μεγάλων έργων με παραχώρηση. Η εμπορική του επιτυχία, εξασφαλισμένη. Το έργο δημοπρατήθηκε στις 15 Μαρτίου και αρχική εκδήλωση ενδιαφέροντος είχαμε από τα σχήματα: Κ/Ξ VINCI-ΑΚΤΩΡ, ΜΕΤΚΑ, ΤΕΡΝΑ.
Νο 1: Νέο Διεθνές Αεροδρόμιο Καστελίου Ηράκλειο 850εκ.ευρώ: Το έργο-σημαία για τη νέα γενιά παραχωρήσεων με μεγάλο κόστος κατασκευής. Θεωρητικά θα βοηθήσει στην ανάσταση της κατασκευής στην Κρήτη που εδώ και χρόνια υποφέρει. Υπάρχουν φήμες ότι θα κατέβουν εκτός από Ελληνικές και ξένες εταιρείες από Ευρώπη και Κίνα. Ημέρα δημοπράτησης: 6 Μαίου.
Recommended Comments
Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα