Πέντε ισχυροί μνηστήρες για το σιδηροδρομικό δίκτυο
Το πρώτο βήμα για να προχωρήσει η ηλεκτροκίνηση από το Κιάτο στη Ροδοδάφνη έγινε με την κατάθεση πέντε προσφορών στο διαγωνισμό.
Η ΕΡΓΟΣΕ ανακοίνωσε ότι για το έργο 67 εκατ. ευρώ προσφορές κατέθεσαν οι Alstom, η Intrakat του Κόκκαλη, ο Μυτιληναίος, η ΤΕΡΝΑ και η ΑΚΤΩΡ του Μπόμπολα.
Ολοι οι μεγάλοι παίκτες δηλαδή καθώς η αναβάθμιση του δικτύου του σιδηρόδρομου από την Αθήνα για την Πάτρα χρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής, στο πλαίσιο του «Άξονα Προτεραιότητας 1» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» 2014-2020.
Με την ολοκλήρωση των έργων θα μπορούν να κινούνται ηλεκτροκίνητα τρένα με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 200χλμ/ώρα.
Ο χρόνος διάρκειας της σύμβασης είναι 30 μήνες (χωρίς δικαίωμα παράτασης) πράγμα που σημαίνει πως αν το έργο υπογραφεί και ξεκινήσει μέσα στο 2018 θα προλάβει να ολοκληρωθεί το 2021. Στο έργο συμπεριλαμνάνεται και περίοδος 36 μηνών συντήρησης της ηλεκτροκίνησης μετά το πέρας των κατασκευών.
Αναμένεται ακόμα μία εργολαβία για την επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση του τμήματος Ροδοδάφνη-Ρίο που πιθανότατα θα βγείι επίσης μέσα στο 2018.
Φορέας Υλοποίησης είναι η ΕΡΓΟΣΕ.
Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Pente_ischuroi_mnistires_gia_to_sidirodromiko_diktuo/#.WoFvp65l-70
Recommended Comments
Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα