Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Την κοινή υπουργική απόφαση Τσακαλώτου-Σπίρτζη για την άμεση εγκατάσταση 18 μετωπικών σταθμών και 20 πλευρικών διοδίων στην Εγνατία Οδό υπέγραψε η κυβέρνηση.

     

    Η ΚΥΑ Τσακαλώτου-Σπίρτζη που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ στις 29 Μάιου, αποτελεί άλλο ένα προαπαιτούμενο στις δεσμεύσεις με τους δανειστές αλλά και ένα μέσο διευκόλυνσης στη διαδικασία ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας.

     

    Να σημειωθεί ότι η εγκατάσταση διοδίων αποτελεί απαίτηση και των υποψήφιων επενδυτών, οι οποίοι είχαν διαμηνύσει στο ΤΑΙΠΕΔ, το ατελέσφορο της διαγωνιστικής διαδικασίας εάν δεν ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός με τα διόδια.

     

    Με βάση την υπουργική απόφαση, για τους μετωπικούς σταθμούς Παμβώτιδας, Μέστης, Ιεροπηγής και Ευζώνων, η λειτουργία τους προβλέπεται την 31η Αυγούστου.

     

    Για τα διόδια Σιάτιστας η 1η Νοεμβρίου και για τους σταθμούς διοδίων Θεσσαλονίκης, Ασπροβάλτας, Καβάλας και Στρυμονικού η 10η Οκτωβρίου.

     

    Για το Αρδάνιο και τους 20 πλευρικούς σταθμούς προβλέπεται η 1η Νοεμβρίου 2017.

     

    Στην Εγνατία σήμερα λειτουργούν οκτώ σταθμοί στην Τύρια (Θεσπρωτία), στο Μαλακάσι (Μέτσοβο), στον Πολύμυλο Κοζάνης, στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης, στην Ανάληψη, στη Μουσθένη Καβάλας, στον Ίασμο Κομοτηνής και στον Προμαχώνα Σερρών.

     

    Πηγή: Με υπογραφή Τσακαλώτου-Σπίρτζη 38 σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό | iefimerida.gr





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    imhotep

    Δημοσιεύτηκε

    μόνο 18 μετωπικοί??

    γιατί ρε παιδιά τόσο λίγοι

    έτσι παραμένει ταχείας κυκλοφορίας

     

    βάλτε καμιά κατοστή 

    ηλίθιοι!

    dimitris GM

    Δημοσιεύτηκε

    και μετααα....

    θα κανουν οι αλλοι "νεο κινημα δεν πληρωνω"...

    Θα επωφεληθουν απο την δυσαρεσκεια του κοσμου...

     

    θα γινουν κυβερνηση

    και μετα θα πουν "ειναι μνημονιακη υποχρεωση"...την εκαναν οι "προηγουμενοι"

     

    υγ1

    Οταν δουν τι σημαινει "διοδια Θεσσαλονικης"

    τοτε θα ξυπνησουν απο βαθυ υπνο και καποιοι "γραφικοι" της τοπικης αυτοδιοικησης...και οχι μονον...

     

    υγ2

    τα ειχαμε συζητησει οταν εκδοθηκε το ΦΕΚ  Β 3086/14...

    george68

    Δημοσιεύτηκε

    τελικά αποφάσισαν να αλλάξουν την χρήση απο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας σε διόδια ταχείας είσπραξής φόρου  

    zulumpo

    Δημοσιεύτηκε

    τελικά αποφάσισαν να αλλάξουν την χρήση απο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας σε διόδια ταχείας είσπραξής φόρου  

    xaxa

    dimitris GM

    Δημοσιεύτηκε

    αρχισαν οι δικαιολογιες...τυπου.... "οχι εγω, οι προηγουμενοι..."

     

    Ο κ. Πασχαλίδης τόνισε τέλος ότι εάν ο ίδιος ήταν βουλευτής ή δήμαρχος δε θα ήταν απαραίτητο να συζητείται καν το θέμα των προτεινόμενων διοδίων. Δε θα γινόταν τα συγκεκριμένα διόδια και στη συγκεκριμένη περιοχή.

     

    εδω

     

    https://www.proininews.gr/giannis-paschalidis-gia-ta-diodia-i-epimachi-k-y-a-gia-ta-diodia-ine-tis-kyvernisis-g-papandreou/

     

     

    ΦΕΚ Β 1867/2017

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Αρχικά να πω ότι είμαι υπέρ των διοδίων . Αλλά έχουμε δίπλα μας το ιταλικό παράδειγμα . Μπαίνεις στον ΑΔ και παίρνεις κάρτα και πληρώνεις εκεί που βγαίνεις . Ετσι είναι δίκαιο . Από την άλλη το ύψος των διοδίων πρέπει να έχει διάφορες λογικές . Δηλαδή δεν μπορεί να φθείρουν την Εγνατία όλες οι νοτιοβαλκανικές και τουρκικές νταλίκες και να μην πληρώνουν τίποτα . Ούτε πρέπει να επιβαρύνεται ο πολίτης της Αμοργού για τους ΑΔ που πιθανόν να μην χρησιμοποιήσει ποτέ . 

     

    Αρα η Εγνατία από την στιγμή που δεν έχει διόδια θα πρέπει να μπουν με τεχνολογία αιχμής που θα πληρώνεις όσα χλμ κάνεις , αλλά και που θα έχουν μειώσεις για κατοίκους και συχνούς ημεδαπούς χρήστες .

     

    Η λογική των μετωπικών διοδίων είναι παρωχημένη εκτός των συνοριακών . 

     

    Υπάρχει ένα θέμα με την Θεσσαλονίκη όπου αν πληρώνεις στην έξοδο , στις επιστροφές θα γίνεται χαμός , αλλά νομίζω εκεί θα μπορούσαν να βρούν διεξόδους με περισσότερες εξόδους και άλλους τρόπους .

    zio7

    Δημοσιεύτηκε

     

    υγ1

    Οταν δουν τι σημαινει "διοδια Θεσσαλονικης"

    τοτε θα ξυπνησουν απο βαθυ υπνο και καποιοι "γραφικοι" της τοπικης αυτοδιοικησης...και οχι μονον...

     

    Δηλαδή Δημήτρη?

    dimitris GM

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Απο κομβο Λαγκαδα, Δερβενι, στροφη ΤΙΤΑΝ, εως κομβο Καλοχωριου

    εκτος απο μεσω Δερβενιου,  [που εγινε  ΕΓΝΑΤΙΑ]..

    ποιον αλλον  δρομο εχουν για να να κατεβουν στην πολη τα διαφορα χωρια?? [Λητη, Λαγυνα, Μελισσοχωρι κλπ]

     

    Ακομα και οι ερχομενοι απο την  Παλαια Καβαλλας, σε ενα σημειο μπαινουν  υποχρεωτικα  στην  "ΕΓΝΑΤΙΑ"

     

    και οσοι -απο Ανατολικη Θεσσαλονικη- θελουν να συνεχισουν, μετα το  ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ -μετα την στροφη του ...θανατου-  προς Καβαλα, παλι εμπλεκονται,

     

    οπως και οσοι θελουν να πανε Σινδο..

     

    σωστο ή λαθος?

    Edited by dimitris GM
    imhotep

    Δημοσιεύτηκε

    Αρχικά να πω ότι είμαι υπέρ των διοδίων . Αλλά έχουμε δίπλα μας το ιταλικό παράδειγμα . Μπαίνεις στον ΑΔ και παίρνεις κάρτα και πληρώνεις εκεί που βγαίνεις . Ετσι είναι δίκαιο

     

    Η λογική των μετωπικών διοδίων είναι παρωχημένη εκτός των συνοριακών .

     

     

    δίκαιο και απλό και λογικό

    και αυτά που λένε ότι οι υποψήφιοι "επενδυτές" (άλλο ανέκδοτο) ζήτησαν να μπουν διόδια σίγουρα δεν ζήτησαν να μπουν μετωπικά, απλώς "διόδια"

    αλλά βλέπεις οι μάγκες στο ελλαδιστάν

    πρώτον δεν μπορούν να φτιάξουν μια "κλειστή" οδό και

    δεύτερον όλοι αυτοί οι μετωπικοί είναι "έργα" με ότι αυτό συνεπάγεται

    imhotep

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    το παραμύθι για την αιτιολόγηση της διασπάθισης δημόσιου χρήματος με τα έργα των "μετωπικών" συνεχίζεται

    νέα δικαιολογία από τα αποχαυνωμένα της βουλής αντί της "απαίτησης των επενδυτών" η επίκληση "μνημονιακής υποχρέωσης"

    καλά, με τον κάθε μεγαλοεργολάβο έχουν υπογράψει μνημόνια?

    και φαντάζομαι θα δώσουν -με σχετική μίζα- και τις εργολαβίες ανέγερσης και -μετά- τις εργολαβίες κατεδάφισης

    αφού, λέει, "μετά την λειτουργία των ηλεκτρονικών διοδίων οι νέοι σταθμοί θα κατεδαφιστούν (το 2018 !!!!)"

    Edited by imhotep


    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.